Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (пластирі, бинти, медична марля, бавовняна вата, хірургічний шовний матеріал, голки хірургічні, кліпси лапараскопічні, гінекологічні дзеркала, шприци, канюлі, рукавички, система ПР, система ПК)
Очікувана вартість
369 812,00 UAH
UA-2019-01-18-003794-c b18368b8db6c4b39a43d539c0152ed45
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шахова

+380958419632 mtmo_tender1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 01982940
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4
Контактна особа: Тетяна Шахова
+380958419632
mtmo_tender1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:51
Очікувана вартість: 369 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 849,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


43 найменування (192556 штук) згідно технічних вимог до предмета закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192556 штука
Пластирі, бинти, медична марля, бавовняна вата, хірургічний шовний матеріал, голки хірургічні, кліпси лапараскопічні, гінекологічні дзеркала, шприци, канюлі, рукавички, система ПР, система ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Олени Пчілки,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:35
Додаток 4.doc
18 січня 2019 18:35
Додаток 3.doc
18 січня 2019 18:35
Додаток 5.doc
18 січня 2019 18:35
Додаток 2.doc
18 січня 2019 18:35
Додаток 1.doc
18 січня 2019 18:35
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (пластирі, бинти, медична марля, бавовняна вата, хірургічний шовний матеріал, голки хірургічні, кліпси лапараскопічні, гінекологічні дзеркала, шприци, канюлі, рукавички, система ПР, система ПК)
Дата подання: 24 січня 2019 17:14
Дата відповіді: 25 січня 2019 15:07
Шановний Замовнику, прохання уточнити, на якій основі вам потрібен лейкопластир, який розмір та глибина проникнення голки у скарифікатора, шприци 2- чи 3-компонентні і з якою голкою, системи ПР та ПК з якою голкою (з'єднання, тип, матеріал)? Дякую!
Відповідь: На запитання від 24.01.2019 року, щодо предмету закупівлі ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (пластирі, бинти, медична марля, бавовняна вата, хірургічний шовний матеріал, голки хірургічні, кліпси лапараскопічні, гінекологічні дзеркала, шприци, канюлі, рукавички, система ПР, система ПК) тендерний комітет Ковельського МТМО повідомляє наступне:
лейкопластир на бавовняній основі; глибина проникнення голки у скарифікатора 3.3 мм, розмір: довжина 37-38 мм, ширина 5.2-5.3 мм, товщина 0.15 - 0.20мм; шприци 3-х компонентні з металевою голкою; системи ПР і ПК з металевою голкою, з'єднання Луєр Сліп.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" 315 398,78
UAH з ПДВ
315 398,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Фірма "Волиньфарм" 331 391,00
UAH з ПДВ
331 391,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДУОМЕД" 343 099,50
UAH з ПДВ
343 099,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 лютого 2019 11:11
Електронний підпис
14 лютого 2019 11:02
Електронний підпис
14 лютого 2019 11:00
Налоговая.pdf
14 лютого 2019 11:00
МВС 04.02.pdf
14 лютого 2019 11:00
Гарантійний лист.pdf
04 лютого 2019 17:08
Електронний підпис
29 січня 2019 10:54
Електронний підпис
29 січня 2019 10:44
7Додатки (ст. 452-467).pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 13:07
Електронний підпис
01 лютого 2019 13:03
цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2019 13:03
проект договору.pdf
01 лютого 2019 13:03
Установчі.rar
01 лютого 2019 13:03
Тех. опис.part3.rar
01 лютого 2019 13:03
Тех. опис.part2.rar
01 лютого 2019 13:03
Тех. опис.part1.rar
01 лютого 2019 13:03
Відповідність ст.17.rar

Публічні документи

03 лютого 2019 17:59
Електронний підпис
03 лютого 2019 17:59
Промед.rar
03 лютого 2019 17:59
товар3.rar
03 лютого 2019 17:59
товар1.rar
03 лютого 2019 17:59
товар.rar
03 лютого 2019 17:59
ст16.rar
03 лютого 2019 17:59
Все довидки Ст 17.pdf
03 лютого 2019 17:59
Кваліфікація.rar
03 лютого 2019 17:59
проект договору.pdf
03 лютого 2019 17:59
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
03 лютого 2019 17:59
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"

ТОВ Фірма "Волиньфарм"

ПП "ДУОМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 315 398,78
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:36

Документи

11 лютого 2019 15:36
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:30
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
315 398,78
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 15:36
Електронний підпис
11 лютого 2019 15:30
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 лютого 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 14:57
Додаткова угола №5.pdf зміни до договору
25 лютого 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:56
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 15:38
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 17:18
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 17:12
Повідомлення про внесення змін до договору 2.docx зміни до договору
31 жовтня 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2019 17:06
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 17:03
Повідомлення про внесення змін до договору 1.docx зміни до договору
31 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 18:01
Договір_.pdf укладений
01 березня 2019 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника відповідно до постанови Національного Банку України №162 від 28 грудня 2018 року (із змінами та доповненнями) та зміна керівництва
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Закінчення строку, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 8-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 25 лютого 2020
Сума оплати за договором: 181 094,19
UAH (в тому числі ПДВ 11 847,28 UAH)