Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
615 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000877-b ● 9c74a6f9c9294a4aad223447128a07d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти" Петрівської районної ради Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 41199561 |
Місцезнаходження: | 28300, Україна , Кіровоградська обл., смт Петрове, Каштанова, 5 |
Контактна особа: |
Стаднік Ігор Ігорович 380505800290 stadnik.igor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2019 11:57 |
Очікувана вартість: | 615 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 075,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Шкільні меблі для навчальних закладів Петрівського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
489 Одиниця
Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
28300, Україна, Кіровоградська область, смт Петрове, Каштанова,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 березня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 лютого 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 лютого 2019 16:07 |
Зміни в ТД.pdf | |
05 лютого 2019 16:06 |
Змінена ТД Шкільні меблі від 05.02.2019.docx | |
29 січня 2019 09:31 |
Шк.меблі Фото.rar | |
29 січня 2019 08:53 |
фото шкільні меблі.rar | |
18 січня 2019 13:07 |
Оголошення про початок закупівлі.docx |
05 лютого 2019 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
05 лютого 2019 16:07 |
Зміни в ТД.pdf
|
||||||||||||||||||
05 лютого 2019 16:06 |
Змінена ТД Шкільні меблі від 05.02.2019.docx
|
||||||||||||||||||
29 січня 2019 09:31 |
Шк.меблі Фото.rar
|
||||||||||||||||||
29 січня 2019 08:53 |
фото шкільні меблі.rar
|
||||||||||||||||||
18 січня 2019 13:07 |
Оголошення про початок закупівлі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зображення товару
Дата подання: 24 січня 2019 09:51
Дата відповіді: 28 січня 2019 15:38
Доброго дня.
За можливості, просимо опублікувати орієнтовне зображення товару, що є предметом закупівлі.
Відповідь: Ваше питання розглянуто. Внесено зміни до тендернлї документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000877-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 24 січня 2019 23:12
Дискримінаційні умови тендерної документації
Текст вимоги додано
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 січня 2019 15:36
Тендерним комітетом комунальної установи «Петрівський районний центр із обслуговування закладів освіти», було вирішено внести зміни до тендерної документації на предмет закупівлі ДК 021:2015 – 39160000-1 (Шкільні меблі). У зв’язку з чим внесено зміни до тендерної документації в наступній редакції:
1. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». 1. Загальні положення, п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 17.03.2019 р.» (стор. 2);
2. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п. 1 абзац 8 - «Гарантійним листом учасника про те, що у випадку наявності дефектів або необхідності виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі, буде забезпечено виїзд фахівця для виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі за місцем постачання, у строки передбачені ст. 709 Цивільного кодексу України» (стор. 5.);
3. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Подання та розкриття тендерної пропозиції. п. 1 абзац 1 - «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 05.02.2019 року» (стор. 8)
4. Додаток 1 до тендерної документації. Абзац 1 - «Учасник для підтвердження технічних характеристик повинен надати: авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон); договір з виробником Товару (якщо Учасник не є виробником), дійсний протягом терміну поставки Товарів; сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, ITD); сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD); скан-копії сертифікатів відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, видані на виробника товару які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням, дійсні на дату розкриття тендерних пропозицій; свідоцтво про визнання продукції відповідності педагогічним вимогам та дозвіл на використання в закладах освіти України (окрім свідоцтва для тематичної зони (стелаж двобічний)) дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій.
Переможцю обов’язково направити зразки товару (на протязі 5-и робочих днів) після закінчення аукціону» (стор. 17)
5. Додаток 3 до тендерної документації. Проект договору. «П. 6.2.2. Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку надіславши повідомлення Постачальнику, якщо Постачальник за своєї вини:
- допустив відставання від строків постачання Товару на п’ять днів;
- поставив Товар, який не відповідає та є не придатним для мети, з якою здійснюється придбання такого Товару Покупцем та яка є зрозумілою з умов цього Договору.
В результаті розірвання в односторонньому порядку Договору Покупцем чи відмови Покупця від Договору, Договір вважається розірваним, а зобов’язання Сторін припиненими.
У разі, якщо рішення про розірвання Договору чи відмову від Договору приймається відповідно до умов пунктів 6.2.1. та 6.2.2. Договору, в такому випадку, Договір вважається розірваним з дня одержання іншою Стороною (Постачальником) повідомлення про таке рішення, а зобов’язання сторін припиненими.» (стор. 23);
6. Додаток 5 до тендерної документації, п. 3
• Абзац 1 – «Інформаційна довідка, складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), щодо досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних господарських договорів»;
• Абзац 2 – «Копію аналогічного договору та позитивний відгук до цього договору»;
• Абзац 3 – «Позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів». (стор. 29)
Директор КУ «Петрівський РЦОЗО» Г.МОСКАЛЕЦЬ
Розгорнути
Згорнути
1. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». 1. Загальні положення, п.4.4 «Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 17.03.2019 р.» (стор. 2);
2. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. п. 1 абзац 8 - «Гарантійним листом учасника про те, що у випадку наявності дефектів або необхідності виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі, буде забезпечено виїзд фахівця для виконання гарантійного обслуговування предмету закупівлі за місцем постачання, у строки передбачені ст. 709 Цивільного кодексу України» (стор. 5.);
3. Тендерна документація для процедури закупівлі «Відкриті торги». Подання та розкриття тендерної пропозиції. п. 1 абзац 1 - «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції 05.02.2019 року» (стор. 8)
4. Додаток 1 до тендерної документації. Абзац 1 - «Учасник для підтвердження технічних характеристик повинен надати: авторизаційний лист від виробника, виданий на ім'я учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника, гарантійних зобов'язань виробника та наявності сервісних центрів виробника на території України (вказати адресу, контактний телефон); договір з виробником Товару (якщо Учасник не є виробником), дійсний протягом терміну поставки Товарів; сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO14001:2015 (ISO 14001:2015, ITD); сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD); скан-копії сертифікатів відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, видані на виробника товару які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання меблів за призначенням, дійсні на дату розкриття тендерних пропозицій; свідоцтво про визнання продукції відповідності педагогічним вимогам та дозвіл на використання в закладах освіти України (окрім свідоцтва для тематичної зони (стелаж двобічний)) дійсне на дату розкриття тендерних пропозицій.
Переможцю обов’язково направити зразки товару (на протязі 5-и робочих днів) після закінчення аукціону» (стор. 17)
5. Додаток 3 до тендерної документації. Проект договору. «П. 6.2.2. Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку надіславши повідомлення Постачальнику, якщо Постачальник за своєї вини:
- допустив відставання від строків постачання Товару на п’ять днів;
- поставив Товар, який не відповідає та є не придатним для мети, з якою здійснюється придбання такого Товару Покупцем та яка є зрозумілою з умов цього Договору.
В результаті розірвання в односторонньому порядку Договору Покупцем чи відмови Покупця від Договору, Договір вважається розірваним, а зобов’язання Сторін припиненими.
У разі, якщо рішення про розірвання Договору чи відмову від Договору приймається відповідно до умов пунктів 6.2.1. та 6.2.2. Договору, в такому випадку, Договір вважається розірваним з дня одержання іншою Стороною (Постачальником) повідомлення про таке рішення, а зобов’язання сторін припиненими.» (стор. 23);
6. Додаток 5 до тендерної документації, п. 3
• Абзац 1 – «Інформаційна довідка, складена в довільній формі або у табличному вигляді, за підписом керівника/уповноваженої особи Учасника з печаткою підприємства (у разі наявності), щодо досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних господарських договорів»;
• Абзац 2 – «Копію аналогічного договору та позитивний відгук до цього договору»;
• Абзац 3 – «Позитивні відгуки від Замовників про виконання умов аналогічних договорів». (стор. 29)
Директор КУ «Петрівський РЦОЗО» Г.МОСКАЛЕЦЬ
Внесено зміши до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2019 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Чирва Андрій Олексійович" |
564 962,00
UAH з ПДВ
|
564 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ |
613 080,00
UAH з ПДВ
|
603 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛФА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
611 920,00
UAH з ПДВ
|
605 770,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" |
614 020,00
UAH з ПДВ
|
614 020,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Чирва Андрій Олексійович" #3096819274 |
Відхилено |
564 962,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2019 14:55
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ #2858716530 |
Переможець |
603 800,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 09:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:25
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2019 10:32
|
68 Шкільні меблі.rar | укладений |
04 березня 2019 10:32
|