Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "ЧЕРНІГІВСЬКЕ ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 03328681 |
Місцезнаходження: | 14027, Україна , Чернігівська обл., м.Чернігів, вул.ШЕВЧЕНКА, 50 |
Контактна особа: |
Ольга Х +380730037318 zakupki.chtu@chernigiv-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 08:00 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 1 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,77% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2019 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2019 16:39 |
ОГОЛОШЕННЯ_ пальне.docx | |
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
25 січня 2019 16:39 |
Тендерна документація.docx | |
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 4 до ТД (1).docx | |
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
18 січня 2019 16:30 |
Додаток 2 до ТД.docx |
25 січня 2019 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2019 16:39 |
ОГОЛОШЕННЯ_ пальне.docx
|
|||
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
25 січня 2019 16:39 |
Тендерна документація.docx
|
|||
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 4 до ТД (1).docx
|
|||
25 січня 2019 16:39 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
|||
18 січня 2019 16:30 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-21-000049 ● de83fa9aa2f3461d965dac805cd8d537
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 грудня 2020 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.12.2020 № 59
м.Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Додаток: Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг на 3 арк в 1 прим
Начальник управління Ігор БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 18.12.2020 № 59
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради UA-2019-01-18-003371-c 18.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-06 12:03:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-92, Паливо моторне альтернативне А-92 Е-40 Турбо зимове, А-95, ДТ» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-18-003371-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень:
1. Згідно з абзацом 10 частини першої статті 10 Закону України «»Про публічні закупівлі звіт про виконання договору оприлюднюється протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Під час здійснення моніторингу установлено, що відповідно до п. 12.1 Договору укладеного Замовником з переможцем, строк його дії визначено до 31.12.2019. Додаткові угоди на продовження строку дії укладеного договору в електронній системі закупівель відсутні.
Поясніть причини не оприлюднення в електронній системі закупівель станом на 06.01.2021 звіту про виконання договору у зв’язку із закінченням строку його дії та надайте інформацію щодо стану виконання укладеного договору
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-13 13:33:44
Відповідь на запит
Підстави для проведення моніторингу процедур публічних закупівель передбачені в абз.2ч.1ст8 «моніторинг процедур закупівель здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його дії» звертаємо Вашу увагу на те , що договір закінчив свою дію 31 грудня 2019 року, отже підстави для моніторингу згідно законодавства про публічні закупівлі відсутні. Також повідомляємо , що секретар який був уповноважений для роботи на майданчику в період звітування за договором була у відпустці (відповідний документ надається), на виконання обов'язків секретаря керівник підприємства та голова тендерного комітету іншу особу не призначали.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник КП "Чернігівське тролейбусне управління" ЧМР уважно розглянув висновок Моніторингу закупівлі та прийняв до уваги зауваження, та прийме всі можливі заходи недопущення їх в подальшій роботі.Додатково уповноважена особа зважаючи на виявлені порушення прозвітувала про виконання договору за закупівлею яку проводив тендерній комітет який на даний час на підприємстві ліквідований.
2021-01-22 15:00:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ТТ-Нафта #37021932 |
Переможець |
1 041 630,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2019 15:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2019 16:24
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
16 травня 2019 16:16
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 15:35
|
договор ЗД-3_19.pdf | укладений |
28 лютого 2019 15:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | ЗД-3/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЗД-3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |