Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб пшеничний І ґатунку
Очікувана вартість
433 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001095-a cb4048a3adfe43279cf73ed9759c1fb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рибалко

0552494252
+380552494252
economist_xokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 67
Контактна особа: Тетяна Рибалко
0552494252, +380552494252
economist_xokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 15:00
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:30
Початок аукціону: 11 лютого 2019 14:30
Очікувана вартість: 433 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 330,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


більш детально в додатку №1 до ТД

Хліб пшеничний І ґатунку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31785 кілограми
Хліб пшеничний І ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:47
ТД по хлібу зі змінами від 010119.docx
01 лютого 2019 16:46
Зміни від 010219 хліб.pdf
01 лютого 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 16:47
ТД по хлібу зі змінами від 010119.docx
18 січня 2019 16:46
ТД по хлібу.docx
01 лютого 2019 16:46
Зміни від 010219 хліб.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-001095-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 21 лютого 2019 16:10
С К А Р Г А про допущенні Замовником порушення Закону 2629-VIII при проведенні процедури закупівлі
Херсонська обласна клінічна лікарня (надалі іменується «Замовник») 18.01.2019 р.,оприлюднила оголошення про проведення процедури закупівлі за № UA-2019-01-18-001095-a та тендерну документацію на закупівлю - код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:201515810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний І ґатунку). Електронний аукціон за процедурою закупівлі відбувся 11 лютого 2019 року. Згідно звіту за поданими пропозиціями Замовником було отримано наступні тендерні пропозиції від учасників: Приватне акціонерне товариство "Херсонськийхлібокомбінат" 333 742, 50 (Триста тридцять три) тисячі сімсот сорок дві гривні 50 коп., грн з ПДВ Не розглядався ФОП Цисовська Ю.А. 331 835, 40 (Триста тридцять одна тисяча вісімсот тридцять п’ять ) гривень 40 коп., з ПДВ 15.02.2019 року оголошено переможцем закупівлі та розміщено повідомлення про наміри укласти договір. Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» № 2629-VIII після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Якщо під час такого розгляду Замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації - Замовник зобов’язаний, а не має право, відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду Замовник мав встановити, що тендерна пропозиція ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. На думку ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат», тендерний комітет Замовника мав встановити невідповідність тендерної пропозиції ФОП Цисовскої Ю.А. вимогам тендерної документації Замовника та постановити рішення про відхилення тендерної пропозиції. ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» вважає, що рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ФОП Цисовська Ю.А. суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та призвело до порушення його прав та охоронюваних законом інтересів. Обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Виклад фактичних обставин, що можуть це підтвердити: Згідно Додатку 2 до ТД передбачено, що Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію аналогічного договору з постачання хлібопродуктів; - копії актів приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, або інші документи які підтверджують виконання аналогічного договору з постачання хлібопродуктів. В складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надано договір поставки № 7п від 09.03.2016 року. Предметом вказаного договору є постачання хліба пшеничного у кількості 27000 шт. та хліба житньо-пшеничного 434 шт. До вказаного договору надано видаткову накладну № 01/12 від 01.12.2016 р. з якої вбачаться, що було поставлено хліб «райський» 0,6 кг. Товарна позиція, яка зазначена у видатковій накладній № 01/12 від 01.12.2016 р, не була предметом договору поставки № 7п від 09.03.2016 року. Крім цього, видаткова накладна не містить обов’язкових реквізитів первинного бухгалтерського документу, зокрема не містить інформацію про особу яка брала участь у вчиненні господарської операції з боку покупця, тобто немає відомостей про прізвища особи яка отримала товар та реквізитів довіреності, а отже ставить під сумнів вчинення такої господарської операції. Також зазначаємо, що вимога тендерної документації передбачала надання документів які свідчать про виконання договору. Згідно договору поставки № 7п від 09.03.2016 року обсяги поставки складали:хліба пшеничного у кількості 27000 шт. та хліба житньо-пшеничного у кількості 434 шт. Учасником ФОП Цисовська Ю.А. надано видаткову накладні на постачання хліба «райського» 0,6 кг. 5704 шт. та хліба ржано-пшеничного у кількості 35 шт. При цьому на поставку хліба пшеничного у кількості 27000 шт. та хліба житньо-пшеничного 399 шт. в рамках договору поставки № 7п від 09.03.2016 року у складі тендерної пропозиції не надано. Лист-відгук, також, не містить твердження про те, що вказаний договір є виконаним. Пунктом 1 додатку 1 ТД визначено, що Хліб пшеничний першого ґатунку повинен відповідати діючим ДСТУ або затвердженим ТУ У. (в складі пропозиції надається копія документу, який підтверджує якість запропонованого товару). Згідно п. 6 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1 до ТД). Відповідно до пункту 1.3«Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами», кожна партія продукції повинна супроводжуватися документами про якість і безпеку, у яких зазначаються дата виготовлення та година виймання хліба з печі, від якої відраховується термін придатності. Відповідно до частини 7 статті 37 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», якщо інше не передбачене законом, єдиним документом, яким мають супроводжуватися об’єкти санітарних заходів під час їх перевезення (пересилання), не пов’язаного із здійсненням експортних або імпортних операцій, є товарно-транспортна накладна. Згідно наказу Міністерства аграрної політики України № 153 від 06.06.2001 року про затвердження спеціалізованої форми первинного обліку товарно-транспортної накладної та Інструкції про порядок заповнення, застосування спеціалізованої товарно-транспортної накладної на відпуск хлібобулочних виробів затверджено спеціалізовану форму первинного обліку товарно-транспортну накладну N 1-ТТН (хліб) та Інструкцію про порядок заповнення, застосування спеціалізованої товарно-транспортної накладної на відпуск хлібобулочних виробів. Згідно п. 1.2. виконання положень Інструкції обов'язкове для всіх суб'єктів підприємницької діяльності, установ і організацій - юридичних та фізичних осіб - незалежно від форми власності: які здійснюють перевезення хлібобулочних виробів автомобільним транспортом для власних потреб або на комерційній основі; для яких виконуються перевезення хлібобулочних виробів автомобільним транспортом на комерційній основі. Частинами 2 та 4 товарно-транспортної накладної N 1-ТТН (хліб) передбачено, що якість товару засвідчується штемпелем виробника. Аналогічне положення міститься у ДСТУ 7517:2014. У складі тендерної пропозиції ФОП Цисовська Ю.А. надана декларація виробника, яка не є нормативним документом, що підтверджує якість та не вимагалася ТД. Вищевикладене доводить, що тендерна документація ФОП Цисовська Ю.А. не відповідає умовам тендерної документації Замовника та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 , отож Замовник прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації Враховуючи вищенаведене, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» , ПРОСИМО: - 1.Прийняти скаргу до розгляду, за результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Херсонська обласна клінічна лікарня під час проведення відкритих торгів за № UA-2019-01-18-001095-a та тендерну документацію на закупівлю - код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV) ДК 021:201515810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний І ґатунку) 2. Зобов’язати тендерний комітет Херсонської обласної клінічної лікарні скасувати своє рішення (протокол) № б/н від 15.02.2019 року про визначення переможцем ФОП Цисовська Ю.А. та скасувати повідомлення про наміри укласти договір. Додатки: 1.) Документ про здійснення оплати за подання скарги до органу оскарження (оригінал). 2.) Документи та матеріали, що можуть підтвердити викладі факти у скарзі містяться на сайті Уповноваженого органу в електронній формі. Голова правління С.Б.Дуров
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 лютого 2019 10:20
Рішення від 25.02.2019 № 1976 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 лютого 2019 10:20
Рішення від 13.03.2019 № 2830.pdf
Дата публікації: 18 березня 2019 19:07

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна 331 835,40
UAH з ПДВ
331 835,40
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 333 742,50
UAH з ПДВ
333 742,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 15:11
довідка дфс
15 лютого 2019 15:11
довідка МВС
07 лютого 2019 19:19
Електронний підпис

Публічні документи

09 лютого 2019 14:26
Електронний підпис
09 лютого 2019 12:21
16_Статут.pdf
09 лютого 2019 12:21
35_Проект_договору.pdf
09 лютого 2019 12:21
30_Посвідчення_якості.pdf
09 лютого 2019 12:21
29_Технічні_вимоги.pdf
09 лютого 2019 12:21
1_Анкета_учасника.pdf
09 лютого 2019 12:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Цисовська Юлія Антонівна

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Переможець 331 835,40
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 10:57

Документи

15 лютого 2019 10:57
Електронний підпис
15 лютого 2019 10:57
Намір хліб 150219.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 лютого 2019 10:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
331 835,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 лютого 2019 10:57
Електронний підпис
15 лютого 2019 10:57
Намір хліб 150219.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:38
ДУ Цисовська Ю.А..pdf зміни до договору
10 грудня 2019 15:37
Електронний підпис укладений
20 березня 2019 11:31
Договір Хліб 21 ПХ.pdf укладений
20 березня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до рішень Херсонської обласної ради від 09.08.2019 року № 1337 та від 18.10.2019 року № 1439 Замовник - Херсонська обласна клінічна лікарня припинена (реорганізована) шляхом перетворення у Комунальне некомерційне підприємство «Херсонська обласна клінічна лікарня» Херсонської обласної ради з 19.11.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 21 ПХ
Договір:
Номер додаткової угоди: 21 ПХ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 835,40
UAH з ПДВ