Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко пастеризоване, згущене молоко
Очікувана вартість
568 040,00 UAH
UA-2019-01-18-000009-b e04fd310263a4a6583c8220068804650
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коник Ганна Степанівна

+380326130195 nr_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Новороздільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26454595
Місцезнаходження: 81652, Україна , Львівська обл., Новий Розділ, вул. Шашкевича, 11а
Контактна особа: Коник Ганна Степанівна
+380326130195
nr_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 січня 2019 05:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 06 лютого 2019 14:30
Очікувана вартість: 568 040,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,44%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27300 кг
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81562, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ, Львівська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
380 кг
Згущене молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81562, Україна, Львівська область, м. Новий Розділ, Дошкільні навчальні заклади м. Новий Розділ, Львівська обл.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2019 23:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2019 22:54
3-Перелік змін що вносяться.doc
26 січня 2019 22:54
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ МОЛОКО.doc
26 січня 2019 22:54
3-ДОДАТКИ ДО НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ МОЛОКО.doc
26 січня 2019 23:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2019 22:54
3-Перелік змін що вносяться.doc
26 січня 2019 22:54
3-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ МОЛОКО.doc
21 січня 2019 04:33
2-ТД _ МОЛОКО.doc
26 січня 2019 22:54
3-ДОДАТКИ ДО НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД _ МОЛОКО.doc
21 січня 2019 04:33
2-ТД _ дОДАТКИ ДО МОЛОКО.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-18-000009-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ПУТАС МАР'ЯНА МИРОСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2658907068
Дата подання: 22 лютого 2019 10:38
Тендерному комітету Новороздільської міської ради
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником, відділом освіти Новороздільської міської ради, було оголошено відкриті торги на закупівлю за № UA-2019-01-18-000009-b ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки (Молоко пастеризоване, згущене молоко)
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" . Вивчивши тендерну пропозицію Учасника , ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" , ми прийшли до висновку ,що тендерна пропозиція зазначеного вище підприємства підлягає відхиленню ,а рішення щодо визнання його переможцем скасуванню з огляду на нижче викладені факти.
1.Згідно п.1.3. додатку №1 до тендерної документації « У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає:
- договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). (сканований оригінал або копія)»
Учасник , ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД", надає договір оренди транспортного засобу №01/12 від 03.12.2018р. У нас є підстави вважати подання учасником, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" недостовірної інформації, так як цей же автомобіль перебуває в оренді ФОП Калашник Олексій Володимирович( дані пропозиції згідно закупівлі (UA-2019-01-18-000006-а), а саме, згідно договору №21 від 21.12.2018р. поданого в складі пропозиції ФОП Калашник Олексій Володимирович. Згідно договору між ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЕКО-ДАРИ» та ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" предмет оренди передається згідно акту прийому-передачі та згідно графіка погодженого сторонами. У тендерній пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" відсутній акт приймання-передачі та графіку передачі предмета оренди, що ставить під сумнів вчасність та безпечність поставок продукції, а перевезення в одному автомобілі одночасно м’ясопродуктів ,молокопродуктів та рибної продукції суперечить санітарним вимогам до транспортування харчових продуктів.
2. Згідно п.1.4. додатку №1« Інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, а саме необхідно надати: угоду із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції / або довідка про дезінфекцію / або акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції (сканований оригінал або копія).» Учасник, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД", надає довідку видану на ім’я ПП «ЕКО-ДАРИ» про проведення дезінфекції 03.12.2018р.,хоча згідно договору оренди на орендодавця не покладено обов’язок проведення дезінфекції, що свідчить про відсутність у ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" договору на проведення дезінфекції транспортного засобу дана обставина апріорі унеможливлює подачу документів учасника ,якого визнано переможцем, про проведення робіт по дезінфекції транспортного засобу.
Дезінфекція транспортних засобів в Україні регламентується: п.194 Санітарні правила для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91)№5781-91 від 16.04.1991р. і становить не рідше 1 разу на 10 днів.
ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" надає довідку про дезінфекцію видану 05.12.2018р.,що свідчить про порушення дотримання правил санітарно-гігієнічних норм ,і ставить під сумнів якість продукції ,що перевозиться транспортом ,який невчасно проходить дезобробку .Згідно поданих довідок учасник не дотримується вимоги п.11 додатку №4 тендерної документації «Товар має постачатися спецтранспортом ,який відповідає всім санітарним нормам та вимогам»
3.Відповідно до п.2 додатку 4 до тендерної документації Учасник повинен подати « Протокол випробувань на органолептичні показники». ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" подала зазначені протоколи на молоко ,та молоко згущене ,однак в розділі виробник продукції інформація відсутня , натомість до протоколів про випробування Учасник прикріпив лист де зазначає ,що виробник буде зазначений в листі авторизації який вимагається п.4 додатку 4 до тендерної документації. Однак протоколи випробувань на органолептичні показники датовані 26.12.2018 р. а листи авторизації від 04.02.2019 -на молоко від ТОВ «МОЛОЧНА КОМПАНІЯ «ГАЛИЧИНА»» ,та 28.01.2019 -на молоко згущене від ПАТ «ПЕРВОМАЙСЬКИЙ МОЛОЧНОКОНСЕРВНИЙ КОМБІНАТ». Даний факт дає підстави встановити ,що надані в ціновій пропозиції протоколи випробувань на органолептичні показники продукції не мають жодного відношення до виробників які надали листи авторизації ,адже до моменту лабораторних випробувань між продукцією наданою для дослідження і виробником який авторизував Учасника не відслідковується жодного зв’язку. Тобто Учасник ,ПП «ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД» не виконав вимоги п.2 додатку № 4 до тендерної документації і не подав належний документ.
Беручи до уваги вище наведені факти порушення вимог тендерної документації ,просимо вас пропозицію ПП «ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД» відхилити ,та скасувати рішення ,щодо визнання ПП «ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД» переможцем торгів на закупівлю UA-2019-01-18-000009-b ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки(Молоко пастеризоване, згущене молоко)
21.02.2019р.

Фізична особа-підприємець Путас М.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 лютого 2019 15:05
Шановний учаснику!
Розглянувши вашу лист без номера від 21.02.2019 р. (зареєстрований в електронній системі закупівель 22.02.2019 р.) про скасування рішення щодо визнання ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" переможцем закупівлі (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель - UA-2019-01-18-000009-b), вважаємо за необхідне повідомити вам наступне.

1. Щодо першого вашого зауваження.
Саття 627 Цивільного кодексу України зазначає, що сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог законодавства. Тобто, сторони у договорі мають право врегулювати навіть ті відносини, які не визначені у положеннях актів цивільного законодавства, а також відступати від положень, що визначені цими актами, і самостійно врегульовувати свої відносини. У поданому учасником ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" договорі про безкоштовне користування автомобілем ВІДСУТНЯ ЗАБОРОНА щодо неможливості передачі цього ж автомобіля в оренду іншій особі. Окрім того, враховуючи те, що ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" користується даним автомобілем згідно погодженого графіку, відповідно такий автомобіль може бути одночасно передано в оренду на той період, коли ним не користується ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД".
Щодо не подання у складі пропозиції ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" графіку користування та акту прийому-передачі, то звертаємо вашу увагу, що такі документи НЕ ВИМАГАЛИСЬ у складі пропозиції.
Враховуючи все вище викладене, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" згідно ваших тверджень та припущень.

2. Щодо другого вашого зауваження.
Відповідно до п. 1.4. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації, встановлена вимога щодо надання інформація щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким будуть перевозитися продукти харчування, у формі одного з таких документів, а саме:
- угода із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції /
- або довідка про дезінфекцію /
- або акт здійснення санітарних заходів щодо дезінфекції.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація НЕ МІСТИЛА вимоги, що така дезінфекція транспортного засобу мала проводитись саме учасником. Тобто, таку дезінфекцію може проводити або власник або користувач (орендар) тощо, за погодженням сторін. Окрім того, у договорі на безкоштовне користування НЕ ЗАЗНАЧЕНО, що саме на користувача (ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД") покладається обов’язок здійснювати таку дезінфекцію. Відповідно, подання довідки про проведення дезінфекції кузова транспортного засобу - ПІДТВЕРДЖУЄ ФАКТ проведення такої дезінфекції, не залежно від того, хто саме її здійснив.
Окрім того, знову ж таки, тендерна документація НЕ МІСТИЛА умови про надання інформації щодо дезінфекції за певний якийсь період. Також ВІДСУТНЯ вимога і щодо якої дати чи давності таких документів про дезінфекцію кузова транспортного засобу. Відповідно підстав відхиляти дану пропозицію тільки за те, що довідка видана 05.12.2018 роком також відсутні.

3. Щодо третього вашого зауваження.
Протоколи на органолептичні показники, які подано у складі пропозиції ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" видані випробувальною лабораторією ДП «Львівстандартметрологія». Тобто за наповнення та зміст даного документа (протоколу) несе виключно випробувальна лабораторія. Враховуючи той факт, що у тендерній документації ВІДСТУТНІ якісь особливі вимоги до змісту та форми такого протоколу, відповідно замовник не мав на те законних підстав, щоб відхилити пропозицію ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД".
Також звертаємо вашу увагу на те, що у складі пропозиції ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" наявний гарантійний лист про те, що при поставці товару буде надаватись сертифікат відповідності / чи якісне посвідчення / чи висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи / чи декларація виробника / чи інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів. Тобто учасником підтверджено та гарантовано надання відповідних документів, що підтверджують безпеку та якість харчових продуктів при кожній поставці.
Що ж стосується поданого авторизаційного листа, який датований після видачі протоколу на запропоновану продукцію. З даного приводу повідомляємо, що будь-які постачальники мають право співпрацювати із виробниками товарів і без авторизаційних листів, на підставі цивільно-правових чи господарських договорів чи інших правочинів. Авторизаційний лист чи будь-який інший лист від виробника – це тільки додаткові гарантії про підтвердження можливості учасника поставити той чи інший товар. Відповідно дата видачі авторизаційного листа не нівелює сам факт співпраці між виробником та учасником (ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД"). Враховуючи те, що тендерна документація не містила вимог щодо послідовності чи дати видачі авторизаційних листів (чи гаратнійних листів тощо), відповідно відсутні підстави для відхилення пропозиції ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" з даного приводу.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що тендерний комітет діяв в межах норм чинного законодавства та прийняте рішення, про обрання переможцем ПП "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД", повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно відсутні законні підстави для задоволення вашої вимоги.

Документи подані скаржником

22 лютого 2019 10:38
вимога молоко.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 лютого 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ПУТАС МАР'ЯНА МИРОСЛАВІВНА 557 400,00
UAH з ПДВ
496 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД" 559 710,00
UAH з ПДВ
555 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРО-ПРОД" 566 178,00
UAH з ПДВ
556 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 16:30
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:41
пропозиція молоко.zip

Публічні документи

04 лютого 2019 16:29
Електронний підпис
04 лютого 2019 16:25
Протоколи випробувань.PDF
04 лютого 2019 16:25
Копія техпаспорту.PDF
04 лютого 2019 16:25
Копія Статуту.PDF
04 лютого 2019 16:25
Копія паспорту + ІПН.PDF
04 лютого 2019 16:25
Довідка до ст. 17.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ПУТАС МАР'ЯНА МИРОСЛАВІВНА

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД"

ПП "ЗАХІДНО-УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРО-ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ПУТАС МАР'ЯНА МИРОСЛАВІВНА
#2658907068
Відхилено 496 100,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 11:34
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД"
#42308809
Переможець 555 999,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 11:39

Документи

13 лютого 2019 11:34
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:30
Протокол відхилення

Документи

13 лютого 2019 11:39
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:38
Протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 лютого 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ПРОДЗАХІД"
#42308809
555 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 лютого 2019 11:39
Електронний підпис
13 лютого 2019 11:38
Протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2020 13:18
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 23:07
молоко_сiч..pdf зміни до договору
14 січня 2020 23:05
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:56
молоко.pdf зміни до договору
02 січня 2020 17:54
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 23:51
Додаткова 2_молоко.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 23:44
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 23:13
молоко.pdf зміни до договору
08 липня 2019 23:11
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 05:20
Додаткова 1_молоко.pdf зміни до договору
08 травня 2019 05:17
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 23:54
Договір укладений
28 лютого 2019 23:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація». Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 20м
Договір:
Номер додаткової угоди: 20м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною банківських реквізитів Замовника, Сторони домовилися викласти у новій редакції п. 3.1 Договору та розділ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Більш детально – у прикріпленому файлі. Сума договору та кількість товарів після внесення змін – не змінились
Номер договору про закупівлю: 20м
Договір:
Номер додаткової угоди: 20м
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погоджують змінити ціну за одиницю Товару (а саме ціну на залишок товарів, які необхідно ще поставити) у співвідношенні до ціни встановленої на підставі тендерної пропозиції не більше як на 10% при цьому не збільшуючи суму, визначену в договорі та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору та Додаток 1 до Договору «Технічна специфікація»: «3.1. Сума Договору становить: 555 998,83 грн. з ПДВ. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ Найменування товару / Одиниці виміру / Кількість / Ціна за одиницю, грн., / Загальна вартість, грн. Вартість товару, який вже поставлено не змінюється Молоко пастеризоване. Молоко коров’яче питне пастеризоване жирність не менше 2.5%. Об’єм упаковки -1000 мл. / або 900 гр. / або 910 гр., споживча тара - плівка або композитна тара типу «Тетрапак». Відповідність ДСТУ 2661:2010. Молоко має бути білого із злегка жовтуватим кольором, однорідної нетягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом, упаковане в поліетиленову упаковку, дефекти недопустимі. Молоко - придатну для приготування страв дитячого харчування. кг. / 5856,3 / 19,36 / 113 378,00 кг. / 7376,4 / 19,50 / 143 839,80 Згущене молоко. Незбиране, з цукром – не менше 8,5 % жирності, фасоване у металеві банки. (в бляшаних банках не менше 0,370 кг. Не допускаються пробиті, сильно деформовані, з іржею, з неприємним запахом та іншими недоліками). кг. / 49,95 / 72.00 / 3 596,40 кг. / 83,85 / 72,00 / 6037,20 Всього поставлено на суму- 266 851.40 грн. Змінена вартість залишку товарів, які необхідно ще поставити Молоко пастеризоване. Молоко коров’яче питне пастеризоване жирність не менше 2.5%. Об’єм упаковки -1000 мл. / або 900 гр. / або 910 гр., споживча тара - плівка або композитна тара типу «Тетрапак». Відповідність ДСТУ 2661:2010. Молоко має бути білого із злегка жовтуватим кольором, однорідної нетягучої консистенції, без осаду, без сторонніх не властивих свіжому молоку смаком і запахом, упаковане в поліетиленову упаковку, дефекти недопустимі. Молоко - придатну для приготування страв дитячого харчування. кг. / 13 252.98 / 20.48 / 271 421.03 Згущене молоко. Незбиране, з цукром – не менше 8,5 % жирності, фасоване у металеві банки. (в бляшаних банках не менше 0,370 кг. Не допускаються пробиті, сильно деформовані, з іржею, з неприємним запахом та іншими недоліками). кг. / 246.20 / 72.00 / 17 726.40 Сума Договору становить: 555 998,83 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20м
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони погодили продовжити строк дії Договору на час, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного – 2020 року, а саме до 28.02.2020 р. Більш детально – у прикріпленому файлі Загальна сума договору та обсяги постачання буде остаточно узгоджена Сторонами в окремій Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 20м
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна додаткової угоди складає суму, яка не перевищує 20% від суми визначеної за ним у 2019 році (залежно від фактичних обсягів фінансування Замовнику) і становить 111199,76 грн. з ПДВ. 2. Викласти п. 3.1. Договору у такій редакції: «п.3.1. Загальна сума договору з урахуванням суми 20%-ї угоди складає 667198,59 грн. з ПДВ . 3. Викласти п. 10.1. Договору у такій редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до моменту завершення Замовником процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 02.03.2020 р.” З огляду на викладене вище, Замовник підтверджує, що видатки на мету, задля якої Сторони укладають цю Додаткову угоду, затверджено в установленому порядку. Більш детально – у прикріпленому файлі
Номер договору про закупівлю: 20м
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 лютого 2019 — 02 березня 2020
Сума оплати за договором: 609 452,01
UAH (в тому числі ПДВ 101 575,33 UAH)