Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Очікувана вартість
3 141 950,00 UAH
UA-2019-01-18-003524-c ● 41af1f94281441a79b40f3dcce8de334
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081200 |
Місцезнаходження: | Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
Контактна особа: |
Бикова Марина Леонідівна +380487272769 ontvm2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 лютого 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 лютого 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 25 лютого 2019 12:28 |
Очікувана вартість: | 3 141 950,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 709,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 шт
Колодка гальмівна чавунна гребенева тип "М"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 лютого 2019 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 лютого 2019 15:46 |
2 Протокол щодо внесення змін 4.doc | |
14 лютого 2019 15:46 |
2 Проект договору 2019 М зміни.doc | |
14 лютого 2019 15:46 |
2 ТД КОЛОДКА М 2019 Одеса зміни №4 прав.doc | |
12 лютого 2019 08:50 |
2 Протокол щодо внесення змін 3.doc | |
04 лютого 2019 16:14 |
2 Протокол щодо внесення змін 2.doc | |
29 січня 2019 09:11 |
2 Протокол щодо внесення змін 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003524-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 22 січня 2019 22:51
Внесення змін в ДОГОВІР ПОСТАВКИ (основні умови)
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Розгорнути
Згорнути
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:23
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-12/272).
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c1 повідомляємо наступне.
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по процедурі закупівлі колодок гальмівних чавунних гребеневих типу "М" (далі – ТД).
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
- П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
- П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
- П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c1 повідомляємо наступне.
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по процедурі закупівлі колодок гальмівних чавунних гребеневих типу "М" (далі – ТД).
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
- П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
- П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
- П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003524-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 23 січня 2019 14:02
Зміни проекту договору на закупівлю
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тілько якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"
Розгорнути
Згорнути
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тілько якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:27
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-12/273).
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c2 повідомляємо наступне.
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тільки якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ".
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c2 повідомляємо наступне.
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тільки якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ".
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003524-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 січня 2019 23:37
СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:32
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від25.01.2019 №НХ-12/274).
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c3
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».
На вимогу № UA-2019-01-18-003524-c.c3
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003524-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 25 січня 2019 00:14
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Просимо Вас обовязково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:33
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від25.01.2019 №НХ-12/275).
На вимогу UA-2019-01-18-003524-c.b4
Просимо Вас обов’язково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
На вимогу UA-2019-01-18-003524-c.b4
Просимо Вас обов’язково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003524-c.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 25 січня 2019 00:18
ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
Просимо Вас обовязково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:34
На розгляд тендерного комітету надано відповідь на вимогу до процедури №34777515, UA-2019-01-183-003524-с на закупівлю колодки гальмівна чавунна гребенева тип "М" щодо внесення змін до договору (лист служби матеріально-технічного забезпечення від 25.01.2019 №НХ-11/276).
На вимогу № UA-2019-01-18-003524- c.c5
Просимо Вас обов’язково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
На вимогу № UA-2019-01-18-003524- c.c5
Просимо Вас обов’язково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі, керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
3 141 950,00
UAH
|
3 141 950,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" |
3 141 950,00
UAH
|
3 141 950,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" #36500140 |
Переможець |
3 141 950,00
UAH
|
28 лютого 2019 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2019 16:56
|
Untitled.23.pdf | укладений |
12 березня 2019 16:56
|