Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з добровільного медичного страхування учнів та працівників закладів загальної середньої освіти
Очікувана вартість
2 529 600,00 UAH
UA-2019-01-18-002821-c 33b8ebc8e3fe40b2bee2e0f1c172c3ae
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донченко Світлана

+380985400114 rajono1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НІКОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142477
Місцезнаходження: 53282, Україна , Дніпропетровська обл., с. Кам'янське, -
Контактна особа: Донченко Світлана
+380985400114
rajono1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 22 лютого 2019 11:55
Очікувана вартість: 2 529 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 648,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50592 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1581 чоловік
Послуги з добровільного медичного страхування учнів та працівників закладів загальної середньої освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53211, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, м.Нікополь, вул.Гетьманська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 січня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 10:45
Тендер страхування 2019 р..docx
21 січня 2019 10:45
Перелік змін-1.doc
21 січня 2019 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 10:45
Тендер страхування 2019 р..docx
18 січня 2019 17:50
Тендер страхування 2019 р..docx
18 січня 2019 15:22
Тендер страхування 2019 р..docx
21 січня 2019 10:45
Перелік змін-1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 22 січня 2019 13:51
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:36
Доброго дня! Умовами п.10 розділу 3 замовник вимагає надати Оригінал або копію ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі добровільного медичного страхування (безперервне страхування здоров’я)(чинну на дату розкриття пропозицій). По-перше, не існує такого виду страхування. По-друге, ліцензії безстрокові. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України " Про страхування" страхування може бути добровільним або обов'язковим, це - форми страхування. В свою чергу, форми страхування поділяються на види. Відповідно до ст.6 ЗУ "Про страхування" одним з видів добровільного страхування є медичне страхування (безперервне страхування здоров'я). Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування, зареєстрованими Уповноваженим органом. Страховики мають право займатися тільки тими видами добровільного страхування, які визначені в ліцензії. Згідно ст. 38 Закону Уповноважений орган видає страховикам ліцензію на проведення конкретних видів страхування. Вимога про надання оригіналу або копії ліцензії, чинну на дату розкриття пропозицій, не протирічить тому факту, що ліцензії є безстроковими.
асистанс
Дата подання: 22 січня 2019 14:00
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:42
Наявність власного асистансу Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що не передбачена вимогами чинного в Україні законодавства, а також значно обмежує коло потенційних учасників. Крім цього, вказана вимога не є гарантією якісного виконання Учасником своїх зобов’язань, та не надає переваг порівняно зі спеціалізованим зовнішнім асистансом або налагодженою співпрацею з професійними лікарями-координаторами на підставі трудових/цивільно-правових угод. Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Одним з таких критеріїв є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Зазначений критерій встановлюється замовником, щоб мати можливість за потреби пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб'єкта, який має відповідно кваліфікований персонал. Замовник вважає, що власний асистанс компанії надає змогу швидше і ефективніше вирішувати виникаючі ситуації з обслуговування застрахованих осіб, тому що він є структурною ланкою компанії.
Досвід
Дата подання: 22 січня 2019 14:37
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:45
Наявність досвіду виконання аналогічного договору з кількістю застрахованих осіб не менше 4 000 осіб (п. 5.1.3.1. Тендерної документації). Вказана вимога суттєво обмежує коло учасників публічних закупівель. Наявність одного договору з визначеною кількістю застрахованих осіб не впливає на якість надання послуг та не є гарантією виконання зобов’язань за договором страхування. У страхової компанії, яка має договір страхування з кількістю застрахованих осіб не менше 4 000 осіб, не має жодних професійних переваг перед компанією, яка має кілька договорів страхування з кількістю застрахованих 500 осіб. Досвід страхування за аналогічними договорами підтверджується багаторічною роботою з укладання та виконання договорів добровільного медичного страхування, а не наявністю одного договору страхування з визначеною кількістю осіб. Також, просимо звернути увагу на вимоги до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», де чітко визначений перелік кваліфікаційних вимог. У відповідності до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Інших кваліфікаційних вимог до учасників чинним в Україні законодавством не передбачено. Згідно з ч. 4 ст. 16 вищевказаного Закону: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, просимо внести зміни до Тендерної документації, з метою запобігання наявності вимог, що суттєво обмежують конкуренцію та порушують принцип недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а також самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону виходячи зі специфіки предмета закупівлі, та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник вважає таку вимогу цілком обснованою, тому що ми будемо впевнені у тому, що компанія зможе обслуговувати великій масив застрахованих і мала вже практичний досвід з обслуговування великої кількості застрахованих.
Тендерне забезпечення
Дата подання: 22 січня 2019 14:55
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:47
п. 2.1. розділу 3 "Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається з обслуговуючого банку одночасно з поданням тендерної пропозиції." Прохання пояснити, що мається на увазі "обслуговуючого банку"? Якщо це банк, в якому є відкритий рахунок учасника, то яким чином це має бути підтверджено? Кваліфікаційні критерії не передбачають надання довідки з банку, в якому відкрито рахунок. Якщо гарантія буде надана банком, в якому учасник не має рахунку, яле з дотриманням всіх інших умов надання забезпечення, чи буде це порущенням умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.24 Закону Замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. В даному випадку в тендерній документації Замовник вимагає Довідку, яка містить відомості про учасника (Додаток 4) в якому зазначено надання інформації щодо обслуговуючого банку Учасника.
Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Зауважимо, що відповідальність за повноту та надання вірної інформації у додатку 4 «Відомості про учасника» повністю несе Учасник.
Забезпечення тендерної пропозиції необхідно надати у точній відповідності до вимог, встановлених в тендерній документації.
Персональні данни
Дата подання: 23 січня 2019 12:56
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:50
Згідно зі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії, відповідно до яких, Замовник має право вимагати у учасника закупівель документи. Так, відповідно до згаданої статті, кваліфікаційними критеріями є: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Тобто, учасник тендерних закупівель повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, а це може бути підтверджено наказами про прийняття на роботу працівника, дипломом такого працівника, трудовою книжкою такого працівника. І ніяк не паспортом такої особи, водійськими правами тощо. Також просимо дати відповідь на питання: який кваліфікаційний критерій визначений ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» підтверджує учасник закупівель у випадку надання копій паспорта, водійських прав та інших документів, що посвідчують особу своїх працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження кваліфікаційним вимогам замовника, зазначено у розділі 3 п.5 п.п 5.1.1 та 5.1.2 тендерної документації. Тендерна документація не містить вимоги про надання копій паспорта або водійських прав для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
витяг з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 23 січня 2019 13:08
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:51
Згідно розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати «Оригінал або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)». Якщо Учасник не є платником ПДВ (ст. 196 Податкового кодексу України), то який документ йому слід надати в своїй ТД на підтвердження цього факту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник подає копію витягу з реєстру платників ПДВ або копію витягу з реєстру платника єдиного податку, в залежності від свого статусу платника податків.
Довідка, яка містить відомості про Учасника
Дата подання: 23 січня 2019 13:13
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:51
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу, що Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням «…найменування всіх банків, що обслуговують Учасника; номери поточних рахунків». Питання, яким чином Замовник буде робити висновок про надання повної інформації щодо найменування банків та рахунків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідальність за повноту та надання вірної інформації у додатку 4 «Відомості про учасника» повністю несе учасник.
згода на обробку персональних даних
Дата подання: 23 січня 2019 13:16
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:51
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних. Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Просимо надати уточнення, як слід розуміти поняття «окремо на кожну особу»?
Відповідь: Згоду на обробку персональних даних необхідно надати окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника, тобто на кожну особу окрема згода.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 13:19
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:52
Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. А саме розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства, але в підрозділу 1 розділу 3 є вимога «Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації (форми довідок, листів, тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності. Просимо надати відповідь: які вимоги висуває замовник, щодо оформлення документів на фірмовому бланку чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: розміщення інформації не на фірмовому бланку. Наприклад, всі документи оформлені на фірмових бланках, а один документ виготовлено не на такому бланку.
п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 23 січня 2019 13:22
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:52
Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. А саме розміщення не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів. Згідно вимогам ТД Учасник надає велику кількість багатосторінкових документів (договори, статут, баланс, фінзвіт). Як слід оформлювати багатосторінкові документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі умови щодо оформлення документів зазначені у п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Несуттєвою помилкою буде, наприклад, якщо в багатосторінковому документі при завіренні буде пропущене завірення однієї сторінки.
Оригінали або копії документів, що підтверджують наявність в учасника власної служби асістанської допомоги
Дата подання: 23 січня 2019 13:26
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:53
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Учасник у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції згідно п.п 5.1.1.1 Довідку, складену в довільній формі про наявність у учасника власної асистуючої служби, лікарі-координатори якої організовують надання медичної допомоги та медичних послуг в цілодобовому режимі Застрахованим особам Замовника., та згідно п.п. 5.1.1.2 «Оригінали або копії документів, що підтверджують наявність в учасника власної служби асістанської допомоги». Який оригінал чи копія документу повинен підвередите наявність власної ассистуючої служби, якщо учасник вже надав довідку в довільній формі про наявність власної асистуючої служби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такими документами можуть бути, наприклад, наказ про створення асистуючої служби, Положення про асистуючу службу, Регламент роботи асистуючої служби тощо.
Додатки до Договору, на підтврдження досвіду
Дата подання: 23 січня 2019 14:09
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:54
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, абзац 3 Примітки:*** Достатньо надання додатку (-ів) які містять інформацію про предмет договору та іншу інформацію, яка необхідні для визнання наданого договору аналогічним. Яку інформацію слід вважати за «іншу інформацію», для підтвердження договору аналогічним?
Відповідь: Аналогічним договором в розумінні даної документації вважається договір на надання послуг з добровільного медичного страхування. Крім предмету договору, необхідно підтвердити інформацію відповідно до пп. 5.1.3.1 п. 5 розділу 3 тендерної документації. Але Ви маєте право надати договір із додатками у повному обсязі.
умови технічної можливості електронної системи закупівель
Дата подання: 23 січня 2019 14:10
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:54
Текст виділений курсивом після п. 5.6.4: Скановані документи, вказані в підпункті 5.6. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації, надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, шляхом прикріплення файлу (-ів) на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель). Які саме умови технічної можливості електронної системи закупівель слід розглядати в даному пункті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подання інформації під час процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик відповідно регламенту його роботи.
Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 14:13
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:54
Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.п.1.12, «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною зобов’язаний протягом 2-х робочих днів після допущення його до розгляду розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію. При цьому Замовник в наступним абзацом уточнює, що «У випадку порушення учасником даної умови (не розміщення або порушення терміну її розміщення) замовник може відхилити тендерну пропозицію такого учасника». Просимо надати роз’яснення, яким чином визначаються критерії «умов технічної можливості електронної системи закупівель»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка тендерної пропозиції буде відбуватися згідно вимогам тендерної документації. Подання інформації під час процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик відповідно регламенту його роботи.

Гарантійний лист щодо ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 14:26
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:55
Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.п. 2.5 Замовник встановлює вимогу, щодо ціноутворення тендерної пропозиції Учасників, а саме «До розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть).» І на підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, у довільній формі. Вважаємо вимогу не доцільною та не зрозумілою, так як ціна кожного товару чи послуги це також і постачальницько-збутова націнка підприємця. Просимо внести зміни до тендерної документації, щодо вимоги гарантійного листа.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вказаного пункту тендерної документації необхідно надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що до розрахунку ціни тендерної пропозиції не включені витрати, вказані в п. 2.5. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Постачальницько-збутова надбавка (націнка) - сума витрат суб’єкта господарювання, що пов’язані з обігом товару та здійснюються в процесі його продажу (реалізації) під час надходження від виробника (постачальника) на відповідний товарний ринок, та прибутку. Таким чином, постачальницько-збутова націнка має відношення до товарів, але не до послуг, які є предметом закупівлі.
Відповідальність за повноту та надання вірної інформації повністю несе учасник.
Додаток 1
Дата подання: 23 січня 2019 14:29
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:55
Згідно розділу 5 п.1.12 остаточну ціну тендерної пропозиції Учасник оформлює за формою Додатка 1 до ТД. Просимо надати роз’яснення, Чи слід вважати, що на етапі подачі цінових пропозицій, цей додаток заповнювати не треба, так як в умовах тендерній документації це ні де не прописано?
Відповідь: Згідно розділу п.1 п.п 1.2. розділ 3 Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) наступні документи та інформацію:
12. Заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 1 до тендерної документації, скріплену підписом уповноваженої особи Учасника;
Текст Додатку 1
Дата подання: 23 січня 2019 14:34
Дата відповіді: 25 січня 2019 11:56
Додаток 1 до тендерної документації містить текст : «Ми згодні дотримуватись умов нашої тендерної пропозиції ______ (заповнюється учасником) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Просимо пояснити, яку саме інформацію заповнює учасник?
Відповідь: Інформація заповнюється згідно Додатку 1 до тендерної документації. Учасник вказує кількість календарних днів.
Розгорнути всі запитання: 17 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-002821-c.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПрАТ "Страхова компанія "Брокбізнес", Код ЄДРПОУ:20344871
Дата подання: 28 січня 2019 15:14
оскарження вимог тендерної документації
оскарження вимог тендерної документації згідно ст. 18 Закону України №Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 30 січня 2019 16:08
Скарга відкликана скаржником
Причина: Керуючись абзацом 3 частини 5 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Приватне акціонерне товариство «Страхова компанія «БРОКБІЗНЕС» відкликає скаргу № UA-2019-01-18-002821-c.b1, у зв’язку з чим, - ПРОСИМО: Прийняти рішення про припинення розгляду скарги № UA-2019-01-18-002821-c.b1.
Дата: 18 лютого 2019 15:17
Рішення від 30.01.2019 № 973.pdf
Дата публікації: 30 січня 2019 16:08
Рішення від 18.02.2019 № 1690.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2019 15:55

Документи подані скаржником

28 січня 2019 15:13
184-05.pdf
28 січня 2019 15:13
додаток 2.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 3.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 4.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 5.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 6.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 7.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 8.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 9.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 10.PDF
28 січня 2019 15:13
додаток 11.PDF
28 січня 2019 15:14
додаток 12.PDF
28 січня 2019 15:14
додаток 13.PDF
28 січня 2019 15:14
додаток 14.PDF
28 січня 2019 15:14
додаток 15.PDF
28 січня 2019 15:14
додаток 1_184.jpg
18 лютого 2019 15:16
лист 308-05.PDF

Документи Органу Оскарження

19 лютого 2019 15:55
Рішення від 18.02.2019 № 1690.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 лютого 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ" 2 490 075,00
UAH з ПДВ
2 490 075,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТРАХОВА КОМПАНІЯ "НАФТАГАЗСТРАХ" 2 497 980,00
UAH з ПДВ
2 497 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ" 2 497 980,00
UAH з ПДВ
2 497 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 15:49
Гарантия 8230.zip
01 лютого 2019 15:49
Лицензия.zip
01 лютого 2019 15:49
Фінансовий звіт 2017_.pdf
01 лютого 2019 15:49
ЦМЛ Покров.pdf
01 лютого 2019 15:49
Ф1_Ф2_2017.pdf
01 лютого 2019 15:49
Статут_26.10.18.pdf
01 лютого 2019 15:49
Трудові асистанс.pdf
01 лютого 2019 15:49
Ф1_Ф2_9міс.2018.pdf
01 лютого 2019 15:49
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 15:49
Рейтинг СК.pdf
01 лютого 2019 15:49
Протокол ген.директор.pdf
01 лютого 2019 15:49
Проект договору.pdf
01 лютого 2019 15:49
Наказ ген.директор.pdf
01 лютого 2019 15:49
Ліцензія ДМС.pdf
01 лютого 2019 15:49
КП_Нікополь МЛ_4.pdf
01 лютого 2019 15:49
КП Нікополь МЛ_1.pdf
01 лютого 2019 15:49
Копія паспорт Кіяшко.pdf
01 лютого 2019 15:49
КЗ Нікополь ЦРЛ.pdf
01 лютого 2019 15:49
Код доступу.pdf
01 лютого 2019 15:49
КЗ Нікополь ДМЛ.pdf
01 лютого 2019 15:49
Згоди асистанс.pdf
01 лютого 2019 15:49
ЄДРПОУ 25.01.19.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка ст.50.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка судимість.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка ст.9.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка податки.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка п.6.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка корупція_1.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка корупція_2.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка зобов'язання.pdf
01 лютого 2019 15:49
Довідка довкілля.pdf
01 лютого 2019 15:49
Гарантійний лист п.5.pdf
01 лютого 2019 15:49
Дипломи асистанс.pdf
01 лютого 2019 15:49
Витяг 22.01.19.pdf
01 лютого 2019 15:49
Виписка 26.10.2018.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 16:41
3.1.11.1_2017_Баланс_ф.1.pdf
01 лютого 2019 16:41
3.1.10._Ліцензія ДМС.jpg
01 лютого 2019 16:41
3.6.1.1._Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2019 16:41
3.1.2.2.1.Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"

ТДВ СК "НАФТАГАЗСТРАХ"

ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
Переможець 2 490 075,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 15:56

Документи

27 лютого 2019 15:56
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:54
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
2 490 075,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:56
Електронний підпис
27 лютого 2019 15:54
протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 березня 2019 15:23
Коментар щодо відміни: п.3 ст 31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи:
19 березня 2019 15:23
Електронний підпис
19 березня 2019 15:20
протокол про скасуванна.pdf