Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та територій
Services in cleaning premises and territories
Services in cleaning premises and territories
Очікувана вартість
21 870 608,00 UAH
UA-2019-01-18-001869-c ● 7c5430c327a8481194c8b972425d5051
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Spivak Vyacheslav provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 26 березня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 21 870 608,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 218 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 656100 UAH |
Publication date: | 18 січня 2019 13:43 |
Enquiries until: | 08 лютого 2019 15:00 |
Complaints submission until: | до 14 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 лютого 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 21 870 608 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 218 700 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути
Згорнути
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.318, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Spivak Vyacheslav Valerievich - Head of the material and technical support department of the "Passenger Company" branch of Ukrzaliznytsya JSC, 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 338, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-75-09, e-mail is missing.
Number of goods or scope of work or services. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. March - December 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути
Згорнути
Spivak Vyacheslav Valerievich - Head of the material and technical support department of the "Passenger Company" branch of Ukrzaliznytsya JSC, 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 338, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-75-09, e-mail is missing.
Number of goods or scope of work or services. - 1 (one) service - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Appendix No. 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. March - December 2019 (until 31.12.2019)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прибирання приміщень та територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Services in cleaning premises and territories
CPV: 90910000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 13:40 |
ТД_6-19 Послуги з прибирання приміщень та територій.doc | |
18 січня 2019 13:40 |
проект договору.docx | |
18 січня 2019 13:40 |
Оголошення_.doc | |
18 січня 2019 13:40 |
Оголошення англ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Помилка в калькуляції з миття фасаду
Дата подання: 08 лютого 2019 12:17
Неправильно зазначена одиниця виміру в калькуляції з миття фасаду. Просимо змінити, одиницю виміру - з метр кубічний змінити на метр квадратний.
Відповідь відсутня
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 березня 2019 16:56 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
20 березня 2019 16:56
|
Протокол.docx |
20 березня 2019 16:56
|
ПОВ відміна.docx |