Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шини та камери гумові нові (шини всесезонні)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001616-b b0984c8a936445bf9e17f789c7052c64
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 emergency-zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
emergency-zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 08:00
Початок аукціону: 05 лютого 2019 13:19
Очікувана вартість: 680 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
408 штуки
Шини та камери гумові нові (шини всесезонні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Покровська, букд. 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34351100-3 — Автомобільні шини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:38
Протокол засіданя ТК шини.pdf
18 січня 2019 15:38
Проект договору.doc
18 січня 2019 15:37
ТД Шини та камери 2019.doc
18 січня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:38
Протокол засіданя ТК шини.pdf
18 січня 2019 15:38
Проект договору.doc
18 січня 2019 15:37
ТД Шини та камери 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Антоненко І.А. 588 266,08
UAH з ПДВ
566 561,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРОШИНА" 604 800,00
UAH з ПДВ
566 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 18:19
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:48
Цінова пропоз..PDF
01 лютого 2019 16:48
Статут.pdf
01 лютого 2019 16:48
Сертифікати.PDF
01 лютого 2019 16:48
Проект договору.PDF
01 лютого 2019 16:48
Опис до статуту.pdf
01 лютого 2019 16:48
Довідка СТ.17.PDF
01 лютого 2019 16:48
Довідка зах.довкілля.PDF
01 лютого 2019 16:48
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Антоненко І.А.

ТОВ "ДНІПРОШИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
Переможець 566 561,50
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 лютого 2019 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Антоненко І.А.
#2791317831
566 561,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 11:23
Протокол заверш. 20%.pdf укладений
03 квітня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 09:50
ДУ №7 до Дог. №941.pdf зміни до договору
31 березня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 12:15
ДУ № 6 до Дог. № 941.pdf зміни до договору
11 лютого 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 11:53
ДУ № 5 до Дог. № 941.pdf зміни до договору
13 січня 2020 11:53
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:00
ДУ № 4 до Дог. № 941.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 12:59
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 16:35
ДУ до Дог. № 941.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 16:33
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 16:27
ДУ № 2 до дог № 941 Антоненко.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 17:02
Протокол змін 2 Автошини.pdf зміни до договору
31 липня 2019 17:01
Протокол змін 1 Автошини.pdf зміни до договору
31 липня 2019 17:01
ДУ 1 - 941.pdf зміни до договору
31 липня 2019 16:59
Електронний підпис укладений
19 лютого 2019 16:11
Договір Шини та камери.pdf укладений
19 лютого 2019 16:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі підвищенням оптово-роздрібних цін на автомобільні шини, керуючись п.2 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII та на підставі висновку Житомирської Торгово-промислової палати за № В-1531 від 25.07.2019 року
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство" 1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни 2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Продовжити дію Договору про закупівлю шин гумових за державні кошти № 941 від 19.02.2019 р. на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", до 31 березня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України, пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", та пунктами 3.2 частини ІІІ та 11.2 частини ХІ Договору № 941 від 19.02.2019 р. 1. Зменшити суму Договору на 42,42 грн. (сорок дві грн. 42 коп.), без ПДВ, виклавши п. 3.1. частини ІІІ Договору в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору становить 566402,24 грн. (п'ятсот шістдесят шість тисяч чотириста дві грн. 24 коп.), без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2020 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 113 280,45 грн. (сто тринадцять тисяч двісті вісімдесят грн. 45 коп.) без ПДВ, кошторисом підприємства на січень місяць 2020 року передбачені видатки в сумі – 73 074,68 грн. (сімдесят три тисячі сімдесят чотири грн. 68 коп.) без ПДВ. 2. Змінити Розділ ХІІ Договору, виклавши розрахунковий рахунок Замовника в наступній редакції: «Р/р UA258201720344380001003084462 в ДКСУ м. Київ»
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зареєструвати зобов'язання за Договором на лютий-березень 2020 року в розмірі 40 205,77 грн. (сорок тисяч двісті п'ять грн. 77 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму юридичних зобов'язань за Договором на 2020 рік на 162,55 грн. (сто шістдесят дві грн. 55 коп.) без ПДВ. Сума юридичних зобов'язань за Договором на 2020 рік складає 113 117,90 грн. (сто тринадцять тисяч сто сімнадцять грн. 90 коп.) без ПДВ. 2. Зменшити зареєстровані зобов'язання за Договором на лютий-березень 2020 року на вищезазначену суму – 162,55 грн. (сто шістдесят дві грн. 55 коп.) без ПДВ. Сума зобов'язань на лютий-березень 2020 року складає 40 043,22 грн. (сорок тисяч сорок три грн. 22 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 941
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 679 520,14
UAH