Аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Clothing accessories (18420000-9) (Trouser belt, type 2, type 2)
Очікувана вартість
3 483 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000592-c 4ef584b7ad4c41c7b424626fa2d2c741
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Місцезнаходження замовника: 03168, Україна, Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа замовника: Ігор Горбенко
+380442454507
i.g.gorbenko@mil.gov.ua
National ID: 00034022
Contact point: +380442454507
i.g.gorbenko@mil.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 3 483 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 104 490,00 UAH
Publication date: 18 січня 2019 10:33
Enquiries until: 26 лютого 2019 18:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 березня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 3 483 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Scope of the procurement

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

висновок ГУР СМЗ ЗСУ
Дата подання: 21 січня 2019 14:26
Дата відповіді: 25 січня 2019 17:02
Замовником вимагається надання учасником оригіналу/копії висновку про результати перевірки зразка предмета речевого майна на Ремінь Брючний Тип 2, Вид 2, виданий учаснику ГУР СМЗ ЗСУ, який буде чинний на кінцеву дату подання цінових пропозицій. чи може учасник надати висновок, виданий ГУР СМЗ ЗСУ, на Ремінь Брючний Тип 2, але без урахування виду (або ж на Вид 1, чи Вид 3). Хочу звернути увагу, що під терміном "Вид" у Технічних умовах зазначається колір, і на технічні характеристики матеріалів це не впливає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником визначені вимоги для підтвердження відповідності цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам в п.12.3 Оголошення на “Ремінь брючний тип 2, вид 2”.
Щодо строків подачі пропозиції та переліку обов'язкових документів
Дата подання: 22 січня 2019 20:26
Дата відповіді: 25 січня 2019 17:02
Вами о 10:33 18 січня 2019 року оголошено зазначену закупівлю. Термін подачі пропозиції по ній закінчується о 18:00 28 січня 2019 року. Таким чином, строк встановлений для подачі пропозицій лише 6 робочих днів та декілька годин, що в цілому не суперечить Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», проте Вами не враховане наступне. Відповідно до Тендерної документації, а саме п.12.3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю, учасник у складі цінової пропозицій, серед іншого, повинен надати сканований оригінал/копія висновку про результати перевірки зразка предмета речового майна на ремінь брючний тип 2, вид 2, виданий учаснику Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (м. Київ), який буде чинний на кінцеву дату подання цінових пропозицій. Видача зазначеного висновку регулюється Порядком здійснення перевірки зразків предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та зразкам-еталонам, відповідно до якого строк проведення перевірки комісією становить три робочих дні з дня отримання уповноваженим органом військового управління письмової заяви учасника, тобто день подачі заяви плюс три робочих дні. Заява подається з комплектом документів в які включені: протокол випробувань зразка (матеріалів) на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, що виданий відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок або матеріали, з яких він виготовлений. Навіть саме пересилання зразків продукції та отримання результатів випробування займає декілька днів. Все це унеможливлює потенційним учасникам подати вказані в Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю документи вчасно, та/або в повному обсязі. Зазначене не відповідає принципам здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників. Також, вважаємо за необхідне зазначити, що ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Велмет», маємо майже закритий цикл виробництва зазначеної продукції, тому з великою вірогідністю зможемо запропонувати найнижчу ціну підчас торгів, що призведе до економії коштів платників податків. Зважаючи на вищевикладене, просимо встановити розумний строк для подачі документів, який буде достатній для підготовки всіх документів, або виключити деякі з них з переліку обов’язкових для подачі в складі цінової пропозицій. В іншому випадку, ми будемо змушені подати оскарження на умови закупівлі, останнім днем подачі якого є 23 січня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення.
дата видачі документів
Дата подання: 23 січня 2019 16:29
Дата відповіді: 25 січня 2019 17:02
Після завершення аукціону цчасник надає на переговори документи відповідно п.12.4 . Просимо внести зміни в оголошення про проведення закупівлі щодо визначення терміну видачі вищевказаних документів. В оголошенні відсутня інформація. Дякуємо.
Відповідь: В п 12.4 оголошення про проведення відбору учасників зазначено, що документи мають бути датовані після оприлюднення Оголошення.
аналогічні договори
Дата подання: 23 січня 2019 16:35
Дата відповіді: 25 січня 2019 17:03
Просимо надати пояснення , чи підійде як аналогічний договір постачання шарфів та краваток, ажде вони також відносяться до коду 1842 аксесуари до одягу.
Відповідь: Якщо в аналогічному договорі зазначено код (1842) за державним класифікатором продукції та послуг ДК 021:2015 , такий договір буде вважатись аналогічним.
перелік документів на завантаження після аукціону
Дата подання: 23 січня 2019 16:42
Дата відповіді: 25 січня 2019 17:03
Просимо Вас надати інформацію, який перелік документів учасник, який визначений учасником переговорів, завантажує на веб портал після проведення аукціону? Дякую.
Відповідь: Замовником внесенні зміни в п.12.4 Оголошення про проведення відбору учасників.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 23 січня 2019 17:12
про внесення змін до тендерної документації
Опис у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 17:32
Довжина ременя у таблиці 2.3 та на сторінці 13 ТУ зазначена в сантиметрах, виміри на рисунку Б.2 зазначені в міліметрах.
Виміри емблеми, розміщеної на пряжці, зазначені в міліметрах та мають відповідати вимогам рисунку Б.3 додатку Б.
Обробка країв, а також закріплення краю ремінної стрічки, протягнутої в пряжку, має відповідати вимогам підпунктів 2.4.3-2.4.4 ТУ.
Етикетка виробу закріплюється на внутрішньому шарі виробу відповідно до підпункту 2.4.8 та Рисунку Б.2 ТУ. Колір етикетки має відповідати виду виробу, зазначеного на рисунку 3 ТУ.
На момент затвердження ТУ зазначені у вимозі ГОСТ були діючі.
Стосовно застосувань ГОСТ, не діючих в Україні інформую, що відповідно до роз’яснення, розміщеного на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, дозволяється застосовувати стандарти, які втратили чинність за умови добровільності застосування та у якості інструкції, правил, тощо, які впорядковують діяльність у тій чи іншій сфері.
Враховуючи викладене, зауваження ( зазначені у вимозі) не є слушними та не потребують внесення змін до ТУ.
Також відділом підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України внесенні зміни до кінцевого строку подання цінових пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ Астра Люкс, Код ЄДРПОУ:19255777
Дата подання: 23 січня 2019 17:39
Вимога про усунення порушень
Текст вимоги викладений в доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 січня 2019 17:06
Замовником визначений перелік документів, який має надати учасник на переговорну процедуру закупівлі на відповідність вимогам Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2).
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО", Код ЄДРПОУ:21582561
Дата подання: 05 лютого 2019 17:27
Усунення дискримінаційних вимог та внесення змін до тендерної документації
Опис вимоги викладений у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 лютого 2019 17:30
Довжина ременя у таблиці 2.3 та на сторінці 13 ТУ зазначена в сантиметрах, виміри на рисунку Б.2 зазначені в міліметрах.
Виміри емблеми, розміщеної на пряжці, зазначені в міліметрах та мають відповідати вимогам рисунку Б.3 додатку Б.
Обробка країв, а також закріплення краю ремінної стрічки, протягнутої в пряжку, має відповідати вимогам підпунктів 2.4.3-2.4.4 ТУ.
Етикетка виробу закріплюється на внутрішньому шарі виробу відповідно до підпункту 2.4.8 та Рисунку Б.2 ТУ. Колір етикетки має відповідати виду виробу, зазначеного на рисунку 3 ТУ.
На момент затвердження ТУ зазначені у вимозі ГОСТ були діючі.
Стосовно застосувань ГОСТ, не діючих в Україні інформую, що відповідно до роз’яснення, розміщеного на офіційному сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, дозволяється застосовувати стандарти, які втратили чинність за умови добровільності застосування та у якості інструкції, правил, тощо, які впорядковують діяльність у тій чи іншій сфері.
Враховуючи викладене, зауваження ( зазначені у вимозі) не є слушними та не потребують внесення змін до ТУ.
Також відділом підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України внесенні зміни до кінцевого строку подання цінових пропозицій.
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Остах Сергій Євгенович, Код ЄДРПОУ:3334913178
Дата подання: 22 лютого 2019 17:55
Зміна термінів постачання
ФОП Остах С.Є, код 3334913178, просить збільшити терміни постачання ременів брючних тип 2, вид 2 по лоту №1 Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:37
Замовником визначені вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотом 1 в Розділі 3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: Остах Сергій Євгенович, Код ЄДРПОУ:3334913178
Дата подання: 22 лютого 2019 17:58
Зміна термінів постачання
ФОП Остах С.Є, код 3334913178, просить збільшити терміни постачання ременів брючних тип 2, вид 2 по лоту №2 Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:39
Замовником визначені вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотом 2 в Розділі 3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2).

Документи подані скаржником

23 січня 2019 17:12
Вимога UA-2019-01-18-000592-c.doc

Документи

Документи подані скаржником

23 січня 2019 17:38
Вимога

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 17:55
Вимога по лоту №1

Документи

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 17:58
Вимога по лоту №2

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-18-000592-c.b3
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "Велмет", Код ЄДРПОУ:37347778
Дата подання: 23 січня 2019 21:25
СКАРГА щодо змісту окремих положень тендерної документації та їх невідповідності вимогам законодавства України
18 січня 2019 року через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua, Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового та медичного забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) (далі – Замовник) опубліковано оголошення про публічну закупівлю за процедурою Переговорна процедура для потреб оборони: Аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-18-000592-c Закупівля поділена на 2 лоти: - Лот 1. Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2); - Лот 2. Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2). Відповідно до ч.1 ст.10 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони» (далі - Закон для потреб оборони) скарги, що стосуються технічних, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі та/або кваліфікаційних критеріїв до учасників відбору, прийнятих рішень, а також дій та/або бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення періоду, установленого для подання цінових пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відбору, але не пізніш як за два робочі дні до закінчення встановленого замовником періоду подання цінових пропозицій. Таким чином, кінцевим строком оскарження умов проведення процедури закупівлі є 00.00 год. 24.01.2019. Згідно з п. 3 ч. 4 ст. 3 Закону для потреб оборони в оголошенні про проведення відбору обов’язково зазначаються технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з урахуванням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до ч. 6 ст. 3 Закону для потреб оборони, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. 1. Відповідно до п.12.3 «Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)» (далі – Оголошення), для підтвердження відомості цінової пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - сканований оригінал/копію висновку щодо відповідності наданого учасникам зразка предмета речового майна нормативним документам та зразку-еталону, виданого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, яке буде чинним на кінцеву дату подання цінових пропозицій. Відповідно до ч. 14 ст. 3 Закону для потреб оборони, у період подання цінових пропозицій учасник відбору надає замовнику одиницю товару на перевірку відповідності зразку-еталону (якщо подання одиниці товару вимагалося в оголошенні про проведення відбору) та/або іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, зазначеним в оголошенні про проведення відбору. Жодна норма Закону не визначає право Замовника вимагати від Учасників документи, які стосуються відповідності зразків Учасників зразку-еталону. Адже зразок-еталон не є складовою тендерної документації. Крім того, щодо висновку слід зазначити, що його видача регулюється Порядком здійснення перевірки зразків предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації та зразкам-еталонам, затвердженим Наказом Міністерства оборони України від 15.03.2017 № 150, відповідно до якого строк проведення перевірки комісією становить три робочих дні з дня отримання уповноваженим органом військового управління письмової заяви учасника, тобто день подачі заяви плюс три робочих дні. Заява подається з комплектом документів в які включені: протокол випробувань зразка (матеріалів) на відповідність вимогам нормативної або технічної документації, що виданий відповідно до чинного законодавства випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність; висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на зразок або матеріали, з яких він виготовлений. Зазначену закупівлю оголошено 10:33 18 січня 2019 року. Термін подачі пропозиції по ній закінчується о 18:00 28 січня 2019 року. Таким чином, строк встановлений для подачі пропозицій лише 6 робочих днів та декілька годин, що в цілому не суперечить Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», проте враховуючи перелік документів, які Замовник просить подати, це унеможливлює потенційним учасникам подати вказані в Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю документи вчасно, та/або в повному обсязі, адже навіть саме пересилання або доведення зразків продукції до лабораторій та отримання результатів випробування займає декілька днів. Зазначене не відповідає принципам здійснення закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників. 2. Відповідно до ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з п. 12.1 Оголошення, для участі у процедурі закупівлі, замовник визначив кваліфікаційний критерій – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до п. 12.3 Оголошення, замовник вимагає надити сканований оригінал/копія аналогічного договору про постачання аксесуарів для одягу (1842) або на Ремінь брючний за 2017 рік, та/або 2018 рік, та/або 2019 рік та сканований оригінал/копія відгуку [відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків]. Відгук не є підтвердженням виконання аналогічного договору, а його подача не передбачена. Також, відомо, що в Україні відсутня практика обміну відгуками після виконання договорів. Крім того, Замовник вказує, що відгук повинен бути виданий суб’єктом господарювання. Відповідно до ст. 55 Господарського Кодексу України, суб'єктами господарювання є: - господарські організації-юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому законом порядку; - громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці. Тобто у разі укладення договору з фізичною особою, його не можна подавати як аналогічний, оскільки вона не є суб’єктом господарювання та не може написати відгук. Зазначене не відповідає принципу недискримінація учасників. Неналежні дії Замовника призводять до порушення принципів недискримінації учасників, обмежують коло компаній, які можуть взяти участь у процесі закупівлі та конкуренцію під час закупівель товарів. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є потенційним учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 10 Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Розглянути скаргу за участю Скаржника. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до оголошення № UA-2019-01-18-000592-c Додатки: - Документи, що підтверджують внесення плати за розгляд скарги відповідно до частини 1 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Платіжне доручення №1954 від 23 січня 2019 р.) - Копія скарги у форматі Microsoft Word (.doc)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 січня 2019 20:04
Рішення від 25.01.2019 № 826.pdf
Дата публікації: 25 січня 2019 20:04
рішення від 05.02.2019 № 1237.pdf
Дата публікації: 08 лютого 2019 19:43

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 741 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 17 415,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52 245,00 UAH


Title: Lot 1. Belts (18425000-4) (Trouser belt, type 2, type 2)
Current status: Complete
Estimated total value: 1 741 500,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 415,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 52 245,00 UAH

Аукціон

Початок: 04 березня 2019 15:42
Auction planned date: 04 березня 2019 15:42
Закінчення: 04 березня 2019 16:33
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5000 шт.
Ремінь брючний тип 2, вид 2
ДК 021:2015: 18425000-4 — Ремені
Доставка: 03126, Київська область, м. Київ, вул. Качалова, 3
Дата доставки: до 01 грудня 2019 00:00

Trouser belt, type 2, type 2
CPV: 18425000-4
5000 шт.
Ремінь брючний тип 2, вид 2
ДК 021:2015: 18425000-4 — Ремені
Доставка: 03126, Київська область, м. Київ, вул. Качалова, 3
Дата доставки: до 01 грудня 2019 00:00

Trouser belt, type 2, type 2
CPV: 18425000-4
5000 шт.
Ремінь брючний тип 2, вид 2
ДК 021:2015: 18425000-4 — Ремені
Доставка: 29010, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Чорновола, 39
Дата доставки: до 01 грудня 2019 00:00

Trouser belt, type 2, type 2
CPV: 18425000-4

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000592-c.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Остах Сергій Євгенович, Код ЄДРПОУ:3334913178
Дата подання: 22 лютого 2019 17:55
Зміна термінів постачання
ФОП Остах С.Є, код 3334913178, просить збільшити терміни постачання ременів брючних тип 2, вид 2 по лоту №1 Ремені (18425000-4) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 лютого 2019 14:37
Замовником визначені вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі за лотом 1 в Розділі 3 Оголошення про проведення відбору учасників на закупівлю аксесуари для одягу (18420000-9) (Ремінь брючний тип 2, вид 2)

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 17:55
Вимога по лоту №1

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2019 16:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХАРКIВСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ ТАКТИЧНОГО СПОРЯДЖЕННЯ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 741 500,00
UAH з ПДВ
1 741 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВТП "Акрополіс" 1 724 400,00
UAH з ПДВ
1 454 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВКП "СКАЙС" 1 575 000,00
UAH з ПДВ
1 334 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Санжаревський Ігор Анатолійович 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Остах Сергій Євгенович 1 575 000,00
UAH з ПДВ
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО" 1 726 200,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ" 885 000,00
UAH з ПДВ
885 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 березня 2019 14:46
12.3_3_Statut_new.pdf
01 березня 2019 14:46
12.3_5 Довідка.pdf
01 березня 2019 14:46
12.3_4_Predstavnik.pdf
01 березня 2019 14:46
ПДВ.pdf
01 березня 2019 14:46
12.3_2 Досвід.pdf
01 березня 2019 14:46
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 16:50
наказ Задоя В.о (1).zip
01 березня 2019 16:49
Ліцензія ЕЦП Задоя (1).zip
01 березня 2019 16:49
Гарантия 8571-1.zip
08 лютого 2019 16:50
наказ Задоя В.о.zip
08 лютого 2019 16:50
Ліцензія ЕЦП Задоя.zip
08 лютого 2019 16:50
Гарантійний лист_Лот 1.pdf
08 лютого 2019 16:50
Гарантия 8571.zip
08 лютого 2019 16:50
5. Довідка_ст. 17.pdf
08 лютого 2019 16:50
3.1. статут Акро опис.pdf
08 лютого 2019 16:50
3. статут Акро нова ред.PDF
08 лютого 2019 16:50
2. досвід Ремінь 147 дог.7z
08 лютого 2019 16:50
1. відомості учасника.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 16:33
Підписаний_G0219-9293-GL_tender.pdf
01 березня 2019 16:33
Підписаний_G0219-9282-GL_tender.pdf
01 березня 2019 16:33
Лицензия.pdf
01 березня 2019 16:33
Лицензия с эцп.pdf
01 березня 2019 16:33
Доверенность.pdf
01 березня 2019 16:33
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
01 березня 2019 16:33
Рішення засновника.pdf
01 березня 2019 16:33
Досвід і відгук.pdf
01 березня 2019 16:33
Довідка ст.17.pdf
01 березня 2019 16:33
Гарантійний лист лот 2.pdf
01 березня 2019 16:33
Гарантійний лист лот 1.pdf
01 березня 2019 16:33
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

01 березня 2019 17:12
sign.p7s
08 лютого 2019 15:59
sign.p7s
08 лютого 2019 15:56
sign.p7s
08 лютого 2019 15:52
статутні документи
08 лютого 2019 15:52
13 Гарантійний лист
08 лютого 2019 15:52
1 реестр документів

Публічні документи

01 березня 2019 17:25
sign.p7s
01 березня 2019 17:21
Ліцензія 2019
01 березня 2019 17:21
Довіреність 2019
01 березня 2019 17:21
Гарантия 8278-2
01 березня 2019 17:21
стор 4 Витяг з ЄДРПОУ
01 березня 2019 17:21
стор 3 Витяг з ЄДРПОУ
01 березня 2019 17:21
стор 2 Витяг з ЄДРПОУ
01 березня 2019 17:21
стор 1 Витяг з ЄДРПОУ
01 березня 2019 17:21
3 аналогічний договірстор3

Публічні документи

13 березня 2019 11:06
гарант.лист новий.PDF
12 березня 2019 15:40
ДФС нова.pdf
11 березня 2019 12:31
довідка ДФС.pdf
11 березня 2019 12:31
довідка проавопоруш..PDF
11 березня 2019 12:31
мвс довідка.PDF
11 березня 2019 12:31
цінова лот1.PDF
01 березня 2019 15:19
лот 1.PDF
01 березня 2019 15:19
ТорнадоДок.rar

Публічні документи

01 березня 2019 15:24
Артель Антей Статут.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕЛЬ АНТЕЙ"
#42752897
Відхилено 885 000,00
UAH з ПДВ
07 березня 2019 16:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
Переможець 1 035 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2019 10:32

Документи

07 березня 2019 16:01
sign.p7s
07 березня 2019 15:59
37_протокол розгляду.doc
04 березня 2019 16:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 березня 2019 10:32
sign.p7s
07 березня 2019 16:05
sign.p7s
07 березня 2019 16:05
37_Витяг із протоколу_8.doc
07 березня 2019 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2019 10:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
#21582561
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2019 10:32
sign.p7s
07 березня 2019 16:05
sign.p7s
07 березня 2019 16:05
37_Витяг із протоколу_8.doc
07 березня 2019 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
27 березня 2019 16:53
Договір від 26.03.2019 № 286-3-19-94.pdf укладений
27 березня 2019 16:52

Актуальні тендери

До пошуку