Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Свинина (м'якіш) охолоджений, печінка свиняча охолоджена/заморожена, філе куряче охолоджене, чверть задня куряча охолоджена,стегно куряче охолоджене.
Очікувана вартість
768 400,00 UAH
UA-2019-01-18-000531-b 164ab4445223473cad5c72fb725fb1fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдук Наталія Миколаївна

+380536321638 reshet_ele@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145659
Місцезнаходження: 38400, Україна , Полтавська обл., смт Решетилівка, вул Шевченка будинок 3-А
Контактна особа: Гайдук Наталія Миколаївна
+380536321638
reshet_ele@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2019 11:33
Оскарження умов закупівлі: до 06 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 лютого 2019 11:33
Початок аукціону: 11 лютого 2019 12:47
Очікувана вартість: 768 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23050 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4200 кг
Свинина (м'якіш) охолоджений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, Решетилівський район, За адресами ДНЗ, ЗНЗ замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
900 кг
Печінка свиняча охолоджена/заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, Решетилівський район, За адресами ДНЗ, ЗНЗ замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кг
Філе куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, Решетилівський район, За адресами ДНЗ, ЗНЗ замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
100 кг
Чверть задня куряча охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, Решетилівський район, За адресами ДНЗ, ЗНЗ замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кг
Стегно куряче охолоджене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38400, Україна, Полтавська область, Решетилівський район, За адресами ДНЗ, ЗНЗ замовника.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 09:50
Протокол (зміни ТД).pdf
31 січня 2019 17:47
Протокол (зміни ТД).pdf
31 січня 2019 17:08
Перелік змін до тенд. документації.doc
31 січня 2019 17:08
ТД (нова редакція).doc
18 січня 2019 11:29
Проект договору.doc
01 лютого 2019 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 січня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2019 09:50
Протокол (зміни ТД).pdf
31 січня 2019 17:08
Протокол(внесення змін).doc
31 січня 2019 17:47
Протокол (зміни ТД).pdf
31 січня 2019 17:08
Перелік змін до тенд. документації.doc
31 січня 2019 17:08
ТД (нова редакція).doc
18 січня 2019 11:29
Тендерна документація.doc
18 січня 2019 11:29
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-28-000034 ● 0c5781e6d61c4b4baec9e0c868c2d9b6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2019 10:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.01.2019 № 4
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 28.01.2019 № 4

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2019-01-18-000531-b 18.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління І. САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу за процедурою закупівлі за предметом згідно коду за ДК 021:2015 - 15110000-2 - М'ясо (UA- 2019-01-18-000531-b 18.01.2019) тендерним комітетом замовника прийнято рішення про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме пункт 4 Розділу ІІІ тендерної документації викласти в новій редакції, яка відповідатиме вимогам пункту 10 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу документи (протоколи засідання тендерного комітету, перелік змін до тендерної документації), як підтвердження того що замовником прийнято рішення про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі (ID моніторингу UA - M - 2019-01-28-000034).

2019-01-31 16:41:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником здійснено інформування в електронній системі закупівель.

2019-02-04 17:30:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА 616 926,00
UAH з ПДВ
616 926,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 662 440,00
UAH з ПДВ
662 440,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 759 414,00
UAH з ПДВ
759 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 лютого 2019 17:37
переможець.pdf
07 лютого 2019 20:27
Електронний підпис
07 лютого 2019 20:26
Mirgorodsky_1166-K-O_verified_copy_signed.pdf
07 лютого 2019 20:26
якість.pdf
07 лютого 2019 20:26
щодо підпису довідка.pdf
07 лютого 2019 20:26
цінова.pdf
07 лютого 2019 20:26
Тищенко Олійник.pdf
07 лютого 2019 20:26
технічка.pdf
07 лютого 2019 20:26
ст. 17 вся.pdf
07 лютого 2019 20:26
проект договору.pdf
07 лютого 2019 20:26
про статут.pdf
07 лютого 2019 20:26
працівники.pdf
07 лютого 2019 20:26
Підписаний_G0219-8311-GL_tender.pdf
07 лютого 2019 20:26
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ (1).pdf
07 лютого 2019 20:26
персональні дані.pdf
07 лютого 2019 20:26
падалка 2.jpg
07 лютого 2019 20:26
падалка 1.jpg
07 лютого 2019 20:26
наказ печатка.jpg
07 лютого 2019 20:26
лист гаарнтія санкції.pdf
07 лютого 2019 20:26
договір_дезинфекції.pdf
07 лютого 2019 20:26
Договір оренди склад.pdf
07 лютого 2019 20:26
довкілля.pdf
07 лютого 2019 20:26
довідка про печатку.pdf
07 лютого 2019 20:26
довідка ліцензування.pdf
07 лютого 2019 20:26
демяненко 2.jpg
07 лютого 2019 20:26
демяненко 1.jpg
07 лютого 2019 20:26
1 про підпис.jpg

Публічні документи

08 лютого 2019 13:09
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:07
аналогічний.pdf
08 лютого 2019 13:07
Mirgorodsky_1166-K-O_verified_copy_signed.pdf
08 лютого 2019 13:07
29.01.19 позичкова.pdf
08 лютого 2019 13:07
цінова.pdf
08 лютого 2019 13:07
технічка.pdf
08 лютого 2019 13:07
стаття 17.pdf
08 лютого 2019 13:07
санкції.pdf
08 лютого 2019 13:07
санітарна обробка.pdf
08 лютого 2019 13:07
проект.pdf
08 лютого 2019 13:07
працівники.pdf
08 лютого 2019 13:07
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
08 лютого 2019 13:07
Підписаний_G0219-8325-GL_tender.pdf
08 лютого 2019 13:07
мат база.pdf
08 лютого 2019 13:07
згода з проектом.pdf
08 лютого 2019 13:07
18.полтавська школа.pdf
08 лютого 2019 13:07
довкілля.pdf
08 лютого 2019 13:07
відомості.pdf
08 лютого 2019 13:07
витяг 04.01.19.pdf
08 лютого 2019 13:07
17.лист.PDF
08 лютого 2019 13:07
10. Потужності.pdf
08 лютого 2019 13:07
9. мед книжки.pdf
08 лютого 2019 13:07
7.лист згода на.pdf
08 лютого 2019 13:06
6.сан паспорт.pdf
08 лютого 2019 13:06
5.копія холод.pdf
08 лютого 2019 13:06
5.договір сан обробки.pdf
08 лютого 2019 13:06
4.САНКЦІЇ.pdf
08 лютого 2019 13:06
4.договір полтавахолод.pdf
08 лютого 2019 13:06
3.ст 17.pdf
08 лютого 2019 13:06
3.оренда мясокомбінат.pdf
08 лютого 2019 13:06
0.установчі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
Переможець 616 926,00
UAH з ПДВ
12 лютого 2019 15:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

12 лютого 2019 15:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:16
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 лютого 2019 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА
#2707716424
616 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 лютого 2019 15:18
Електронний підпис
12 лютого 2019 15:16
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 14:38
Платіжне доручення (М_ясо).pdf укладений
17 квітня 2020 14:34
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 17:37
ДУ 15(змен.суми договору).pdf зміни до договору
07 квітня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
10 лютого 2020 16:23
ДУ 14 (20_ сума).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 16:19
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 16:09
ДУ 13(зміна назви).pdf зміни до договору
05 лютого 2020 16:03
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:56
ДУ 12 (пролонгація).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:51
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:42
ДУ 11(зменшення обсягів).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 12:04
ДУ 6 від 05.09.2019.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 16:53
Д.У._2 (м_ясо).pdf зміни до договору
02 травня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 16:46
Договір 63.pdf укладений
25 лютого 2019 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з підвищенням закупівельних цін на м'ясо, керуючись п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922-VІІІ, сторони дійшли згоди щодо підвищення ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 63
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч.4 ст.36 Закону України " Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. №922-VIII, сторони дійшли згоди щодо підвищення ціни за одиницю товару та встановлення її на рівні: свинина (м'якіш) охолоджений - 113,98 грн. за 1 кг.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням бюджетного періоду та з метою доведення договірних обсягів закупівлі м'яса до фактичних в період з 25.02 по 31.12.2019 року керуючись п.4 ст.36 Закону України "про публічні закупівлі" Сторони погодили зменшення обсягів закупівлі м'яса та відповідно зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020 року на час достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% загальної суми , визначеної в договорі , укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви установи Замовника
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: №13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ст.36 для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року збільшено суму договору на 68700,00 грн., що не перевищує 20% суми договору 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням строку дії договору та з метою доведення договірних обсягів закупівлі м'яса до фактичних в період з 25.02.2019р. по 31.03.2020 р. на підставі п.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшено обсяги закупівлі та суму договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 387 819,71
UAH (в тому числі ПДВ 64 636,62 UAH)