Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого опалення будівель Нововолинської центральної міської лікарні, за адресою: пр. Перемоги, 7 у м. Нововолинську в опалювальні періоди протягом січня-грудня 2019 року
Очікувана вартість
4 803 100,00 UAH
UA-2019-01-18-000405-b 58cc8931b578490c9001739bf97384de
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галас Олімпіада Миколаївна

+380334449198 cml@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нововолинська центральна міська лікарня
Код ЄДРПОУ: 01983016
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Контактна особа: Галас Олімпіада Миколаївна
+380334449198
cml@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Централізоване опалення будівель закладу за адресою: пр. Перемоги, 7 у м.Нововолинську здійснюється через теплові мережі, прокладені від котельні, на якій господарську діяльність, на правах оренди, провадить Товариство з обмеженою відповідальністю «Теплопостач» (включене до зведеного переліку суб’єктів природних монополій). Відтак, з врахуванням технічних причин, закупити послуги з централізованого опалення зазначених будівель в інших суб’єктів господарювання не має можливості (альтернатива і конкуренція відсутні).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 11:31
Оскарження наміру укласти договір: 24 січня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Замовник здійснює закупівлю за переговорною процедурою (скороченою) у зв’язку з відсутністю (зокрема, з технічних причин) конкуренції на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (п. 2 частини другої ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2358 Гкал
Послуги з централізованого опалення будівель Нововолинської центральної міської лікарні, за адресою: пр. Перемоги, 7 у м. Нововолинську в опалювальні періоди протягом січня-грудня 2019 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

18 січня 2019 10:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 10:56
протокол 08-2019 перег.процедура.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОПОСТАЧ"
#39693753
Переможець 4 803 100,00
UAH
18 січня 2019 11:31

Документи

18 січня 2019 11:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 січня 2019 11:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕПЛОПОСТАЧ"
#39693753
4 803 100,00
UAH
Документи

Документи

18 січня 2019 11:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:57
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 17:06
дод.угода 5 від 18.03.2020.pdf зміни до договору
18 березня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 11:28
дод.угода 4 від 20.01.20.pdf зміни до договору
20 січня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 10:54
дод.угода 3 від 31.12.19.pdf зміни до договору
31 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
13 червня 2019 12:13
дод.угода 2 від 13.06.19.pdf зміни до договору
13 червня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 14:23
д.угода 1-30.01.19.pdf зміни до договору
30 січня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 12:15
Договір укладений
25 січня 2019 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменьшенням обсягів закупівлі послуг Споживачем, відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", з врахуванням п.46 Договору Сторони дійшли взаємної згоди та погодили абзац другий п.2 Договору та п.4 Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 19-П/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-П/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією Нововолинської центральної міської лікарні шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство, не змінюючи істотних умов, сторони, за взаємною згодою, уклали додаткову угоду до Договору щодо зміни найменування Замовника та його реєстраційних реквізитів
Номер договору про закупівлю: 19-П/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 19-П/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, відповідно до ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", з врахуванням п.11.2 договору сторони узгодили збільшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 19-П/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із запровадженням міжнародних номерів платіжних рахунків (IBAN) в Україні, не змінюючи істотних умов Договору, Сторони узгодили юридичну адресу та банківські реквізити Споживача у розділі Договору "Юридичні адреси та підписи сторін" викласти у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 19-П/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі послуг Споживачем відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", з врахуванням п.4 Договору Сторони дійшли взаємної згоди та погодили п.4 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 19-П/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 січня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 773 700,77
UAH