Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з супроводу державної реєстрації права приватної власності на об’єкти нерухомого майна та об’єкти незавершеного будівництва Замовника, в тому числі підготовки/отриманні/подачі відповідних документів, які необхідні для такої реєстрації_6856481
Очікувана вартість
1 083 500,00 UAH
UA-2019-01-18-003007-c ● a700c2ee04a64dc89d6188ecaaf45c86
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Стаєцький Михайло +380501002437,+380443232018 staietskyi-mv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 083 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Тендерна документація
05 лютого 2019 15:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 15:43 |
ТД реєстрація прав 8 лотів 05.02.2019.docx | |
05 лютого 2019 15:43 |
Перелік змін 05.02.2019.docx |
05 лютого 2019 15:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 лютого 2019 15:43 |
ТД реєстрація прав 8 лотів 05.02.2019.docx
|
||||||
05 лютого 2019 15:43 |
Перелік змін 05.02.2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003007-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 20 лютого 2019 18:01
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Так, необхідною вимогою є зазначення контрагента такого договору. Замовником у тендерній документації не передбачено вимоги щодо конкретного виду організаційно-правового статусу юридичної особи контрагента про що свідчить наявність слова «тощо» у переліку організаційно-правових статусів. Відповідно до тлумачного словника української мови, «тощо» уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше (Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 218.).
Таким чином, протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій неаргументовано та безпідставно дискваліфіковано учасника АБ «Приходько та партнери». На підставі вищезазначеного вимагаю скасувати рішення затверджене протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій неаргументовано та безпідставно дискваліфіковано учасника АБ «Приходько та партнери». На підставі вищезазначеного вимагаю скасувати рішення затверджене протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 10:45
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, звертаємо увагу, що відхилені пропозиції не містили інформацію про досвід співпраці з контрагентами державного сектору, як вимагалось тендерною документацією, що і стало підставою для відхилення пропозицій. Враховуючи, що вимога не була оскаржена і не викликала жодних питань, у Замовника не було підстав вважати, що її включення до тендерної документації може порушувати права учасників, а її зміст викликити різночитання.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003007-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 20 лютого 2019 17:59
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Так, необхідною вимогою є зазначення контрагента такого договору. Замовником у тендерній документації не передбачено вимоги щодо конкретного виду організаційно-правового статусу юридичної особи контрагента про що свідчить наявність слова «тощо» у переліку організаційно-правових статусів. Відповідно до тлумачного словника української мови, «тощо» уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше (Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 218.).
Таким чином, протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій неаргументовано та безпідставно дискваліфіковано учасника АБ «Приходько та партнери». На підставі вищезазначеного вимагаю скасувати рішення затверджене протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій неаргументовано та безпідставно дискваліфіковано учасника АБ «Приходько та партнери». На підставі вищезазначеного вимагаю скасувати рішення затверджене протоколом № 4 розгляду тендерних пропозицій від 20.02.2019 року.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 10:46
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з цим, звертаємо увагу, що відхилені пропозиції не містили інформацію про досвід співпраці з контрагентами державного сектору, як вимагалось тендерною документацією, що і стало підставою для відхилення пропозицій. Враховуючи, що вимога не була оскаржена і не викликала жодних питань, у Замовника не було підстав вважати, що її включення до тендерної документації може порушувати права учасників, а її зміст викликити різночитання.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-003007-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 20 лютого 2019 18:06
Умови тендерної документації
Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо надання Довідки у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного договору. Так, необхідною вимогою є зазначення контрагента такого договору. Замовником у тендерній документації не передбачено вимоги щодо конкретного виду організаційно-правового статусу юридичної особи контрагента про що свідчить наявність слова «тощо» у переліку організаційно-правових статусів. Відповідно до тлумачного словника української мови, «тощо» уживається в кінці переліку чого-небудь як вказівка на його неповноту, на можливість його продовження; і таке інше (Словник української мови: в 11 томах. — Том 10, 1979. — Стор. 218.).
Таким чином, тендерною документацією встановлено необхідність наявності досвіду виконання аналогічних договорів із контрагентами будь-якої організаційно-правової форми.
На підставі вищезазначеного вимагаю визнати АБ "Приходько та партнери" переможцем даного аукціону та надати намір на укладення договору.
Розгорнути
Згорнути
Таким чином, тендерною документацією встановлено необхідність наявності досвіду виконання аналогічних договорів із контрагентами будь-якої організаційно-правової форми.
На підставі вищезазначеного вимагаю визнати АБ "Приходько та партнери" переможцем даного аукціону та надати намір на укладення договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2019 10:44
Вітаємо! За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, звертаємо увагу, що відхилені пропозиції не містили інформацію про досвід співпраці з контрагентами державного сектору, як вимагалось тендерною документацією, що і стало підставою для відхилення пропозицій. Враховуючи, що вимога не була оскаржена і не викликала жодних питань, у Замовника не було підстав вважати, що її включення до тендерної документації може порушувати права учасників, а її зміст викликити різночитання.
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, звертаємо увагу, що відхилені пропозиції не містили інформацію про досвід співпраці з контрагентами державного сектору, як вимагалось тендерною документацією, що і стало підставою для відхилення пропозицій. Враховуючи, що вимога не була оскаржена і не викликала жодних питань, у Замовника не було підстав вважати, що її включення до тендерної документації може порушувати права учасників, а її зміст викликити різночитання.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з супроводу державної реєстрації права приватної власності на об’єкти нерухомого майна та об’єкти незавершеного будівництва Замовника, в тому числі підготовки/отриманні/подачі відповідних документів, які необхідні для такої реєстрації |
Опис предмету закупівлі: |
Послуги з супроводу державної реєстрації права приватної власності на 69 обєктів Вінницької області
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 172 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 862,50 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
Послуги з супроводу державної реєстрації права приватної власності на об’єкти нерухомого майна та об’єкти незавершеного будівництва Замовника, в тому числі підготовки/отриманні/подачі відповідних документів, які необхідні для такої реєстрації
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ |
137 996,90
UAH з ПДВ
|
66 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП Купина Людмила Францевна |
134 550,00
UAH з ПДВ
|
56 137,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ |
164 772,00
UAH з ПДВ
|
57 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЛП Купина Людмила Францевна #2827118780 |
Відхилено |
56 137,50
UAH з ПДВ
|
20 лютого 2019 16:03
|
ТОВ АНАЛОГ БТІ ЕКСПЕРТ ОЦІНКА ЗЕМЛЕУСТРІЙ #39060397 |
Переможець |
57 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 16:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2019 21:43
|
Додаткова угоду № 1 БТІ від 19.03.2019.pdf | зміни до договору |
21 березня 2019 21:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 21:01
|
Договір БТІ від 19.03.2019.pdf | укладений |
21 березня 2019 21:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 190319-01/129Пі |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 190319-01/129Пі |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |