Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Херсонська школа вищої спортивної майстерності" |
Код ЄДРПОУ: | 02928290 |
Вебсайт: | http://prozorro.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 73016, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. М. Фортус, 38 |
Контактна особа: |
Олексій Мотов +380505425734 shsm_kherson@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 14:41 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 14:41 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 630 311,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 303,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 15:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 15:06 |
тд газ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-04-000382 ● 117f3665b5d14e9b889aba78c62028c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 березня 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.03.2019 № 59
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-18-002646-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-05 12:08:52
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газу природного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-002646-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати, що п.4.1 Розділу I «Загальне положення» Тендерної документації Замовника визначений код ДК 021:2015-09123000-7 Природний газ показником п'ятої цифри основного словника?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати рішення щодо посилання в п.3 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації на документи, які втратили чинність, а саме Указ Президента України від 16.09.2015 № 549/2015 «Про рішення Ради національної безпеки оборони України від 02.09.2015 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»?
3. Яким чином ви можете обґрунтувати, що п.1 Розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено до 01.02.2019, що суперечить кінцевому строку подання тендерних пропозицій визначеному в оголошенні про проведення відкритих торгів та менший строку визначеного частиною три Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-06 14:34:18
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газу природного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-002646-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Чому укладений договір від 26.02.2019 №26/02/19 відрізняється від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ЧІЧЕК КОНСТРАКШН»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-13 11:34:21
Щодо надання пояснень
Про надання пояснень,стосовно ID моніторингу: закупівлі газу природного
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2019-03-15 10:23:47
Запит Замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі газу природного (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-002646-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Чому істотні умови тендерної пропозиції переможця відрізняється від укладеного договору за результатами процедури закупівлі від 26.02.2019 №26/02/2019 у пунктах 4.2, 4.5, 6.1.6, 7.3, 7.5, 7.9 при тому, що переможцем у тендерній пропозиції не погоджено зміни у вигляді виразу «проект договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-14 12:05:16
Пояснення
Додаткові пояснення щодо умов договору
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-03-18 11:09:21
Щодо надання пояснення
Пояснення
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-03-25 14:47:08
Про надання роз*яснень
Про надання роз*яснень
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо що висновки моніторингу оскаржуються у суді 29.03.2019р.
2019-03-29 14:35:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН" |
374 691,24
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
387 435,84
UAH з ПДВ
|
361 069,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ХЕРСОНРЕГІОНГАЗ |
390 834,40
UAH з ПДВ
|
361 097,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
423 120,72
UAH з ПДВ
|
423 120,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧІЧЕК КОНСТРАКШН" #40290250 |
Переможець |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2019 13:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 13:59
|
scanlite3.pdf | укладений |
01 серпня 2019 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2019 10:13
|
scanlite2.pdf | зміни до договору |
04 березня 2019 10:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 березня 2019 14:13
|
scanlite1.pdf | зміни до договору |
01 березня 2019 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2019 12:58
|
scanlite1.pdf | укладений |
28 лютого 2019 12:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 26/02/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26/02/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% |
Номер договору про закупівлю: | 26/02/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26/02/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 лютого 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
180 049,47
UAH (в тому числі ПДВ 30 008,24 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У звязку отриманням нами висновку управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області про результати монітортнгу UA-2019-01-18-002646-c, яким встановлено порушення обзацу 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно з абзацом другим частини першої статті 37 цього Закону визнано нікчемним. |