Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ по РЕМОНТУ і УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ і СПОРУД на НИХ» ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 05465258 |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, провулок Куренівський, 15 А |
Контактна особа: |
Вінідиктова Наталія Володимирівна +380445037569 cheu@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 січня 2019 15:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 лютого 2019 15:40 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2019 13:41 |
Очікувана вартість: | 4 185 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 січня 2019 09:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 січня 2019 15:36 |
ДКТ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-25-000035 ● 81829ad6a8fc48889010e256cba17880
- Статус: вирішено ● Дата: 18 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2019 12:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.04.2019 № 90
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 25.04.2019 № 90
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11UA-2019-01-18-001605-b 01.18.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до протоколу від 12.02.2019 № 01 засідання тендерного комітету КП ШЕУ щодо визначення переможця закупівлі: Код ДК 021:2015 – 14410000-8 КАМ’ЯНА СІЛЬ (кам’яна сіль для промислового переробляння, з протизлежувальною добавкою до 150 г/т, сорт вищий, крупність 3), переможцем торгів було визнечено: ТОВ «КОСТАНЗА» з найвигіднішою ціновою пропозицією: 3 971 100,00 грн. з ПДВ. Відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», принципом здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Обрана пропозиція є меншою за грошовим еквівалентом від наступної цінової пропозиції Учасника ТОВ «СОЛТ КО»: 3 984 120,00 грн. з ПДВ. Економія різниці складає: 13 020,00 грн. з ПДВ, при цьому якість товару згідно наданих сертифікатів не відрізняється. За вимогою тендерної документації Замовника, Учасник повинен надати Витяг чи виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, видані не раніше місячної давності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій даних торгів. Надаємо інформацію до результатів моніторингу щодо встановленої невідповідності: в складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «КОСТАНЗА» було надано Витяг з Єдиного державного реєстру від 05.09.2018 та відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб від 09.01.2018 зміст інформації яких містяться у відкритому реєстрі на офіційному порталі Міністерства Юстиції України та доступні кожному користувачу. Зазначаємо, що при перегляді тендерної пропозиції Учасника ТОВ «КОСТАНЗА», витяг та відомості з ЄДР було перевірено на відповідність даних та встановлено факт повної відповідності наданої інформації на момент кваліфікації Учасників. Відповідно до п.9, ч.1, ст.17 ЗУ «Про публічні Закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб – підприємств та громадських формувань відсутня інформація, підприємств та громадських формувань відсутня інформація, передбачена п.9, ч.2, ст.9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб – підприємств та громадських формувань». Зазначаємо, що дана інформація міститься в Єдиному державному реєстрі в повному обсязі та відповідає всім вимогам. Також надаємо пояснення щодо зауважень до несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатом прийнятого рішення про визначення переможця процедури закупівлі, Замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу: повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та протокол розгляду тендерних пропозицій – протягом одного дня з дня прийняття рішення, форма яких визначена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 (далі – Наказ). Повідомлення про намір укласти договір формується електронною системою автоматично, дата його публікації 12.02.2019 (що є днем прийняття рішення). Файл з інформацією про визначення переможця опубліковано 12.02.2019 (що є днем прийняття рішення). Тож документ був опублікований у системі вчасно, відповідно до термінів, що встановлені даним Законом.
2019-05-24 16:03:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-06-18 17:48:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА" |
4 151 520,00
UAH з ПДВ
|
3 971 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОЛТ КО"" |
4 173 840,00
UAH з ПДВ
|
3 984 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОСТАНЗА" #39822094 |
Переможець |
3 971 100,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2019 12:46
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
29 травня 2019 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2019 19:29
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
27 травня 2019 19:21
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
27 травня 2019 19:13
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 12:21
|
Договір | укладений |
27 лютого 2019 12:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів з різних рахунків Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З причин неможливості усунути недоліки (за технічними особливостями електронного майданчику), що визначені ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в результаті моніторингу даної закупівлі та для уникнення подальших порушень повідомляємо, що даною додатковою угодою №2: Покупець і Постачальник дійшли згоди розірвати Договір № 1-ВТ від 27.02.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів з різних рахунків Замовника (перезавантаження файлу додаткової угоди від 24.05.2019 №1 з причини помилково завантаженого попереднього файлу без підпису) |
Номер договору про закупівлю: | 1-ВТ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-ВТ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |