Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір А4, папір перфорований
Очікувана вартість
9 800,00 UAH
UA-2019-01-18-000576-a ● 479382c94cf546ba8e528358e9f4eb07
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР №4 |
Код ЄДРПОУ: | 26315089 |
Місцезнаходження: | 04111, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вул. Щербаківського Данила, 64а |
Контактна особа: |
Машавець Олена Володимирівна pnd4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 січня 2019 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 січня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 січня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 15:57 |
Початок аукціону: | 24 січня 2019 15:57 |
Очікувана вартість: | 9 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 49,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 упаковка
Папір А4, папір перфорований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04111, Україна, Київська, м.Київ, Шевченківський район, вул. Щербаківського Данила, 64а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
28 лютого 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 січня 2019 13:36 |
папір 2019.pdf |
18 січня 2019 13:36 |
папір 2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 січня 2019 19:26
Дата відповіді: 21 січня 2019 11:04
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до п. 6.4. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Зміст нашої документації не містить жодного посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника. Нами будуть розглядатись товари, які відповідають детальному опису предмету закупівлі в п. 3.2. Оголошення. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
8 855,70
UAH з ПДВ
|
30 січня 2019 12:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2019 09:51
|
договір папір 2019.pdf | укладений |
04 лютого 2019 09:50
|