Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Частини до аудіо- та відеообладнання (лот 1 - плівка радіографічна медична зеленочутлива; лот 2 - плівка лазерна медична)
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003216-c ● 18230165818f4d5187d191dee6a17df5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Луцька міська клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01982985 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., ЛУЦЬК, пр-т Відродження, 13 |
Контактна особа: |
Шендибило Володимир Михайлович 0332-25-10-81 lmkl@lmkl.lutsk.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 лютого 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
22 лютого 2019 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2019 16:14 |
тендерна документація зі змінами плівка.doc | |
22 лютого 2019 16:14 |
перелік змін тендерна документація плівка.doc | |
18 січня 2019 16:06 |
тендерна документація плівка.doc |
22 лютого 2019 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 лютого 2019 16:14 |
тендерна документація зі змінами плівка.doc
|
|||
22 лютого 2019 16:14 |
перелік змін тендерна документація плівка.doc
|
|||
18 січня 2019 16:06 |
тендерна документація плівка.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2019 09:47
Дата відповіді: 21 січня 2019 14:01
Доброго дня. Яка саме плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів Вам потрібна?
Дякую.
Відповідь: Плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів повинна відповідати вимогам, які вказані у Додатку 4 тендерної документації щодо саме цього виду плівки.
Уточнення
Дата подання: 21 січня 2019 16:58
Дата відповіді: 22 січня 2019 12:35
Доброго дня.
Для того, щоб запропонувати саме необхідний товар, просимо уточнити якого саме виробника чи до якого принтера необхідна плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів?
Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів буде використовуватися на медичному принтері Kodak DryView 8100
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003216-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 24 січня 2019 16:02
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 5 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (для принтера Kodak DryView 8100), звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Kodak DryView. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Kodak ™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку DryView для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Kodak DryView, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 5 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa ™, Sony ™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки лазерної медичної 35х43 см по 125 аркушів (для принтера Kodak DryView 8100).
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 5 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що така товарна позиція та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією № 5 є плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів (для принтера Kodak DryView 8100), звертаємо Вашу увагу на те, що дана плівка спеціально розроблена для використання в лазерних принтерах сухого друку Kodak DryView. Окрім того, згідно технічної інформації щодо лазерних принтерів сухого друку торгівельної марки Kodak ™, в даних принтерах слід використовувати лише плівку DryView для лазерних зображень, зокрема плівку фото-термографічну медичну до принтеру Kodak DryView, що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за позицією № 5 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony, Carestream, Kodak, Fuji, Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa ™, Sony ™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку:
- плівки лазерної медичної 35х43 см по 125 аркушів (для принтера Kodak DryView 8100).
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позицією № 5 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що така товарна позиція та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаними позиціями, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію виділити в окремий лот.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2019 15:40
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – Порядок), Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгеніська плівка). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника. У Додатку 4 до Тендерної Документації «Медико-технічні вимоги» (ДК 021:2015: 32350000-1Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгеніська плівка) наведені відповідні характеристики товару з урахуванням наявного у Замовника обладнання. При цьому у найменуванні товару відсутні посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патенти, конструкції або типи предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного тендерний комітет вважає за недоцільне виключати товарну позицію №5 Плівка лазерна медична 35х43 см по 125 аркушів з даної процедури закупівлі, або виділяти її в окремий лот, тому як має право, проте не зобов`язаний, визначати частину предмета закупівлі (лот), якщо у цьому немає доцільності.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-18-003216-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 29 січня 2019 16:32
Дата подання: 29 січня 2019 16:32
Скарга щодо тендерної документації
Цим подаємо скаргу у сфері публічних закупівель щодо тендерної документації за процедурою закупівлі № UA-2019-01-18-003216-c. Додаємо скаргу з супровідними матеріалами у вигляді файлів формату pdf.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 15:47
Рішення від 31.01.2019 № 1051.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 15:46
інфорамція про резолютивну частину рішення від 18.02.2019 № 1703.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 16:53
Рішення від 18.02.2019 № 1703.pdf
Дата публікації: 21 лютого 2019 19:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення Антимопольного комітету
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2019 16:08
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Частини до аудіо- та відеообладнання (лот 1 - плівка радіографічна медична зеленочутлива) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
76 шт
Частини до аудіо- та відеообладнання (рентгеніська плівка)
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, ЛУЦЬК, пр-т Відродження,13
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" |
83 629,06
UAH з ПДВ
|
74 088,94
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньфармімпекс" |
119 224,00
UAH з ПДВ
|
119 224,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
85 807,58
UAH з ПДВ
|
74 133,88
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОІСК-НІКА" #13887559 |
Переможець |
74 088,94
UAH з ПДВ
|
07 березня 2019 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 15:27
|
зменшення Поіск Ніка.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 15:19
|
договір плівка зеленочутлива ПОІСК-НІКА.pdf | укладений |
25 березня 2019 15:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 145 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |