Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення елементів благоустрою доріжок та місць відпочинку у Лісопарковій зоні (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
64 173 629,00 UAH
UA-2019-01-18-001923-b 591d2660ddb94b009a7933c11c5417ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 09:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 15:34
Очікувана вартість: 64 173 629,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64 173,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відновлення елементів благоустрою доріжок та місць відпочинку у Лісопарковій зоні (капітальний ремонт) в м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Відновлення елементів благоустрою доріжок та місць відпочинку у Лісопарковій зоні (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:15
Додаток № 2.docx
18 січня 2019 17:11
Тендерна документація.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 5.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 1.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 4.docx
18 січня 2019 17:11
Додаток № 3.docx
18 січня 2019 17:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:15
Додаток № 2.docx
18 січня 2019 17:11
Тендерна документація.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 5.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 1.doc
18 січня 2019 17:11
Додаток № 4.docx
18 січня 2019 17:11
Додаток № 3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001923-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ", Код ЄДРПОУ:36624755
Дата подання: 12 лютого 2019 18:44
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №44 від 11.02.2019р.
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №44 від 11.02.2019р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2019 16:36
Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СВ АЛЬЯНЦ» відхилена замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Повний текст відповіді надано у прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

12 лютого 2019 18:44
акт.pdf
12 лютого 2019 18:44
скарга.pdf

Документи

15 лютого 2019 16:36
Відповідь.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-001923-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ", Код ЄДРПОУ:36624755
Дата подання: 21 лютого 2019 12:00
Незаконне відхилення тендерної пропозиції
Скарга щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції Скаржника та незаконного визначення переможцем Учасника пропозиція, якого не відповідає вимогам тендерної документації за процедурою відкритих торгів
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2019 10:14
Рішення від 25.02.2019 № 1977 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 лютого 2019 10:13
Рішення від 13.03.2019 № 2837.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 19:15

Документи подані скаржником

21 лютого 2019 12:00
Протокол розгляду (1).pdf
21 лютого 2019 12:00
Скарга.pdf
21 лютого 2019 12:00
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ" 61 467 709,00
UAH з ПДВ
59 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С" 64 020 535,00
UAH з ПДВ
59 898 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЬЮВАТТ СЕРВІС" 64 082 766,00
UAH з ПДВ
61 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 17:19
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:18
Технічне завдання.pdf
01 лютого 2019 17:18
Статут.pdf
01 лютого 2019 17:18
Протокол.pdf
01 лютого 2019 17:18
Протокол на директора.pdf
01 лютого 2019 17:18
Наказ на директора.pdf
01 лютого 2019 17:18
Довідки ст.17.pdf
01 лютого 2019 17:18
Гарантійний лист.pdf
01 лютого 2019 17:18
Витяг по рах.11.pdf
01 лютого 2019 17:18
Витяг по рах.10.pdf
01 лютого 2019 17:18
Видяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 13:30
19 Гарантийний лист.pdf
02 лютого 2019 13:30
16 Лист-погодження.pdf
02 лютого 2019 13:30
11.4 Довідка по статуту.pdf
02 лютого 2019 13:30
11.3 Наказ №3.pdf
02 лютого 2019 13:30
11.2 Наказ №1.pdf
02 лютого 2019 13:30
11.1 РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
02 лютого 2019 13:30
8 СТАТУТ ПП.pdf
02 лютого 2019 13:30
1.1.2. Договір оренди №46.pdf
02 лютого 2019 13:30
1.1.1. Договір оренди №1.pdf

Публічні документи

01 лютого 2019 06:23
Електронний підпис
01 лютого 2019 06:21
19. 112_на_27.01.19.pdf
01 лютого 2019 06:21
1. Гарантийний_лист.pdf
01 лютого 2019 06:21
5. Довiдка_про_печатку.pdf
01 лютого 2019 06:21
3. Довiдка_про_паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"

ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЬЮВАТТ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНЦ"
#36624755
Відхилено 59 800 000,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 16:17
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С"
#35859985
Переможець 59 898 554,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 17:04

Документи

11 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:17
Протокол розгляду.pdf

Документи

15 лютого 2019 17:04
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:04
Протокол розгляду 2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА-С"
#35859985
59 898 554,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 17:04
Електронний підпис
15 лютого 2019 17:04
Протокол розгляду 2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 19:57
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 18:29
Додаткова угода № 5 (1).pdf зміни до договору
13 серпня 2020 18:29
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2020 13:11
Додаткова угода № 4 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2020 13:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:32
Додаткова угода № 3 (1) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:32
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 18:29
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 18:28
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2019 17:49
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2019 17:49
Електронний підпис укладений
19 березня 2019 17:12
Договірна ціна 2019.pdf укладений
19 березня 2019 17:11
Договірна ціна 2019-2020.pdf укладений
19 березня 2019 17:11
Договір.pdf укладений
19 березня 2019 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу VІ. «ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 104
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 35 763 031 грн. 70 коп. (тридцять п’ять мільйонів сімсот шістдесят три тисячі тридцять одна грн. 70 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 960 505 грн. 28 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 3. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Будівельна компанія «МЕГА-С» ЄДРПОУ 35859985 61112, м. Харків, Шосе Салтівське, буд. 139, кв. 369 (050) 634-67-70 р/р 26009924439192 р/р UA583204780000026009924439192 АБ «Укргазбанк» МФО 320478 р/р 37121117002519 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 ІПН 358599820305».
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 33 423 440 грн. 25 коп. (тридцять три мільйони чотириста двадцять три тисячі чотириста сорок грн. 25 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 570 573 грн. 38 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).».
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019-2021 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 59 274 000 грн. 67 коп. (п’ятдесят дев’ять мільйонів двісті сімдесят чотири тисячі грн. 67 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 9 879 000 грн. 11 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 33 423 440 грн. 25 коп. (тридцять три мільйони чотириста двадцять три тисячі чотириста сорок грн. 25 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 570 573 грн. 38 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 7 737 240 грн. 52 коп. (сім мільйонів сімсот тридцять сім тисяч двісті сорок грн. 52 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 289 540 грн. 09 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 8).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 9).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2021р. Період виконання робіт: березень 2019р.– грудень 2021р.». 6. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 7. Розділ ХІІІ. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІІІ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA768201720344211009100036044 Держказначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «Будівельна компанія «МЕГА-С» ЄДРПОУ 35859985 61112, м. Харків, Шосе Салтівське, буд. 139, кв. 369 (050) 634-67-70 р/р UA583204780000026009924439192 АБ «Укргазбанк» р/р UA168201720355349117000702519 Держказначейська служба України, м. Київ ІПН 358599820305». 8. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2019-2020 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 33 475 305 грн. 19 коп. (тридцять три мільйони чотириста сімдесят п’ять тисяч триста п’ять грн. 19 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 579 217 грн. 54 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 33 423 440 грн. 25 коп. (тридцять три мільйони чотириста двадцять три тисячі чотириста сорок грн. 25 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 5 570 573 грн. 38 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова складає – 51 864 грн. 94 коп. (п’ятдесят одна тисяча вісімсот шістдесят чотири грн. 94 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 8 644 грн. 16 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами календарним планом фінансування робіт (Додаток № 10).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 11).». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 14.08.2020р. Період виконання робіт: березень 2019р.– серпень 2020р.». 6. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 14.08.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 104
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 14 серпня 2020
Сума оплати за договором: 33 475 305,19
UAH (в тому числі ПДВ 5 579 217,53 UAH)