Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі
Очікувана вартість
989 783,00 UAH
UA-2019-01-18-000638-c 39506fd5f22e470dacad38003b6aadaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овадюк Василь

+380965750724 owadyuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маневицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04333193
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., смт. Маневичі, вул. Незалежності, 19
Контактна особа: Овадюк Василь
+380965750724
owadyuk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 15:11
Очікувана вартість: 989 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 948,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-27-000016 ● e26245ee138e4073a894e9d9e5196e5b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2019 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
27.05.2019 № 18-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 27.05.2019 № 18-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-18-000638-с від 18.01.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-11 16:39:02

Запитання від Маневицької селищної ради, код ЄДРПОУ 04333193 щодо Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016 про результати проведення моніторингу закупівлі ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c щодо проведення відкритих торгів за ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі).

Після детального вивчення Висновку ID. №UA-M-2019-05-27-000016 про результати проведення моніторингу закупівлі ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c виникло декілька запитань щодо підстав проведення моніторингу закупілі за ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі) та зобов’язання щодо усунення на вашу думку порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме:
1. У ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко виписано порядок здійснення моніторингу публічних закупівель, а саме відповідно до ч.2 рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник, або його заступник та в рішенні зазначається опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі. В наказі від 27.05.2019 року №18-од Про початок моніторингу закупівлеь зазначено що моніторинг даної закупівлі проводиться відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. ) Однак, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить статті 71, що ставить під сумнів законність проведення даного моніторингу та унеможливлює належне виконання позивачем вимог Держаудитслужби. Крім того у даному рішенні та у висновку про проведення моніторингу відсутня юридична назва замовника, код ЄДРПОУ замовника відповідно до ст. 7-1 даного закону.
А тому надайте будь – ласка відповідь: чи не являється протиправним посилання на не існуючу норму закону, а саме ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення вимог ст. 7-1 Закону щодо зазначення юридичної назви замовника та коду ЄДРПОУ замовника при прийнятті та оприлюднення на Вебпорталі Уповноваженого органу даного рішення про початок моніторингу?
1. У Висновку ID. №UA-M-2019-05-27-000016 про результати проведення моніторингу закупівлі ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c ви вказуєте на порушення частини 4 ст. 36 Закону «Про публічні закупівлі», а саме про те, що умови договору про закупівлю відрізнються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару). Кінцева тендерна пропозиція за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (Маневицького ВУЖКГ), який завершився о 15 год. 32 хв. 06.02.2019 року становить 984 141, 73 грн. Відповідно до умов договору від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладеного між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ вартість надання послуг становить 984 141, 73 грн. у тому числі ПДВ: 164 023,00 грн. що цілком і повністю відповідає кінцевій тендерній пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (Маневицького ВУЖКГ), який відбувся 06.02.2019 року. А тому виникає запитання на підставі, яких документів (інформації) ви у своєму висновку стверджуєте, що що умови договору про закупівлю відрізнються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару).
2. Відповідно до Цивільного та Господарського кодексів України обов’язковими істотними умовами догворів про надання послуг являються: предмет, ціну та строк дії договору та інші умови за якими досягнуто згоди сторонами. В у своєму висновку ви помилково вказуєте істотними умовами та додатками договору про на дання послуг істотні умови договорів підряду, а саме: кошторисну документацію, договірну ціну та календарний план. А тому виникає запитання: якими Кодексами, Законами іншими НПА ви керувались зобов’язуючи Маневицьку селищну раду включити до істотних умов договору про надання послуг кошторисну документацію, договірну ціну та календарний план?
3. Відповідно до пункту 7 частини 2 Законом України «Про публічні закупівлі» тендерна документація, серед іншого, повинна містити проект договору про закупівлю з обов`язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 2 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника затвердженої рішенням тендерного комітету Маневицької селищної ради, замовником чітко встановлено, що у разі відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. А тому виникає запитання: чи не являється суперечливим Ваше твердження, що договір мав бути підписаний замовником відповідно до проекту договору тендерної пропозиції учасника, а не відповідно та в порушення пункту 7 частини 2 Законом України «Про публічні закупівлі» пункту 2 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника?
4. Висновком від 07.06.2019 року ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016 про результати проведення моніторингу закупівлі ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c зобов`язано позивача здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до ч. 8 ст. 71 Закону протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тобто замовника зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизовано яких саме заходів має вжити позивач, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання позивача самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень. Надайте будь – ласка відповідь, якого конкретного заходу має вжити Маневицька селищна рада для усунення вивленого під час моніторингу порушення? Разом з тим, зазначаю, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (Маневицькій селищній раді) для усунення порушень.
Підсумовуючи наведене вище, слід зазначити, що загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття, що на жаль не вбачається у Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016 про результати проведення моніторингу закупівлі ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c щодо проведення відкритих торгів за ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі).
А тому просимо Вас надати вичерпні відповіді на всі заданні запитання та вжити заходів, що врегулювання спірних правовідносини у досудовому порядку в межах чинного законодавства України.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-06-20 09:36:05

Роз'яснення до висновку

Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю, визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління), затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291, та статтею 113 Бюджетного кодексу України, не надають повноважень Управлінню визначати шляхи (спосіб) усунення встановлених порушень.
Крім того, відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням лише змісту висновку та його зобов’язань, визначених у ньому, а не способів його виконання.
Отож, Управлінння повідомляє, що вступна частини висновку про результати моніторингу закупівлі заповнюється електронною системою закупівель автоматично відповідно до пункту 8 розділу ІІ Порядку заповнення форми висновку, затвердженого наказом Держаудитслужби від 23.04.2018 р. № 86.
Моніторинг процедури закупівлі проведено відповідно до статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Рішенням тендерного комітету Маневицької селищної ради (далі – Замовник) від 29.01.2019 № 04-2019 затверджено тендерну документацію. В розділі ІІІ « Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації передбачено, що «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 9,10 згідно технічної специфікації, передбаченої Додатком 3; Ціна пропозиції конкурсних торгів Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати послуги, передбачені в технічних вимогах. Ціна розраховується виходячи з обсягів послуг, які передбачені документацією та з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Розрахунок ціни пропозиції конкурсних торгів (договірна ціна, розрахунок, кошторис) подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF” або “JPEG”».
Маневицьким виробничим управлінням житлово - комунального господарства (далі - Управління) у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, кошторис, розрахунок. Також, в складі тендерної пропозиції Управління наявний проект договору. В проекті договору пунктом 1.2 розділу 1 передбачено, що «Спосіб і вид надання послуг визначаються на підставі кошторисної документації, затвердженої Замовником, яка є невід´ємною частиною Договору» та пунктом 4.2 розділу 4 передбачено, що «Договірна ціна є невід´ємною частиною Договору, визначається згідно кошторису».
В тендерній документації пунктом 4 розділу VI «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» передбачено істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, а саме «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури».
Отож, враховуючи вищевказане укладений договір про закупівлю від 22.02.2019 №53 не відповідає умовам тендерної пропозиції в частині відсутності договірної ціни, розрахунку та кошторису, які наявні у змісті тендерної пропозиції.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення щодо Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року (ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016) про результати проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі №UA-2019-01-18-000638-c) Наказом Державної аудиторської служби України № 86 від 23.04.2018 затверджено форму висновку про результати моніторингу закупівлі та порядок його заповнення. Як вбачається у висновку, який був оприлюднений Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області на сайті zakupki.prom.ua у Висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року (ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016) про результати проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c) (в подальшому Висновок) взагалі відсутні наступні обов'язкові окремі розділи відповідно до порядку його заповнення, а саме відсутні: 1. Інформація про замовника, а саме: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг закупівлі, його ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, місцезнаходження; 2. Інформація про предмет закупівлі та його очікувана вартість; 3. Не зазначено, яку з визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» процедур закупівель застосовано замовником; 4. У вступній частині Висновку не зазначено дату початку здійснення моніторингу закупівлі. Датою початку здійснення моніторингу закупівлі є дата оприлюднення рішення про початок моніторингу закупівлі в електронній системі закупівель органом державного фінансового контролю; 5. Щодо виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель: у даному Висновку не міститься посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку таке порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення: а саме відсутнє посилання на п.8 ст.7-1 Закону України «Про публічні закупівлі». Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у своєму висновку посилається лише на статті 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», які містять лише загальні вимоги про здійснення державного фінансового контролю щодо дотримання законодавства про закупівлі, але в даних статтях не міститься посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якої орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку таке порушення. Враховуючи наведене вище, Маневицька селищна рада вважає, що структура Висновку, взагалі не відповідає структурі, затвердженій Наказом Державної аудиторської служби України від 23.04.2018 №86. Окрім того, в наказі від 27.05.2019 року №18-од Про початок моніторингу закупівель зазначено, що моніторинг даної закупівлі проводиться відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184. Однак, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить статті 71, що ставить під сумнів законність проведення даного моніторингу та унеможливлює належне виконання позивачем вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оскільки Висновок встановлює для позивача певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймається Держаудитслужбою в межах наданих їй повноважень та на виконання покладених на неї завдань. Відповідно до Висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області Маневицьку селищну раду зобов`язано здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення, проте не конкретизовано які саме заходи має вжити Маневицька селищна рада, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявленого під час моніторингу порушення. Його зміст фактично зводиться до спонукання Маневицької селищної ради самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, Ваше твердження та вимога про визнання недійсним (нікчемним) договору від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладеного між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ, являються необґрунтованими та помилковими і побудовані на припущеннях зважаючи на таке. Ви, помилково та необґрунтовано вважаєте, що договір від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладений між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ являється договором підряду і обов’язковим істотними умовами даного виду договорів та невід’ємною їх частиною повинні бути кошторисна вартість, договірна ціна та календарний план. Договір від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладений між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ згідно із частиною 1 ст.901 являється договором про надання послуг, а не договором підряду в будівництві. Обов’язковими істотними умовами даного виду договорів являються: предмет, ціна та строк дії договору, і ні в якому разі істотними умовами даного виду договорів не являються пункт: 1.«Спосіб і вид надання послуг визначаються на підставі кошторисної документації, затвердженої Замовником, яка є невід´ємною частиною Договору» та пункт 4.2 розділу 4 «Договірна ціна є невід´ємною частиною Договору, визначається згідно кошторису», які вказані у Висновку та у проекті договору згідно додатку до тендерної пропозиції Маневицького ВУЖКГ. Відповідно до п.30 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція фактично складається з низки стандартних документів, що вимагаються замовником на підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам до предмета закупівлі та власне цінової пропозиції. Вимоги до змісту та порядку оформлення тендерної пропозиції встановлюються замовником в тендерній документації. Так, відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації замовником (Маневицькою селищною радою) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, які повинні містити відповідні до вимог замовника документи та інформацію заповнену форму «Тендерна пропозиція на закупівлю» згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Відповідно до вимог п.30 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1 розділу 3 тендерної документації учасником (Маневицьким ВУЖКГ) 01 лютого 2019 року через Вебпортал Уповноваженого органу подано тендерну пропозицію відповідно з Додатком 1 до тендерної документації та вказано початкову цінову пропозицію перед початком аукціону на загальну суму 984 141,73 грн. в тому числі ПДВ: 164 023,62 грн. Однак, відповідно до частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Кінцева тендерна пропозиція за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (Маневицького ВУЖКГ), який завершився о 15 год. 32 хв. 06.02.2019 року становить 984 141, 73 грн. Відповідно до умов договору від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладеного між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ вартість надання послуг становить 984 141, 73 грн. у тому числі ПДВ: 164 023,00 грн. що цілком і повністю відповідає кінцевій тендерній пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (Маневицького ВУЖКГ), який відбувся 06.02.2019 року. Відтак, Ваше твердження та вимога щодо недійсності (нікчемності) правочину, посилаючись на вимоги абзацу 1 частини 4 статті 36 та частини 1 ст.37 Закону „Про публічні закупівлі, Маневицькою селищною радою заперечується повністю та вважається безпідставною і такою, що не знаходить свого підтвердження за результатами проведеного аукціону від 06.02.2019 року результати, якого розміщені на Вебпорталі Уповноваженого органу та договору від 22.02.2019 року №53, щодо надання послуг з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі укладеного між Маневицькою селищною радою та Маневицьким ВУЖКГ, який також розміщений на вебпорталі Уповноваженого органу. Вищевикладеним також спростовуються Ваші доводи про те, що умови даного договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі (Маневицького ВУЖКГ). Одночасно повідомляємо, що істотні умови даного договору про закупівлю не змінювалися після його підписання до дати оголошення Висновку. Крім того, цей договір спрямований на настання правових наслідків, які ним обумовлені, права сторін договору при цьому не порушені та збитків і шкоди не завдано жодній із сторін договору. Отже, такий Висновок Маневицька селищна рада заперечує та вважає необґрунтованим, і таким, що не відповідає вимогам Цивільному кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Державної аудиторської служби України № 86 від 23.04.2018, яким затверджено форму висновку про результати моніторингу закупівлі та порядок його заповнення у зв`язку із чим він підлягає скасуванню. Дані заперечення та вимога Маневицької селищної ради про визнання дій протиправними та скасування Висновку крім того підтверджується рішеннями Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 25.03.2019 року, справа №160/9513/18 та Херсонського окружного адміністративного суд від 28.05.2019 року, справа №540/646/1916, якими задоволено аналогічні позови та скасовано висновки Держаудитслужби за результатами моніторингу по аналогічних справах. Прошу Вас, вжити заходів, що врегулювання спірних правовідносини у досудовому порядку в межах чинного законодавства України. У разі не вжиття Вами заходів щодо врегулювання спірних правовідносин у досудовому порядку, Маневицька селищна рада буде змушена реалізувати своє право та оскаржити Висновок у судовому порядку.

2019-06-13 16:20:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Упрвління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області адреса місцезнаходження: м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 3 корпус А, поштовий індекс 43005, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ – 40913671, номер засобів зв’язку – (0332) 77-09-20 , адреса електронної пошти – volyn@dkrs.gov.ua Повідомляю Вас, що Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року (ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016) про результати проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі №UA-2019-01-18-000638-c) щодо закупівлі за ДК 021:2015:77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в смт. Маневичі) (ID закупівлі. №UA-2019-01-18-000638-c) за процедурою відкритих торгів та очікуваною вартістю 989 783,00 грн., Маневицькою селищною радою, код ЄДРПОУ– 04333193 оскаржено до Волинського окружного адміністративного суду, 43025, м.Луцьк, вул. Словацького, 3. Додаток: Позовна заява від 20.06.2019 року, копії квитанцій про відправлення поштового відправлення.
Дата публікації: 20 червня 2019

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 984 141,73
UAH з ПДВ
984 141,73
UAH з ПДВ
Документи
КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 989 388,46
UAH з ПДВ
989 388,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 лютого 2019 13:01
Електронний підпис
16 лютого 2019 12:56
File0002.PDF
16 лютого 2019 12:56
File0001.PDF
16 лютого 2019 12:56
File.PDF
01 лютого 2019 16:54
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:49
File0045.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0044.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0043.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0042.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0041.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0040.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0039.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0038.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0037.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0036.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0035.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0034.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0033.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0032.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0031.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0030.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0029.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0028.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0027.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0026.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0025.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0024.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0023.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0022.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0021.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0020.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0019.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0018.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0017.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0016.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0015.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0014.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0013.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0012.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0011.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0010.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0009.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0008.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0007.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0006.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0005.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0004.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0003.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0002.PDF
01 лютого 2019 16:49
File0001.PDF
01 лютого 2019 16:49
File.PDF

Публічні документи

04 лютого 2019 16:05
Електронний підпис
04 лютого 2019 16:05
Сканировать30088.JPG
04 лютого 2019 16:05
Сканировать30087.JPG
04 лютого 2019 16:05
Сканировать30086.JPG
04 лютого 2019 16:05
Сканировать30085.JPG
04 лютого 2019 16:05
Сканировать30084.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30083.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30082.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30081.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30080.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30079.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30078.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30077.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30076.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30075.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30074.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30073.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30072.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30071.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30070.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30069.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30068.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30067.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30066.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30065.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30064.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30063.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30062.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30061.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30060.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30059.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30058.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30057.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30056.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30055.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30054.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30053.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30052.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30051.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30050.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30049.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30048.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30047.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30046.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30045.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30044.JPG
04 лютого 2019 16:04
Сканировать30043.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30042.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30041.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30040.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30039.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30038.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30037.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30036.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30035.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30034.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30033.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30032.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30031.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30030.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30029.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30028.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30027.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30026.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30025.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30024.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30023.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30022.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30021.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30020.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30019.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30018.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30017.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30016.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30015.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30014.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30013.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30012.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30011.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30010.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30009.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30008.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30007.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30006.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30005.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30004.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30003.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30002.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать30001.JPG
04 лютого 2019 16:03
Сканировать3.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

КІВЕРЦІВСЬКЕ МІСЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
#03339147
Переможець 984 141,73
UAH з ПДВ
11 лютого 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
#03339147
984 141,73
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:36
Додаткова угода №1 від 31.10.2019 року до Договору №53 від 22.02.2019 року.pdf укладений
31 жовтня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
22 лютого 2019 10:14
Договір від 22.02.2019 №53.pdf укладений
22 лютого 2019 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 646 312,30
UAH (в тому числі ПДВ 107 718,72 UAH)
Причини розірвання договору: ст.ст. 651 – 654 Цивільного кодексу України, п.9.2 Договору №53 від 22.02.2019 року, Висновку управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 07.06.2019 року (ID висновку №UA-M-2019-05-27-000016) про результати проведення моніторингу закупівлі (ID закупівлі №UA-2019-01-18-000638-c), Ухвали Волинського окружного адміністративного суду про зупинення провадження у справі №140/1988/19 від 27.08.2019 року