Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за Єдиним закупівельним словником (ДК 021:2015) – 79710000-4 охоронні послуги (послуги охоронців)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003551-c 1b517bc188b44625a0ee02fc7d356683
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ланчік

+380612124420 lanva@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 37941997
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр. Соборний 168
Контактна особа: Вікторія Ланчік
+380612124420
lanva@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 11:46
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Контактні особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками зазначені в пункті 2.3 Загальних положень Тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
306 послуга
Послуги охоронців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 168
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:12
технічні характеристики.pdf
18 січня 2019 17:12
проект договору.pdf
18 січня 2019 17:12
тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 24 січня 2019 17:59
Дата відповіді: 25 січня 2019 15:16
Чи можете Ви завантажити документацію у ворді для зручності підготовки пропозиції? Дякуємо.
Відповідь: На ваш запит повідомляємо наступне, відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року "Про публічні закупівлі" тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу при цьому формат у якому повинно бути оприлюднено тендерну документацію Законом не визначено. Тендерна пропозиція подається учасником шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаженням файлів, які містять документи, що підтверджують відповідність наданої пропозиції вимогам встановленим замовником. Окремі документи, форма подачі, яких встановлена замовником містять порожні рядки, які учасник має змогу заповнити власноруч.



Договір з поліцією
Дата подання: 24 січня 2019 18:01
Дата відповіді: 25 січня 2019 14:51
Стаття 19 ЗУ "Про охоронну діяльність" визначає, що договір з поліцією є правом, а не обов'язком учасника, тому Ваша вимога дискримінує тих учасників, у кого його не має і вони не зобов'язані його мати. Тому просимо виключити вимогу про наявність договору з поліцією.
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо наступне, Закон України від 22 березня 2012 року №4618-VI "Про охоронну діяльність" не регламентує відносини у сфері публічних закупівель, а визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян.
Відповідно до статті 8 Закон України від 22 березня 2012 року №4618-VI "Про охоронну діяльність" суб'єкт охоронної діяльності надає послуги з охорони на підставі договору, укладеного із замовником у письмовій формі відповідно до законодавства.
Відповідно до Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII "Про публічні закупівлі" замовник встановлює в тендерній документації вимоги до предмету закупівлі, зокрема зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількості характеристики предмета закупівлі, проект договору тощо.
Так однією з вимог встановлених замовником в тендерній документації є забезпечення можливості термінового виклику озброєного наряду поліції. Дана вимога прописана також в проекті договору та обов'язково буде вимагатись при його підписанні. В підтвердження можливості забезпечення даної вимоги замовник відповідно до умов тендерної документації вимагає подання учасником або копії діючого Договору або лист від Управління поліції охорони в Запорізькій області щодо можливості укладання з Учасником договору на послуги виклику озброєного наряду поліції.
Тобто, якщо учасник на разі не має діючого договору він може обмежитись лише листом підтвердженням про таку можливість.

З огляду на те, що дискримінаційною є вимога, яка призводить до обмеження потенційного кола учасників тендеру, а отримати вищезазначений лист може будь-яке підприємство, яке здійснює надання охоронних послуг відповідно до діючого законодавства замовник не вбачає підстав для її виключення.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР" 409 942,08
UAH з ПДВ
409 942,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Могильний Олександр Іванович 420 000,30
UAH з ПДВ
417 250,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП КАСКАД-7 511 500,00
UAH з ПДВ
419 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ДЕЛЬТА ІІІ" 484 704,00
UAH з ПДВ
484 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 546 393,60
UAH з ПДВ
546 393,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2019 19:05
Інформація.pdf
01 лютого 2019 10:38
Трудова книжка Оя А.К..jpg
01 лютого 2019 10:38
Сканкопії актів.pdf
01 лютого 2019 10:38
СТАТУТ.pdf
01 лютого 2019 10:38
Виписка ЄДР.pdf
01 лютого 2019 10:38
Приказ_Директора.jpg
01 лютого 2019 10:38
Ліцензія.jpg

Публічні документи

30 січня 2019 15:19
Цінова пропозиція.PDF
30 січня 2019 15:19
Охорона Холдінг.rar
30 січня 2019 15:19
Копія паспорта кода.PDF
30 січня 2019 15:18
Document_USR_1004824991.rtf
30 січня 2019 15:18
Довідки ст 17.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 18:19
Електронний підпис
31 січня 2019 16:58
1 004.jpg
31 січня 2019 16:58
ст 17.pdf
31 січня 2019 16:58
приказы.pdf
31 січня 2019 16:58
лист згода.pdf
31 січня 2019 16:58
довдка ДФС.pdf
31 січня 2019 16:58
ліцензія.pdf
31 січня 2019 16:58
лист нац поліції.pdf
31 січня 2019 16:58
додаток 3.pdf
31 січня 2019 16:58
трудовые.pdf
31 січня 2019 16:58
Договор.pdf
31 січня 2019 16:58
договор аренды авто.pdf
31 січня 2019 16:58
довідка працівників.pdf
31 січня 2019 16:58
договора Еврика.pdf
31 січня 2019 16:58
акты креатив буд.pdf
31 січня 2019 16:58
договор креатив буд.pdf
31 січня 2019 16:58
договор Зубач.pdf
31 січня 2019 16:58
акты зубач.pdf
31 січня 2019 16:58
акты еврика.pdf
31 січня 2019 16:58
1.pdf
31 січня 2019 16:58
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 17:23
Дельта III ліцензія.jpeg

Публічні документи

30 січня 2019 15:07
Електронний підпис
30 січня 2019 15:03
15 форма_щодо_цiни.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"

ФОП Могильний Олександр Іванович

ПП КАСКАД-7

ПП "ДЕЛЬТА ІІІ"

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"
#30744516
Переможець 409 942,08
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:41

Документи

08 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:40
протокол 21.pdf
08 лютого 2019 16:40
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СПЕЦІАЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ "РАДАР"
#30744516
409 942,08
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 лютого 2019 16:41
Електронний підпис
08 лютого 2019 16:40
протокол 21.pdf
08 лютого 2019 16:40
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 17:08
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 січня 2020 16:52
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 16:56
додаткова угода 1.jpg зміни до договору
24 грудня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 15:51
договір 9-19.pdf укладений
22 лютого 2019 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії Договору згідно ч.5 ст.36 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII "Про публічні закупівлі" та викласти п.11.1 Договору у наступній редакції:" Цей Договір набуває чинності з моменту його укладання і діє протягом строку достатнього для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, але не більше ніж до 31.03.2020, а в частині гарантійних зобов'язань та проведення розрахунку - до повного виконання зобов'язань по ньому".
Номер договору про закупівлю: 9-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/137-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити п. 3.1. Договору абзацом 2 такого змісту: «Ціна цього договору на 2020 рік згідно з протоколом узгодження договірної ціни (Додаток 3) становить 80380,80 грн. (вісімдесят тисяч триста вісімдесят гривень 80 коп.) у тому числі ПДВ – 0 грн.». 2. Доповнити п. 5.1. Договору абзацом 2 такого змісту: «Термін надання послуг у 2020 році з 01.01.2020 по 29.02.2020 включно». 3. Викласти додаток 3 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 9-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/20-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 490 322,88
UAH з ПДВ