Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
197 000,00 UAH
UA-2019-01-18-002870-c 2990c240cc1d413aad42bb57fbdd97f8
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Беркут

+380951115466 viddilosvituznam@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Знам'янської Районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 02144045
Вебсайт: http://oms.zn.kr-admin.gov.ua/
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул.Трудова,4
Контактна особа: Юлія Беркут
+380951115466
viddilosvituznam@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 16:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:33
Очікувана вартість: 197 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1011 кілограм
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам'янка, вул.Трудова, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:24
ТД масло 2019 від 22.01.19.doc
22 січня 2019 15:24
Перелік змін від 22.01.2019.docx
22 січня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:24
ТД масло 2019 від 22.01.19.doc
18 січня 2019 15:27
ТД масло 2019 від 18.01.19.doc
22 січня 2019 15:24
Перелік змін від 22.01.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення ТД
Дата подання: 23 січня 2019 10:38
Дата відповіді: 25 січня 2019 09:18
Шановний Замовнику прошу уточнити вид закупівлі: документація розроблена на відкриті торги, а очікувана вартість становить 197000,00грн. - це електронні допорогові закупівлі. Як це розуміти?
Відповідь: На початок року відділом освіти, молоді та спорту було заплановано придбання предмету закупівлі "Вершкове масло" на очікувану вартість 242 000 грн. Для забезпечення безперервного процесу харчівання дітей було укладено прямий договір на об'єм достатній для проведення процедури "Відкриті торги". У зв'язку з цим, зміни до річного плану було оприлюднено на веб-порталі. Відповідно до частини 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Оскільки, загальна вартість за даним предметом закупівлі ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло перевищує межі, встановлені статтею 2 Закону «Публічні закупівлі», Замовник проводить процедуру "відкриті торги".
Уточнення ТД
Дата подання: 23 січня 2019 16:02
Дата відповіді: 26 січня 2019 18:21
1. Як зрозуміти вираз в п.1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної документації" "...Не допускається розривання документа на окремі сторінки.Сторінки окремого документа розташовуються у файлі послідовно (від 1 сторінки до останньої)". Якщо документ на 10 стор., то як його можна не розірвати на окремі сторінки? Можливо Ви мали на увазі "розривання документа на окремі файли"? Прошу уточнити або внести зміни в ТД, тому що помилка по цьому питанню приводить до відхилення ТП Учасника. 2. По п.2 цього ж розділу ТД Не зрозумілі Ваші вимоги "Гарантія надається з грошовим покриттям, що має бути підтверджено довідкою від банку-гаранта із зазначенням № рахунку, суми покриття, № гарантії за якою надається покриття". По-перше: тенологія видачі гарантії передбачає обов'язкові наступні кроки: 1. Відкриття рахунку для зарахування суми гарантії. 2. Перерахування суми гарантії і як наслідок, звісно там буде такий залишок. 3.Якщо ці операції не будуть виконані, то гарантія просто не видається.Окрім того ці вимоги відображені в самій гарантії. Для чого надавати довідку на довідку. По-друге: Ваші вимоги в цій частині суперечать п.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де вказано "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб не подаються ними у складі тендерної пропозиції...". Тобто документи, що не включені до ЗУ "Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" не подаються у ТП. Згідно абз.2, п.4, ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних та фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Просимо переглянути тендерну документацію і привести її зміст у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі" №922-VII від 25.12.2015р., враховуючи вимоги п.4 ст.16 цього закону. 3. Також незрозуміло чому в п.2 "Інша інформація" розділу "Оцінка тендерної пропозиції" знаходяться вимоги що стосуються "Цінової пропозиції" "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати цінову пропозицію (за формою, встановленою тендерною документацією) разом з калькуляцією цінової пропозиції, яка повинна включати детальний розрахунок по кожному виду товару, що є предметом закупівлі - від 1 кг до загального обсягу товару з обов’язковим зазначенням ціни виробника (або постачальника) товару учаснику, витрат на доставку товару, прибутку. Пониження ціни учасником під час аукціону повинне бути обґрунтованим та здійснюватись відповідно до калькуляції учасника, наданої у складі тендерної пропозиції. Для підтвердження вказаної ціни виробника чи постачальника, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію накладної, якою підтверджується вказана ціна. Якщо ціна пропозиції учасника за результатами аукціону не відповідатиме калькуляції, наданій у складі тендерної пропозиції (буде меншою ніж ціна виробника та витрати на доставку товару вказані в калькуляції), така цінова пропозиція вважатиметься необґрунтованою, що не відповідатиме вимогам тендерної документації. Якщо Ви мали на увазі один з критерії оцінки ТП, то потрібно опроцентувати всі критерії. У Вас в ТД - "Критерієм оцінки тендерних пропозицій є «Ціна» з урахуванням ПДВ.Уточніть будб-ласка або внесіть зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний претенденте на участь у торгах! Розглянувши ваше питання повідомляємо наступне. Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства, зокрема ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Щодо питання сторінок помилки в документації не має, відповідно учасник повинен підготувати власну пропозицію виходячи із вимог замовника, встановлених в тендерній документації. Враховуючи норми ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до порядку видачі банківських гарантій є різні варіанти отримання гарантії під забезпечення тендерної пропозиції, відтак встановлена в документації вимога не є довідкою на довідку, а документом що підтверджує покриття за гарантією, що узгоджується з нормами чинного законодавства. Щодо оцінки тендерних пропозицій, то критерієм є найнижча ціна, відповідно ваша формулювання у запиті є некоректним, оскільки встановлена вимога є антидемпінговим заходом щодо учасників, які не обґрунтовано понижують ціну в аукціоні, а потім безпідставно вимагають підвищення ціни після укладання договору. Враховуючи викладене вами не обґрунтована необхідність внесення змін до документації, оскільки встановлені вимоги дають можливість прийняти участь у торгах будь -якому постачальнику.
Уточнення тендерної документації
Дата подання: 24 січня 2019 13:40
Дата відповіді: 26 січня 2019 18:24
Шановний замовнику! 1. В р. "Інструкція з підготовки ТП" в п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені ст.17 Закону" Ви вимагаєте надати довідку ("... із вказанням його вантажопідйомності"). Ці дані вказані в свідоцтві про реєстрацію ТЗ. Свідоцтво про реєстрацію ТЗ надається за вимогою п.п.3.3, п.3 Додатка 4. Для чого двічі надавати один і той же документ. Поясніть будь-ласка, як впливає вантажопідйомність автомобіля на виконання постачання товару? 2. По п.п.3.1 п.3 Додатка 4 поясніть як впливає (".... марка обладнання, рік реєстрації обладнання, призначення обладнання, власника бази") (якої бази?) на цінову пропозицію? А якщо це молокопереробне підприємство, де сотні одиниць обладнання. То що, потрчбно давати дані на все обладнання? Це просто нонсенс. Прошу пояснити або внести зміни в ТД. 3. По п.3 "Проект договору про закупівлю", розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" . Якщо Учасник підписав проект договору, де вказані Істотні умови договору, то значить ми погодилися з ним вцілому, враховуючи істотні умови.Це що довідка на довідку? Це вже схоже на бюрократство. Будь-ласка не відступайте від наказу МЕРУ №680 від 13.04.16р. Прошу приведіть у відповідність ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний претенденте на участь у закупівлі! Тендерна документація замовника розроблена згідно вимог чинного законодавства, зокрема ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Встановлені вимоги в тендерній документації дають можливість прийняти участь у торгах будь-якому постачальнику, таким чином вами не обґрунтовано те, що тендерна документація містить вимоги які перешкоджають взяти участь у торгах, відтак не підлягає задоволенню.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МП Мрія" 126 375,00
UAH з ПДВ
101 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" 117 990,00
UAH з ПДВ
112 028,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 15:38
Kovalen.pdf
01 лютого 2019 15:38
guaranty-j0129KGZNA38N.pdf
01 лютого 2019 15:38
statement-190130SU14502113.pdf
01 лютого 2019 15:07
РАЙОНО масло СТ. 17.PDF
01 лютого 2019 15:07
РАЙОНО масло тех. хар..PDF
01 лютого 2019 15:07
РАЙОНО масло заг..PDF
01 лютого 2019 15:07
РАЙОНО масло Ц.П..PDF

Публічні документи

01 лютого 2019 17:16
проект договору.pdf
01 лютого 2019 17:16
кваліф та технічні.pdf
01 лютого 2019 17:16
банк.rar
01 лютого 2019 17:16
цінова та інш.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МП Мрія"

ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МП Мрія"
#24150945
Відхилено 101 100,00
UAH з ПДВ
01 березня 2019 12:53
ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА"
#2049804985
Відхилено 112 028,40
UAH з ПДВ
01 березня 2019 12:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

01 березня 2019 12:53
Електронний підпис
01 березня 2019 12:49
протокол_масло.pdf
11 лютого 2019 10:19
Електронний підпис
11 лютого 2019 10:18
протокол_218.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "ХОМИЧ ВАЛЕНТИНА МИКОЛАЇВНА" #2049804985

№ рішення у справі

№54/58-р/к

Дата рішення у справі

25.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

№54/59-р/к

Дата рішення у справі

25.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

01 березня 2019 12:57
Електронний підпис
01 березня 2019 12:54
протокол_масло.pdf
01 березня 2019 12:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
01 березня 2019 12:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі