Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони об’єкту)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-01-18-000438-c 2eee0ba6deb3425f8bd990d0aa10ad88
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пасічна Ірина Борисівна

+380322270645 Sokil_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Вебсайт: http://www.sokilnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Пасічна Ірина Борисівна
+380322270645
Sokil_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 12:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 13:09
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (послуги з охорони об’єкту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, с. Скільники, вул. Січових Стрільців, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 09:24
Повідомлення внесення змін 22.01.2019.doc
22 січня 2019 09:24
Тендерна документація (нова редакція).docx
18 січня 2019 10:07
Проект договору.docx
18 січня 2019 10:07
Технічні вимоги.docx
22 січня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 09:24
Повідомлення внесення змін 22.01.2019.doc
22 січня 2019 09:24
Тендерна документація (нова редакція).docx
18 січня 2019 10:07
Тендерна документація.docx
18 січня 2019 10:07
Проект договору.docx
18 січня 2019 10:07
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 23 січня 2019 11:40
Дата відповіді: 23 січня 2019 13:17
Який обсяг закупівлі? Скільки постів та за яким графіком Ви закуповуєте? Та скільки осбі одночасно знаходиться на посту? Просимо надати відповідь. Дякуємо!
Відповідь: Обсяги закупівлі передбачені у тендерній документації, а конкретно в технічному завданні. Охорона та патрулювання в адмінбудівлі Сокільницької сільської ради та на території Сокільницької сільської ради повинна проводитись цілодобово у будні дні, вихідні дні та свята. В адмінбудівлі Сокільницької сільської ради цілодобово повинно перебувати двоє осіб (одна особа відповідальна за пропускним режимом та охороною обєкта і ще одна особа відповідальна за моніторинг системи відеоспостереження). Двоє осіб цілодобово повинні бути залучені до патрулювання вулиць, плюс один начальник охорони.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ 594 864,00
UAH з ПДВ
594 864,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Танет 599 270,40
UAH з ПДВ
599 270,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2019 10:58
18. Розрахунок.pdf
02 лютого 2019 10:58
17. Наявність ПЦС.pdf
02 лютого 2019 10:58
16. Ліцензія.pdf
02 лютого 2019 10:58
1. Реєстр.pdf
01 лютого 2019 16:36
G0119-7885-GL_tender.pdf
01 лютого 2019 16:36
Гарантія.pdf
01 лютого 2019 16:36
2. Цінова пропозиція.pdf
01 лютого 2019 16:36
14. Витяг.pdf
01 лютого 2019 16:36
11. гарантійний лист.pdf
01 лютого 2019 16:36
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 17:54
тендер Сокільники .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ

ПП Танет

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ
#3308403471
Переможець 594 864,00
UAH з ПДВ
08 лютого 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШИПАК МАРКО ІГОРОВИЧ
#3308403471
594 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:22
Зміна реквізитів 01-03.PDF зміни до договору
05 липня 2019 15:19
Додаткова угода №2.PDF зміни до договору
04 березня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
27 лютого 2019 10:30
Додаткова угода №1 зміни до договору
27 лютого 2019 10:22
Електронний підпис укладений
25 лютого 2019 16:59
01-03 укладений
25 лютого 2019 16:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною реквізитів «Виконавця», Сторони домовилися внести відповідні зміни до договору № 01-03 від 25.02.2019 року на надання послуг з охорони майна та викласти реквізити «Виконавця», що містяться в Розділі 10 Договору «Юридичні адреси, та реквізити сторін» у наступній редакції: ВИКОНАВЕЦЬ ФОП Шипак Марко Ігорович Юридична адреса: 81137 с. Пасіки-Зубрицькі, вул. Дорожна, 18 Фактична адреса: 79491 м. Львів, смт. Брюховичі, вул. Бурденка, 17 Р/р 26006053746086 в ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 325321 Ідентифікаційний код 3308403471 № 24150000000063488 від 16.01.2014р. Тел. 063-960-69-60
Номер договору про закупівлю: 01-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Замовник» та «Виконавець» дійшли згоди внести зміни до Договору № 01-03 від 25.02.2019 року. 2. Для внесення уточнень щодо плану (схеми) об’єктів «Замовника» Сторони домовилися внести відповідні зміни в Додатку №1 Договору, виклавши його в новій редакції, згідно Додатку № 1 до даної додаткової угоди. 3. Для внесення уточнень щодо розрахунку вартості охорони об’єкта Сторони домовились внести відповідні зміни в Додатку №2 Договору, виклавши його в новій редакції, згідно Додатку №2 до даної додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 01-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01-03
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML