Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Карла Маркса (від вул.Червона до вул.Мостова ) міста Токмак Запорізької області
Очікувана вартість
2 999 923,00 UAH
UA-2019-01-17-002489-c dc6cab21d88046ce91b2f1796be44d3b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Обгольц Світлана Альбертівна

+380617822234 obgolts_svetlana@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316982
Місцезнаходження: 71701, Україна , Запорізька обл., місто Токмак, вул. Центральна, буд. 45
Контактна особа: Обгольц Світлана Альбертівна
+380617822234
obgolts_svetlana@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 січня 2019 16:17
Оскарження умов закупівлі: до 29 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 лютого 2019 16:17
Початок аукціону: 04 лютого 2019 12:08
Очікувана вартість: 2 999 923,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(підрядні будівельні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4037 м.кв
Реконструкція споруд для збирання вод поверхневого стоку вулиці Карла Маркса (від вул.Червона до вул.Мостова ) міста Токмак Запорізької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71700, Україна, Запорізька область, місто Токмак, вулиця Карла Маркса (від вул.Червона до вул.Мостова)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 січня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:13
Тендерна документація 17.01.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-07-000001 ● 837d47c9d7324a83be7403cc09c9a698
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019 09:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

07.02.2019 № 14

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеному у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о начальника управління Т.БОЙКО

Додаток до наказу
управління Східного офісу
Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 07.02.2019 № 14


Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу


Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, назва Замовника, предмет закупівлі, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер на веб-порталі Уповноваженого органу

... UA-2019-01-17-002489-с; 17.01.2019; Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийнято рішення згідно протоколу тендерного комітету Управління комунального господарства виконавчого комітету Токмацької міської ради від 11.02.2019 № 32

2019-02-11 15:43:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Якимов Ігор Володимирович 2 998 639,00
UAH з ПДВ
2 834 847,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 2 999 864,00
UAH з ПДВ
2 999 864,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2019 08:27
Електронний підпис
04 лютого 2019 12:54
Електронний підпис
04 лютого 2019 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
04 лютого 2019 12:53
Локальний кошторис.pdf
04 лютого 2019 12:53
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2019 12:52
Відомість обємів.pdf
01 лютого 2019 16:17
Електронний підпис
01 лютого 2019 16:15
3.1 договор 27 до 17.pdf
31 січня 2019 13:14
Електронний підпис
31 січня 2019 13:12
19.Лист-згода.pdf
31 січня 2019 13:12
9.Паспортні дані.pdf
31 січня 2019 13:12
7.Довідка з банка.pdf
31 січня 2019 13:12
6. витяг.jpg
31 січня 2019 13:12
5.Виписка.pdf
31 січня 2019 13:12
4.1Договір аренди.pdf
31 січня 2019 13:12
3.6Акт буд 29 до 31.pdf
31 січня 2019 13:12
3.5Договір від 29 до 31.pdf
31 січня 2019 13:12
3.4Акт 2 від 27 до 17 буд.pdf
31 січня 2019 13:12
3.3Акт 1 від 27 до 17 буд.pdf
31 січня 2019 13:12
3.1Договір від 27 до 17.pdf
31 січня 2019 13:12
1.Тендер пропозиція.pdf

Публічні документи

05 лютого 2019 17:08
Електронний підпис
05 лютого 2019 17:05
договірна ціна.pdf
05 лютого 2019 17:05
відомість обьемів.pdf
01 лютого 2019 09:27
Електронний підпис
31 січня 2019 16:18
Електронний підпис
31 січня 2019 15:50
Витяг з РПЄП.pdf
31 січня 2019 15:50
копія паспорту.pdf
31 січня 2019 15:50
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Якимов Ігор Володимирович

ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Якимов Ігор Володимирович
#2993804539
Відхилено 2 834 847,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 16:47
ФОП ГУМЕНЮК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2832308957
Відхилено 2 999 864,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2019 15:05

Документи

05 лютого 2019 16:47
Електронний підпис

Документи

07 лютого 2019 15:04
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
07 лютого 2019 15:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі