Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфікуючі засоби
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001719-b ● 4b6101ce56d3481e90a02b1087f5d5c5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03189794 |
Місцезнаходження: | 20540, Україна , Черкаська обл., с.Мокра Калигірка, вул. Лесі Українки,5 |
Контактна особа: |
Гречук Микола Анатолійович 380474299902 mpbi20540@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 16:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2019 16:10 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Дезекон ОМ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Дезекон ОМ (1кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20540, Україна, Черкаська область, с.Мокра Калигірка, вул.Лесі Українки,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 січня 2019
—
01 лютого 2019
ДК 021:2015: 33631600-8 — Антисептичні та дезінфекційні засоби
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 16:05 |
Тендерна документація деззасоби 01.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001719-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 30 січня 2019 12:54
упереджені дії замовника
Шановний замовнику.Ви закуповуєте за бюджетні кошти, тому головною метою використання бюджетних коштів є їх економія! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, щодискваліфіковано за невідповідність МТВ, але жодної невідповідності не навів. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначаний в документації засіб не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 січня 2019 18:04
Шановний учасник! По вашій скарзі роз'яснюємо. Ви заявляєте, що запропонували повний еквівалент предмету закупівлі, але це не так. В медико-технічних вимогах до товару було заявлено, що засіб повинен бути на основі активно діючих речовин з 3-х хімічних груп, в вашій продукції із заявлених трьох є лише одна. Але це не головна причина, по якій була відхилена ваша пропозиція. Специфіка нашої установи передбачає використання деззасобу у вигляді нагрітих робочих розчинів, а ваша продукція не може бути використана в такому вигляді.
І ще щодо звинувачення в корупційних домовленостях. Це безпідставні звинувачення з вашої сторони, що підпадають під ст.125 Кримінального кодексу України "Наклеп".
Розгорнути
Згорнути
І ще щодо звинувачення в корупційних домовленостях. Це безпідставні звинувачення з вашої сторони, що підпадають під ст.125 Кримінального кодексу України "Наклеп".
Роз'яснення но пред'явленій скарзі
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001719-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Інтердез, Код ЄДРПОУ:37403360
Дата подання: 31 січня 2019 10:27
Оскарження рішення тендерного комітету
ОСКАРЖЕННЯ
рішення тендерного комітету згідно протоколу № 27 від 29.01.2019 р.
про визначення переможця в закупівлі дезінфекційного засобу «ДезЕкон ОМ»
в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-18-001719-b)
Тендерним комітетом закладу Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 29 січня 2019 р. № 27 про визначення переможцем у закупівлі учасника «ФОП Пухир Марія Дмитрівна».
В Тендерній документації Замовником замовлено і визначено засіб «ДезЕкон ОМ» і визначено властивості засобу.
Рішення на користь учасника «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» прийнято тендерним комітетом на підставі запропонованої найнижчої ціни на дезінфекційний засіб «Террацид», який позиціонується аналогом замовленого засобу.
У «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35, передбачається проведення Замовником перевірки відповідності пропозиції учасника вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі!
Акцентуємо увагу, що в Тендерній документації Замовника– Додаток 5 Медико-технічні вимоги до товару відповідно до CPV 33631600-8 «Якісні вимоги до предмету закупівлі» п.2 вказано: «Дезінфікуючі засоби мають бути зареєстровані в Україні».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, але учасник, обраний Замовником переможцем, а саме «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» не надав документ, який свідчить про реєстрацію запропонованого дезінфекційного засобу «Террацид» в Україні, що є порушенням і не підтверджує його наявність.
За складом інгредієнтів та технічними характеристиками дезінфекційний засіб «Террацид», який запропонував учасник «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» у вигляді аналогу засобу «ДезЕконОМ», має багато відмінностей від заявленого засобу. Логічно, що порівняння властивостей запропонованого засобу можливе лише згідно методичних вказівок або інструкції, але такий документ наданий також не був, що ставить під сумнів достовірність розглядання засобу «Террацид» в вигляді аналогу засобу «ДезЕконОМ» за всіма показниками, наведеними у «Медико-технічних вимогах» Замовника.
Згідно Додаток 5 п.5 Медико-технічні вимоги до товару відповідно до CPV 33631600-8 «Якісні вимоги до предмету закупівлі»:
«У разі якщо пропозиція Учасника не відповідає медико-технічним вимогам Замовника або він не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється».
Навіщо Замовник визначив в Оголошенні предмети закупівлі і визначив численні технічні вимоги до них, якщо Замовник не збирався закупати товар саме з такими характеристиками?!
Затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Порядок проведення допорогових закупівель», не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними (пункт 6.3). Згідно п.6.4 Порядку Замовник може вказати (тобто, це право Замовника), які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників до розгляду.
Але запропонований аналог заявленого засобу не має документального підтвердження доцільності його застосування (виходячи з Медико-технічних умов Замовника) та легітимності його використання в Україні.
Викладене вище свідчить про невиконання тендерним комітетом власного Технічного завдання на закупівлю. Тобто, наразі виглядає так, що Замовник визначився з Учасником з найнижчою за ціною пропозицією, а вже визначати відповідність пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі – то це вже зайве!
З урахуванням викладеного, наполягаю на скасуванні рішення тендерного комітету згідно протоколу № 27 від 29.01.2019 р. і проведенні оцінки пропозицій Учасників закупівлі Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
рішення тендерного комітету згідно протоколу № 27 від 29.01.2019 р.
про визначення переможця в закупівлі дезінфекційного засобу «ДезЕкон ОМ»
в електронній системі закупівель (ідентифікатор закупівлі UA-2019-01-18-001719-b)
Тендерним комітетом закладу Мокрокалигірський психоневрологічний інтернат оприлюднено протокол засідання тендерного комітету від 29 січня 2019 р. № 27 про визначення переможцем у закупівлі учасника «ФОП Пухир Марія Дмитрівна».
В Тендерній документації Замовником замовлено і визначено засіб «ДезЕкон ОМ» і визначено властивості засобу.
Рішення на користь учасника «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» прийнято тендерним комітетом на підставі запропонованої найнижчої ціни на дезінфекційний засіб «Террацид», який позиціонується аналогом замовленого засобу.
У «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 №35, передбачається проведення Замовником перевірки відповідності пропозиції учасника вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі!
Акцентуємо увагу, що в Тендерній документації Замовника– Додаток 5 Медико-технічні вимоги до товару відповідно до CPV 33631600-8 «Якісні вимоги до предмету закупівлі» п.2 вказано: «Дезінфікуючі засоби мають бути зареєстровані в Україні».
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, але учасник, обраний Замовником переможцем, а саме «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» не надав документ, який свідчить про реєстрацію запропонованого дезінфекційного засобу «Террацид» в Україні, що є порушенням і не підтверджує його наявність.
За складом інгредієнтів та технічними характеристиками дезінфекційний засіб «Террацид», який запропонував учасник «ФОП Пухир Марія Дмитрівна» у вигляді аналогу засобу «ДезЕконОМ», має багато відмінностей від заявленого засобу. Логічно, що порівняння властивостей запропонованого засобу можливе лише згідно методичних вказівок або інструкції, але такий документ наданий також не був, що ставить під сумнів достовірність розглядання засобу «Террацид» в вигляді аналогу засобу «ДезЕконОМ» за всіма показниками, наведеними у «Медико-технічних вимогах» Замовника.
Згідно Додаток 5 п.5 Медико-технічні вимоги до товару відповідно до CPV 33631600-8 «Якісні вимоги до предмету закупівлі»:
«У разі якщо пропозиція Учасника не відповідає медико-технічним вимогам Замовника або він не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється».
Навіщо Замовник визначив в Оголошенні предмети закупівлі і визначив численні технічні вимоги до них, якщо Замовник не збирався закупати товар саме з такими характеристиками?!
Затверджений Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 «Порядок проведення допорогових закупівель», не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними (пункт 6.3). Згідно п.6.4 Порядку Замовник може вказати (тобто, це право Замовника), які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників до розгляду.
Але запропонований аналог заявленого засобу не має документального підтвердження доцільності його застосування (виходячи з Медико-технічних умов Замовника) та легітимності його використання в Україні.
Викладене вище свідчить про невиконання тендерним комітетом власного Технічного завдання на закупівлю. Тобто, наразі виглядає так, що Замовник визначився з Учасником з найнижчою за ціною пропозицією, а вже визначати відповідність пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі – то це вже зайве!
З урахуванням викладеного, наполягаю на скасуванні рішення тендерного комітету згідно протоколу № 27 від 29.01.2019 р. і проведенні оцінки пропозицій Учасників закупівлі Тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2019 09:44
Шановний учасник! ФОП Пухир М.Д. в складі своєї тендерної пропозиції надав висновок санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-20-5/33865 від 26.10.2017 року, в якому вказано, що наданий зразок дезінфікуючого засобу відповідає вимогам діючого санітарного законодавства України. Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфікуючих засобів видається на підставі даного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Виходячи з цього деззасід Террацид зареєстрований в Україні.
Обов'язкового надання учасником в складі своєї пропозиції методичних вказівок або інструкції в тендерній пропозиції не передбачено. ФОП Пухир М.Д. надала відповідність запропонованого деззасобу медико-технічним вимогам предмету закупівлі завіреному підписом та печаткою. Підстав підозрювати даного учасника в поданні завідомо неправдивих даних по предмету закупівлі у нас немає.
В зв'язку з цим вважаємо подане оскарження рішення тендерного комітету №27 від 29.01.2019 року безпідставним.
Розгорнути
Згорнути
Обов'язкового надання учасником в складі своєї пропозиції методичних вказівок або інструкції в тендерній пропозиції не передбачено. ФОП Пухир М.Д. надала відповідність запропонованого деззасобу медико-технічним вимогам предмету закупівлі завіреному підписом та печаткою. Підстав підозрювати даного учасника в поданні завідомо неправдивих даних по предмету закупівлі у нас немає.
В зв'язку з цим вважаємо подане оскарження рішення тендерного комітету №27 від 29.01.2019 року безпідставним.
Відповідь на скаргу учасника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 січня 2019 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
4 926,00
UAH з ПДВ
|
4 926,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА |
8 160,00
UAH з ПДВ
|
8 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інтердез |
8 820,00
UAH з ПДВ
|
8 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
4 926,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 10:59
|
ПУХИР МАРІЯ ДМИТРІВНА #2610808565 |
Переможець |
8 160,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2019 11:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №22 Деззасоби.pdf | укладений |
27 лютого 2019 09:55
|