Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Maintenance of external lighting on public roads of general use and artificial structures on them (code according to DK 021: 2015 50230000-6 Services in repair, maintenance of road infrastructure and related equipment and related services)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melʹnychuk Andriy Vasylʹovych 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 4 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 18 січня 2019 13:53 |
Enquiries until: | 15 лютого 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 21 лютого 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 лютого 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 4 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 45 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 січня 2019 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 січня 2019 15:29 |
11.pdf | |
24 січня 2019 15:28 |
Т.Д._2019_освітлення зі змінами.doc |
24 січня 2019 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 січня 2019 15:29 |
11.pdf
|
||||||
24 січня 2019 15:28 |
Т.Д._2019_освітлення зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-23-000008 ● ab8cef156bef43f29e6dedfc933727f4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2019 15:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2019 № 5
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 січня 2019 року №5
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-01-18-001048-b від 18.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені порушення усунені.
2019-01-24 15:36:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію та продовжено кінцевий термін подання пропозицій
2019-01-28 12:05:07
Інформація про відміну
Дата відміни: | 08 лютого 2019 09:47 |
Коментар щодо відміни: | Згідно з ст.31 р.2 п.3 |
08 лютого 2019 09:46
|
19.pdf |