Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХОТИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА- ІНТЕРНАТ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 21433246 |
Вебсайт: | http://mon.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Свято-Покровська буд., 134 |
Контактна особа: |
Микола Проданюк +380993056626 skola_internat1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 23:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2019 13:16 |
Очікувана вартість: | 1 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,39% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 січня 2019 23:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 січня 2019 23:29 |
ТД газ Хотин 1 інтернат.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-17-000023 ● edc884803e3746e0b0ef218f43b42d56
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2020 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.12.2020 № 44
Чернівці
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 17.12.2020 року № 44
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2019-01-17-003400-с від 17.01.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-17 16:22:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Газове паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-17-003400-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких причин Вами 06.03.2019 оприлюднені повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткових угод від 27.02.2019 №2, від 01.03.2019 №4, а не у строки, встановлені абзацом дев’ятим частини першої статті 10 Закону (в редакції, чинній до 19.04.2020)?
2) З яких причин Вами не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору згідно з додатковими угодами від 26.02.2019 №2, від 28.02.2019 №3?
3) З яких причин Вами не оприлюднено звіт про виконання договору, так як згідно даних офіційного порталу публічних фінансів України EDATA.GOV.UA (https://spending.gov.ua) договір від 26.02.2019 №41КВ587-222-19 виконано у повному обсязі?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-18 13:19:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Газове паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-01-17-003400-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) Поясніть, яким чином встановлена невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Кастум» вимогам тендерної документації, зокрема в частині не підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору?
2) На підставі якого (яких) документу (документів) додатковими угодами від 26.02.2019 №1, від 27.02.2019 №2, від 28.02.2019 №3, від 01.03.2019 №4 внесено зміни до договору від 26.02.2019 № 41КВ587-222-19 в частині збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%?
Крім цього, просимо надати документи, на підставі яких внесені зміни до договору постачання природного газу від 26.02.2019 № 41КВ587-222-19 щодо зміни ціни за одиницю куб.м. природного газу.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-04 09:05:22
відповідь на запит
Добрий день, в відповідь на ваш запит повідомляємо що аналогічний договір підтверджений учасником в свої документації, а саме в папці Кваліфікаційні.rar знайдете всі необхідні документи які вимагалися замовником. Щодо підтвердження ціни на газ, то ми отримували довідки з ТПП, а також отримували інформацію з прозоро https://cep.kse.ua/gaz/. Якщо орган контролю має нормативний документ котрий зобов'язує брати довідки з виключного переліку джерел, то нехай проінформує нас. Підняття ціни було обгрунтоване.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
826 542,00
UAH з ПДВ
|
826 542,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" |
859 760,00
UAH з ПДВ
|
859 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗПРОМПОСТАЧ" |
949 644,00
UAH з ПДВ
|
934 644,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
984 816,00
UAH з ПДВ
|
937 529,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" |
1 056 332,40
UAH з ПДВ
|
1 056 332,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Відхилено |
826 542,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 07:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІВЦІГАЗ ЗБУТ" #39584988 |
Переможець |
859 760,00
UAH з ПДВ
|
12 лютого 2019 07:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 08:09
|
інтернат 1 газзбут.jpg | зміни до договору |
20 грудня 2019 08:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2019 09:23
|
додаткова угода 3,4.doc | зміни до договору |
06 березня 2019 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2019 09:20
|
додаткова угода 1,2.doc | зміни до договору |
06 березня 2019 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 лютого 2019 14:03
|
ДоговІр Газ 1.pdf | укладений |
27 лютого 2019 14:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 222-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 222-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 222-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 41КВ587-222-19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |