Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відведення стічних вод (водовідведення)
Очікувана вартість
417 136,50 UAH
UA-2019-01-18-002923-c 62133a8a39264ad9b915e2c9066aab3a
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Ближня, 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) є є відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання процедури закупівлі в одного учасника: Водопровідні і каналізаційні мережі, які забезпечують комунальний заклад «Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4» Дніпропетровської обласної ради» централізовано питним водопостачанням та водовідведенням знаходяться на балансі КП «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради (Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.)
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Розпорядження голови Дніпропетровського територіального відділення Антимонопольного комітету України №14/9 від 10.02.1995р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
71550 метр кубічний
водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Ближня,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Тендерна документація

18 січня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради»
#03341305
Переможець 417 136,50
UAH з ПДВ
18 січня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпропетровської міської ради»
#03341305
417 136,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 09:15
додаткова угода №6 від 25.10.19 водовідведеня.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 09:14
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 09:13
додаткова угода №5 від 25.10.19 водовідведення.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 09:12
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 15:22
додаткова угода №4 від 08.08.19 водовідведення.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 14:55
додаткова угода №3 від 08.08.19 водовідведення.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 14:54
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2019 15:01
дод. угода №2 від 15.07.19.PDF зміни до договору
15 липня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 14:08
додаткова угода №1 від 07.02.2019.PDF зміни до договору
07 лютого 2019 14:07
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 13:48
договір №2444 с від 04.02.2019.PDF укладений
04 лютого 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 3.1. Договору
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2444 с
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсяги по водовідведенню від орендарів блоку "Г" складають 179 м3 на місяць
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума договору зменшена на 21416,33 грн. та складає 395757,17 грн.
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсяг договору зменшено на 4397,929 м3 та сума договору складає 182988,09 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): обсяг договору зменшено на 1137,718 м3
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2444 с
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 395 757,17
UAH (в тому числі ПДВ 65 959,53 UAH)