Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного обслуговування “Єдиної автоматизованої інформаційної системи” комунальної лікувально-профілактичної установи “Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»
Очікувана вартість
2 026 898,00 UAH
UA-2019-01-18-002048-b 120a09e19e9048b8bc143ee569f08444
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубань Марина Олександрівна

+380956300246 docemp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНА УСТАНОВА "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ"
Код ЄДРПОУ: 13491258
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОСТАПА ВИШНІ, будинок 24
Контактна особа: Зубань Марина Олександрівна
+380956300246
docemp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 14:58
Очікувана вартість: 2 026 898,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 268,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


1. Місце надання послуг, виконання робіт -згідно п. 4.3 р.1 Тендерної документації та Додатку № 3 до проекту договору, викладеному у Додатку №4 до Тендерної документації); 2. Обсяг надання послуги – згідно з Додатком №3 Тендерної документації; 3. Строк надання послуг - цілодобово в режимі 24/7днів на тиждень, протягом року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 посл.
Послуги з обслуговування серверного та мережевого обладнання, супроводу й адміністрування серверного системного програмного забезпечення й додаткового прикладного програмного забезпечення за місяць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
11 посл.
Послуги технічної підтримки та супроводу медичної інформаційної системи за місяць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
11 посл.
Послуги технічної підтримки та супроводу системи управління господарською діяльністю та бухгалтерським обліком за місяць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
11 посл.
Послуги технічної підтримки та супроводу системи електронного документообігу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
11 посл.
Послуги технічної підтримки системи GPS-моніторингу автотранспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
750 посл.
Інформаційно-консультативні послуги та інші послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
2695 посл.
Абонентська плата за мобільний інтернет за «Планшет водія» (245 користувачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
1958 посл.
Абонентська плата за мобільний зв’язок та інтернет за «Планшет бригади» (178 користувачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
5390 посл.
Абонентська плата за мобільний інтернет за «Засоби рухомого зв’язку» (490 користувачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
748 посл.
Абонентська плата за мобільний зв’язок за «VoIP GSM та аналогові GSM-шлюзи» (68 користувачів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 16:47
Протокол №11 затвер. змін до ТД.pdf
24 січня 2019 16:47
Перелік змін.doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 5 (новий).doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 4 (новий).doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 3 (новий).doc
24 січня 2019 16:47
ТД 2019р (нова).doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 2.doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 1.doc
24 січня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 16:47
Протокол №11 затвер. змін до ТД.pdf
24 січня 2019 16:47
Перелік змін.doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 5 (новий).doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 5.doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 4 (новий).doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 4.doc
24 січня 2019 16:47
Додаток 3 (новий).doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 3.doc
24 січня 2019 16:47
ТД 2019р (нова).doc
18 січня 2019 18:41
ТД 2019р.doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 2.doc
18 січня 2019 18:41
Додаток 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ" 2 017 305,00
UAH з ПДВ
1 995 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «АЙАДМІН» 2 026 254,00
UAH з ПДВ
2 005 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 17:11
Електронний підпис
12 лютого 2019 17:09
36857810_2766604123_DS180731155300.ZS2
12 лютого 2019 16:38
2 Довідка МВС.pdf
12 лютого 2019 16:37
1 Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2019 14:14
Електронний підпис
04 лютого 2019 14:11
8 Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2019 14:10
4.1 Статут.pdf
04 лютого 2019 14:10
4.4 РІШЕННЯ УЧАСНИКА.pdf
04 лютого 2019 14:10
7 Проект Договору.pdf
04 лютого 2019 14:09
3.2 Довідка про Центр.pdf
04 лютого 2019 14:09
3.7 Авторизація ІТЕ ФД.pdf
04 лютого 2019 14:06
2.9.7.2 Рішення учасника.pdf
04 лютого 2019 14:04
1.3.1 Копія договору 1.pdf
04 лютого 2019 14:04
1.3.3 Копія договору 2.pdf
04 лютого 2019 14:04
1.3.5 Копія довіреності.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 14:27
Електронний підпис
04 лютого 2019 13:22
22 Копія Статуту.pdf
04 лютого 2019 13:22
3-1 Договір № 100418.2(1).pdf
04 лютого 2019 13:22
4 Довідка по ст.17.pdf
04 лютого 2019 13:22
6 СВІДОЦТВО ПДВ.pdf
04 лютого 2019 13:22
8 Лист про санкції.pdf
04 лютого 2019 13:22
2-3-2 Диплом Просницкий.PDF
04 лютого 2019 13:22
2-2-1 Диплом Лепетюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"

ТОВ «АЙАДМІН»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
Переможець 1 995 690,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІТ ЕСКОРТ"
#36857810
1 995 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:30
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 11:08
Додаткова угода № 2 (1) (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 11:07
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 10:40
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 10:38
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 14:44
ДУ № 1 (2).pdf зміни до договору
17 квітня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 16:07
Договір № 180219.1 (частина 2).pdf укладений
18 лютого 2019 16:06
Договір № 180219.1 (частина 1).pdf укладений
18 лютого 2019 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (згідно п.3 р.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 180219/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 180219/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі (згідно п.1р.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 180219/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі (згідно п.1р.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 180219/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 182 753,57
UAH (в тому числі ПДВ 197 125,60 UAH)