Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги
Очікувана вартість
632 000,00 UAH
UA-2019-01-18-002484-c d90055195daa404e891c3a9f63fa9cf1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діна Доценко

+380664063743 pershotravnevsk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Першотравневської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 41784088
Місцезнаходження: 53264, Україна , Дніпропетровська обл., с. Першотравневе, вул. Гагаріна, 23
Контактна особа: Діна Доценко
+380664063743
pershotravnevsk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 15:40
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:00
Очікувана вартість: 632 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 632,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12640 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування учнів та працівників закладів загальної середньої освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53264, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський р-н с.Першотравневе , вул.Гагаріна , 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 14:51
Тендерна документація.docx
18 січня 2019 14:51
ТД титульна сторінка.PDF
18 січня 2019 14:51
Протокол №5.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 22 січня 2019 14:51
Дата відповіді: 24 січня 2019 12:45
п. 2.1. розділу 3 "Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається з обслуговуючого банку одночасно з поданням тендерної пропозиції." Прохання пояснити, що мається на увазі "обслуговуючого банку"? Якщо це банк, в якому є відкритий рахунок учасника, то яким чином це має бути підтверджено? Кваліфікаційні критерії не передбачають надання довідки з банку, в якому відкрито рахунок. Якщо гарантія буде надана банком, в якому учасник не має рахунку, яле з дотриманням всіх інших умов надання забезпечення, чи буде це порущенням умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ст.24 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції. В даному випадку в тендерній документації Замовник вимагає Довідку, яка містить відомості про учасника (Додаток 4) в якому зазначено надання інформації щодо обслуговуючого банку Учасника.
Обслуговуючий банк (банк, що обслуговує) — це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність".
Звертаємо Вашу увагу, що відповідальність за повноту та надання вірної інформації у додатку 4 «Відомості про учасника» повністю несе учасник.
Забезпечення тендерної пропозиції необхідно надати у точній відповідності до вимог, встановлених в тендерній документації.
Персональні данни
Дата подання: 23 січня 2019 12:56
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:11
Згідно зі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлені кваліфікаційні критерії, відповідно до яких, Замовник має право вимагати у учасника закупівель документи. Так, відповідно до згаданої статті, кваліфікаційними критеріями є: - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Тобто, учасник тендерних закупівель повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, а це може бути підтверджено наказами про прийняття на роботу працівника, дипломом такого працівника, трудовою книжкою такого працівника. І ніяк не паспортом такої особи, водійськими правами тощо. Також просимо дати відповідь на питання: який кваліфікаційний критерій визначений ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» підтверджує учасник закупівель у випадку надання копій паспорта, водійських прав та інших документів, що посвідчують особу своїх працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження кваліфікаційним вимогам замовника, зазначено у розділі 3 п.5 п.п 5.1.1 та 5.1.2 тендерної документації. Тендерна документація не містить вимоги про надання копій паспорта або водійських прав для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
витяг з реєстру платників ПДВ
Дата подання: 23 січня 2019 13:09
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:13
Згідно розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати «Оригінал або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)». Якщо Учасник не є платником ПДВ (ст. 196 Податкового кодексу України), то який документ йому слід надати в своїй ТД на підтвердження цього факту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник подає копію витягу з реєстру платників ПДВ або копію витягу з реєстру платника єдиного податку, в залежності від свого статусу платника податків.
Довідка, яка містить відомості про Учасника
Дата подання: 23 січня 2019 13:13
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:14
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу, що Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати Довідку, яка містить відомості про учасника, з зазначенням «…найменування всіх банків, що обслуговують Учасника; номери поточних рахунків». Питання, яким чином Замовник буде робити висновок про надання повної інформації щодо найменування банків та рахунків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідальність за повноту та надання вірної інформації у додатку 4 «Відомості про учасника» повністю несе учасник.
згода на обробку персональних даних
Дата подання: 23 січня 2019 13:16
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:15
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції містить вимогу, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних. Надається окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника. Просимо надати уточнення, як слід розуміти поняття «окремо на кожну особу»?
Відповідь: Згоду на обробку персональних даних необхідно надати окремо на кожну особу, персональні дані якої використовуються у тендерній пропозиції учасника, тобто на кожну особу окрема згода.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 13:19
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:16
Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. А саме розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства, але в підрозділу 1 розділу 3 є вимога «Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких випливає зі змісту підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації (форми довідок, листів, тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності. Просимо надати відповідь: які вимоги висуває замовник, щодо оформлення документів на фірмовому бланку чи ні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: розміщення інформації не на фірмовому бланку. Наприклад, всі документи оформлені на фірмових бланках, а один документ виготовлено не на такому бланку.
завірення окремої сторінки (сторінок)
Дата подання: 23 січня 2019 13:21
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:17
Згідно п. 1.5 підрозділу 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки. А саме розміщення не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів. Згідно вимогам ТД Учасник надає велику кількість багатосторінкових документів (договори, статут, баланс, фінзвіт). Як слід оформлювати багатосторінкові документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі умови щодо оформлення документів зазначені у п.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Несуттєвою помилкою буде, наприклад, якщо в багатосторінковому документі при завіренні буде пропущене завірення однієї сторінки.
Оригінали або копії документів, що підтверджують наявність в учасника власної служби асістанської допомоги
Дата подання: 23 січня 2019 13:25
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:18
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 5 Учасник у якості документального підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям повинен надати у складі тендерної пропозиції згідно п.п 5.1.1.1 Довідку, складену в довільній формі про наявність у учасника власної асистуючої служби, лікарі-координатори якої організовують надання медичної допомоги та медичних послуг в цілодобовому режимі Застрахованим особам Замовника., та згідно п.п. 5.1.1.2 «Оригінали або копії документів, що підтверджують наявність в учасника власної служби асістанської допомоги». Який оригінал чи копія документу повинен підвередите наявність власної ассистуючої служби, якщо учасник вже надав довідку в довільній формі про наявність власної асистуючої служби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Такими документами можуть бути, наприклад, наказ про створення асистуючої служби, Положення про асистуючу службу, Регламент роботи асистуючої служби тощо.
Додатки до Договору, на підтврдження досвіду
Дата подання: 23 січня 2019 13:32
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:19
Розділ 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, абзац 3 Примітки:*** Достатньо надання додатку (-ів) які містять інформацію про предмет договору та іншу інформацію, яка необхідні для визнання наданого договору аналогічним. Яку інформацію слід вважати за «іншу інформацію», для підтвердження договору аналогічним?
Відповідь: Аналогічним договором в розумінні даної документації вважається договір на надання послуг з добровільного медичного страхування. Крім предмету договору, необхідно підтвердити інформацію відповідно до пп. 5.1.3.1 п. 5 розділу 3 тендерної документації. Але Ви маєте право надати договір із додатками у повному обсязі.
умови технічної можливості електронної системи закупівель
Дата подання: 23 січня 2019 14:10
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:20
Текст виділений курсивом після п. 5.6.4: Скановані документи, вказані в підпункті 5.6. пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації, надаються переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, шляхом прикріплення файлу (-ів) на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель). Які саме умови технічної можливості електронної системи закупівель слід розглядати в даному пункті?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Подання інформації під час процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик відповідно регламенту його роботи.
Оцінка тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 14:12
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:21
Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.п.1.12, «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною зобов’язаний протягом 2-х робочих днів після допущення його до розгляду розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) скановану цінову пропозицію. При цьому Замовник в наступним абзацом уточнює, що «У випадку порушення учасником даної умови (не розміщення або порушення терміну її розміщення) замовник може відхилити тендерну пропозицію такого учасника». Просимо надати роз’яснення, яким чином визначаються критерії «умов технічної можливості електронної системи закупівель»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оцінка тендерної пропозиції буде відбуватися згідно вимогам тендерної документації. Подання інформації під час процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через авторизований електронний майданчик відповідно регламенту його роботи.
Гарантійний лист щодо ціни тендерної пропозиції
Дата подання: 23 січня 2019 14:18
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:21
Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.п. 2.5 Замовник встановлює вимогу, щодо ціноутворення тендерної пропозиції Учасників, а саме «До розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника не включаються витрати понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі, зокрема витрати на оплату послуг інформаційних систем в мережі Інтернет, витрати пов’язані із оформленням забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке вимагається), витрати пов’язані із укладанням договору про закупівлю, у т.ч. і ті, що не пов’язані із його нотаріальним посвідченням (якщо такі будуть).» І на підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, у довільній формі. Яким чином Замовник планує перевірити ціноутворення пропозицій?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вказаного пункту тендерної документації необхідно надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що до розрахунку ціни тендерної пропозиції не включені витрати, вказані в п. 2.5. Відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідальність за повноту та надання вірної інформації повністю несе учасник.
Додаток 1
Дата подання: 23 січня 2019 14:32
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:23
Згідно розділу 5 п.1.12 остаточну ціну тендерної пропозиції Учасник оформлює за формою Додатка 1 до ТД. Просимо надати роз’яснення, чи слід вважати, що на етапі подачі цінових пропозицій, цей додаток заповнювати не треба, так як в умовах тендерній документації це ні де не прописано?
Відповідь: Згідно розділу п.1 п.п 1.2. розділ 3 Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити (додати) (розмістити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель) наступні документи та інформацію:
12. Заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком 1 до тендерної документації, скріплену підписом уповноваженої особи Учасника;
Текст Додатку 1
Дата подання: 23 січня 2019 14:34
Дата відповіді: 25 січня 2019 13:24
Додаток 1 до тендерної документації містить текст : «Ми згодні дотримуватись умов нашої тендерної пропозиції ______ (заповнюється учасником) календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Просимо пояснити, яку саме інформацію заповнює учасник?
Відповідь: Інформація заповнюється згідно Додатку 1 до тендерної документації. Учасник вказує кількість календарних днів.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ" 624 100,00
UAH з ПДВ
584 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ" 622 125,00
UAH з ПДВ
619 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СТРАХОВА КОМПАНІЯ "НАФТАГАЗСТРАХ" 624 100,00
UAH з ПДВ
622 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 січня 2019 17:11
3.1.11.1_2017_Баланс_ф.1.pdf
31 січня 2019 17:11
3.1.10._Ліцензія ДМС.jpg
31 січня 2019 17:11
3.1.2.2.1.Статут.pdf

Публічні документи

12 лютого 2019 11:46
Довідка п.3, 8 ст.17.pdf
12 лютого 2019 11:46
Довідка МВС.jpg
02 лютого 2019 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
02 лютого 2019 12:56
Звіт.rar
02 лютого 2019 12:56
Гарантия.rar

Публічні документи

01 лютого 2019 16:15
Гарантия 8232.zip
01 лютого 2019 16:15
Лицензия.zip
01 лютого 2019 16:15
Ф1_Ф2_2017.pdf
01 лютого 2019 16:15
Фінансовий звіт 2017_.pdf
01 лютого 2019 16:15
ЦМЛ Покров.pdf
01 лютого 2019 16:15
Ф1_Ф2_9міс.2018.pdf
01 лютого 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 16:15
Трудові асистанс.pdf
01 лютого 2019 16:15
Статут_26.10.18.pdf
01 лютого 2019 16:15
Рейтинг СК.pdf
01 лютого 2019 16:15
Протокол ген.директор.pdf
01 лютого 2019 16:15
Проект договору.pdf
01 лютого 2019 16:15
Перелік МЗ Україна.pdf
01 лютого 2019 16:15
Наказ ген.директор.pdf
01 лютого 2019 16:15
Ліцензія ДМС.pdf
01 лютого 2019 16:15
КП Нікополь МЛ_1.pdf
01 лютого 2019 16:15
КП_Нікополь МЛ_4.pdf
01 лютого 2019 16:15
Копія паспорт Кіяшко.pdf
01 лютого 2019 16:15
Код доступу.pdf
01 лютого 2019 16:15
КЗ Нікополь ЦРЛ.pdf
01 лютого 2019 16:15
КЗ Нікополь ДМЛ.pdf
01 лютого 2019 16:15
Згоди асистанс.pdf
01 лютого 2019 16:15
ЄДРПОУ 25.01.19.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка судимість.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка ст.50.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка ст.9.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка податки.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка п.6.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка корупція_2.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка зобов'язання.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка корупція_1.pdf
01 лютого 2019 16:15
Довідка довкілля.pdf
01 лютого 2019 16:15
Дипломи асистанс.pdf
01 лютого 2019 16:15
Гарантійний лист п.5.pdf
01 лютого 2019 16:15
Виписка 26.10.2018.pdf
01 лютого 2019 16:15
Витяг 22.01.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"

ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"

ТДВ СК "НАФТАГАЗСТРАХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "АЛЬФА СТРАХУВАННЯ"
#30968986
Відхилено 584 600,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 15:45
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
Переможець 619 360,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:22

Документи

08 лютого 2019 15:45
Електронний підпис
08 лютого 2019 15:27
Протокол №10.pdf

Документи

11 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:20
Протокол №12.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "СКІФІЯ"
#20945990
619 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2019 16:22
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:20
Протокол №12.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 11:05
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
07 березня 2019 12:24
Договір з додатками (2).pdf зміни до договору
07 березня 2019 12:22
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 18:15
ДУ 1.PDF зміни до договору
05 березня 2019 18:15
Електронний підпис зміни до договору
05 березня 2019 18:00
Договір з додатками (2).pdf зміни до договору
05 березня 2019 17:58
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 16:33
додаткова угода 1.PDF зміни до договору
01 березня 2019 16:32
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 16:22
договір з додатками.PDF укладений
01 березня 2019 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменьшення кількості застрахованих осіб на 84 особи
Номер договору про закупівлю: 2602/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2602/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлено технічну помилку при набиранні договору .
Номер договору про закупівлю: 2602/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2602/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виявлено технічну помилку при складанні додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2602/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2602/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки при завантажені договору
Номер договору про закупівлю: 2602/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2602/ДМС/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника і Підрядника, згідно постанови НБУ № 162 від 28.12.2018р." Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні "
Номер договору про закупівлю: 2602/ДМС/Н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML