Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні (33695000-8 Продукція медичного призначення, крім лікарських засобів (лот 1– 33696500-0 Лабораторні реактиви, лот 2 – 33696300-8 Хімічні реактиви, лот – 3 Реактиви для бактеріологічних досліджень)
Очікувана вартість
328 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000460-c 743984ae607349d5b468bcfad419968c
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Болібок

+380668056211
+380645702712
+380980272066
bilmed.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26447320
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., М.СЄВЄРОДОНЕЦЬК , ВУЛ. ЄГОРОВА БУД. 2Б
Контактна особа: Сергій Болібок
+380668056211,+380645702712,+380980272066
bilmed.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 січня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2019 10:00
Очікувана вартість: 328 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Докладніше у тендерній докумнентації. Назва відповідного класифікатора: Національний класифікатор України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”

Тендерна документація

18 січня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 10:10
Додаток 1.doc
18 січня 2019 10:10
Додаток 4.doc
18 січня 2019 10:10
Додаток 3.doc
18 січня 2019 10:10
Тендерна документація Реактиви 16012019.doc
18 січня 2019 10:10
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000460-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3557505763
Дата подання: 18 січня 2019 10:39
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів.. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 січня 2019 08:12
За результатами розгляду Вашого звернення маємо намір Вам повідомити, що тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Згідно Наказу МЕРіТУ від 17.03.2016 № 454 Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі (зі змінами) «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визна-чається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН)». В нас проводиться закупівля Продукції медичного призначення, крім лікарських засобів, тобто реактивів, які не є лікарськими засобами, а спільний листа Мінекономрозвитку та МОЗ «Щодо закупівлі лікарських засобів» № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 стосується саме лікарських засобів із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу. Крім того Лист має рекомендацій-ний характер. Також, звертаємо Вашу увагу, що в ньому не рекомендується висувати вимогу щодо надання постачальником гарантійного листа саме від виробника лікарського засобу і саме поставки лікарського засобу у визначені строки. Наші вимоги поширюються і на офіційного представника (тобто не обмежуються тільки виробником) і не висуваємо вимогу гарантії поставки лікарського засобу у визначені строки, а тільки на своєчасне постачання товару.
Враховуючи наближення Замовника до прифронтової зони, а також те, що лікувально-профілактичні заклади також надають медичну допомогу військовослужбовцям ЗСУ, складну логістичну складову, Замовнику вкрай необхідно бути впевненим у повній, своєчасні, надійні поставці в повному обсязі якісних лабораторних реактивів.
Вважаємо, що гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%. Крім того, маємо негативні прецеденти у свої роботі, коли Учасник переможець, не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників.
Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, тому правова позиція Управління охорони здоров’я Сєвєродонецької міської ради полягає у неухильному дотриманні вимог Конституції та законів України.

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 33695000-8 Продукція медичного призначення, крім лікарських засобів (лот 1– 33696500-0 Лабораторні реактиви)
Опис предмету закупівлі:
Під кількістю "68 одиниця" слід розуміти "68 найменувань", що визначено у додатку 4 до тендерної документації
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 850,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

68 од
лот 1– 33696500-0 Лабораторні реактиви
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Єгрова, 2Б
Дата доставки: 19 лютого 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
03 лютого 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій