Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони службових приміщень
Очікувана вартість
238 000,00 UAH
UA-2019-01-18-003067-c ● 9c86ced37fd744c1bb75572d46beb9df
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Український гідрометеорологічний інститут Державної служби України з надзвичайних ситуацій та Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 02572508 |
Вебсайт: | http://uhmi.org.ua |
Місцезнаходження: | 03028, Україна , м. Київ обл., місто Київ, проспект Науки 37 |
Контактна особа: |
Лавриненко Олена Миколаївна +380445258751 tender@uhmi.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 січня 2019 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 лютого 2019 15:52 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 12:24 |
Очікувана вартість: | 238 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони службових приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03028, Україна, м. Київ, місто Київ, проспект Науки 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 лютого 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 15:48 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Довідки про несудимість
Дата подання: 23 січня 2019 12:09
Дата відповіді: 24 січня 2019 16:38
Довідка про несудимість діє 6 місяців, то на підставі чого у Вас вимога про те,що довідки про несудимість мають бути видані за 2 місяці? Дана вимога дискримінаційна. Також врахуйте, що такі довідки отримуються до 30 днів, а отже, отримати їх неможливо, бо Ви оголосили процедуру 18 січня. Тому Ваша вимога дискримінаційна, адже той учасник, який знав про таку вимогу, міг їх отримати завчасно. Також вона неправомірна, оскільки чинним законодавством немає вимог до даного документу. Тому вимагаємо виключити дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація стосовно того, що довідка про несудимість діє 6 місяців, не відповідає дійсності. Термін дії довідки про несудимість не визначається, оскільки вона надається станом на дату здійснення перевірки стосовно наявності/відсутності судимості.
Український гідрометеорологічний інститут підпорядковується в тому числі і Державній службі України з надзвичайних ситуацій, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ. Це означає, що в Інституті здійснюється ряд науково-дослідних робіт, результати яких мають загальнодержавне значення, в тому числі і у сенсі забезпечення гідрометеорологічної безпеки. Крім того Інститут оснащений сучасним вартісним аналітичним обладнанням та використовує інформацію “Для службового користування”. В зв’язку з цим вважаємо, що вимога надання довідки про несудимість є обґрунтованою.
Також наголошуємо, що встановлений в тендерній документації термін дії зазначеної довідки не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій не є дискримінаційним і забезпечує Замовнику додаткові гарантії щодо запропонованого учасниками складу працівників, які будуть задіяні до виконання послуг з охорони.
Учасники, зацікавлені в участі в торгах на закупівлю охоронних послуг, можуть отримати довідку про відсутність судимості як в загальний термін її виготовлення (до 30 днів), так і у прискорений термін (від 3 до 7 днів).
Український гідрометеорологічний інститут підпорядковується в тому числі і Державній службі України з надзвичайних ситуацій, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра внутрішніх справ. Це означає, що в Інституті здійснюється ряд науково-дослідних робіт, результати яких мають загальнодержавне значення, в тому числі і у сенсі забезпечення гідрометеорологічної безпеки. Крім того Інститут оснащений сучасним вартісним аналітичним обладнанням та використовує інформацію “Для службового користування”. В зв’язку з цим вважаємо, що вимога надання довідки про несудимість є обґрунтованою.
Також наголошуємо, що встановлений в тендерній документації термін дії зазначеної довідки не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій не є дискримінаційним і забезпечує Замовнику додаткові гарантії щодо запропонованого учасниками складу працівників, які будуть задіяні до виконання послуг з охорони.
Учасники, зацікавлені в участі в торгах на закупівлю охоронних послуг, можуть отримати довідку про відсутність судимості як в загальний термін її виготовлення (до 30 днів), так і у прискорений термін (від 3 до 7 днів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С" |
232 128,00
UAH з ПДВ
|
220 439,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-007" |
224 448,00
UAH з ПДВ
|
220 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СБ "Статус" |
220 896,00
UAH з ПДВ
|
220 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Центр-С" #33234559 |
Відхилено |
220 439,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 14:56
|
ПП "ОХОРОНА-007" #41756864 |
Переможець |
220 440,00
UAH з ПДВ
|
07 лютого 2019 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 березня 2020 14:02
|
Платіжне доручення | укладений |
20 березня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 14:27
|
Додаткова угода №4 | зміни до договору |
23 січня 2020 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 14:04
|
Додаткова угода №3 | зміни до договору |
19 грудня 2019 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2019 14:38
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
25 лютого 2019 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2019 13:31
|
Договір №15 | укладений |
21 лютого 2019 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг) відповідно до п.5 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити дію Договору до 02 березня 2020 року включно на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2020 році |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з продовженням дії Договору до 02.03.2020 р. ціна Договору становить 264060.00 грн. (з урахуванням збільшення до 20% 44057.92 грн.) |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |