Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 04348289 |
Місцезнаходження: | 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2 |
Контактна особа: |
Катерина Кручок +380978724599 406009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 15:00 |
Очікувана вартість: | 336 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 683,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 17:23 |
ТД_Бензин, дизельне паливо_2019.doc | |
18 січня 2019 17:23 |
Додаток 1 Проект договору.docx | |
18 січня 2019 17:23 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
18 січня 2019 17:23 |
Додаток 3 Тендерна пропозиція.docx | |
18 січня 2019 17:23 |
Додаток 4 Лист-згода обробка персон даних.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-22-000059 ● d97ee3273e0d4de48976262678c6f0c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2019 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.05.2019
№31
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника С. ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.05.2019 № 31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
6. UA-2019-01-18-003595-c від 18.01.2019 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-29 14:00:40
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-003595-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922). постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч.4 ст.36 Закону №922, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Таким чином, однією з підстав внесення змін до істотних умов договору в частині збільшення ціни товару за одиницю не більше ніж на 10 відсотків є саме підтвердження сторонами договору коливання ціни товару в бік збільшення.
Слід також зазначити, що в роз’ясненні Міністерства Економічного розвитку та торгівлі України від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 також зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі ч. 4 ст. 36 Закону № 922 повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
В ході проведення моніторингу встановлено, що замовником укладено додаткову угоду від 10.05.2019 року № 1, до договору про закупівлю від 20.02.2019 № 68, якою внесено зміни до істотних умов вказаного договору в частині, зокрема збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію та обгрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткової угоди № 1 до вказаного договору, з наданням відповідного документального підтвердження, зокрема документального підтвердження коливання ціни на бензин марки А-95, бензин марки А-92, дизельне паливо на ринку в сторону збільшення (внесення змін до істотних умов договору у відповідності до вимог п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону № 922). .
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-29 16:19:15
Щодо надання пояснення на запит
Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області 20 лютого 2019 року уклала договір №68 про закупівлю бензину марки А-92, бензину марки А-95 та дизпалива з ФОП Приставка В.М. У розділі IV. «Ціна договору» міститься інформація, що умови договору не можуть змінюватися після його підписання до належного виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі зміни ціни на одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та за умови документального підтвердження (пункт 4.5.2.).
08.05.2019 року Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області отримала вхідний лист від 07.05.2019 року №56 (вхідний №690) від ФОП Приставка В.М. про необхідність підняття ціни за одиницю палива у зв’язку із зростанням ринкових цін на всі види палива, цінову довідку з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930.
Вищезазначені документи були прийняті до уваги і відповідно 10.05.2019 року була укладена додаткова угода №1 до договору про закупівлю №68 від 20.02.2019 року.
Сканкопії листа від ФОП Приставка В.М., цінова довідка з Житомирської торгово-промислової палати №В-930 від 07.05.2019 року та додаток до експертного висновку №В-930 додаються.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-06-13 14:41:48
Звернення до Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по висновку за результатами моніторингу закупівлі згідно предмету закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти»
Тендерний комітет Глибочицької сільської ради Житомирського району Житомирської області ознайомився з висновком за результатами моніторингу закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти», оприлюдненого 10 червня 2019 року, в якому зазначено інформацію про порушення законодавства, зокрема в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, а саме: «за результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником в пункті 5.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тобто з наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень». Замовник у тендерній документації по закупівлі не встановлював прямої вимоги до учасників-юридичних осіб щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників-юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень. Замовником вимагалась довідка в довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, при цьому учасники-юридичні особи при підготовці тендерної пропозиції вказують інформацію про відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми у зв’язку з тим, що очікувана вартість предмета закупівлі менше 20 мільйонів гривень, і відповідно зазначена інформація не була підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника-юридичної особи, в якого відсутня антикорупційна програма чи уповноважений з реалізації антикорупційної програми.
На виконання вимог ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору тендерною документацією Замовника було передбачено надання учасником сканкопії договору разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору, а не документи, які є невід’ємною частиною договору. Учасник-переможець даної закупівлі в складі тендерної пропозиції надав сканований договір та Додаток 1 до договору Специфікацію. Сканкопії додаткових угод, наданих учасником у складі тендерної пропозиції є невід’ємною частиною договору, а не Додатком до договору. Поняття «додаткова угода» є наступною формою, відповідно до якої оформлюються додаткові домовленості сторін по договору. Поняття «додаток», який в усіх тлумаченнях є частиною чого-небудь, доповненням до основного документу, саме тому специфікації, креслення, ін., вказуються як додаток до договору і оформлюється разом із ним. Додаток до договору доповнює договір необхідними даними. Додаткова угода змінює права та обов’язки Сторін по Договору.
Окрім того просимо надати роз’яснення щодо конкретних заходів, які Замовнику необхідно вжити за результатами моніторингу, оскільки дана закупівля в системі закупівель Prozorro є завершеною і технічної можливості вносити зміни до процедури закупівлі немає».
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-06-14 16:28:08
Відповідь на звернення
1. Щодо невідповідності тендерної документації вимогам пункту 10 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) зазначаємо наступне.
Пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону № 922 встановлено імперативну умову, відповідно до якої Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Очікувана вартість по предмету закупівлі «Нафта і дистиляти» становила 336 760,00 гривень.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації Замовника законодавству встановлено, що в порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовником в пункті 5.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Глибочицькою сільською радою (далі - Замовник) встановлено умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників довідки в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у частинах 1 та 2 статті 17 Закону, крім пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону, тобто з наданням у складі тендерних пропозицій учасників юридичних осіб інформації щодо наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, при вартості закупівлі товарів, менше 20 мільйонів гривень.
2. Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, від учасників у складі тендерних пропозицій, зокрема імперативно вимагалось надання копії аналогічного договору (разом з усіма додатками, якщо наявність таких передбачається змістом договору).
Разом з тим, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович надано копію аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3, пунктом 5.3 якого встановлено умову, що зміни додатки, додаткові угоди і доповнення до даного договору є його невід’ємною частиною.
В той же час, аналізом встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович до аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3 надано додаткові угоди від 23.04.2018 № 1 та від 16.05.2018 № 2, які є його невід’ємними частинами.
Проте, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що у складі тендерної пропозиції переможця ФОП Приставка Валентин Миколайович до копії аналогічного договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3 не надано додаткові угоди від 13.09.2018 № 3, від 09.10.2018 № 4, від 29.10.2018 № 5 та від 30.10.2018 № 6 (інформація щодо укладання яких переможцем до вищевказаного договору міститься в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-03-12-001187-c), які є його невід’ємними частинами, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону.
Крім того, вказаними додатковими угодами вносились зміни до істотних умов договору від 17.04.2018 № 17-04-18/3, в частині збільшення вартості товару за одиницю та пролонгації дії договору.
Поряд з цим, виходячи із змісту частини першої статті 653 Цивільного кодексу України, у разі зміни договору зобов’язання сторін змінюються відповідно до змінених умов.
Отже, слід відмітити, що оскільки наявність вищевказаних додаткових угод, які є невід’ємною частиною договору прямо передбачена умовами договору, то вказані додаткові угоди співвідноситься з договором як одне ціле, а тому їх наявність є обов’язковою, в свою чергу відсутність додаткових угод розглядається як не надання окремого договору в цілому.
3. Також зазначаємо, враховуючи вищевикладене, відповідно у п.3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за результатами моніторингу закупівлі згідно предмету закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти» замовник зобов’язаний здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. У зв’язку з тим, що дана закупівля в системі Prozorro є завершеною і внести зміни до тендерної документації та/або скасувати закупівлю є технічно неможливим, Замовником з метою усунення зазначених у висновку порушень, прийняте рішення про розірвання договору про закупівлю з ФОП Приставка В.М. Про відповідне прийняте рішення Замовник зазначив у листі, відправленому ФОП Приставці В.М. (сканкопія листа додається). Згідно пункту 4.7. договору №68 «даний Договір може бути розірваний достроково за бажанням однієї із Сторін за умови письмового повідомлення про це однією Стороною іншу Сторону не менше ніж за 15 календарних днів до очікуваної дати розірвання». У зв’язку з вищезазначеним Замовником у найближчі терміни з метою забезпечення підпорядкованих одиниць необхідними нафтопродуктами, буде оголошено нову закупівлю за предметом закупівлі «Бензин марки А-92, бензин марки А-95, дизельне паливо» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «09130000-9 - Нафта і дистиляти» з урахуванням, зазначених у висновку порушень.
2019-06-18 17:15:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2019-07-04 17:08:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
308 314,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Приставка Валентин Миколайович |
307 356,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
317 880,00
UAH з ПДВ
|
317 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
334 900,00
UAH з ПДВ
|
334 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" #41915030 |
Відхилено |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:53
|
ФОП Приставка Валентин Миколайович #2509302314 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2019 16:52
|
Додаткова угода №3.PDF | укладений |
04 липня 2019 16:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2019 16:38
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
04 липня 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2019 12:30
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
10 травня 2019 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2019 09:56
|
Договір.PDF | укладений |
22 лютого 2019 09:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |