Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України".
Очікувана вартість
1 367 262,00 UAH
UA-2019-01-18-001152-a 6c5d6af6b2d84c3caaa204a35f14bf47
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:48
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:48
Очікувана вартість: 1 367 262,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 836,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 41017.86 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Послуги з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України".

Послуги з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94958 Одиниця
Послуги з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2019
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001152-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Альфа Пресс", Код ЄДРПОУ:38438567
Дата подання: 11 лютого 2019 10:27
документи переможця
Доброго дня. Прошу зауважити, що переможцем надано довідку про несудимість від МВС, а ТД вимагається довідка про корупцію, яка має інше призначення та видається іншим компетентним органом. Дякую.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 лютого 2019 13:01
Згідно з частиною третьою статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Переможцем торгів щодо закупівлі послуг з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України" (код згідно з ДК 021:2015: 22470000-5 – посібники) надано всі документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17, відповідно до Розділу 3 Додатка 1 до тендерної документації.
Таким чином, враховуючи викладене, вимога товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа Пресс" щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі послуг з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України" (код згідно з ДК 021:2015: 22470000-5 – посібники) не може бути задоволена.
Разом з тим, Центральна виборча комісія звертає увагу, що згідно з частиною першою статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001152-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Альфа Пресс", Код ЄДРПОУ:38438567
Дата подання: 13 лютого 2019 13:25
Довідка про корупцію
Згідно з нашою першою вимогою є відповідь, що переможець надав усі документи. Але серед заванатжених документів немає документа по Розділу 3 Додатка 1, п.2 - "Довідка, що особа, яка підписала тендерну документацію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів...". Просимо повідомити, куди саме подано та завантажено довідку? Дякуємо.
Скасована
Дата: 13 лютого 2019 13:26
Причина: Подаємо нову - з уточненням.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001152-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Альфа Пресс", Код ЄДРПОУ:38438567
Дата подання: 13 лютого 2019 13:28
довідка про корупкцію.
Згідно з нашою першою вимогою є відповідь, що переможець надав усі документи. Але серед заванатжених документів немає документа по Розділу 3 Додатка 1, п.2 - "Довідка, що особа, яка підписала тендерну документацію не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів...". Просимо повідомити, куди саме подано та завантажено довідку? Дякуємо.
Також Ваш коментар про строки: "фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції." - стосується порушень у тендерній документації, а не проведеною закупівлі. нами обрана така форма претензії замість поданя скарги в АМКУ, адже ми розуміємо, що це може зірвати закупівлю настільки важливу сьогодні. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2019 18:09
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.
Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно з пунктом 2 Розділу 3 "Документи, які повинен подати переможець у строк, що не перевищує п’яти календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (що підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону)" тендерної документації на закупівлю послуг з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України" (код згідно з ДК 021:2015: 22470000-5 – посібники), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 18 січня 2019 року (далі – тендерна документація), переможцем надається довідка (оригінал, або нотаріально засвідчена, чи засвідчена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника копія), видана уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію (фізична особа – підприємець, яка є учасником), не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (не пізніше 30-денної давнини відносно фактичної дати розкриття тендерних пропозицій).
Відповідно до листа Міністерства внутрішніх справ України від 20 березня 2018 року № 16/1-906, доданого до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 січня 2019 року № 3304-04/1983-06, яке є уповноваженим органом у сфері публічних закупівель, надання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, здійснюється Департаментом інформатизації МВС та територіальними органами з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29 листопада 2016 року № 1256 "Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за № 22/29890.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт", яке згідно з рішенням тендерного комітету Комісії від 5 лютого 2019 року визначено переможцем відкритих торгів на закупівлю послуг з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України" (код згідно з ДК 021:2015: 22470000-5 – посібники), 11 лютого 2019 року подало до Центральної виборчої комісії документи відповідно до частини третьої статті 17 Закону та вимог тендерної документації (вх. № 21-44-2568), зокрема засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника копію довідки Департаменту інформаційних технологій Міністерства внутрішніх справ України серії ІАА № 0984217 про те, що:
"За обліками МВС громадянин(ка) УКРАЇНИ
КОРІНЧУК ДМИТРО ВАЛЕРІЙОВИЧ, 25.11.1973 року народження,
уродженець(ка) ХАРКІВ ХАРКІВСЬКА ОЛАСТЬ УКРАЇНА на території України станом на 18.01.2019 до кримінальної відповідальності не притягується, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває.
Довідка надана для ОФОРМЛЕННЯ УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЕЛЬ".
Зазначену довідку оприлюднено 9 лютого 2019 року о 17 год. 52 хв в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-01-18-001152-a), яку можна побачити, натискаючи загальнодоступну кнопку "Документи" навпроти поля "Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт", тобто вона знаходиться у вільному доступі.
Крім того, тендерним комітетом Комісії перевірено легітимність вказаної довідки про судимість на веб-сайті МВС (https://wanted.mvs.gov.ua/test/).
Разом з тим, зазначаємо, що у попередній відповіді замовника, затвердженій рішенням тендерного комітету від 13 лютого 2019 року, розміщеній в електронній системі закупівель у той же день о 13 год. 01 хв, замовник звернув увагу, що згідно з частиною першою статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції, оскільки вимога ТОВ "Альфа Пресс" за № UA-2019-01-18-001152-a.b1 оприлюднена у розділі "Вимоги про усунення порушення".
Зв’язавшись із службою підтримки електронного майданчика, через який Комісія оприлюднює на веб-порталі уповноваженого органу інформацію про закупівлю, оператор повідомив, що згадані вимоги ТОВ "Альфа Пресс" оприлюднено згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону, відповідно до якої учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Комісія звертає увагу, що розгляд тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа Пресс" тендерним комітетом Комісії не здійснювався, оскільки згідно з частиною четвертою статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону – частина перша статті 28 Закону).
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Таким чином, замовник розглядав лише тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт", ціна якої за результатами оцінки (аукціону) найнижча (витяг із протоколу № 13 засідання тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 5 лютого 2019 року знаходиться у вільному доступі, який можна побачити, натискаючи загальнодоступну кнопку "Переможець" навпроти поля "Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт").
Зважаючи на викладене, вимога товариства з обмеженою відповідальністю "Альфа Пресс", розміщена в електронній системі закупівель 13 лютого 2019 року за № UA-2019-01-18-001152-a.b3 стосовно довідки про корупцію щодо процедури закупівлі послуг з виготовлення та доставки збірників "Роз’яснення щодо порядку підрахунку голосів виборців на виборчій дільниці та складення протоколів дільничної виборчої комісії про підрахунок голосів виборців на виборчій дільниці після закінчення голосування на виборах Президента України" (код згідно з ДК 021:2015: 22470000-5 – посібники), не може бути задоволена замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт" 599 374,90
UAH з ПДВ
518 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пузійчук Тамара Степанівна 602 793,38
UAH з ПДВ
518 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альфа Пресс" 786 252,24
UAH з ПДВ
518 470,68
UAH з ПДВ
Документи
ООО "НВП Полиграфсервис" 951 479,16
UAH з ПДВ
558 353,04
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Видавництво Фоліо 1 272 437,20
UAH з ПДВ
1 272 437,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 лютого 2019 17:54
Електронний підпис
09 лютого 2019 17:52
Копія ліценції.JPG
09 лютого 2019 17:52
Копія довідки податки.JPG
01 лютого 2019 12:23
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:22
Довідка субпідрядники.JPG
01 лютого 2019 12:22
Довідка персонал.JPG
01 лютого 2019 12:22
Висновок безпека 2.jpg
01 лютого 2019 12:22
Технічна спеціфікація.JPG
01 лютого 2019 12:22
Наказ директор.jpg
01 лютого 2019 12:22
BG 489-198G TOV AMP.pdf
01 лютого 2019 12:22
Довідка податки.JPG
01 лютого 2019 12:22
Dovirenist.zip
01 лютого 2019 12:22
Висновок безпека 1.jpg
01 лютого 2019 12:22
Довідка обладнання.JPG
01 лютого 2019 12:22
тендерна пропозиція.JPG
01 лютого 2019 12:22
Licenziya.zip
01 лютого 2019 12:22
BG 489-198G TOV AMP.zip
01 лютого 2019 12:22
Довідка не судимість.JPG

Публічні документи

02 лютого 2019 16:59
захист довкілля.pdf
01 лютого 2019 10:55
Витяг ПДВ.pdf
01 лютого 2019 10:55
Витяг ЄДР.pdf
01 лютого 2019 10:55
Тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 10:55
Додаток1.zip
01 лютого 2019 10:54
Додаток 2.zip
01 лютого 2019 10:54
Гарантія.zip

Публічні документи

01 лютого 2019 17:42
Електронний підпис
01 лютого 2019 17:41
технічна частина.pdf
01 лютого 2019 17:41
тендерна пропозиція.pdf
01 лютого 2019 17:41
Протокол НР.7Z
01 лютого 2019 17:41
Наказ Фролова Ю.М.7Z
01 лютого 2019 17:41
Лист для клієнтів.7z
01 лютого 2019 17:41
Гарантія 9583-19.7z
01 лютого 2019 17:41
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

01 лютого 2019 09:48
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
01 лютого 2019 09:48
Підписаний_G0119-7889-GL_tender.pdf
31 січня 2019 16:02
Изображение (3).pdf
31 січня 2019 16:02
Изображение (2).pdf
31 січня 2019 16:02
Изображение.pdf
31 січня 2019 16:02
Фоліо СТР.PDF
31 січня 2019 16:02
Витяг нов.rtf
31 січня 2019 16:02
Изображение 019.jpg
31 січня 2019 16:02
наказ.jpg
31 січня 2019 16:02
Изображение_(3)_(13).jpg
31 січня 2019 14:32
4.pdf
31 січня 2019 14:32
3.pdf
31 січня 2019 14:32
2.pdf
31 січня 2019 14:32
1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Артмедіа прінт"

ФОП Пузійчук Тамара Степанівна

ТОВ "Альфа Пресс"

ООО "НВП Полиграфсервис"

ТОВ Видавництво Фоліо

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт"
#38258506
Переможець 518 000,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 18:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 18:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Артмедіа прінт"
#38258506
518 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 18:18
Додаткова угода №1 .pdf зміни до договору
18 лютого 2019 18:17
Електронний підпис укладений
18 лютого 2019 18:12
Договір № 42.pdf укладений
18 лютого 2019 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 42-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 18.02.2019 до Договору № 42-2019 від 18.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 517 331,18
UAH з ПДВ