Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200
Current average repair of public roads of local importance С160407 / R-72 / -Udobne- / M-15 /, km 0 + 000 - km 7 + 200
Очікувана вартість
48 620 903,00 UAH
UA-2019-01-18-001888-b 78776c6fce9f4bf483e85fddd1903c23
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 15:27
Очікувана вартість: 48 620 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH
Publication date: 18 січня 2019 16:55
Enquiries until: 10 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 48 620 903 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of public roads of local importance С160407 / R-72 / -Udobne- / M-15 /, km 0 + 000 - km 7 + 200
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 14:58
перелік змін С160407 Удобне 0-7.doc
12 лютого 2019 14:58
Проект_Договору ПСР ЗТД.docx
12 лютого 2019 14:58
3ТД С160407 Удобне 0-7 +.docx
12 лютого 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 14:58
перелік змін С160407 Удобне 0-7.doc
12 лютого 2019 14:58
Проект_Договору ПСР ЗТД.docx
18 січня 2019 16:52
+Проект_Договору.docx
12 лютого 2019 14:58
3ТД С160407 Удобне 0-7 +.docx
18 січня 2019 16:52
+ТД С160407 Удобне 0-7.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-14-000235 ● 4d09b3462c2140d7bebbe024cbaa5d17
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 березня 2019 10:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.03.2019 Одеса № 80


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 13.03.2019, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 13.03.2019


Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.03.2019 № 80
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2018-12-04-002311-c 04.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
2. UA-2019-01-22-002526-b 22.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-02-01-000867-c 01.02.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.

2
Продовження додатка

1 2 3 4 5
4. UA-2019-01-18-001888-b 18.01.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі»
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Кутафін Р.О.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-03-27 15:20:15

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу відкритих торгів за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 », яка проводиться державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-18-001888-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме :
1) яким чином Замовник прийняв рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Автодор» вимогам п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону, тоді як на веб-сайті Антимонопольного комітету України в зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб'єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України наявна інформація про те, що ТОВ «Автодор», відповідно до рішення Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 28.11.2018 № 24-р/к, притягнуто до відповідальності за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів)?
2) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника ТОВ «Автодор» вимогам п. 1.1 ч. І додатку 3 до ТД, тоді як учасником на підтвердження наявності власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії) надано договір виконання лабораторних робіт від 15.01.2018 № 18/3/1 термін дії якого закінчився 31.12.2018?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-04-01 13:38:33

Відповідь на запит про надання пояснення за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 », яка проводиться державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-18-001888-b)

Пояснення по питанню 1.
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», є замовником процедури закупівлі:
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (45233142-6 Ремонт доріг) UA-2019-01-18-001888-b

Для участі в торгах подано пропозиції від двох учасників:
-Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОДОР»
-Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь»
За результатами розгляду тендерних пропозицій обох учасників було допущено до аукціону.
1) Разом з тим, відповідно до п. 3, частини ІІ, додатку 3 тендерної документації учасником повинна надаватися Інформація в довільній формі на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що: Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався/ не притягувався* до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Відповідно до діючого законодавства таку інформацію подає саме Учасник, оскільки чинним законодавством не передбачено ведення Антимонопольним комітетом України реєстру суб’єктів господарювання (учасників або учасників попередньої кваліфікації), які притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання довідок про непритягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності.
Відповідно до частини першої статті 56 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» рішення органів Антимонопольного комітету України, голів його територіальних відділень надається для виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Отже такою інформацією володіють безпосередньо самі об’єкти господарювання (учасники або учасники попередньої кваліфікації), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
Учасник ТОВ «Автодор» подав інформацію про те, що його не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). Тому Замовник відсутні підстави для відхилення пропозиції.
Разом з тим, отримавши, та детально вивчивши листа від ГО «Криворізький Центр Розслідувань» з інформацією про те що, учасником була надана недостовірна інформація і ТОВ «АВТОДОР» за рішенням Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України від 28.12.2018р. № 24-р/к було притягнуто до відповідальності за вчинення антиконкурентних дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) ми, як Замовник звернулися до ТОВ «Автодор» за роз’ясненням стосовно цього питання, оскільки Учасник відповідає за достовірність поданої ним інформації.
Учасник пояснив, що дійсно 28.12.18р. Адміністративною колегією Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України було прийнято відповідне рішення. Проте ТОВ «Автодор» з ним не погодився та подав позов до Господарського суду Одеської області зокрема про зупинення дії п.1 результативної частини рішення Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету України, а саме: «1. Визнати, що підприємством заснованим на власності об’єднання громадян «Строітєль»….та товариством з обмеженою відповідальністю «Автодор» ….вчинено порушення, передбачене пунктом 1 статті 50, яке кваліфікується пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів на закупівлю…».
За результатами розгляду справи Господарський суд Одеської області 07.02.2019р. (справа №916/186/19) ухвалив рішення про задоволення позову ТОВ «Автодор», в тому числі, про зупинення дії п.1 результативної частини рішення Адміністративної колегії Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного Комітету №24-р/к від 28.12.2018 у справі №21-02/2016 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу».
Тобто, враховуючи дату подання пропозиції від ТОВ «Автодор» - 19.02.2019р., рішення Антимонопольного комітету вже було зупинене в своїй дії, тому інформація подана від Учасника достовірна, та пропозиція не підлягає відхиленню.

Пояснення по питанню 2.
Відповідно до п.1.1. частини І додатку 3 тендерної документації від учасників вимагалося подання, зокрема наступного:
«- документи*, що підтверджують наявність власної або залученої ззовні атестованої служби контролю (лабораторії). При цьому учасник надає свідоцтво (рішення) тощо про атестацію (сертифікацію) з додатком де вказано галузь атестації (сертифікації).
* при наявності власної атестованої служби контролю (лабораторії), документом, що підтверджує її наявність є свідоцтво (рішення) про атестацію (сертифікацію).»
Учасник надав договір про залучення лабораторії ТОВ «БК «Ескадор» та надав Рішення з додатками. Відповідно до ч. 7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник скористався своїм правом та звернувся листом від 26.02.2019р. №26/02/19-6 до підприємства ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» за роз’ясненням щодо достовірності наданої Учасником інформації та чинності договору про залучення лабораторії, на момент подачі Тендерної пропозиції. Від компанії ТОВ «БК «Ескадор» листом від 27.02.2019р. № 1475 отримано відповідь, що відповідний договір чинний. Дію договору було продовжено Додатковою угодою №1 від 28.12.2018р. Договір діє до 31.12.2019р. В підтвердження надано завірену копію Додаткової угоди №1 від 28.12.2018р.
З огляду на це, Замовником прийнято рішення про відповідність пропозиції учасника ТОВ «Автодор» умовам тендерної документації.
Підтверджуючі документи додаються:
Звернення на ТОВ «Автодор» від 04.03.2019 №04/03/19-4
Відповідь ТОВ «Автодор» від 04.03.2019 №30
Звернення на ТОВ «БК «Ескадор» від 26.02.2019 №26/02/19-6
Відповідь ТОВ «БК «Ескадор» від 27.02.2019р. № 1475


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 квітня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-18-001888-b78776c6fce9f4bf483e85fddd1903c23
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

13 березня 2019 15:57
Електронний підпис
13 березня 2019 15:54
Довідка про податки.pdf
12 березня 2019 15:24
Електронний підпис
12 березня 2019 15:23
№332 Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 15:23
Довідка про несудимість.pdf
19 лютого 2019 20:17
№321 Договір підряду.pdf
19 лютого 2019 20:17
№320 Технічне завдання.pdf
19 лютого 2019 20:17
Трудові ТОВ МЕРКУРІЙ-1.pdf
19 лютого 2019 20:17
трудові ТОВ АВТОДОР2.pdf
19 лютого 2019 20:16
трудові ТОВ АВТОДОР1.pdf
19 лютого 2019 20:16
Трудові ВКФ КВАРЦ.pdf
19 лютого 2019 20:16
Транспортна схема.pdf
19 лютого 2019 20:16
ТОВ МЕРКУРІЙ-1.rar
19 лютого 2019 20:16
Лицензія СС3.PDF
19 лютого 2019 20:16
Лабораторія.pdf
19 лютого 2019 20:16
Дипломи.pdf
19 лютого 2019 20:16
Банківська гарантія.rar

Документи

27 лютого 2019 15:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР" 48 420 000,00
UAH з ПДВ
47 919 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 48 550 000,00
UAH з ПДВ
48 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2019 15:57
Електронний підпис
13 березня 2019 15:54
Довідка про податки.pdf
12 березня 2019 15:24
Електронний підпис
12 березня 2019 15:23
№332 Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2019 15:23
Довідка про несудимість.pdf
19 лютого 2019 20:17
№321 Договір підряду.pdf
19 лютого 2019 20:17
№320 Технічне завдання.pdf
19 лютого 2019 20:17
Трудові ТОВ МЕРКУРІЙ-1.pdf
19 лютого 2019 20:17
трудові ТОВ АВТОДОР2.pdf
19 лютого 2019 20:16
трудові ТОВ АВТОДОР1.pdf
19 лютого 2019 20:16
Трудові ВКФ КВАРЦ.pdf
19 лютого 2019 20:16
Транспортна схема.pdf
19 лютого 2019 20:16
ТОВ МЕРКУРІЙ-1.rar
19 лютого 2019 20:16
Лицензія СС3.PDF
19 лютого 2019 20:16
Лабораторія.pdf
19 лютого 2019 20:16
Дипломи.pdf
19 лютого 2019 20:16
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР"
#13888197
Переможець 47 919 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:29

Документи

11 березня 2019 13:29
Електронний підпис
05 березня 2019 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР"
#13888197
47 919 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:29
Електронний підпис
05 березня 2019 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:09
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 13:38
ДУ1 1П 19 Удобне Автодор 27 03 19 (1).pdf зміни до договору
28 березня 2019 13:38
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 09:12
1П 19 Удобне Автодор 27 03 19.pdf укладений
27 березня 2019 09:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з допущенням технічної помилки, Преамбулу Договору та пункт 1.1. Розділу 1 «Предмет договору» викласти в наступній редакції: «Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг», в особі в.о. директора Бахмутова Олега Володимировича, що діє на підставі Статуту (далі Замовник), з однiєї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю «Автодор» в особі Гончаренка Олега Васильовича, що діє на підставi Статуту та чинного законодавства України (далі Підрядник), з другої сторони, разом Сторони, уклали цей Договір підряду на виконання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (45233142-6 Ремонт доріг)» п.1.1. Замовник доручає Підряднику та зобов’язується прийняти і оплатити якісне надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С160407 /Р-72/-Удобне-/М-15/, км 0+000 - км 7+200 (45233142-6 Ремонт доріг), за рахунок коштів державного та/або місцевого та/або інших бюджетів, а Підрядник зобов’язується на свій власний ризик, в межах ціни договору, надати послуги, доручені йому Замовником.
Номер договору про закупівлю: 1П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1П/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі X XI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA663071230000026001010534766 в ПАТ «БАНК ВОСТОК» 2. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XXI «Реквізити та підписи сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 1П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з повним виконанням робіт за договором підряду та відповідно до абз.2, пункту 3.5., розділу ІІІ. «Ціна договору» та абз. 4., пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання.», а саме (узгодження зміни ціни в бік зменшення (без змін кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)) сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на 1 633 394,00 та п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1 Ціна договору становить 46 285 606,00 грн (сорок шість мільйонів двісті вісімдесят пять тисяч шістсот шість грн 00 коп.), у тому числі ПДВ – 7 714 267,67 грн (сім мільйонів сімсот чотирнадцять тисяч двісті шістдесят сім грн 67 коп.). 2. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2019 рік зменшити на 1 633 394,00 грн та встановити у розмірі – 46 285 606,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2019 рік становлять – 46 285 606,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 1П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 285 606,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 714 267,67 UAH)