Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 32350000-1 Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгенплівка)
Очікувана вартість
416 326,00 UAH
UA-2019-01-18-003928-c ● ce53cb3476bc4b09a6620a515c5f3bfc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
Код ЄДРПОУ: | 01982940 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
Контактна особа: |
Тетяна Шахова +380958419632 mtmo_tender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 20:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 березня 2019 11:22 |
Очікувана вартість: | 416 326,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 082,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
11 найменувань (284 упаковки) згідно технічних вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
284 упаковка
Рентгенплівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, м. Ковель, вул. Олени Пчілки, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2019 17:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 2.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 5.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 1.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 3.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 4.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Тендерна документація.doc | |
21 лютого 2019 17:50 |
Перелік змін до_ТД.doc |
21 лютого 2019 17:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 2.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 5.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 1.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 3.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Додаток 4.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Тендерна документація.doc
|
|||
21 лютого 2019 17:50 |
Перелік змін до_ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003928-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 23 січня 2019 09:32
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 11 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View), звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Kodak Dry View. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Kodak™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку Dry View, для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Kodak Dry View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak Dry View та Carestream Dry View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 11 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка крім (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічної плівки для сухого друку:
- плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View).
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 11 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 11 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View), звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Kodak Dry View. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Kodak™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку Dry View, для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Kodak Dry View, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak Dry View та Carestream Dry View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 11 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
В той же час, рентгенівська плівка крім (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View) за рештою позицій з предмету закупівлі представлена значно більшою кількістю виробників.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічної плівки для сухого друку:
- плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (плівка лазерна медична для лазерних камер типу Kodak Dry View).
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 11 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 11:43
Відповідно до п.3 ч.2. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Тобто тендерним комітетом дотримана вимога Закону.
Керуючись п.3 ч.2 ст.22 Закону в документації конкурсних торгів встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної.
У вимозі вказується на унікальність зазначеної продукції, але даний товар має повні еквіваленти, представлені вітчизняним виробником. Зокрема, плівкою лазерною медичною Лізоформ ДВБ+ 35х43 см по 125 аркушів виробництва ТОВ «Лізоформ Медікал» (Україна), яка призначена для друку медико-діагностичних знімків лазерними камерами нового покоління КОDAK Dry View 8100, 8150, 8900.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 N 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом МЕРТУ від 23.12.2015 N 1749 (надалі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Отже, предмет закупівлі, який визначено у Додатку 3 тендерної документації, є товар, який класифікується саме за показником четвертого знаку ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", тому виділення позиції № 11 в окремий лот не передбачено.
Виходячи з вищевикладеного, Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки розширює конкурентне середовище учасників.
Керуючись п.3 ч.2 ст.22 Закону в документації конкурсних торгів встановлено вимогу щодо постачання плівки лазерної медичної.
У вимозі вказується на унікальність зазначеної продукції, але даний товар має повні еквіваленти, представлені вітчизняним виробником. Зокрема, плівкою лазерною медичною Лізоформ ДВБ+ 35х43 см по 125 аркушів виробництва ТОВ «Лізоформ Медікал» (Україна), яка призначена для друку медико-діагностичних знімків лазерними камерами нового покоління КОDAK Dry View 8100, 8150, 8900.
Згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом МЕРТУ від 17.03.2016 N 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом МЕРТУ від 23.12.2015 N 1749 (надалі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Отже, предмет закупівлі, який визначено у Додатку 3 тендерної документації, є товар, який класифікується саме за показником четвертого знаку ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", тому виділення позиції № 11 в окремий лот не передбачено.
Виходячи з вищевикладеного, Документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а навпаки розширює конкурентне середовище учасників.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-18-003928-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 29 січня 2019 10:41
Дата подання: 29 січня 2019 10:41
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-01-18-003928-c. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 15:39
Рішення від 31.01.2019 № 1033 + лист Заомвнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 15:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.02.2019 № 1643.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 14:07
Рішення від 15.02.2019 № 1643.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №1643-р/пк-пз від 15.02.2019р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 21 лютого 2019 19:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" |
252 261,06
UAH з ПДВ
|
243 444,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
278 867,68
UAH з ПДВ
|
243 725,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
416 221,00
UAH з ПДВ
|
416 221,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" #13887559 |
Переможець |
243 444,26
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 19:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2020 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2020 15:46
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
25 січня 2020 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2020 19:25
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
16 січня 2020 19:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 20:11
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 20:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:22
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 18:05
|
Повідомлення про внесення змін до договору - 1.docx | зміни до договору |
17 жовтня 2019 17:59
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 20:04
|
Договір.pdf | укладений |
22 березня 2019 20:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закінчення строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 16-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |