Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти парта та стілець - трансформери
Очікувана вартість
891 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001968-b ● a50190695b8f4c609ab6bc4df68b9ad1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 лютого 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2019 13:34 |
Очікувана вартість: | 891 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 891,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Комплекти парта та стілець - трансформери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 штуки
Комплекти парта та стілець - трансформери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 квітня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2019 22:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2019 22:25 |
ЗМІНИ до ТД.docx |
24 лютого 2019 22:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2019 22:25 |
ЗМІНИ до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо технічних вимог
Дата подання: 23 січня 2019 14:32
Дата відповіді: 26 січня 2019 18:48
Вимога щодо регулювання кута нахилу стільниці в діапазоні від 0° до 40° суперечить ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри», згідно до якого, кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для встановлення її горизонтально та під кутом від 7° до 16°. Крім того, жодний український виробник не пропонує такі парти, такі парти пропонуються лише китайського виробництва. Кабінет міністрів України 24.05.2017 схвалив Стратегію розвитку малого та середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року (Розпорядження № 504-р). В умовах децентралізації, цей нормативно-правовий акт поклав певні обов'язки і на органи місцевого самоврядування для підтримки саме вітчизняного виробника. Вимога щодо регулювання висоти столу від 540 мм до 760 мм., рівень регулювання висоти стільця від 300 до 440 мм та їх габаритні розміри не відповідають таблиці зростових груп, а тому є абсурдними та недоцільними, крім того суперечать діючим СанПінам затвердженим Наказами МОЗ України
Просимо пояснити, яким чином потенційний учасник може виконати ваші вимоги без порушень діючих норм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Закупівлі за бюджетні кошти здійснюються на підставі Закону України "Про публічні закупівлі".
Так як парти - трансформери вже закуповуємо 3 рік є доповідні від батьківської громади та директорів закладів про те що саме такі парти вони бажають для своїх дітей та учнів.
Щодо технічних вимог до товару: щодо куту нахилу - у зв’язку з розширенням використання функціональних можливостей стільниці зокрема регулювання кута нахилу стільниці від 0 до 40 градусов (що само по собі включає кут нахилу від 7 до 16 градусов), значно розширює функціональне використання стільниці, зокрема в якості мольберту та повністю відповідає ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри»; щодо регулювання висоти столу від 540 мм до 760 мм. та рівня регулювання висоти стільця від 300 до 440 мм та їх габаритні розміри відповідають таблиці зростових груп згідно ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме додаток А таблиця 1 та таблиця 2.
Відповідно до вище викладеного ніяких порушень немає. Дякуємо.
Так як парти - трансформери вже закуповуємо 3 рік є доповідні від батьківської громади та директорів закладів про те що саме такі парти вони бажають для своїх дітей та учнів.
Щодо технічних вимог до товару: щодо куту нахилу - у зв’язку з розширенням використання функціональних можливостей стільниці зокрема регулювання кута нахилу стільниці від 0 до 40 градусов (що само по собі включає кут нахилу від 7 до 16 градусов), значно розширює функціональне використання стільниці, зокрема в якості мольберту та повністю відповідає ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме пункту 2.3 розділу ІІ «Функціональні розміри»; щодо регулювання висоти столу від 540 мм до 760 мм. та рівня регулювання висоти стільця від 300 до 440 мм та їх габаритні розміри відповідають таблиці зростових груп згідно ГОСТу №11015-93 «Столи учнівські. Типи та функціональні розміри», а саме додаток А таблиця 1 та таблиця 2.
Відповідно до вище викладеного ніяких порушень немає. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001968-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 24 січня 2019 16:16
Щодо усунення дискримінаційних вимог
У розділі 5 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Iнструкції з підготовки тендерної пропозиції, у пункті 3.2 Замовником встановлена вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогіних договорів, шляхом надання таких договорів та документів, що підтверджують їх виконання. При цьому Замовником зазначено, що під аналогічним договором розуміється "виконання учасником договору щодо постачання (продаж) меблів для закладів освіти".
Даною вимогою суттєво зменшено коло потенційних учасників, які б могли взяти участь у даній процедурі закупівлі. Адже, зважаючи на дану вимогу, у торгах зможуть взяти участь лише учасники, які мають укладені договори купівлі-продажу чи поставки меблів виключно із закладами освіти.
Що у свою чергу є дискримінаційним по відношенні до інших потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів та поставки товару іншим категоріям замовників, як то приватні підприємства чи інші бюджетні організації.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників, а також вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до приписів якої тендерна документація не може містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. у розділі 5 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Iнструкції з підготовки тендерної пропозиції, другий абзац пункту 3.2. викласти в такій редакції: "Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо постачання (продажу) меблів для підприємств, установ, організацій будь-якої форми власності та підпорядкування та/або фізичних осіб-підприємців."
Розгорнути
Згорнути
Даною вимогою суттєво зменшено коло потенційних учасників, які б могли взяти участь у даній процедурі закупівлі. Адже, зважаючи на дану вимогу, у торгах зможуть взяти участь лише учасники, які мають укладені договори купівлі-продажу чи поставки меблів виключно із закладами освіти.
Що у свою чергу є дискримінаційним по відношенні до інших потенційних учасників процедури закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів та поставки товару іншим категоріям замовників, як то приватні підприємства чи інші бюджетні організації.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників, а також вимоги ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до приписів якої тендерна документація не може містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на викладене вище, з метою усунення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме:
1. у розділі 5 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Iнструкції з підготовки тендерної пропозиції, другий абзац пункту 3.2. викласти в такій редакції: "Під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо постачання (продажу) меблів для підприємств, установ, організацій будь-якої форми власності та підпорядкування та/або фізичних осіб-підприємців."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 січня 2019 23:00
Цей товар підпадає під класифікацію за ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі, а не під класифікацію за ДК 021:2015: 39180000-7 - Лабораторні меблі; 39140000-5 - Меблі для дому, та поставка даного товару буде проходити в заклади освіти, а не до дому або лабораторії. Тому враховуючі вищевказане, для товару який є предметом закупівлі «Комплекти парта та стілець – трансформери» код ДК 021:2015: 39160000-1 - Шкільні меблі, Замовник вимагає аналогічний договори в яких меблі закуповувалися для закладів освіти.
Розгорнути
Згорнути
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-01-18-001968-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУНДІ", Код ЄДРПОУ:41272138
Дата подання: 30 січня 2019 16:03
Дата подання: 30 січня 2019 16:03
Скарга на неправомірні дії Замовника
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-18-001968-b Тендерним комітетом Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) розпочато процедуру публічної закупівлі: код ДК 021:2015 – 39160000-1 "Комплекти парта та стілець - трансформери".
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФУНДІ» (далі – ТОВ «ФУНДІ», Товариство, Скаржник) є постачальником меблів на території України та має намір взяти участь у процедурі публічної закупівлі, шляхом подання своєї тендерної пропозиції.
Проте, Замовником у Тендерній документації щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Комплекти парта та стілець - трансформери Код СРV (39160000-1), затвердженій рішенням тендерного комітету Замовника від 18.01.2019 року (надалі – Тендерна документація), не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та містить дискримінаційні вимоги, які у свою чергу суттєво звужують коло можливих учасників даної процедури закупівлі та унеможливлюють подання пропозиції щодо даного предмету закупівлі самим Скаржником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2019 20:22
Рішення від 01.02.2019 № 1094.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2019 20:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.02.2019 № 1769.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 16:47
Рішення від 19.02.2019 № 1769.pdf
Дата публікації: 22 лютого 2019 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Ввнести зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 24 лютого 2019 19:16
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ « Торгівельно-Виробнича Компанія «НВІ ГРУП» #39489408 |
Переможець |
888 570,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2019 11:09
|
договір.pdf | укладений |
21 березня 2019 09:46
|