Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки
Лановецького району Тернопільської області
Очікувана вартість
8 013 268,80 UAH
UA-2019-01-17-002243-c ● 5ec5bc5cfef44996b40cab16ceff1170
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 02013171 |
Вебсайт: | http://uozter.gov.ua |
Місцезнаходження: | 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8 |
Контактна особа: |
Оксана Теодорівна Волчек +380352235094 volchek.o.t@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 15:27 |
Очікувана вартість: | 8 013 268,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 066,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки
Лановецького району Тернопільської області
Лановецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
47412, Україна, Тернопільська область, с. Борсуки, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2019 20:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація 04.02..doc | |
04 лютого 2019 16:05 |
Рішення про внесення змін ТД 04.02..docx | |
25 січня 2019 14:53 |
технічне завдання_нова редакція.docx | |
25 січня 2019 14:53 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
24 січня 2019 17:06 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
21 січня 2019 10:38 |
Рішення про внесення змін ТД.docx | |
17 січня 2019 15:42 |
проект договору.docx |
04 лютого 2019 20:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
04 лютого 2019 16:05 |
Тендерна документація 04.02..doc
|
||||||||||||
04 лютого 2019 16:05 |
Рішення про внесення змін ТД 04.02..docx
|
||||||||||||
25 січня 2019 14:53 |
технічне завдання_нова редакція.docx
|
||||||||||||
25 січня 2019 14:53 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||||||||
24 січня 2019 17:06 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||||||||
21 січня 2019 10:38 |
Рішення про внесення змін ТД.docx
|
||||||||||||
17 січня 2019 15:42 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002243-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Код ЄДРПОУ:13347739
Дата подання: 01 березня 2019 09:24
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника – Підприємства «ПІК» Волинської обласної організації інвалідів Всеукраїнськоїорганізації «Союз організацій інвалідів України», Замовник прийняв рішення,затверджене Протоколом тендерного крмітету від 25 лютого 2019 року, про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Начальнику Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Богайчуку Володимиру Григоровичу
Замовник публічної закупівлі:
Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Учасник торгів:
Підприємство «ПІК» (Пошук, Інінціатива, Контакт) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів»
Директор Антипенков О.О.
вул. Кафедральна, 14, м. Луцьк, Волинської області, 43016
e-mail: pik.tender@ukr.net
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2019-01-17-002243-c на «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки Лановецького району Тернопільської області».
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника – Підприємства «ПІК» Волинської обласної організації інвалідів Всеукраїнськоїорганізації «Союз організацій інвалідів України», Замовник прийняв рішення,затверджене Протоколом тендерного крмітету від 25 лютого 2019 року, про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Детально ознайомившись із зазначеним Протоколом, зазначаємо, що Замовником було порушено основні принципи здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінації учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Згідно інформації, розміщеної на сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА за адресою http://uozter.gov.ua/ua/60-sklad-tendernogo-komitetu-derzhavni-zakupivli, тендерний комітет діє відповідно до Положення та затверджено Наказом начальника управління № 193-од від 01.08.2016 року у складі: Чайковська Лідія Зіновіївна – голова комітету; Дейнека Світлана Володимирівна, Чортик Петро Михайлович; Матюк Лариса Михайлівна; Ємчук Ольга Володимирівна; Ткачова Олександра Миронівна. Всього шість осіб. Інша інформація та розпорядчі документи про зміну складу тендерного комітету на офіційному сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА станом на 25 лютого 2019 року відсутні.
Згідно абз. 3 ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входять не менше п'яти осіб.
Як вбачається з Протоколу результату розгляду тендерної пропозиції Підприємствоа «ПІК», вказаний протокол підписаний: Дейнекою С.В. – заступником голови тендерного комітету; Івахів Н.Б. – секретар тендерного комітету; Скарлош Т.Я. та Сельська М.Н.—члени тендерного комітету.
Відпровідно до пункту 2.5 Положення про тендеоний комітет,затвердженого наказом Начальника Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА від 01.08.2016 року № 193-од, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Враховуючи викладене та той факт, що із зазначених в Наказі про створення тендерного комітету № 193-од від 01.08.2016 року присутня лише один член тендерного комітету Дейнека С.В. даний Протокол розгляду тендерної пропозиції і відхилення пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» не відповідає вимогами чинного законодавства в сфері публічних закупівель і прямо порушує його норми.
Вказані в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» підстави відхилення тендерної пропозиції свідчать про упередженість посадових осіб Замовника.
Зокрема, в якості підстави визначено, що інформація про наявність фінансової можливості виконати роботи по договору не відповідає вимогам п. 5.2 Розділу 5, оскільки учасником не подано оригінал довідки про відкриття рахунку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, яким видана банківська гарантія.
В той же час, підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. Розділу 5 визначено, що учасник «для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». Тендерна документація не містить прямої вимоги подавати довідку про відкриття рахунку в банку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, який видає банківську гарантію. В даній ситуації Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, що не суперечить нормам діючого законодавства, в тому числі про банки і банківську діяльнісь. Довідки з банківських установ, в яких Підприємство «ПІК» має відкриті обслуговуючі рахунки надані в повному обсязі.
Крім цього, чинне банківське законодавство (Закон України «Про банки і банківську діяльність», Листи і Накази Національного банку України, Постанови Правління НБУ) не містить обов'язкової вимоги щодо необхідності відкриття поточного обслуговуючого рахунку в банку, який видає банківську гарантію. Зокрема, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах,затверджене Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року.
Оскільки Підприємство «ПІК» має відкриті рахунки в КБ АТ «Приватбанк» та ПАТ АБ «Укргазбанк», Учасником надані довідки про наявність рахунків і відсутність заборгованності по кредитам саме з цих банків.
Визнання тендерним комітетом як підставою для відхилення пропозиції учасника відсутність довідки про відкриття рахунку в банку, який видав банківську гарантію є дискримінаційною та порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі. ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає,що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Щодо вказання учасником адрес сервісних центрів,де здійснюватиметься сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, як це передбачено п. 6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» та відсутності такої інформації в пропозиції Підприємства «ПІК» повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За загальними нормами якість товарів гарантує виробник (ч. 5 ст. 269 ГКУ, ч. 5 ст. 6, ч. 1 ст. 7 Закону № 1023 «Про захист прав споживачів). Разом з тим щодо товарів, виготовлених за межами України, вимоги, установлені ч. 1 ст. 8 Закону № 1023 (у тому числі, з проведення гарантійного ремонту), задовольняються за рахунок продавця (імпортера). Вимога щодо зазначення конкретних сертифікованих центрів по обслуговуванню медичного обладнання примушує учасника заздалегідь укладати угоди на обслуговування Товару, який ним ще не придбаний. Така практика суперечить діючому законодавству України в сфері боротьби з недобросовісною конкуренцією.
Аналогічною є вимога про надання Інструкцій до медичного обладнання. Вказаний документ містить опис конкретного виробу і надається разом з придбаною одиницею Товару. Крім цього,за словами представників фірм,що здійснюють продаж медичного обладнання, вони вже надавали такі документи та мають угоди на поставки аналогічного обладнання з іншою фірмоюю Тому не надаватимуть ніякої документації іншим особам. Це свідчить про наявність корпоративної змови та намагання надати незаконну перевагу іншому учаснику тендеру,з метою забезпечити перемогу потрібній особі.
Щодо терміну дії банківської гарантії і недодержання передбаченого Тендерною окументацією терміну в 90 днів.
Згідно вимог Тендерної окументації п.3 ч. 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів,з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк подання тендерних пропозицій був встановлений до 04.02.2019 року. Термін дії банківської гарантії – 06.05.2019 року,тобто 92 дня. 04.02.2019 року рішенням Тендерного комітету було змінено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 12.02.2019 року.
Дії Замовника щодо розгляду і відхилення пропозиції учасника на засіданні тендерного комітету, де присутній лише один його легітимний член суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Дії тендерного комітету мають ознакиспроб надати незаконні переваги іншому учаснику для забезпечення його перемоги в тендері.
З повагою,
Антипенков О.О.
Розгорнути
Згорнути
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Богайчуку Володимиру Григоровичу
Замовник публічної закупівлі:
Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Учасник торгів:
Підприємство «ПІК» (Пошук, Інінціатива, Контакт) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів»
Директор Антипенков О.О.
вул. Кафедральна, 14, м. Луцьк, Волинської області, 43016
e-mail: pik.tender@ukr.net
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2019-01-17-002243-c на «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки Лановецького району Тернопільської області».
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника – Підприємства «ПІК» Волинської обласної організації інвалідів Всеукраїнськоїорганізації «Союз організацій інвалідів України», Замовник прийняв рішення,затверджене Протоколом тендерного крмітету від 25 лютого 2019 року, про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Детально ознайомившись із зазначеним Протоколом, зазначаємо, що Замовником було порушено основні принципи здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінації учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Згідно інформації, розміщеної на сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА за адресою http://uozter.gov.ua/ua/60-sklad-tendernogo-komitetu-derzhavni-zakupivli, тендерний комітет діє відповідно до Положення та затверджено Наказом начальника управління № 193-од від 01.08.2016 року у складі: Чайковська Лідія Зіновіївна – голова комітету; Дейнека Світлана Володимирівна, Чортик Петро Михайлович; Матюк Лариса Михайлівна; Ємчук Ольга Володимирівна; Ткачова Олександра Миронівна. Всього шість осіб. Інша інформація та розпорядчі документи про зміну складу тендерного комітету на офіційному сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА станом на 25 лютого 2019 року відсутні.
Згідно абз. 3 ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входять не менше п'яти осіб.
Як вбачається з Протоколу результату розгляду тендерної пропозиції Підприємствоа «ПІК», вказаний протокол підписаний: Дейнекою С.В. – заступником голови тендерного комітету; Івахів Н.Б. – секретар тендерного комітету; Скарлош Т.Я. та Сельська М.Н.—члени тендерного комітету.
Відпровідно до пункту 2.5 Положення про тендеоний комітет,затвердженого наказом Начальника Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА від 01.08.2016 року № 193-од, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Враховуючи викладене та той факт, що із зазначених в Наказі про створення тендерного комітету № 193-од від 01.08.2016 року присутня лише один член тендерного комітету Дейнека С.В. даний Протокол розгляду тендерної пропозиції і відхилення пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» не відповідає вимогами чинного законодавства в сфері публічних закупівель і прямо порушує його норми.
Вказані в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» підстави відхилення тендерної пропозиції свідчать про упередженість посадових осіб Замовника.
Зокрема, в якості підстави визначено, що інформація про наявність фінансової можливості виконати роботи по договору не відповідає вимогам п. 5.2 Розділу 5, оскільки учасником не подано оригінал довідки про відкриття рахунку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, яким видана банківська гарантія.
В той же час, підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. Розділу 5 визначено, що учасник «для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». Тендерна документація не містить прямої вимоги подавати довідку про відкриття рахунку в банку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, який видає банківську гарантію. В даній ситуації Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, що не суперечить нормам діючого законодавства, в тому числі про банки і банківську діяльнісь. Довідки з банківських установ, в яких Підприємство «ПІК» має відкриті обслуговуючі рахунки надані в повному обсязі.
Крім цього, чинне банківське законодавство (Закон України «Про банки і банківську діяльність», Листи і Накази Національного банку України, Постанови Правління НБУ) не містить обов'язкової вимоги щодо необхідності відкриття поточного обслуговуючого рахунку в банку, який видає банківську гарантію. Зокрема, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах,затверджене Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року.
Оскільки Підприємство «ПІК» має відкриті рахунки в КБ АТ «Приватбанк» та ПАТ АБ «Укргазбанк», Учасником надані довідки про наявність рахунків і відсутність заборгованності по кредитам саме з цих банків.
Визнання тендерним комітетом як підставою для відхилення пропозиції учасника відсутність довідки про відкриття рахунку в банку, який видав банківську гарантію є дискримінаційною та порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі. ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає,що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Щодо вказання учасником адрес сервісних центрів,де здійснюватиметься сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, як це передбачено п. 6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» та відсутності такої інформації в пропозиції Підприємства «ПІК» повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За загальними нормами якість товарів гарантує виробник (ч. 5 ст. 269 ГКУ, ч. 5 ст. 6, ч. 1 ст. 7 Закону № 1023 «Про захист прав споживачів). Разом з тим щодо товарів, виготовлених за межами України, вимоги, установлені ч. 1 ст. 8 Закону № 1023 (у тому числі, з проведення гарантійного ремонту), задовольняються за рахунок продавця (імпортера). Вимога щодо зазначення конкретних сертифікованих центрів по обслуговуванню медичного обладнання примушує учасника заздалегідь укладати угоди на обслуговування Товару, який ним ще не придбаний. Така практика суперечить діючому законодавству України в сфері боротьби з недобросовісною конкуренцією.
Аналогічною є вимога про надання Інструкцій до медичного обладнання. Вказаний документ містить опис конкретного виробу і надається разом з придбаною одиницею Товару. Крім цього,за словами представників фірм,що здійснюють продаж медичного обладнання, вони вже надавали такі документи та мають угоди на поставки аналогічного обладнання з іншою фірмоюю Тому не надаватимуть ніякої документації іншим особам. Це свідчить про наявність корпоративної змови та намагання надати незаконну перевагу іншому учаснику тендеру,з метою забезпечити перемогу потрібній особі.
Щодо терміну дії банківської гарантії і недодержання передбаченого Тендерною окументацією терміну в 90 днів.
Згідно вимог Тендерної окументації п.3 ч. 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів,з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк подання тендерних пропозицій був встановлений до 04.02.2019 року. Термін дії банківської гарантії – 06.05.2019 року,тобто 92 дня. 04.02.2019 року рішенням Тендерного комітету було змінено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 12.02.2019 року.
Дії Замовника щодо розгляду і відхилення пропозиції учасника на засіданні тендерного комітету, де присутній лише один його легітимний член суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Дії тендерного комітету мають ознакиспроб надати незаконні переваги іншому учаснику для забезпечення його перемоги в тендері.
З повагою,
Антипенков О.О.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 12:28
Тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації детально розглянуто Вашу вимогу за № UA-2019-01-17-002243-c.c1 від 01.03.2019 р. та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
Щодо зазначеної у вимозі інформації про склад тендерного комітету Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – управління). Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України ,,Про публічні закупівліˮ склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджується рішенням замовника. Так, 18.06.2018 року управлінням видано наказ № 405-од ,,Про внесення змін до наказу управління охорони здоровʼя облдержадміністрації від 01 серпня 2016 року № 193-одˮ, відповідно до якого затверджено новий склад тендерного комітету, до якого входить 6 чоловік: Чайковська Л.З. (голова тендерного комітету), Дейнека С.В., Скарлош Т.Я., Сельська М.Н., Івахів Н.Б., Волчек О.Т. Відповідно до протоколу тендерного комітету № 7 від 18 червня 2018 року призначено заступника голови тендерного комітету Дейнеку С.В., яка виконує обов’язки голови тендерного комітету у разі його відсутності, та секретаря тендерного комітету – Волчек О.Т. (у разі відсутності – Івахів Н.Б.).
Рішення тендерного комітету від 25 лютого 2019 року про відхилення пропозиції учасника Підприємства «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» прийнято на засіданні за присутності 4 членів тендерного комітету управління, що становить не менше двох третин членів комітету, отже вказане рішення є легітимним.
Окрім того, зазначимо, що законодавством не передбачено обов’язку оприлюднення складу тендерного комітету чи Положення про нього на офіційному сайті Замовника.
Щодо вказаних в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємства «ПІК» підстав відхилення тендерної пропозиції.
- Згідно з п. 5.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківська гарантія. У разі, якщо Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, то Учасник повинен був надати довідку про те, що рахунок у вказаному банку у нього відсутній, а також довідку про відсутність заборгованості за кредитами, оскільки банк, який видав Учаснику банківську гарантію є його обслуговуючим банком.
- В порушення вимог п.6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання», Учасник не надав лист про наявність сервісного центру в Україні з зазначенням адреси, де здійснювалося б сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником. Варто зауважити, що у відповідності до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно частини 2 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. У період звернення за роз’ясненнями (визначений системою до 02 лютого 2019 18:00) та оскарження умов закупівлі (до 08 лютого 2019 00:00) не було скеровано жодного звернення. Більше того щодо цієї закупівлі не надходило жодних звернень, зокрема, в частині встановлення дискримінаційних вимог. Відтак, в період оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій скаржник може оскаржувати рішення, прийняті замовником, а не умови тендерної документації.
- Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, викладеним у додатку до Документації. Відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, викладеним у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, разом з додаванням завіреної його(їх) копії(й)печаткою виробника або його офіційним представником в Україні. Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до Документації, надається Учасником також у формі заповненої таблиці. В заповнених таблицях згідно медико-технічних вимог є посилання на сторінки інструкцій. Але Учасником не надано самих інструкцій, за винятком моніторів та медичних нош БІОМЕД. Таким чином, не можливо визначити чи буде запропоноване обладнання відповідати вимогам Замовника, що зазначені в документації. Окрім того, Замовник не може вплинути на переговори між потенційними Учасниками закупівлі та виробниками (представниками виробників тощо) з питання отримання тих чи інших документів.
- Відповідно до п.3 ч.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 04.02.2019 р. Рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 р. внесено зміни до тендерної документації. Згідно з ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Таким чином, разом з внесенням змін, кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 12.02.2019 р. Строк дії банківської гарантії №71.00.008453, поданої учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено до «06» травня 2019 року включно, що становить 83 дні, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порушує умови тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Щодо зазначеної у вимозі інформації про склад тендерного комітету Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – управління). Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України ,,Про публічні закупівліˮ склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджується рішенням замовника. Так, 18.06.2018 року управлінням видано наказ № 405-од ,,Про внесення змін до наказу управління охорони здоровʼя облдержадміністрації від 01 серпня 2016 року № 193-одˮ, відповідно до якого затверджено новий склад тендерного комітету, до якого входить 6 чоловік: Чайковська Л.З. (голова тендерного комітету), Дейнека С.В., Скарлош Т.Я., Сельська М.Н., Івахів Н.Б., Волчек О.Т. Відповідно до протоколу тендерного комітету № 7 від 18 червня 2018 року призначено заступника голови тендерного комітету Дейнеку С.В., яка виконує обов’язки голови тендерного комітету у разі його відсутності, та секретаря тендерного комітету – Волчек О.Т. (у разі відсутності – Івахів Н.Б.).
Рішення тендерного комітету від 25 лютого 2019 року про відхилення пропозиції учасника Підприємства «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» прийнято на засіданні за присутності 4 членів тендерного комітету управління, що становить не менше двох третин членів комітету, отже вказане рішення є легітимним.
Окрім того, зазначимо, що законодавством не передбачено обов’язку оприлюднення складу тендерного комітету чи Положення про нього на офіційному сайті Замовника.
Щодо вказаних в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємства «ПІК» підстав відхилення тендерної пропозиції.
- Згідно з п. 5.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківська гарантія. У разі, якщо Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, то Учасник повинен був надати довідку про те, що рахунок у вказаному банку у нього відсутній, а також довідку про відсутність заборгованості за кредитами, оскільки банк, який видав Учаснику банківську гарантію є його обслуговуючим банком.
- В порушення вимог п.6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання», Учасник не надав лист про наявність сервісного центру в Україні з зазначенням адреси, де здійснювалося б сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником. Варто зауважити, що у відповідності до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно частини 2 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. У період звернення за роз’ясненнями (визначений системою до 02 лютого 2019 18:00) та оскарження умов закупівлі (до 08 лютого 2019 00:00) не було скеровано жодного звернення. Більше того щодо цієї закупівлі не надходило жодних звернень, зокрема, в частині встановлення дискримінаційних вимог. Відтак, в період оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій скаржник може оскаржувати рішення, прийняті замовником, а не умови тендерної документації.
- Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, викладеним у додатку до Документації. Відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, викладеним у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, разом з додаванням завіреної його(їх) копії(й)печаткою виробника або його офіційним представником в Україні. Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до Документації, надається Учасником також у формі заповненої таблиці. В заповнених таблицях згідно медико-технічних вимог є посилання на сторінки інструкцій. Але Учасником не надано самих інструкцій, за винятком моніторів та медичних нош БІОМЕД. Таким чином, не можливо визначити чи буде запропоноване обладнання відповідати вимогам Замовника, що зазначені в документації. Окрім того, Замовник не може вплинути на переговори між потенційними Учасниками закупівлі та виробниками (представниками виробників тощо) з питання отримання тих чи інших документів.
- Відповідно до п.3 ч.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 04.02.2019 р. Рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 р. внесено зміни до тендерної документації. Згідно з ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Таким чином, разом з внесенням змін, кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 12.02.2019 р. Строк дії банківської гарантії №71.00.008453, поданої учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено до «06» травня 2019 року включно, що становить 83 дні, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порушує умови тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" |
7 273 409,00
UAH з ПДВ
|
7 075 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» |
7 472 825,40
UAH з ПДВ
|
7 077 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" |
8 012 160,75
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
7 607 163,70
UAH з ПДВ
|
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" |
8 010 460,85
UAH з ПДВ
|
8 010 460,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" #41681223 |
Відхилено |
7 075 000,00
UAH з ПДВ
|
19 лютого 2019 14:25
|
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» #13347739 |
Відхилено |
7 077 555,00
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2019 16:38
|
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" #41342634 |
Відхилено |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2019 10:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" #37306789 |
Відхилено |
7 250 000,00
UAH з ПДВ
|
05 березня 2019 12:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" #41246367 |
Переможець |
8 010 460,85
UAH з ПДВ
|
06 березня 2019 16:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2022 20:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 10:20
|
ДУборсуки.pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:16
|
Борсуки.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 18:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2020 14:11
|
Борсуки ДУ №3.pdf | зміни до договору |
05 травня 2020 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:18
|
Додаткова угода № 2 Договір № 24 Борсуки.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2019 13:37
|
Д № 24 ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
29 березня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
22 березня 2019 13:00
|
Договір № 24 від 22.03.2019 року.pdf | укладений |
22 березня 2019 12:59
|
Додаток 1 до Договору № 24 від 22.03.2019 року.pdf | укладений |
22 березня 2019 12:59
|
Додаток 2 до Договору № 24 від 22.03.2019 року.pdf | укладений |
22 березня 2019 12:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції.. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2020 рік становить 3564134,45 грн. 2. Додаток №2 Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. 3.Реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: "12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання." |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Вартість робіт по даному договорув межах державного фінансування на2021 рік становить: 2323199,19 грн., в тому числі 2090879,27 грн.- кошти державного бюджету, 232319,92 грн.-кошти місцевого бюджету. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |