Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 14410000-8 КАМ’ЯНА СІЛЬ (кам’яна сіль для промислового переробляння, з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3)
Очікувана вартість
4 185 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001605-b 930a8c998e8d425eb4b5017f0109a602
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінідиктова Наталія Володимирівна

+380445037569 cheu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 05465258
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А
Контактна особа: Вінідиктова Наталія Володимирівна
+380445037569
cheu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 28 січня 2019 15:40
Оскарження умов закупівлі: до 03 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2019 15:40
Початок аукціону: 08 лютого 2019 13:41
Очікувана вартість: 4 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 925,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль


кам’яна сіль для промислового переробляння, з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 т
Код ДК 021:2015 – 14410000-8 КАМ’ЯНА СІЛЬ (кам’яна сіль для промислового переробляння, з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, пров. Куренівський, 15-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 січня 2019 09:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:36
ДКТ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-25-000035 ● 81829ad6a8fc48889010e256cba17880
  • Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 квітня 2019 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.04.2019 № 90
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11UA-2019-01-18-001605-b 01.18.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до протоколу від 12.02.2019 № 01 засідання тендерного комітету КП ШЕУ щодо визначення переможця закупівлі: Код ДК 021:2015 – 14410000-8 КАМ’ЯНА СІЛЬ (кам’яна сіль для промислового переробляння, з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3), переможцем торгів було визнечено: ТОВ «КОСТАНЗА» з найвигіднішою ціновою пропозицією: 3 971 100,00 грн. з ПДВ. Відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципом здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Обрана пропозиція є меншою за грошовим еквівалентом від наступної цінової пропозиції Учасника ТОВ «СОЛТ КО»: 3 984 120,00 грн. з ПДВ. Економія різниці складає: 13 020,00 грн. з ПДВ, при цьому якість товару згідно наданих сертифікатів не відрізняється. За вимогою тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Витяг чи виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, видані не раніше місячної давності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій даних торгів. Надаємо інформацію до результатів моніторингу щодо встановленої невідповідності: в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «КОСТАНЗА» було надано Витяг з Єдиного державного реєстру від 05.09.2018 та відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб від 09.01.2018 зміст інформації яких містяться у відкритому реєстрі на офіційному порталі Міністерства Юстиції України та доступні кожному користувачу. Зазначаємо, що при перегляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОСТАНЗА», витяг та відомості з ЄДР було перевірено на відповідність даних та встановлено факт повної відповідності наданої інформації на момент кваліфікації Учасників. Відповідно до п.9, ч.1, ст.17 ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб – підприємств та громадських формувань відсутня інформація, підприємств та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п.9, ч.2, ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб – підприємств та громадських формувань». Зазначаємо, що дана інформація міститься в Єдиному державному реєстрі в повному обсязі та відповідає всім вимогам. Також надаємо пояснення щодо зауважень до несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатом прийнятого рішення про визначення переможця процедури закупівлі, Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом одного дня з дня прийняття рішення, форма яких визначена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 (далі – Наказ). Повідомлення про намір укласти договір формується електронною системою автоматично, дата його публікації 12.02.2019 (що є днем прийняття рішення). Файл з інформацією про визначення переможця опубліковано 12.02.2019 (що є днем прийняття рішення). Тож документ був опублікований у системі вчасно, відповідно до термінів, що встановлені даним Законом.

2019-05-24 16:03:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-06-18 17:48:21

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА" 4 151 520,00
UAH з ПДВ
3 971 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ КО"" 4 173 840,00
UAH з ПДВ
3 984 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 лютого 2019 12:36
Електронний підпис
12 лютого 2019 12:35
Довідки від переможця.pdf
12 лютого 2019 12:35
Довідка МВС на 04.02.2019.pdf
12 лютого 2019 12:35
Довідка ДФС на 05.02.2019.pdf
08 лютого 2019 14:09
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:21
Електронний підпис
06 лютого 2019 13:20
Технічна частина.zip
06 лютого 2019 13:20
Комерційна частина.zip
06 лютого 2019 13:20
ГарантіяКОСТАНЗА.zip

Публічні документи

07 лютого 2019 15:19
9. Посвідчення якості.pdf
07 лютого 2019 15:19
7.3. Видаткові накладні.pdf
07 лютого 2019 15:19
6. Довідка МТБ.pdf
07 лютого 2019 15:19
5. Довідка ст. 17 закону.pdf
07 лютого 2019 15:19
3. Статут Солт Ко 13.11.18.pdf
07 лютого 2019 15:19
2.4. Наказ ген. дир..pdf
07 лютого 2019 15:19
2.3. Наказ вик. дир..pdf
07 лютого 2019 15:19
2.2. Протокол призн. дир..pdf
07 лютого 2019 15:19
17. Витяг ЄДРПОУ 19.11.18.pdf
07 лютого 2019 15:19
15. Захист довкілля.pdf
07 лютого 2019 15:19
10. ISO (копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ КО""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА"
#39822094
Переможець 3 971 100,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 12:18

Документи

12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА"
#39822094
3 971 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 12:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 12:46
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
29 травня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 19:29
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
27 травня 2019 19:21
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
27 травня 2019 19:13
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 12:21
Договір укладений
27 лютого 2019 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів з різних рахунків Замовника
Номер договору про закупівлю: 1-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З причин неможливості усунути недоліки (за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в результаті моніторингу даної закупівлі та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що даною додатковою угодою №2: Покупець і Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 1-ВТ від 27.02.2019
Номер договору про закупівлю: 1-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл коштів з різних рахунків Замовника (перезавантаження файлу додаткової угоди від 24.05.2019 №1 з причини помилково завантаженого попереднього файлу без підпису)
Номер договору про закупівлю: 1-ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-ВТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML