Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу "С" зі вставкою
Очікувана вартість
1 328 250,00 UAH
UA-2019-01-18-001125-a 634f09a0187c49a4ae88c94ce57c880e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Марина Леонідівна

+380487272769 ontvm2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Бикова Марина Леонідівна
+380487272769
ontvm2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2019 10:00
Початок аукціону: 25 лютого 2019 11:53
Очікувана вартість: 1 328 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 641,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Колодка гальмівна типу "С" зі вставкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3500 шт
Колодка гальмівна типу "С" зі вставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65098, Україна, Одеська обл., Одеса, Степна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 лютого 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2019 08:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 січня 2019 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 лютого 2019 16:09
2 Протокол щодо внесення змін 4.doc
14 лютого 2019 16:09
3.2 ТД КОЛОДКА С зі змінами 4.doc
12 лютого 2019 08:46
3.2 ТД КОЛОДКА С зі змінами 3.doc
04 лютого 2019 16:49
3.2 ТД КОЛОДКА С зі змінами 2.doc
04 лютого 2019 16:24
3.3. Проект договору колодка С зі змінами 2.doc
29 січня 2019 09:23
3.2 ТД КОЛОДКА С зі змінами 1.doc
18 січня 2019 17:07
ТД КОЛОДКА С 2019.doc
14 лютого 2019 16:09
3.3. Проект договору колодка С зі змінами від 14.02.doc
04 лютого 2019 16:24
3.3. Проект договору колодка С зі змінами 2.doc
29 січня 2019 09:23
3.3. Проект договору колодка С зі змінами 1.doc
18 січня 2019 17:07
Проект договору 2019.doc
12 лютого 2019 08:46
2 Протокол щодо внесення змін 3.doc
04 лютого 2019 16:24
2 Протокол щодо внесення змін 2.doc
29 січня 2019 09:23
3.1. Протокол щодо внесення змін 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-001125-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 22 січня 2019 22:55
Внесення змін в ДОГОВІР ПОСТАВКИ (основні умови)
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
П. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності;
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН , п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:16
«На Вашу вимогу щодо внесення змін до договору по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою повідомляємо наступне.
ТОВ "Красилівський ливарний завод", уважно вивчивши тендерну документацію на закупівлю вищевказаної продукції та проект Договору Поставки, просить Вас внести зміни в проект Договору поставки, а саме:
- п. 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ:
- доповнити п.п. 2.2. Підтвердженням якості з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є сертифікат якості (етикетка) та сертифікат відповідності.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 1 пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою (далі – ТД).
- видалити п.п. 2.7. При постачанні кожної партії товару ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати документ, що підтверджує якість товару з відміткою проведення інспекторського контролю колодки, так як існує п.п. 2.5. Вхідний контроль товару проводиться кінцевим одержувачем-виробничим підрозділом залізниці згідно із вимогами ГОСТ 24297-87.
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
- п. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ, п.п. 5.1. строки поставки товару змінити на …не пізніше ніж впродовж 10-ти календарних днів з моменту їх отримання…
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
- п. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, внести зміни в п.п. 7.2. та викласти їх в наступній редакції: розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10-ти банківських днів з дати поставки товару.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
- п. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 11.3. викласти в новій редакції: • при постачанні неякісного товару ПОСТАЧАЛЬНИК має проводити заміну товару на якісний за власний рахунок у термін, що не перевищує 20 діб, та сплачувати штраф у розмірі 20% від вартості поставленого товару неналежної якості, у разі невиконання П. 4. п.п. 4.3.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001125-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 23 січня 2019 14:00
Зміни проекту договору на закупівлю
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тілько якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:17
«На Вашу вимогу щодо внесення змін до договору по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою повідомляємо наступне.
1. Просимо Вас змінити умови розрахунків в Проекті Договору про закупівлю і викласти їх в наступній редакції: пункт 7.2. Оплата за отриману продукцію проводиться Замовником протягом 10 банківських днів після отримання Продукції. Днем отримання продукції вважати день підписання видаткової накладної обома Сторонами. Постачальник зобов’язаний скласти податкову накладну в день виникнення податкового зобов’язання, зареєструвати її у Єдиному реєстрі податкових накладних у строки передбачені законодавством та передати в електронному вигляді Замовнику.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, підпункт 7.2 проекту договору буде викладено в наступній редакції: «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 10 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по постачанню ТОВАРУ, який підлягає оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлених чинним законодавством порядку та строки. У разі реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН з порушенням граничних строків їх реєстрації, встановлених чинним законодавством, оплата здійснюється протягом 10 банківських днів після реєстрації податкових накладних в ЄРПН».
2. Пункт 5 строки та порядок поставки. Строк збільшити до 10 робочих днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 5.1 проекту договору.
3. Пункт 11 Відповідальність сторін. Сплату штрафу в розмірі 20% від вартості поставленого неякісного товару нараховувати тільки якщо Постачальник не встиг замінити його протягом 20 днів.
Замовником розглянуто Вашу вимогу, відповідні зміни будуть внесені до підпункту 11.3 проекту договору.
4. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. В тендерній документації пункти про договір з надання послуг з інспекторського контролю просимо видалити взагалі або, як альтернативу, (замість цього договору) вказати акт (протокол) кваліфікаційних випробувань виданий уповноваженими представниками АТ "УКРЗАЛІЗНИЦЯ".
Замовником розглянуто Вашу вимогу. Замовник не вбачає підстав для внесення змін в ТД по вищезазначеному питанню.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001125-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 24 січня 2019 23:36
СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:17
«На Вашу вимогу щодо внесення змін до договору по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою повідомляємо наступне.
Просимо Вас доповнити ДОГОВІР ПОСТАВКИ а саме П. 5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК ПОСТАВКИ таблицею "графік поставки колодки гальмівної". В графіку вказати терміни поставок партій, з розбивкою партій максимум до травня 2019 року включно. В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю вказаний термін поставки товарів: - до 31.12.2019р. При сьогоднішній нестабільності економіки в країні, а також з інфляційними процесами, прогнозувати ціни на рік нереально. Тому не потрібно ловити на гачок ПОСТАЧАЛЬНИКА, щоб потім на протязі року його шантажувати...
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001125-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 25 січня 2019 00:15
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
Просимо Вас обовязково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в П. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:18
«На Вашу вимогу щодо внесення змін до договору по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою повідомляємо наступне.
Просимо Вас обов’язково доповнити П. 11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН наступним п.п. 11.8. У разі прострочення оплати ЗАМОВНИКОМ прийнятої партії Товару більше граничного строку оплати вказаного в п. 7. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ, п.п. 7.2., ПОСТАЧАЛЬНИК має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати ЗАМОВНИКОМ раніше поставленого Товару, повідомивши про це його у 10-ти денний строк, при цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».
Номер вимоги: UA-2019-01-18-001125-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 25 січня 2019 00:17
ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ,
Просимо Вас обовязково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 січня 2019 16:19
«На Вашу вимогу щодо внесення змін до договору по процедурі закупівлі колодок гальмівних типу "С" зі вставкою повідомляємо наступне.
Просимо Вас обов’язково доповнити П.15. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ, п.п. 15.5. ПОСТАЧАЛЬНИК має право у разі подальшого невиконання ЗАМОВНИКОМ п.п. 11.8. (зобов'язань по оплаті Товару), достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це ЗАМОВНИКА у 10-ти денний строк.
Відповідно до пункту 29 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі — Закон), Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», як Замовник торгів, здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону.
Розглянувши Вашу вимогу, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію».

Документи

25 січня 2019 16:15
колодка 1 - 00001.pdf

Документи

25 січня 2019 16:17
колодка 1 - 0002.pdf

Документи

25 січня 2019 16:17
колодка 1 - 0003.pdf

Документи

25 січня 2019 16:18
колодка 1 - 0004.pdf

Документи

25 січня 2019 16:19
колодка 1 - 0005.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 1 328 250,00
UAH
1 328 250,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД" 1 328 250,00
UAH
1 328 250,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 лютого 2019 09:10
img372.pdf
21 лютого 2019 09:10
ТУ на тип С.compressed.pdf
21 лютого 2019 09:10
тендерна_пропозицiя.pdf
21 лютого 2019 09:10
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
21 лютого 2019 09:10
про відповідність ст 17.pdf
21 лютого 2019 09:10
об'єми поставки.pdf
21 лютого 2019 09:10
наявність працівників.pdf
21 лютого 2019 09:10
накл.Одесса М 1.pdf
21 лютого 2019 09:10
нак.Одесса М.pdf
21 лютого 2019 09:10
лист про ік.pdf
21 лютого 2019 09:10
КД С,.pdf
21 лютого 2019 09:10
етикетки для тендеру С.pdf
21 лютого 2019 09:10
Дог ОДНХ-16-1050 НЮ 19.12.16.PDF
21 лютого 2019 09:10
довiренiст_.pdf
21 лютого 2019 09:10
Дані про товар.pdf
21 лютого 2019 09:10
ГОСТ1205.pdf
21 лютого 2019 09:10
Акт.pdf
21 лютого 2019 09:10
1004_КЛЗ_Гарантія_20_02_2019.rar

Публічні документи

21 лютого 2019 16:13
Document_USR_1002006732.rtf
21 лютого 2019 16:13
ТУ С 27 с печатью .pdf
21 лютого 2019 16:13
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
21 лютого 2019 16:13
Скан договор+накладні.PDF
21 лютого 2019 16:13
сертификат С.jpg
21 лютого 2019 16:13
протокол наказ.PDF
21 лютого 2019 16:13
Пропозиція С.pdf
21 лютого 2019 16:13
Етикетка С Зразок.PDF
21 лютого 2019 16:13
Довідка технічна.pdf
21 лютого 2019 16:13
Банк довідка Укрсиб.pdf
21 лютого 2019 16:13
атестат акредитації .jpg
21 лютого 2019 16:13
Акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІЖИНСЬКИЙ ДОСЛІДНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Переможець 1 328 250,00
UAH
28 лютого 2019 08:53

Документи

28 лютого 2019 08:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2019 08:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
1 328 250,00
UAH
Документи

Документи

28 лютого 2019 08:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 13:14
Електронний підпис укладений
12 березня 2019 16:51
Untitled.31.pdf укладений
12 березня 2019 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 328 250,00
UAH