Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо (свинина нежирна, печінка свиняча, м'ясо куряче)
Очікувана вартість
639 690,00 UAH
UA-2019-01-18-001418-b e248ec38564645c08c5e22b7686c4aca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кулак Ірина Миколаївна

+380536321553 reset_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Решетилівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04382895
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., м Решетилівка, вул Покровська,14
Контактна особа: Кулак Ірина Миколаївна
+380536321553
reset_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:52
Очікувана вартість: 639 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 595,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2867 кг
Свинина нежирна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ, ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
653 кг
печінка свиняча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ, ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1169 кг
мясо куряче(філе)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ, ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1375 кг
мясо куряче (ціла тушка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ, ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
20 кг
мясо куряче (стегно)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, м.Решетилівка, ДНЗ, ЗНЗ виконавчого комітету Решетилівської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
23 січня 2019 16:02
протокол внесення змін.PDF
23 січня 2019 16:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 в новій редакції.doc
18 січня 2019 15:02
Проект договору мясо 2019.doc
24 січня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 16:02
Перелік змін.PDF
23 січня 2019 16:02
протокол внесення змін.PDF
23 січня 2019 16:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019 в новій редакції.doc
18 січня 2019 15:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2019.doc
18 січня 2019 15:02
Проект договору мясо 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001418-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 11 лютого 2019 15:04
Неправомірне визначення переможця
Виконавчим комітетом Решетилівської міської ради за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-01-18-001418-b (свинина нежирна, печінка свиняча, м’ясо куряче(філе), м’ясо куряче (ціла тушка), м’ясо куряче (стегно)) в якості переможця торгів було обрано пропозицію ТОВ «ТК «Світ продуктів» (протокол від 04.02.19). Детально ознайомившись з тендерною пропозицією переможця, зазначаємо, що вона не відповідає вимогам, викладеним замовником у своїй тендерній документації (надалі – ТД).
Зокрема, відповідно до пункту 6 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасники повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі) зазначено в Додатку 4 до ТД. Згідно додатку 4 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (м'ясо куряче (філе), курятина тушка ціла та м'ясо куряче (стегно) мають відповідати стандарту ДСТУ 3143-2013. На підтвердження відповідності вимогам, учасник повинен надати, зокрема, копію декларації виробника (посвідчення про якість) на товар, що планується для постачання. ТОВ «ТК «Світ продуктів» у складі тендерної пропозиції надано інформацію згідно додатку 4 до ТД, в якій зазначено про відповідність товару (м'ясо куряче (філе), курятина тушка ціла та м'ясо куряче (стегно)) вимогам стандарту ДСТУ 3143-2013. Разом з тим, відповідно до наданих переможцем копій декларації виробника № 10487 філе грудки курчат – бройлерів відповідає вимогам ТУУ 15.1-25522107-004-2011, згідно декларації № 19437 стегно курчат – бройлерів відповідає вимогам ТУУ 15.1-25522107-004-2011, згідно декларації № 3969 стегно без кістки та шкіри курчат – бройлерів та філе курчат – бройлерів відповідає вимогам ТУ У 15.1-00419880-040-2003. Таким чином, запроноване ТОВ «ТК «Світ продуктів « м'ясо куряче (стегно та філе) не відповідають згідно поданих декларацій вимогам, встановленим замовником до якості предмета закупівлі відповідно до додатку 4 ТД.
У відповідності до підпункту 4.6 пункту 4 додатку 4 до ТД, якщо товар, запропонований учасником, не відповідає вимогам даної технічної специфікації, або учасник не підтвердив відповідність товару вимогам даної технічної специфікації, зокрема надав документальне підтвердження, що за своїм змістом або формою не відповідає вимогам замовника, або надав таке підтвердження не в повному обсязі, або надав не достовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, то замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Таким чином, Ви, як замовник, повинні були відхили пропозицію ТОВ «ТК «Світ продуктів» як таку, що не відповідає вимогам ТД.

Крім того, згідно пункту 1 розділу 3 ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» всі сторінки пропозиції повинні бути пронумеровані. Пропозиція переможця закупівлі не пронумерована.
Відповідно до пункту 3 розділу 5 ТД «Оцінка тендерної пропозиції», замовник не відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник допустив формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. До формальних (несуттєвих) помилок належить, зокрема, неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції. В той же час, як зазначено, всі сторінки пропозиції ТОВ «ТК «Світ продуктів» не містять нумерації, що не можна віднести до формальних (несуттєвих) помилок.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам ТД. Тобто, Ви, як замовник повинні були відхилити пропозицію ТОВ «ТК «Світ продуктів» як таку, що не відповідає умовам ТД.
Таким чином, Ваші дії як замовника щодо акцептування учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації прямо суперечить одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій.
Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ТК «Світ продуктів», викладене у протоколі від 04.02.19 та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам ТД.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 лютого 2019 14:04
Стосовно вимоги, з якою звернувся учасник по предмету закупівлі згідно ДК 021:2015- 15110000-2 М'ясо (свинина нежирна, печінка свиняча, м'ясо куряче), повідомляємо наступне:
Керуючись п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тому, тендерною документацією і було передбачено вимогу відповідності товару ДСТУ 3143-2013.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про стандартизацію» техні́чні умо́ви (ТУ) — нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). Правила та вимоги до перевірки ТУ визначаються в СОУ КЗПС 74.9-02568182-002:2014 «Головний фонд технічних умов України та база даних «Технічні умови України». Загальні вимоги». Перевірка ТУ проводиться на відповідність вимогам законодавства України, технічних регламентів, інших нормативно-правових актів та національних стандартів на конкретні види продукції. У разі позитивних результатів перевірки ТУ вносяться до бази даних «Технічні Умови України». Утримувачем Головного фонду технічних умов України та бази даних «ТУ України» є ДП «Укрметртестстандарт». До бази даних «Технічні умови України» вносяться технічні умови, які відповідають законодавству України, технічним регламентам, іншим нормативно-правовим актам та національним стандартам і кодексам усталеної практики; містять необхідні технічні вимоги для забезпечення безпечності і якості продукції, що виробляється за ними; містять необхідні і достатні вимоги до процедур, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані технічні вимоги до продукції. Керуючись ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При перевірці інформації поданої Учасником ТОВ «ТК «Світ продуктів» було встановлено, що ТУ У 15.1-25522107-004-2011 та ТУ У 15.1-00419880-040-2003 містяться в реєстрі «Технічні умови України» тому, є такими, що відповідають законодавству України, технічним регламентам, іншим нормативно-правовим актам та національним стандартам та містять необхідні технічні вимоги для забезпечення безпечності і якості продукції.
Крім того, на зауваження щодо нумерації сторінок пропозиції Учасника ТОВ «ТК «Світ продуктів», повідомляємо, що відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: технічні помилки та описки.
Враховуючи вищевикладене, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.


Голова тендерного комітету Ю.С. Шинкарчук

Документи

15 лютого 2019 14:04
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 508 902,96
UAH з ПДВ
423 425,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" 473 889,00
UAH з ПДВ
432 080,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 479 143,38
UAH з ПДВ
432 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 626 293,14
UAH з ПДВ
626 293,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 17:34
пакет переможця
02 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
02 лютого 2019 15:58
якість (4).jpg
02 лютого 2019 15:58
якість (3).jpg
02 лютого 2019 15:58
якість (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
якість (1).jpg
02 лютого 2019 15:58
оренда транспорту (3).jpg
02 лютого 2019 15:58
цінова.pdf
02 лютого 2019 15:58
Установчі документи.pdf
02 лютого 2019 15:58
оренда транспорту (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
оренда транспорту (1).jpg
02 лютого 2019 15:58
тех вимоги.pdf
02 лютого 2019 15:58
санкції.pdf
02 лютого 2019 15:58
сан обробка (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
мед книжка павленко (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
мед книжка павленко (1).jpg
02 лютого 2019 15:58
сан обробка (1).jpg
02 лютого 2019 15:58
проект.pdf
02 лютого 2019 15:58
згода проект.pdf
02 лютого 2019 15:58
придніпровська кури.pdf
02 лютого 2019 15:58
звіт.pdf
02 лютого 2019 15:58
довкілля1.pdf
02 лютого 2019 15:58
довкілля.pdf
02 лютого 2019 15:58
довідка працівники.pdf
02 лютого 2019 15:58
пояснення висновки.pdf
02 лютого 2019 15:58
довідка мат база.pdf
02 лютого 2019 15:58
перс дані.pdf
02 лютого 2019 15:58
довідка аналог.pdf
02 лютого 2019 15:58
оренда транспорту (4).jpg
02 лютого 2019 15:58
дезинфекція (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
дезинфекція (1).jpg
02 лютого 2019 15:58
гарант ціни.pdf
02 лютого 2019 15:58
23 довкілля.pdf
02 лютого 2019 15:58
12 ст 17 вся.pdf
02 лютого 2019 15:58
гарант технічні.pdf
02 лютого 2019 15:58
гарант відповідність.pdf
02 лютого 2019 15:58
5 пдв.pdf
02 лютого 2019 15:58
відомості (2).jpg
02 лютого 2019 15:58
4. єдрпоу.pdf
02 лютого 2019 15:57
відомості (1).jpg
02 лютого 2019 15:57
2 виписка.pdf
02 лютого 2019 15:57
витяг з ЄДР.pdf
02 лютого 2019 15:57
24 мед (1).pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 12:47
Електронний підпис
02 лютого 2019 12:39
технічні.pdf
02 лютого 2019 12:39
Статут.PDF
02 лютого 2019 12:39
ст17.pdf
02 лютого 2019 12:39
санпасп.pdf
02 лютого 2019 12:39
санкції.pdf
02 лютого 2019 12:39
роз'яснення.pdf
02 лютого 2019 12:39
Протокол.PDF
02 лютого 2019 12:39
пропозиція.pdf
02 лютого 2019 12:39
проект договору.pdf
02 лютого 2019 12:39
перс дані.pdf
02 лютого 2019 12:39
Наказ.PDF
02 лютого 2019 12:39
медогляд Єрошенко О.І.PDF
02 лютого 2019 12:39
меддовідка.PDF
02 лютого 2019 12:39
дод6.pdf
02 лютого 2019 12:39
дод3.PDF
02 лютого 2019 12:39
договір санж.PDF
02 лютого 2019 12:39
Договір дезобробка 2019.PDF
02 лютого 2019 12:39
довкілля.pdf
02 лютого 2019 12:39
довідка 2301газ.pdf
02 лютого 2019 12:39
демпінг.pdf
02 лютого 2019 12:39
декларація.PDF
02 лютого 2019 12:39
відгук мц стегно.pdf
02 лютого 2019 12:39
Витяг ПДВ.PDF
02 лютого 2019 12:39
витяг 2019.pdf
02 лютого 2019 12:39
4 onn.PDF

Публічні документи

31 січня 2019 21:57
Електронний підпис
31 січня 2019 21:56
доки.rar

Публічні документи

31 січня 2019 21:05
Електронний підпис
31 січня 2019 21:03
подача.pdf
31 січня 2019 21:03
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Переможець 423 425,40
UAH з ПДВ
04 лютого 2019 17:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 лютого 2019 17:56
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:07
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
423 425,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2019 17:56
Електронний підпис
04 лютого 2019 17:07
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 13:41
Звіт про виконання договору укладений
05 березня 2020 13:39
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 11:14
Додаткова угода9. PDF зміни до договору
03 березня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:44
Додаткова угода 7 до договору 58 мясо.PDF зміни до договору
03 січня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:11
Додаткова угода 6 мясо продовження строку дії договору.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 12:42
Додаткова угода 5 мясо.PDF зміни до договору
27 грудня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:01
Додаткова угода 4.PDF зміни до договору
11 листопада 2019 10:32
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 10:28
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 14:22
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
08 травня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 14:16
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
27 березня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 15:27
Додаткова угода.PDF зміни до договору
15 лютого 2019 15:13
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 14:39
Договір зміни до договору
15 лютого 2019 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 0,15 коп
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в межах 10%
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в межах 10% на свинину нежирну
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 58/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару в межах 10%
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з закінченням бюджетного періоду та фактичним постачанням товару зменшити суму договору на 26697.70
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами цивільного та господарського законодавства до п.8ч.4 та ч.5 ст.36 Закону "Про публічні закупівлі" для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року продовжити дію договору
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5 ст.36 Закону України"Про публічні закупівлідія договору може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з фактичним постачанням товару
Номер договору про закупівлю: 58/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 468 522,57
UAH (в тому числі ПДВ 78 087,09 UAH)