Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Maintenance of external lighting on public roads of general use and artificial structures on them (code according to DK 021: 2015 50230000-6 Services in repair, maintenance of road infrastructure and related equipment and related services)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2019-01-18-001048-b aeb62d63ffe14fed91fa6f3b56b29aa4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельничук Андрій Васильович

380372583872 kkt_cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 22843868
Вебсайт: http://cv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205
Контактна особа: Мельничук Андрій Васильович
380372583872
kkt_cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Chernivtsi region
National ID: 22843868
Contact point: Melʹnychuk Andriy Vasylʹovych
380372583872
kkt_cv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 січня 2019 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 02 квітня 2019 11:57
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 січня 2019 13:53
Enquiries until: 15 лютого 2019 12:00
Complaints submission until: до 21 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 лютого 2019 12:00

Information

Estimated total value: 4 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 45 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них
Maintenance of external lighting on public roads of general use and artificial structures on them
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Maintenance of external lighting on public roads of general use and artificial structures on them (code according to DK 021: 2015 50230000-6 Services in repair, maintenance of road infrastructure and related equipment and related services)
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 січня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:29
11.pdf
24 січня 2019 15:28
Т.Д._2019_освітлення зі змінами.doc
24 січня 2019 15:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 січня 2019 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 15:29
11.pdf
24 січня 2019 15:28
Т.Д._2019_освітлення зі змінами.doc
23 січня 2019 14:12
Т.Д._2019_освітлення.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-23-000008 ● ab8cef156bef43f29e6dedfc933727f4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.01.2019 № 5

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник П. ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 23 січня 2019 року №5

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-01-18-001048-b від 18.01.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунені.

2019-01-24 15:36:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

порушення усунуто шляхом внесення змін в тендерну документацію та продовжено кінцевий термін подання пропозицій

2019-01-28 12:05:07

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 лютого 2019 09:47
Коментар щодо відміни: Згідно з ст.31 р.2 п.3
Документи:
08 лютого 2019 09:46
19.pdf