Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
охоронні послуги
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003461-c ● 378f7548fea54ab1b0887559b18eb93e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Національна суспільна телерадіокомпанія України" (Філія публічного акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Тернопільська регіональна дирекція") |
Код ЄДРПОУ: | 40020677 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, бул. Тараса Шевченка, буд. 17 |
Контактна особа: |
Ірина Мирославівна Цвігун +380352520813 todtrk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 15:04 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з охорони об'єкта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, бульвар Т. Шевченка, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 10:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 10:12 |
Тендерна документація (нова редакція).doc | |
28 січня 2019 10:12 |
ДОДАТОК 2.doc | |
28 січня 2019 10:12 |
ДОДАТОК 2 (в старій редакції).doc | |
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 4.doc | |
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 3.doc | |
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 1.doc |
28 січня 2019 10:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2019 10:12 |
Тендерна документація (нова редакція).doc
|
||||||
28 січня 2019 10:12 |
ДОДАТОК 2.doc
|
||||||
28 січня 2019 10:12 |
ДОДАТОК 2 (в старій редакції).doc
|
||||||
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 4.doc
|
||||||
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 3.doc
|
||||||
18 січня 2019 16:48 |
ДОДАТОК 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003461-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 21 січня 2019 12:54
Щодо незаконної вимоги 5 років стажу
Пунктом 4 розділу 1 Додатку №2 до ТД передбачено, що однією з вимог до Виконавця є досвід роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника щодо наявності у учасника торгів терміну роботи на ринку охоронних послуг від 5 років суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже незаконна вимога щодо досвіду роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років підлягає виключенню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 1. ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до ч. 3. ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Вимога замовника щодо наявності у учасника торгів терміну роботи на ринку охоронних послуг від 5 років суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель, відображені в ч. 1 ст. 3 Закону, а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже незаконна вимога щодо досвіду роботи виконавця на ринку послуг з охоронної діяльності – не менше 5 років підлягає виключенню.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 10:22
Вимога врахована відповідно до вимог ст.ст. 16, 22, 23 Закону. Зміни оприлюднено з врахуванням ст. 10 Закону.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003461-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1", Код ЄДРПОУ:36957425
Дата подання: 21 січня 2019 12:55
Про порушення Закону в частині вимоги Замовника з надання фінансової звітності
Пунктом 4 розділу 1 Додатку №2 до ТД передбачено надання документального підтвердження від суб’єкта охоронної діяльності (Учасника) гарантії спроможності щодо відшкодування ймовірних збитків, які можуть бути заподіяні Замовнику внаслідок порушення або неналежного виконання умов Договору надання послуг охорони, (Баланс (Звіт про фінансовий стан підприємства за формою 1) за останній звітний період).
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснень уповноваженого органу в сфері державних закупівель, даний перелік кваліфікаційних критеріїв є повним. Кваліфікаційні критерії щодо перевірки наявності фінансової звітності відсутні в ч. 2 ст. 16 Закону. Враховуючи викладене, вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції балансу (звіту про фінансовий стан підприємства за формою 1 за останній звітний період не відповідає вимогам ч. 2 ст. 16 Закону та підлягає видаленню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник має право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснень уповноваженого органу в сфері державних закупівель, даний перелік кваліфікаційних критеріїв є повним. Кваліфікаційні критерії щодо перевірки наявності фінансової звітності відсутні в ч. 2 ст. 16 Закону. Враховуючи викладене, вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції балансу (звіту про фінансовий стан підприємства за формою 1 за останній звітний період не відповідає вимогам ч. 2 ст. 16 Закону та підлягає видаленню.
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 10:20
Вимога врахована. Внесені відповідні зміни до тендерної документації з врахуванням вимог ст.ст. 16, 22, 23 Закону. Зміни оприлюднено відповідно до ст.10 Закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" |
174 364,38
UAH з ПДВ
|
174 364,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" |
178 891,20
UAH з ПДВ
|
177 091,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667 |
Переможець |
174 364,38
UAH з ПДВ
|
11 лютого 2019 17:23
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2020 18:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2020 12:54
|
Дод.уг.№3 до дог.№5.pdf | зміни до договору |
03 січня 2020 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:39
|
додаткова 2 Кардинал.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:35
|
додаткова 1 Кардинал.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:45
|
Дод.уг.№3 до дог.№5.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 11:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 15:21
|
договір Кардинал.pdf | укладений |
25 лютого 2019 15:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розірвання додаткової угоди №3 від 23.12.2019 до Договору №5 від 25.02.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі, що не може перевищувати 20 відсотків ціни Договору укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |