Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг)
Очікувана вартість
696 100,00 UAH
UA-2019-01-18-003293-c ● 6ed9b14fa016433bb402abcabd283348
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг |
Код ЄДРПОУ: | 38062828 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул. Бориса Грінченка 3 |
Контактна особа: |
Гапченко Ольга Олександрівна 0445905710 o_gapchenko@nfp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 січня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 12:17 |
Очікувана вартість: | 696 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 961,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Бориса Гринченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 16:16 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРИБИРАННЯ.docx | |
18 січня 2019 16:16 |
ТД ПРИБИР.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Дата подання: 23 січня 2019 13:11
Дата відповіді: 24 січня 2019 17:27
Добрий день!
Просимо надати роз`яснення по переліку послуг:
1.Замовник планує придбати предмет закупівлі – послуги:
- обслуговування і утримання у належному стані внутрішніх інженерних мереж Замовника в т.ч. організаційні послуги та підготовка до опалювального сезону (холодне та гаряче водопостачання, система опалювання, водовідведення,);
- обслуговування і утримання у робочому стані сантехнічного обладнання (внутрішньобудинкова та зовнішня сантехнічна мережа, унітазів – 25 шт., пісуарів – 11 шт., раковин – 25 шт.);
- чистка каналізаційних стоків та отримання дозволу на скид стічних вод;
- надання бухгалтерії Замовника документів на здійснення платежів за електроенергію, воду та водовідведення, теплову енергію, оренду контейнерів для вивозу ТПВ, вивіз ТПВ тощо;
якщо закупівля проводиться на предмет: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник торгів вимагає від Учасників закупівлі необхідні йому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003293-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Благодарочка", Код ЄДРПОУ:38814103
Дата подання: 24 січня 2019 16:52
Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Добрий день! Просимо надати роз`яснення по переліку послуг: 1.Замовник планує придбати предмет закупівлі – послуги: - обслуговування і утримання у належному стані внутрішніх інженерних мереж Замовника в т.ч. організаційні послуги та підготовка до опалювального сезону (холодне та гаряче водопостачання, система опалювання, водовідведення,); - обслуговування і утримання у робочому стані сантехнічного обладнання (внутрішньобудинкова та зовнішня сантехнічна мережа, унітазів – 25 шт., пісуарів – 11 шт., раковин – 25 шт.); - чистка каналізаційних стоків та отримання дозволу на скид стічних вод; - надання бухгалтерії Замовника документів на здійснення платежів за електроенергію, воду та водовідведення, теплову енергію, оренду контейнерів для вивозу ТПВ, вивіз ТПВ тощо; якщо закупівля проводиться на предмет: Послуги з прибирання (Послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання. Просимо Вас виключити з ТД вимоги до послуг, які не відповідають ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 січня 2019 18:21
Відповідно ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник торгів вимагає від Учасників закупівлі необхідні йому технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.
Враховуючи специфіку організації надання послуг з прибирання Замовника пунктом 3 розділу Якість послуг з прибирання Додатку №3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за Код ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (послуги з прибирання адмінбудівлі Нацкомфінпослуг) Тендерної документації, визначено склад персоналу необхідний для надання таких послуг.
До складу персоналу, який забезпечує надання послуг з прибирання, окрім прибиральниць, включено також керівника господарської групи на якого покладаються, у тому числі, і обов’язки з організації надання зазначених у Вашому запиті послуг.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Кліненерджі |
629 500,00
UAH з ПДВ
|
622 539,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" |
635 000,00
UAH з ПДВ
|
628 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
648 371,50
UAH з ПДВ
|
639 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТКМ-ГРУПП" |
661 878,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Кліненерджі #37310884 |
Переможець |
622 539,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2020 12:19
|
Дод.угода приб. кошти.pdf | зміни до договору |
15 січня 2020 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 09:50
|
Доп. угода1 прибир..pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2019 09:42
|
Доп. угода1 прибир..pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 09:42
|
Електронний підпис | укладений |
20 лютого 2019 12:08
|
Договір прибирання.pdf | укладений |
20 лютого 2019 12:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Cт. 36 |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно пункту 5 статті 36 |
Номер договору про закупівлю: | 18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |