Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт)
Очікувана вартість
915 999,60 UAH
UA-2019-01-18-003788-c b31f26ee827d4e0284472435b3bc8744
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швачко Максим Ігорович

+380577075825 vodokanal2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район
Контактна особа: Швачко Максим Ігорович
+380577075825
vodokanal2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 лютого 2019 14:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 15:10
Очікувана вартість: 915 999,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 т
Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 лютого 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:37
10_ДОДАТОК_3.doc
05 лютого 2019 11:37
10_ТД__КОАГУЛЯНТ.doc
05 лютого 2019 11:37
Перелiк_Змiн_до_ТД_.docx
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_5.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_8.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_6.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_7.doc
18 січня 2019 18:31
10_Додаток_5_1.docx
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_2.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_1.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_4.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_1.1.doc
05 лютого 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 лютого 2019 11:37
10_ДОДАТОК_3.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_3.doc
05 лютого 2019 11:37
10_ТД__КОАГУЛЯНТ.doc
18 січня 2019 18:31
10_ТД__КОАГУЛЯНТ.doc
05 лютого 2019 11:37
Перелiк_Змiн_до_ТД_.docx
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_5.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_8.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_6.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_7.doc
18 січня 2019 18:31
10_Додаток_5_1.docx
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_2.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_1.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_4.doc
18 січня 2019 18:31
10_ДОДАТОК_1.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Випробування
Дата подання: 22 січня 2019 08:18
Дата відповіді: 24 січня 2019 15:47
Доброго дня! Відповідно до додатку 3 тендерної документації, учасник має надати копію звіту про попередні лабораторні випробування зразків Товару, що пропонується Учасником та є предметом закупівлі (дата випробувань Товару повинна бути не пізніше 30 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій) в санітарній лабораторії Комплексу водопідготовки «Донець», з інформацією, що технічні характеристики Товару, який пропонується Учасником, відповідають технічним характеристикам, які визначені Замовником у технічному завданні та інформацією щодо можливості застосування Товару, який пропонується Учасником, для підготовки питної води на очисних спорудах водопідготовки КП «Харківводоканал», оформлена відповідно до вимог тендерної документації. Просимо Вас надати інформацію про контактний номер телефону та відповідальну особу, до кого учасник може звернутися для проведення лабораторних випробувань зразків товару. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, випробування зразків Товару, який пропонується Учасником та є предметом закупівлі, проводяться в санітарній лабораторії Комплексу водопідготовки «Донець» за адресою:
63513, Харківська область,
Чугуївській район, смт. Кочеток,
вул. Чугуївська, буд. 74 Б.
Керівник Злидень Ігор Володимирович, контактний телефон 050 364 23 73.
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 січня 2019 18:53
Дата відповіді: 30 січня 2019 17:31
Наше підприємство має намір взяти участь в закупівлі UA-2019-01-18-003788-c, предмет закупівлі: «Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт)», проте умови тендерної документації мають очевидні порушення – дискримінаційні вимоги, які направлені на надання преференцій та неринкових переваг окремим суб’єктам господарювання. Ознайомившись з текстом тендерної документації (далі – ТД) нами було встановлено, що замовником порушено ст.ст. 3, 5, 16, 17, 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Положення ТД, які суперечать положенням законодавства про публічні закупівлі: 1) пункт 12 Додатку 3 до ТД; 2) пункти 7.7. – 7.12 Додаток 6 (проект договору) до ТД. 1. Відповідно до пункт 12 Додатку 3 до ТД учасник має надати в складі тендерної пропозиції (далі –ТП) копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який виданий Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров’я України або її уповноваженим структурним підрозділом про відповідність запропонованого Учасником Товару, вимогам діючого санітарного законодавства України та можливість застосування Товару для очищення питної води, строком дії не менше, ніж до 31.12.2020, оформлена відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до п.7.16. Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом МОЗ України №247 від 09.10.2000р. висновок експертизи є чинним протягом терміну дії нормативного документа, прийнятого в установленому порядку на цей об'єкт експертизи (продукцію). Для продукції імпортного виробництва, на яку відсутні нормативні документи, висновок видається на п'ять років. Відповідно до п.5.5. Договору (Додаток 6 до ТД), строк поставки: до 31.12.2019. Таким чином, можна констатувати, що Замовник вимагає висновок СЕС, який буде чинний після завершення строку поставки, що не відповідає фактичним обставинам та об’єктивним відносинам між потенційним переможцем (учасниками закупівлі) та Замовником. Термін дії висновку СЕС завершується в 2019 року, отже наше підприємство не зможе прийняти участь в закупівлі, однак товар відповідає технічним характеристикам заявленим Замовником. Наше підприємство гарантує отримання висновку СЕС на новий термін, однак на сьогоднішній день, підстави для отримання нового висновку СЕС відсутні. Просимо виключити дану вимогу (пункт 12 Додатку 3 до ТД) зі складу тендерної документації або надати учаснику право надати довідку/гарантійний лист, яким буде засвідчено зобов’язання постачальника отримати відповідний висновок СЕС на новий термін. 2. Пунктами 7.7. – 7.12. Додатку 6 до ТД,передбачено право застосування Замовником до Виконавця (Постачальника) оперативно-господарських санкцій у вигляді відмови від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання (пп.4 ч.1 ст. 236 ГК України). Так, відповідно до п. 7.7. Сторони погодили, що Покупець має право на застосування такої оперативно-господарської санкції (далі - ОГС), як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка порушує зобов'язання. Пунктом 7.8. конкретизовано за які саме порушення договору можуть бути застосовані ОГС, зі змісту цього пункту Згідно до п.7.10. Рішення щодо застосування оперативно-господарської санкції, такої як відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із Постачальником при порушенні ним зобов’язань, приймається Покупцем самостійно. У разі прийняття Покупцем рішення про застосування оперативно-господарської санкції Покупець письмово повідомляє про їх застосування Постачальника за адресою його місцезнаходження, зазначену в Договорі, та надсилає копії листа на електронну адресу Постачальника, зазначену у розділі ХІІІ цього Договору (п. 7.11. Додатку 6 до ТД). 7.12. Термін, на який застосовується оперативно-господарська санкція, становить 12 (дванадцять) календарних місяців з дати направлення повідомлення Постачальнику про її застосування. Як зазначено в пункті 7.10 Додатку 6 до ТД Замовник приймає рішення про застосування ОГС – самостійно, отже обґрунтованість або наявність підстав для застосування ОГС визначається виключно Замовником, що вказує на ризик конфлікту інтересів та/або інших зловживань з боку Замовника. Зі змісту п. 7.11. Додатку 6 до ТД можна виокремити можливі ризики дискримінації, що повідомлення про застосування ОГС складається письмово та направляється на адресу місцезнаходження, зазначену в Договорі, однак адреса місцезнаходження може змінитись , а правильність та актуальність даного реквізиту може бути визначена лише в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Більш того, договором не передбачено спосіб у який направляється дане повідомлення, зокрема, поштовим відправленням чи особисто, цінним листом чи звичайним. Пунктом 7.12. Додатку 6 до ТД визначено, що ОГС застосуваується на 12 (дванадцять) календарних місяців з дати направлення повідомлення, Замовник чином не обґрунтував строк (термін) застосування ОГС, не аргументував чому саме 12 місяців , а не 6 чи 24 місяців. Виходячи з викладеного, можна зробити висновок, що застосування такого виду оперативно-господарських санкцій суперечить принципам здійснення публічних закупівель, оскільки ст. 3 та 5 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняють будь-які форми дискримінації учасників. Наше підприємство вважає, що за допомогою пункту 12 Додатку 3 до ТД Замовник штучно обмежує коло учасників тими, хто може подати зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, а за допомогою положень пунктів 7.7. – 7.12. Додатку 6 до ТД (проект Договору) усунути Постачальника який теоретично може надати документи, передбачені п.12 Додатку 3 до ТД. Таким чином, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні вимоги, які визначені в даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваша вимога прийнята до розгляду, будуть внесені зміни до тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-003788-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:40229151
Дата подання: 31 січня 2019 17:49
додаток 2 скан-копія договору
СКАРГА щодо дискримінаційних умов закупівлі (тендерної документації) (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-01-18-003788-c КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "Харківводоканал" (ідентифікаційний код юридичної особи 03361715) (далі – Замовник) було розпочато процедуру публічних закупівель: Гідроксохлорид алюмінію (коагулянт), код за ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини (далі – Закупівля). 18 січня 2019 року Замовником опубліковано файли, які містять тендерну документацію (далі – ТД) щодо Закупівлі та додатки до ТД. За умовами закупівлі учасники мають подати тендерні пропозиції до 05.02.2019 р. Наше підприємство має намір взяти участь в даній закупівлі, проте умови тендерної документації мають дискримінаційні вимоги, які направлені на надання преференцій та неринкових переваг окремим суб’єктам господарювання. Вивчивши тендерну документацію Замовника, ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-УПІ із змінами (далі - Закон) та наше право на участь у відкритих торгах, а саме: Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація Учасників. 1. Додаток №1 до ТД містить у собі вимогу про надання: копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору у повному обсязі. Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 встановлено, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини третьої статті 16 визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Виходячи з системного аналізу законодавства про публічні закупівлі та положень тендерної документації, можна зробити висновок що тендерна документація суперечить положенням ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки замовник не обґрунтував необхідність надання «копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору у повному обсязі», встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії видаткових накладних до договорів, які виконані в повному обсязі, тобто договори закінчились у 2016-2018 роках та раніше, натомість підприємства в т.ч. Скаржник, які продовжують виконувати аналогічні договори з поставки гідрооксихлориду алюмінію (коагулянту) в 2019 році не зможуть взяти участі в даній закупівлі. Скаржник вважає, що встановлення зазначеної вимоги (аналогічні договори з надання видаткових документів, які підтверджують повне виконання договору) обмежує коло учасників лише тими, хто може надати відповідні копії документів про сповнення виконання договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Скаржник може надати договір про закупівлю товарів №242 від 11.04.2018 р., який укладено з КП «Житомирводоканал» щодо постачання коагулянту для очищення води на основі алюмінію, код ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини, однак даний договір було продовжено в порядку передбаченому ч.5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 10.2. відповідного Договору (додається до скарги). На момент подання даної скарги КП «Житомирводоканал» проводить закупівлю UA-2019-01-03-000684-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-03-000684-c), тому договір було продовжено на підставі п.10.2. Договору. Також, підприємство може надати видаткові документи, які підтверджують постачання товару (продукції) в 2019 році. Враховуючи викладене, за умови якщо Тендерна документації щодо Закупівлі не буде змінена Скаржник не зможе прийняти участь в даній закупівлі через дискримінацію. Таким чином, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови ТД) порушують вимоги частини четвертої статті 3 та 22 Закону, відповідно до яких одним з принципів публічних закупівель є недискримінація учасників, а також тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника). Виходячи з наведеного, Скаржник просить зобов’язати Замовника усунути вимогу про надання копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору у повному обсязі, виклавши дану вимогу в наступній редакції: копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору та внести відповідні зміни до ТД в цій частині. Керуючись ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Скаргу задовольнити в повному обсязі, внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог в тендерній документації до закупівлі UA-2019-01-18-003788-c, зокрема, виключити з вимоги, передбаченої в Додатку №1 до ТД словосполучення «у повному обсязі» щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Зобов’язати Замовника викласти пункт вимоги Додатку №1 до ТД в наступній редакції: копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 05 лютого 2019 11:01
Рішення від 04.02.2019 № 1176 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 05 лютого 2019 11:01
Рішення від 19.02.2019 № 1781.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2019 19:06

Документи подані скаржником

31 січня 2019 17:49
Скарга

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ" 770 400,00
UAH з ПДВ
533 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ" 731 998,80
UAH з ПДВ
534 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК" 774 000,00
UAH з ПДВ
731 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ СВ БУД" 915 900,00
UAH з ПДВ
915 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2019 16:15
Документи переможця
13 лютого 2019 15:16
Електронний підпис
13 лютого 2019 15:14
Iншi документи.pdf

Публічні документи

14 лютого 2019 09:29
Електронний підпис
14 лютого 2019 09:28
Технічна частина.rar
05 лютого 2019 12:41
Електронний підпис
05 лютого 2019 12:40
Технічна частина.rar
05 лютого 2019 12:40
Додаток1-2.rar
05 лютого 2019 12:40
додаток 3.rar

Публічні документи

05 лютого 2019 13:16
Інформаційна довідка.pdf
05 лютого 2019 13:16
Технічні умови.pdf
05 лютого 2019 13:16
Технічне завдання.pdf
05 лютого 2019 13:16
Статут.pdf
05 лютого 2019 13:16
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 лютого 2019 13:16
Протокол засновників.pdf
05 лютого 2019 13:16
Паспорт якості.pdf
05 лютого 2019 13:16
Наказ_2.pdf
05 лютого 2019 13:16
Наказ_1.pdf
05 лютого 2019 13:16
Лист з метрології.pdf
05 лютого 2019 13:16
Довідка щодо ст.17.pdf
05 лютого 2019 13:16
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

13 лютого 2019 10:48
Електронний підпис

Публічні документи

05 лютого 2019 13:28
проект договору.pdf
05 лютого 2019 13:28
тендерна пропозиція.pdf
05 лютого 2019 13:28
згода на обробку.pdf
05 лютого 2019 13:28
висновок СЕС.pdf
05 лютого 2019 13:28
ISO9001.pdf
05 лютого 2019 13:28
сертифікат якості.pdf
05 лютого 2019 13:28
тех.завдання.pdf
05 лютого 2019 13:28
загальні відомості.pdf
05 лютого 2019 13:28
наказ дир.pdf
05 лютого 2019 13:28
гарантійний лист.pdf
05 лютого 2019 13:28
витяг ПДВ.pdf
05 лютого 2019 13:28
ік директора.pdf
05 лютого 2019 13:28
паспорт.pdf
05 лютого 2019 13:28
виписка.pdf
05 лютого 2019 13:28
статут.pdf
05 лютого 2019 13:28
довідка ст.17.pdf
05 лютого 2019 13:28
видаткова накладна.pdf
05 лютого 2019 13:28
лист відгук.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"

Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"

ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"

Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ СВ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Рішення скасоване 533 999,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:33
ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ"
#40229151
Відхилено 533 999,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 17:33
ТОВ НВП "НЕОСИНТЕЗ"
#38391550
Відхилено 534 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:57
Частное предприятие "Научно-производственная фирма СВК"
#20257936
Відхилено 731 520,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 15:58
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг"
#32713652
Відхилено 900 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ СВ БУД"
#35268485
Відхилено 915 900,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 16:01

Документи

22 березня 2019 10:53
Електронний підпис
22 березня 2019 10:53
10_6_protokol_22_03_19 АКЦЕПТ.doc
04 березня 2019 16:05
Електронний підпис
04 березня 2019 16:05
10_5 protokol_04_03_19.docx

Документи

28 березня 2019 17:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
28 березня 2019 17:33
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2019 15:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
19 квітня 2019 16:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі