Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БІЛОЗЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04401368 |
Місцезнаходження: | 75000, Україна , Херсонська обл., смт. Білозерка, вул. КАРЛА МАРКСА, буд. 83 |
Контактна особа: |
Антоніна Чередник +380554733818 posbel@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 січня 2019 15:05 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2019 15:05 |
Початок аукціону: | 05 лютого 2019 13:30 |
Очікувана вартість: | 1 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2019 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2019 14:35 |
ДОДАТОК 3.docx | |
28 січня 2019 14:35 |
ДОДАТОК5.docx | |
28 січня 2019 14:35 |
Тендерна документація Білозерка.docx | |
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 4.docx | |
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 1.docx | |
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 2.docx |
28 січня 2019 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2019 14:35 |
ДОДАТОК 3.docx
|
|||
28 січня 2019 14:35 |
ДОДАТОК5.docx
|
|||
28 січня 2019 14:35 |
Тендерна документація Білозерка.docx
|
|||
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 4.docx
|
|||
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 1.docx
|
|||
18 січня 2019 13:05 |
ДОДАТОК 2.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-05-000037 ● ecf1acc820a84915a946f616f5862b4b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 лютого 2019 17:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2019 № 28
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-01-18-001604-c.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-06 11:16:16
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі твердого палива (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-18-001604-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність в річному плані закупівель на 2019 рік або змін до нього запланованої закупівлі твердого палива (ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо) на очікувану вартість 1 198 000,00 грн?
2. Яким чином ви можете обґрунтувати відсутність документа з переліком змін до тендерної документації та документа, у якому зазначена попередня редакція положень, які змінюються, — у вигляді закреслених даних?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-08 08:27:32
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-01-18-001604-c за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу UA-M-2019-02-05-000037, який здійснює орган ДАСУ.
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-01-18-001604-c за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу UA-M-2019-02-05-000037, який здійснює орган ДАСУ. 1. Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік за № UA-P-2019-01-18-009899-c було оприлюднено на сайті публічних закупівель Прозоро з накладанням цифрового підпису 18.01.2019року на суму 1 315 000,00грн, що дорівнює сумі очікуваної вартості оголошеної в закупівлі від 18.01.2019року. 2. Рішенням тендерного комітету від 28.01.2019року вирішено зменшити кількість вугілля на 2019 рік так, як зменшилась потреба. Крім того було прийнято рішення про коригування закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації та додатків. Зміни внесено та оприлюднено на сайті Прозоро у вигляді закреслених даних тому не має такої необхідності оприлюднювати протокол зі змінами. Протоколи від 18.01.2019р. та 28.01.2019р додаються
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-07 16:56:38
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-01-18-001604-c за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу UA-M-2019-02-05-000037, який здійснює орган ДАСУ.
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-01-18-001604-c за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу UA-M-2019-02-05-000037, який здійснює орган ДАСУ.
1. Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік за № UA-P-2019-01-18-009899-c було оприлюднено на сайті публічних закупівель Прозоро з накладанням цифрового підпису 18.01.2019року на суму 1 315 000,00грн, що дорівнює сумі очікуваної вартості оголошеної в закупівлі від 18.01.2019року.
2. Рішенням тендерного комітету від 28.01.2019року вирішено зменшити кількість вугілля на 2019 рік так, як зменшилась потреба. Крім того було прийнято рішення про коригування закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації та додатків. Зміни внесено та оприлюднено на сайті Прозоро у вигляді закреслених даних тому не має такої необхідності оприлюднювати протокол зі змінами. Протоколи від 18.01.2019р. та 28.01.2019р додаються
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-02-08 08:28:42
Білозерська селищна рада надає пояснення щодо процедури закупівлі №UA-2019-01-18-001604-c за кодом ДК 021:2015:09110000-3 Тверде паливо, згідно моніторингу UA-M-2019-02-05-000037, який здійснює орган ДАСУ.
1. Зміни до річного плану закупівель на 2019 рік за № UA-P-2019-01-18-009899-c було оприлюднено на сайті публічних закупівель Прозоро з накладанням цифрового підпису 18.01.2019року на суму 1 315 000,00грн, що дорівнює сумі очікуваної вартості оголошеної в закупівлі від 18.01.2019року. 2. Рішенням тендерного комітету від 28.01.2019року вирішено зменшити кількість вугілля на 2019 рік так, як зменшилась потреба. Крім того було прийнято рішення про коригування закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації та додатків. Зміни внесено та оприлюднено на сайті Прозоро у вигляді закреслених даних тому не має такої необхідності оприлюднювати протокол зі змінами. Протоколи від 18.01.2019р. та 28.01.2019р додаються
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушено статтю 4 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 лютого 2019 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" |
807 200,00
UAH з ПДВ
|
807 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АРТМАРКЕТ" |
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
1 187 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
1 198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" #39002068 |
Очікує рішення |
807 200,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 13:57
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 лютого 2019 14:02 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
08 лютого 2019 14:02
|
Електронний підпис |
08 лютого 2019 14:00
|
протокол 080219.pdf |