Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг)
Очікувана вартість
696 100,00 UAH
UA-2019-01-18-003293-c 6ed9b14fa016433bb402abcabd283348
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гапченко Ольга Олександрівна

0445905710 o_gapchenko@nfp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг
Код ЄДРПОУ: 38062828
Місцезнаходження: 01001, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул. Бориса Грінченка 3
Контактна особа: Гапченко Ольга Олександрівна
0445905710
o_gapchenko@nfp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:17
Очікувана вартість: 696 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 961,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Бориса Гринченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРИБИРАННЯ.docx
18 січня 2019 16:16
ТД ПРИБИР.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Дата подання: 23 січня 2019 13:11
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:27
Добрий день! Просимо надати роз`яснення по переліку послуг: 1.Замовник планує придбати предмет закупівлі – послуги: - обслуговування і утримання у належному стані внутрішніх інженерних мереж Замовника в т.ч. організаційні послуги та підготовка до опалювального сезону (холодне та гаряче водопостачання, система опалювання, водовідведення,); - обслуговування і утримання у робочому стані сантехнічного обладнання (внутрішньобудинкова та зовнішня сантехнічна мережа, унітазів – 25 шт., пісуарів – 11 шт., раковин – 25 шт.); - чистка каналізаційних стоків та отримання дозволу на скид стічних вод; - надання бухгалтерії Замовника документів на здійснення платежів за електроенергію, воду та водовідведення, теплову енергію, оренду контейнерів для вивозу ТПВ, вивіз ТПВ тощо; якщо закупівля проводиться на предмет: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання. Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник торгів вимагає від Учасників закупівлі необхідні йому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-003293-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 24 січня 2019 16:52
Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Добрий день! Просимо надати роз`яснення по переліку послуг: 1.Замовник планує придбати предмет закупівлі – послуги: - обслуговування і утримання у належному стані внутрішніх інженерних мереж Замовника в т.ч. організаційні послуги та підготовка до опалювального сезону (холодне та гаряче водопостачання, система опалювання, водовідведення,); - обслуговування і утримання у робочому стані сантехнічного обладнання (внутрішньобудинкова та зовнішня сантехнічна мережа, унітазів – 25 шт., пісуарів – 11 шт., раковин – 25 шт.); - чистка каналізаційних стоків та отримання дозволу на скид стічних вод; - надання бухгалтерії Замовника документів на здійснення платежів за електроенергію, воду та водовідведення, теплову енергію, оренду контейнерів для вивозу ТПВ, вивіз ТПВ тощо; якщо закупівля проводиться на предмет: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання. Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 18:21
Відповідно ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник торгів вимагає від Учасників закупівлі необхідні йому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кліненерджі 629 500,00
UAH з ПДВ
622 539,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" 635 000,00
UAH з ПДВ
628 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 648 371,50
UAH з ПДВ
639 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" 661 878,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2019 12:25
протокол 29.01.19.pdf
02 лютого 2019 12:25
наказ оригінал.pdf
02 лютого 2019 12:25
сертифікати.PDF
02 лютого 2019 12:25
інші документи.PDF
02 лютого 2019 12:25
цінова пропозиція.PDF
02 лютого 2019 12:25
додаток 3.PDF
02 лютого 2019 12:25
протокол оригінал.pdf
02 лютого 2019 12:25
додаток 2.PDF
02 лютого 2019 12:25
додаток 1.PDF

Публічні документи

02 лютого 2019 16:05
Електронний підпис
02 лютого 2019 16:03
Установчі ориг ІГС 2015.pdf
02 лютого 2019 16:03
Установчі ІГС копії.pdf
02 лютого 2019 16:03
ТП.pdf
02 лютого 2019 16:03
ТЗ.pdf
02 лютого 2019 16:03
Протокол 15 Наказ 15.pdf
02 лютого 2019 16:03
про працівників.pdf
02 лютого 2019 16:03
про МТБ.pdf
02 лютого 2019 16:03
Довідка ст 17.pdf
02 лютого 2019 16:03
Довідка з банку ІГС.pdf
02 лютого 2019 16:03
Відомості.pdf
02 лютого 2019 16:03
Відомості ЄДРПОУ 04 12 18.pdf
02 лютого 2019 16:03
Відгук НАУ територія.pdf
02 лютого 2019 16:03
Відгук НАУ Приміщ.pdf
02 лютого 2019 16:03
Витяг ІГС 29.01.19.pdf
02 лютого 2019 16:03
аналог довідка.pdf
02 лютого 2019 16:03
ISO оригінали ІГС.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 11:55
Свід ПДВ ТКМ ГРУПП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кліненерджі

ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВ "ТКМ-ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Кліненерджі
#37310884
Переможець 622 539,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 17:24

Документи

05 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:23
Рішення прибирання.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кліненерджі
#37310884
622 539,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 17:23
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:23
Рішення прибирання.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 12:19
Дод.угода приб. кошти.pdf зміни до договору
15 січня 2020 12:18
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:50
Доп. угода1 прибир..pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:42
Доп. угода1 прибир..pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:42
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 12:08
Договір прибирання.pdf укладений
20 лютого 2019 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cт. 36
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 5 статті 36
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 747 046,80
UAH з ПДВ