Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
капітальний ремонт водопровідної мережі північної частини с.Савро Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
2 561 039,60 UAH
UA-2019-01-17-002889-c ● 875d607d940841b0853b74290561fb33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Саксаганської сільської ради П'ятихатського району Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 41845765 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Саксагань, Центральна 14 |
Контактна особа: |
Косменюк Римма Миколаївна +380672939281 saksagsilrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 січня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2019 15:11 |
Очікувана вартість: | 2 561 039,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 805,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт водопровідної мережі північної частини с.Савро Саксаганської сільської ради П’ятихатського району Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52181, Україна, Дніпропетровська область, П'ятихатський р-н, с.Савро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2019 19:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2019 19:02 |
Змiни до тендерної документацiї.docx | |
31 січня 2019 19:02 |
Тендерна документацiя (зi змiнами).docx | |
17 січня 2019 17:01 |
Проект договору.docx |
31 січня 2019 19:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2019 19:02 |
Змiни до тендерної документацiї.docx
|
|||
31 січня 2019 19:02 |
Тендерна документацiя (зi змiнами).docx
|
|||
17 січня 2019 17:01 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ПДВ
Дата подання: 21 січня 2019 09:29
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:59
Добрий день!!!
У Вашій тендерній документації зазначено, якщо учасники не є платниками податку на додану вартість та якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ (згідно до вимог чинного законодавства), то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, але з урахуванням усіх інших платежів і зборів, які учасники сплачують відповідно до вимог чинного законодавства.
З вище зазначеного, якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, алеж він обкладається НДС!
Якщо учасники не є платниками податку на додану вартість, та закупівля в даному разі обкладається ПДВ, а саме учасники всі розрахунки ведуть без ПДВ, а в електронниому майданчику ціна виставляеться тільки з ПДВ, виходить, що розрахунки ведуться без ПДВ, а ціну виставляти в електронному майданчику з ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При проведенні даної процедури закупівлі замовник, погоджуючи положення тендерної документації, керувався основними принципами здійснення закупівель (ч.1 ст.3 Закону), зокрема - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно до положень п.9 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити "перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)". В свою чергу замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, що обумовлено у ч.1 Розділу V тендерної документації. Замовником не встановлювалось обмежень та додаткових умов до критерію «ціна» в методиці оцінки тендерних пропозицій з кількох підстав, а саме:
- замовник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), тому при розгляді пропозицій учасників, які перебувають на різних системах оподаткування та надали свої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість або без нього, не має права надавати перевагу учасникам за подібними умовами щодо систем оподаткування, які могли б бути визначеними умовами методики оцінки, а тому, дотримуючись принципу вибору найбільш економічно вигідної пропозиції, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією є - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель. Замовник не має можливості, та законно врегульованого алгоритму проведення оцінки пропозицій, поза межами та функціональних можливостей системи публічних закупівель Prozorro.
- згідно до ч.4 ст. 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У разі якщо замовником встановлювались особливі умови щодо методики оцінки, щодо врахування та або не врахування податку на додану вартість до загальної вартості пропозицій учасників, це б призвело до звуження конкурентного середовища потенційних учасників процедури, які б виявили бажання прийняти участь у даній закупівлі, та в подальшому такі умови тендерної документації вважались дискримінаційними по відношенню до потенційних виконавців вище визначених робіт.
Принагідно, звертаємо вашу увагу на те що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (абз. 5 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, проводячи закупівлі через систему електронних закупівель, з метою отримання досвіду та упереджуючи дії, які можуть призвести до порушень чинного законодавства звертає увагу на інформаційний ресурс Міністерства економічного розвитку і торгів з таких чи подібних питань. За одним із таких посилань в мережі Інтернет (http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f56cca96-e2ed-4a27-a312-6a674d7ec8e3&lang=uk-UA) надано роз’яснення наступного змісту (викладено частково):
"Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Згідно з пунктом 19 частини першої статті 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини другої статті 28 Закону, зокрема у разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Крім того, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу (частина третя статті 28 Закону).
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому".
Станом на 24.01.2019 року системою електронних закупівель Prozorro функціонально не передбачено застосування методики оцінки за критерієм «ціна» з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) та функціональної можливості зміни інформації щодо відображення ставки ПДВ у звіті за результатом проведеної закупівлі на конкурсних засадах, що додатково підтверджується офіційним листом ДП «Прозорро» від 08.11.2016 року №206/880/10 (адресований Державній казначейській службі України та розміщений у мережі Інтернет за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/roz-yasnennya-shhodo-formuvannya-zvitu-pro-rezultaty-provedennya-protsedur-zakupivel-v-chastyni-vidobrazhennya-pdv), який не втратив свою чинність відносно даної обставини.
У зв’язку з вище викладеним, учасник у разі подання пропозиції заданою процедурою закупівлі повинен зазначити вартість пропозиції з урахуванням сплати усіх необхідних податків та зборів, які передбачені чинним законодавством згідно до системи оподаткування, до якого відноситься підприємство такого учасника, з урахуванням особливостей, які передбачені Додатком 6 тендерної документації
Згідно до положень п.9 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити "перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)". В свою чергу замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону, що обумовлено у ч.1 Розділу V тендерної документації. Замовником не встановлювалось обмежень та додаткових умов до критерію «ціна» в методиці оцінки тендерних пропозицій з кількох підстав, а саме:
- замовник не є платником податку на додану вартість (ПДВ), тому при розгляді пропозицій учасників, які перебувають на різних системах оподаткування та надали свої пропозиції з урахуванням податку на додану вартість або без нього, не має права надавати перевагу учасникам за подібними умовами щодо систем оподаткування, які могли б бути визначеними умовами методики оцінки, а тому, дотримуючись принципу вибору найбільш економічно вигідної пропозиції, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною пропозицією є - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель. Замовник не має можливості, та законно врегульованого алгоритму проведення оцінки пропозицій, поза межами та функціональних можливостей системи публічних закупівель Prozorro.
- згідно до ч.4 ст. 22 Закону "тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У разі якщо замовником встановлювались особливі умови щодо методики оцінки, щодо врахування та або не врахування податку на додану вартість до загальної вартості пропозицій учасників, це б призвело до звуження конкурентного середовища потенційних учасників процедури, які б виявили бажання прийняти участь у даній закупівлі, та в подальшому такі умови тендерної документації вважались дискримінаційними по відношенню до потенційних виконавців вище визначених робіт.
Принагідно, звертаємо вашу увагу на те що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (абз. 5 ч.2 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та згідно абз.1 ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовник, проводячи закупівлі через систему електронних закупівель, з метою отримання досвіду та упереджуючи дії, які можуть призвести до порушень чинного законодавства звертає увагу на інформаційний ресурс Міністерства економічного розвитку і торгів з таких чи подібних питань. За одним із таких посилань в мережі Інтернет (http://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=f56cca96-e2ed-4a27-a312-6a674d7ec8e3&lang=uk-UA) надано роз’яснення наступного змісту (викладено частково):
"Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.
Згідно з пунктом 19 частини першої статті 1 Закону приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.
Відповідно до частини другої статті 28 Закону, зокрема у разі якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Крім того, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу (частина третя статті 28 Закону).
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому".
Станом на 24.01.2019 року системою електронних закупівель Prozorro функціонально не передбачено застосування методики оцінки за критерієм «ціна» з урахуванням податку на додану вартість (ПДВ) та функціональної можливості зміни інформації щодо відображення ставки ПДВ у звіті за результатом проведеної закупівлі на конкурсних засадах, що додатково підтверджується офіційним листом ДП «Прозорро» від 08.11.2016 року №206/880/10 (адресований Державній казначейській службі України та розміщений у мережі Інтернет за посиланням - https://prozorro.gov.ua/news/roz-yasnennya-shhodo-formuvannya-zvitu-pro-rezultaty-provedennya-protsedur-zakupivel-v-chastyni-vidobrazhennya-pdv), який не втратив свою чинність відносно даної обставини.
У зв’язку з вище викладеним, учасник у разі подання пропозиції заданою процедурою закупівлі повинен зазначити вартість пропозиції з урахуванням сплати усіх необхідних податків та зборів, які передбачені чинним законодавством згідно до системи оподаткування, до якого відноситься підприємство такого учасника, з урахуванням особливостей, які передбачені Додатком 6 тендерної документації
Розділ 1. Колодязі
Дата подання: 21 січня 2019 11:10
Дата відповіді: 24 січня 2019 11:59
Добрий день! Згідно тендерної документації та Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-2 у Розділі 1. Колодязі вказано Кiльця КС20.9А 1 шт. Де його слід застосувати, якщо не вказано плити днищ такого ж діаметру? Також не зрозуміло скільки всього колодязів слід зробити. Згідно кошторису Плити днищ ПН10 - 1шт, Плити днищ ПН15 - 19шт, а от Люків лише 19шт. Уточніть кількість колодязів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Кількість колодязів, плит днища та люків прийнята згідно проекту, який буде надано переможцю торгів тендерної закупівлі. В процесі виконання будівельно-монтажних робіт питання щодо кількості матеріалів або доцільності їх використання підрядник має можливість обговорювати з проектувальником в рамках авторського нагляду.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002889-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДСИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:35543707
Дата подання: 14 березня 2019 13:38
Вимога
Вимога про усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2019 18:22
Шановний учасник процедури закупівлі, тендерний комітет, ознайомившись із вашою вимогою повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Відбір і конкурентний відбір проводяться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатом наданих пропозицій від семи учасників системою публічних закупівель було проведено аукціон, в порядку визначеному статтею 29 Закону. За результатом проведеного аукціону учасники запропонували остаточні ціни за кожним окремим учасником, які, в свою чергу оприлюдненні в Реєстрі пропозиції в розділі "Остаточна пропозиція". В ході розгляду пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" було з’ясовано, що вартість пропозиції учасника, яка розраховувалась ним у відповідності до умов технічного завдання замовника, не була змінена (первинна пропозиція - 2480562,00 грн., Остаточна пропозиція - 2480562,00 грн.). При поданні своєї пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції було надано електронний файл із назвою «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf», в якому міститься Пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки витрат будівельних (монтажних) робіт, відомість обсягів робіт, дефектні акти, локальні кошториси, відомості ресурсів разом із підсумковою відомістю ресурсів, зведений кошторисний розрахунок.
На виконання встановленої вимоги замовника в абз. 3 частини 3 Розділу IV тендерної документації, - учасник, якого в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі, вчасно виконав вище зазначену вимогу замовника, при цьому надані розрахунки, які надані учасником відповідають тим, що надані у складі тендерної пропозиції.
Керуючись частиною першою статті 23 Закону, кожна зацікавлена фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
До визначеного системою публічних закупівель строку для запитань та отримання роз’яснень (до 20:00 29 січня 2019 року) надійшло лише два запитання, які не стосуються по суті питання, озвученого у вашій вимозі. Інших запитань та роз’яснень системою публічних закупівель не зафіксовано.
Згідно до вимог першого абзацу частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. До визначеного системою публічних закупівель строку для оскарження умов закупівлі, в тому числі умов та вимог визначених тендерною документацією (до 00:00 04 лютого 2019 року) не надійшло.
Це свідчить про те що усі зацікавлені учасники, які виявили бажання приймати участь у закупівлі, усвідомлювали в повній мірі умови та вимоги тендерної документації, та не мали підстав вважати, що замовник порушує хоча б один із принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону.
У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині.
По другому питанню: Умови визначені частиною 1 розділу V у тому числі абзац 4 застосовуються, у разі якщо оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону (при публікації відкритих торгів англійською мовою). Умова визначена абзацом 6 частини 1 Розділу VI базується на тій же підставі, - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону.
В процесі проведення даної процедури закупівлі оцінка (аукціон) відбувається до моменту проведення кваліфікації учасників. Згідно до частини 1 статті 28 Закону - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
На виконання вимоги установленої другим абзацом частини 4 статті 28 Закону, - у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином замовник відхиливши пропозицію учасника, якого система запропонувала до розгляду на етапі кваліфікації, повинен розглянути пропозицію наступного учасника. У разі відхилення пропозицій усіх учасників, процедура відкритих торгів, відміняється системою публічних закупівель, із дотриманням строку відведеного для оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, які подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині.
Таким чином, Ваша вимога залишається без задоволення.
Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції та виявлені зауваження у тендерній пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання власної вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
По першому питанню:
Відбір і конкурентний відбір проводяться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатом наданих пропозицій від семи учасників системою публічних закупівель було проведено аукціон, в порядку визначеному статтею 29 Закону. За результатом проведеного аукціону учасники запропонували остаточні ціни за кожним окремим учасником, які, в свою чергу оприлюдненні в Реєстрі пропозиції в розділі "Остаточна пропозиція". В ході розгляду пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" було з’ясовано, що вартість пропозиції учасника, яка розраховувалась ним у відповідності до умов технічного завдання замовника, не була змінена (первинна пропозиція - 2480562,00 грн., Остаточна пропозиція - 2480562,00 грн.). При поданні своєї пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції було надано електронний файл із назвою «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf», в якому міститься Пояснювальна записка, договірна ціна, розрахунки витрат будівельних (монтажних) робіт, відомість обсягів робіт, дефектні акти, локальні кошториси, відомості ресурсів разом із підсумковою відомістю ресурсів, зведений кошторисний розрахунок.
На виконання встановленої вимоги замовника в абз. 3 частини 3 Розділу IV тендерної документації, - учасник, якого в подальшому визначено переможцем процедури закупівлі, вчасно виконав вище зазначену вимогу замовника, при цьому надані розрахунки, які надані учасником відповідають тим, що надані у складі тендерної пропозиції.
Керуючись частиною першою статті 23 Закону, кожна зацікавлена фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
До визначеного системою публічних закупівель строку для запитань та отримання роз’яснень (до 20:00 29 січня 2019 року) надійшло лише два запитання, які не стосуються по суті питання, озвученого у вашій вимозі. Інших запитань та роз’яснень системою публічних закупівель не зафіксовано.
Згідно до вимог першого абзацу частини 2 статті 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. До визначеного системою публічних закупівель строку для оскарження умов закупівлі, в тому числі умов та вимог визначених тендерною документацією (до 00:00 04 лютого 2019 року) не надійшло.
Це свідчить про те що усі зацікавлені учасники, які виявили бажання приймати участь у закупівлі, усвідомлювали в повній мірі умови та вимоги тендерної документації, та не мали підстав вважати, що замовник порушує хоча б один із принципів здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 3 Закону.
У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині.
По другому питанню: Умови визначені частиною 1 розділу V у тому числі абзац 4 застосовуються, у разі якщо оголошення про проведення процедури відкритих торгів оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону (при публікації відкритих торгів англійською мовою). Умова визначена абзацом 6 частини 1 Розділу VI базується на тій же підставі, - у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 Закону.
В процесі проведення даної процедури закупівлі оцінка (аукціон) відбувається до моменту проведення кваліфікації учасників. Згідно до частини 1 статті 28 Закону - оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
На виконання вимоги установленої другим абзацом частини 4 статті 28 Закону, - у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Таким чином замовник відхиливши пропозицію учасника, якого система запропонувала до розгляду на етапі кваліфікації, повинен розглянути пропозицію наступного учасника. У разі відхилення пропозицій усіх учасників, процедура відкритих торгів, відміняється системою публічних закупівель, із дотриманням строку відведеного для оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, які подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим у замовника не має підстав для вжиття заходів щодо зауважень, які висуваються у вимозі в цій частині.
Таким чином, Ваша вимога залишається без задоволення.
Звертаючи увагу на характер вашої вимоги та результат розгляду вашої пропозиції та виявлені зауваження у тендерній пропозиції, замовник може розцінювати дане звернення як дії учасника спрямовані на введення в оману замовника (бюджетну організацію) з метою спотворення проведення процедури закупівлі та отримання власної вигоди, що в свою чергу може призвести до порушення діючого законодавства з боку замовника. Дані дії учасника можуть розцінюватись як тиск на замовника, з метою впливу на рішення замовника при визначенні переможця процедури закупівлі, який, в свою чергу, дотримуючись об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, намагається в повній мірі виконувати вимоги Закону.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2019 16:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАНИЧ" |
2 056 991,00
UAH з ПДВ
|
1 887 193,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" |
2 420 845,20
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ «ТРІАДА» |
2 129 277,08
UAH з ПДВ
|
1 957 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП УКС-ПРОЕКТ |
2 120 700,00
UAH з ПДВ
|
2 095 088,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" |
2 248 671,00
UAH з ПДВ
|
2 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДСИСТЕМА" |
2 498 145,92
UAH з ПДВ
|
2 448 145,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" |
2 480 562,00
UAH з ПДВ
|
2 480 562,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВАНИЧ" #41826339 |
Відхилено |
1 887 193,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2019 11:51
|
Товариство з обмеженою відповідальністтю "ГІДРОЕЛЕКТРОЦЕНТР" #38436067 |
Відхилено |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 13:07
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АГЕНТСТВО КОМПЛЕКСНОЇ БЕЗПЕКИ «ТРІАДА» #41232451 |
Відхилено |
1 957 190,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 15:25
|
ПП УКС-ПРОЕКТ #33820133 |
Відхилено |
2 095 088,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 16:09
|
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" #24445053 |
Відхилено |
2 120 000,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2019 17:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК БУДСИСТЕМА" #35543707 |
Відхилено |
2 448 145,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 14:14
|
ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" #41291061 |
Переможець |
2 480 562,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2019 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2019 13:04
|
Договір.pdf | укладений |
25 березня 2019 13:03
|