Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками)
The current average repair of the public road network of local importance O160202 Artsiz-Vynohradivka-Spask, km 1 + 400 - km 16 + 880 (individual plots)
Очікувана вартість
141 953 722,00 UAH
UA-2019-01-18-001813-b 002434555d97451fabb4874cf1fb4fc4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бахмутов Олег

+380674847766 OLEGBAKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Контактна особа: Бахмутов Олег
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Local motor road agency
National ID: 42641417
Contact point: Bakhmutov Oleg
+380674847766
OLEGBAKH@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 10 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 05 березня 2019 14:55
Очікувана вартість: 141 953 722,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1400000 UAH
Publication date: 18 січня 2019 16:30
Enquiries until: 10 лютого 2019 10:00
Complaints submission until: до 16 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 лютого 2019 10:00

Information

Estimated total value: 141 953 722 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 400 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О160202 Арциз – Виноградівка – Спаське, км 1+400 - км 16+880 (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public road network of local importance O160202 Artsiz-Vynohradivka-Spask, km 1 + 400 - km 16 + 880 (individual plots)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 лютого 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 14:55
перелік змін О160202 Арциз 1-16.doc
12 лютого 2019 14:55
Проект_Договору ПСР ЗТД.docx
12 лютого 2019 14:55
ЗТД О160202 Арциз-Виноградiвка 1-16 о д.docx
12 лютого 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 14:55
перелік змін О160202 Арциз 1-16.doc
12 лютого 2019 14:55
Проект_Договору ПСР ЗТД.docx
18 січня 2019 16:27
+Проект_Договору.docx
12 лютого 2019 14:55
ЗТД О160202 Арциз-Виноградiвка 1-16 о д.docx
18 січня 2019 16:27
+ТД О160202 Арциз-Виноградiвка 1-16 о д.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 лютого 2019 19:04
Дата відповіді: 06 лютого 2019 16:25
У документації заначена наступна вимога "При цьому загальний обсяг влаштування асфальтобетонних покриттів (верхній шар) за 1 (один) календарний рік має становити не менше - 40 000 м2, що підтверджується скан-копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», які додаються до тендерної пропозиції учасника." Чи вважатиметься улаштування шару ЩМА/ЩМАС належним підтвердженням досвіду аналогічного договору ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Належним підтвердженням досвіду виконнання аналогічного договору вважається улаштування верхнього шару асфальтобетонного покриття в обсязі не менше 40 000м2 за один календарний рік, незалежно від виду асфальто-бетонної суміші. Тобто вид асфальтобетонного покриття - ЩМАС також відповідає даній вимозі.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 лютого 2019
UA-2019-01-18-001813-b002434555d97451fabb4874cf1fb4fc4
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ"
Код ЄДРПОУ: 42641417
Місцезнаходження: 65003, Україна, Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ЧОРНОМОРСЬКОГО КОЗАЦТВА, будинок 66 А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 лютого 2019 15:27
Електронний підпис

Публічні документи

19 лютого 2019 18:36
ДС до поставки.pdf
19 лютого 2019 12:14
Транспортна схема.PDF
19 лютого 2019 12:14
Статут.pdf
19 лютого 2019 12:14
Скан витягу ПДВ.pdf
19 лютого 2019 12:14
Ліцензія.pdf
19 лютого 2019 12:14
Лист від ТФ Ескадор.pdf
19 лютого 2019 12:13
Копії наказів Ескадор.PDF
19 лютого 2019 12:13
Копії дипломів.pdf
19 лютого 2019 12:13
КБ 42П.PDF
19 лютого 2019 12:13
КБ 26П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Дог.№42П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Дог.№26П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Довідка про санкціїї.PDF
19 лютого 2019 12:13
Довідка за ст 17.PDF
19 лютого 2019 12:13
Гарантійний лист.PDF
19 лютого 2019 12:13
відгук САД Одеса.PDF
19 лютого 2019 12:13
Атестат АБЗ .pdf
19 лютого 2019 12:13
016-001-6336-2019.zip

Документи

27 лютого 2019 15:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" 141 750 000,00
UAH з ПДВ
141 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 141 800 000,00
UAH з ПДВ
141 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 лютого 2019 18:36
ДС до поставки.pdf
19 лютого 2019 12:14
Транспортна схема.PDF
19 лютого 2019 12:14
Статут.pdf
19 лютого 2019 12:14
Скан витягу ПДВ.pdf
19 лютого 2019 12:14
Ліцензія.pdf
19 лютого 2019 12:14
Лист від ТФ Ескадор.pdf
19 лютого 2019 12:13
Копії наказів Ескадор.PDF
19 лютого 2019 12:13
Копії дипломів.pdf
19 лютого 2019 12:13
КБ 42П.PDF
19 лютого 2019 12:13
КБ 26П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Дог.№42П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Дог.№26П.PDF
19 лютого 2019 12:13
Довідка про санкціїї.PDF
19 лютого 2019 12:13
Довідка за ст 17.PDF
19 лютого 2019 12:13
Гарантійний лист.PDF
19 лютого 2019 12:13
відгук САД Одеса.PDF
19 лютого 2019 12:13
Атестат АБЗ .pdf
19 лютого 2019 12:13
016-001-6336-2019.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
Переможець 141 750 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2019 13:33

Документи

11 березня 2019 13:33
Електронний підпис
05 березня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2019 13:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"
#24565511
141 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2019 13:33
Електронний підпис
05 березня 2019 15:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 12:30
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
28 березня 2019 13:34
2П 19 Арциз Полтавабуд 27 03 19.pdf укладений
28 березня 2019 13:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Доповнити банківські реквізити Підрядника у розділі X XI «Реквізити та підписи сторін» наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA653281680000000026006183591 ПАТ «МТБ БАНК» 2. Інформацію про місцезнаходження Замовника у розділі XXI «Реквізити та підписи сторін» викласти у наступній редакції: 65031, м. Одеса, вул. Михайла Грушевського буд.49
Номер договору про закупівлю: 2П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік встановити у розмірі – 29 350 000,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 29 350 000,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. У зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 23 квітня 2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», пункт 4.8. розділу IV. «Порядок здійснення оплати. Проведення розрахунків за надані послуги» викласти у наступній редакції: 4.8. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXI «Реквізити та підписи наступним рахунком: рахунок/IBAN № UA268201720344361003107095031 5. Відповідно до пункту 18.3., розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання» пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1, розділу XIХ «Строк дії Договору» викласти в наступній редакції: 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. 19.1. Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині оплати до повного виконання замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 2П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 9 676 135,00 та встановити у розмірі – 39 026 135,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 39 026 135,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПКВК 1917462) на 2020 рік збільшити на 12 364 157,00 та встановити у розмірі – 51 390 292,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять – 51 390 292,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2П/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2019 — 07 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 80 640 292,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 440 048,67 UAH)
Причини розірвання договору: 21 квітня 2021 року Указом Президента України № 169/2021 уведено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 15 квітня 2021 року « Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Згідно з Додатком № 2 цього Рішення до ПП "Полтавабудцентр (відомості згідно з Єдиним державним реєстром підприємств і організацій України: ідентифікаційний код юридичної особи- 24565511, місцезнаходження юридичної особи: Україна, 36017, Полтавська область, м. Полтава, вулиця Лісозахисна, 14, директор Петросян Гарник Арменакович, кінцевий бенефіціарний власник - Асланян Славік Арамович) застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), строком на три роки, а саме до ПП «Полтавабудцентр» встановлено блокування активів, обмеження торгівельних операцій (повне припинення), зупинене виконання економічних та фінансових зобов’язань, анулюванні ліцензії та інші дозволи, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності та інше.