Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки Лановецького району Тернопільської області
Очікувана вартість
8 013 268,80 UAH
UA-2019-01-17-002243-c 5ec5bc5cfef44996b40cab16ceff1170
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Теодорівна Волчек

+380352235094 volchek.o.t@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа: Оксана Теодорівна Волчек
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 лютого 2019 18:00
Початок аукціону: 13 лютого 2019 15:27
Очікувана вартість: 8 013 268,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 066,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки
Лановецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47412, Україна, Тернопільська область, с. Борсуки, вул. Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 лютого 2019 20:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 січня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 січня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2019 16:05
Тендерна документація 04.02..doc
17 січня 2019 15:42
Тендерна документація.doc
04 лютого 2019 16:05
Рішення про внесення змін ТД 04.02..docx
25 січня 2019 14:53
технічне завдання_нова редакція.docx
24 січня 2019 17:06
технічне завдання_нова редакція.docx
21 січня 2019 10:38
технічне завдання_нова редакція.docx
17 січня 2019 15:42
технічне завдання.docx
25 січня 2019 14:53
Рішення про внесення змін ТД.docx
24 січня 2019 17:06
Рішення про внесення змін ТД.docx
21 січня 2019 10:38
Рішення про внесення змін ТД.docx
17 січня 2019 15:42
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-002243-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Код ЄДРПОУ:13347739
Дата подання: 01 березня 2019 09:24
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника – Підприємства «ПІК» Волинської обласної організації інвалідів Всеукраїнськоїорганізації «Союз організацій інвалідів України», Замовник прийняв рішення,затверджене Протоколом тендерного крмітету від 25 лютого 2019 року, про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Начальнику Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Богайчуку Володимиру Григоровичу

Замовник публічної закупівлі:
Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021

Учасник торгів:
Підприємство «ПІК» (Пошук, Інінціатива, Контакт) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів»
Директор Антипенков О.О.
вул. Кафедральна, 14, м. Луцьк, Волинської області, 43016
e-mail: pik.tender@ukr.net


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2019-01-17-002243-c на «Будівництво амбулаторії первинної медико-санітарної допомоги по вул. Шевченка в с. Борсуки Лановецького району Тернопільської області».
За результатами розгляду тендерної пропозицій учасника – Підприємства «ПІК» Волинської обласної організації інвалідів Всеукраїнськоїорганізації «Союз організацій інвалідів України», Замовник прийняв рішення,затверджене Протоколом тендерного крмітету від 25 лютого 2019 року, про відхилення пропозиції вказаного учасника.
Детально ознайомившись із зазначеним Протоколом, зазначаємо, що Замовником було порушено основні принципи здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінації учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зокрема, ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджуються рішенням замовника. Згідно інформації, розміщеної на сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА за адресою http://uozter.gov.ua/ua/60-sklad-tendernogo-komitetu-derzhavni-zakupivli, тендерний комітет діє відповідно до Положення та затверджено Наказом начальника управління № 193-од від 01.08.2016 року у складі: Чайковська Лідія Зіновіївна – голова комітету; Дейнека Світлана Володимирівна, Чортик Петро Михайлович; Матюк Лариса Михайлівна; Ємчук Ольга Володимирівна; Ткачова Олександра Миронівна. Всього шість осіб. Інша інформація та розпорядчі документи про зміну складу тендерного комітету на офіційному сайті Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА станом на 25 лютого 2019 року відсутні.
Згідно абз. 3 ч. 2 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входять не менше п'яти осіб.
Як вбачається з Протоколу результату розгляду тендерної пропозиції Підприємствоа «ПІК», вказаний протокол підписаний: Дейнекою С.В. – заступником голови тендерного комітету; Івахів Н.Б. – секретар тендерного комітету; Скарлош Т.Я. та Сельська М.Н.—члени тендерного комітету.
Відпровідно до пункту 2.5 Положення про тендеоний комітет,затвердженого наказом Начальника Управління охорони здоров'я Тернопільської ОДА від 01.08.2016 року № 193-од, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Враховуючи викладене та той факт, що із зазначених в Наказі про створення тендерного комітету № 193-од від 01.08.2016 року присутня лише один член тендерного комітету Дейнека С.В. даний Протокол розгляду тендерної пропозиції і відхилення пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» не відповідає вимогами чинного законодавства в сфері публічних закупівель і прямо порушує його норми.
Вказані в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника – Підприємства «ПІК» підстави відхилення тендерної пропозиції свідчать про упередженість посадових осіб Замовника.

Зокрема, в якості підстави визначено, що інформація про наявність фінансової можливості виконати роботи по договору не відповідає вимогам п. 5.2 Розділу 5, оскільки учасником не подано оригінал довідки про відкриття рахунку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, яким видана банківська гарантія.
В той же час, підпунктом 5.2.2. пункту 5.2. Розділу 5 визначено, що учасник «для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами)». Тендерна документація не містить прямої вимоги подавати довідку про відкриття рахунку в банку та відсутність заборгованності за кредитами в банку, який видає банківську гарантію. В даній ситуації Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, що не суперечить нормам діючого законодавства, в тому числі про банки і банківську діяльнісь. Довідки з банківських установ, в яких Підприємство «ПІК» має відкриті обслуговуючі рахунки надані в повному обсязі.
Крім цього, чинне банківське законодавство (Закон України «Про банки і банківську діяльність», Листи і Накази Національного банку України, Постанови Правління НБУ) не містить обов'язкової вимоги щодо необхідності відкриття поточного обслуговуючого рахунку в банку, який видає банківську гарантію. Зокрема, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах,затверджене Постановою правління Національного банку України № 639 від 15.12.2004 року.
Оскільки Підприємство «ПІК» має відкриті рахунки в КБ АТ «Приватбанк» та ПАТ АБ «Укргазбанк», Учасником надані довідки про наявність рахунків і відсутність заборгованності по кредитам саме з цих банків.
Визнання тендерним комітетом як підставою для відхилення пропозиції учасника відсутність довідки про відкриття рахунку в банку, який видав банківську гарантію є дискримінаційною та порушує вимоги законодавства про публічні закупівлі. ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає,що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Щодо вказання учасником адрес сервісних центрів,де здійснюватиметься сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником, як це передбачено п. 6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» та відсутності такої інформації в пропозиції Підприємства «ПІК» повідомляємо, що згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За загальними нормами якість товарів гарантує виробник (ч. 5 ст. 269 ГКУ, ч. 5 ст. 6, ч. 1 ст. 7 Закону № 1023 «Про захист прав споживачів). Разом з тим щодо товарів, виготовлених за межами України, вимоги, установлені ч. 1 ст. 8 Закону № 1023 (у тому числі, з проведення гарантійного ремонту), задовольняються за рахунок продавця (імпортера). Вимога щодо зазначення конкретних сертифікованих центрів по обслуговуванню медичного обладнання примушує учасника заздалегідь укладати угоди на обслуговування Товару, який ним ще не придбаний. Така практика суперечить діючому законодавству України в сфері боротьби з недобросовісною конкуренцією.
Аналогічною є вимога про надання Інструкцій до медичного обладнання. Вказаний документ містить опис конкретного виробу і надається разом з придбаною одиницею Товару. Крім цього,за словами представників фірм,що здійснюють продаж медичного обладнання, вони вже надавали такі документи та мають угоди на поставки аналогічного обладнання з іншою фірмоюю Тому не надаватимуть ніякої документації іншим особам. Це свідчить про наявність корпоративної змови та намагання надати незаконну перевагу іншому учаснику тендеру,з метою забезпечити перемогу потрібній особі.
Щодо терміну дії банківської гарантії і недодержання передбаченого Тендерною окументацією терміну в 90 днів.
Згідно вимог Тендерної окументації п.3 ч. 2 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів,з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк подання тендерних пропозицій був встановлений до 04.02.2019 року. Термін дії банківської гарантії – 06.05.2019 року,тобто 92 дня. 04.02.2019 року рішенням Тендерного комітету було змінено кінцевий термін подання тендерних пропозицій до 12.02.2019 року.
Дії Замовника щодо розгляду і відхилення пропозиції учасника на засіданні тендерного комітету, де присутній лише один його легітимний член суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Дії тендерного комітету мають ознакиспроб надати незаконні переваги іншому учаснику для забезпечення його перемоги в тендері.

З повагою,

Антипенков О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 березня 2019 12:28
Тендерним комітетом Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації детально розглянуто Вашу вимогу за № UA-2019-01-17-002243-c.c1 від 01.03.2019 р. та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Замовника закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу ст. 11 даного Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.

Щодо зазначеної у вимозі інформації про склад тендерного комітету Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – управління). Відповідно до частини 2 статті 11 Закону України ,,Про публічні закупівліˮ склад тендерного комітету та положення про тендерний комітет затверджується рішенням замовника. Так, 18.06.2018 року управлінням видано наказ № 405-од ,,Про внесення змін до наказу управління охорони здоровʼя облдержадміністрації від 01 серпня 2016 року № 193-одˮ, відповідно до якого затверджено новий склад тендерного комітету, до якого входить 6 чоловік: Чайковська Л.З. (голова тендерного комітету), Дейнека С.В., Скарлош Т.Я., Сельська М.Н., Івахів Н.Б., Волчек О.Т. Відповідно до протоколу тендерного комітету № 7 від 18 червня 2018 року призначено заступника голови тендерного комітету Дейнеку С.В., яка виконує обов’язки голови тендерного комітету у разі його відсутності, та секретаря тендерного комітету – Волчек О.Т. (у разі відсутності – Івахів Н.Б.).
Рішення тендерного комітету від 25 лютого 2019 року про відхилення пропозиції учасника Підприємства «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» прийнято на засіданні за присутності 4 членів тендерного комітету управління, що становить не менше двох третин членів комітету, отже вказане рішення є легітимним.
Окрім того, зазначимо, що законодавством не передбачено обов’язку оприлюднення складу тендерного комітету чи Положення про нього на офіційному сайті Замовника.

Щодо вказаних в протоколі від 25 лютого 2019 року розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємства «ПІК» підстав відхилення тендерної пропозиції.
- Згідно з п. 5.2 «Інша інформація» Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції додатково, для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Учасником у складі тендерної пропозиції не подано оригінал довідки або довідок з банку, про відкриття/невідкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яким видана банківська гарантія. У разі, якщо Підприємство «ПІК» не має відкритого обслуговуючого рахунку в банку, який видав банківську гарантію, то Учасник повинен був надати довідку про те, що рахунок у вказаному банку у нього відсутній, а також довідку про відсутність заборгованості за кредитами, оскільки банк, який видав Учаснику банківську гарантію є його обслуговуючим банком.
- В порушення вимог п.6 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання», Учасник не надав лист про наявність сервісного центру в Україні з зазначенням адреси, де здійснювалося б сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником. Варто зауважити, що у відповідності до статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно частини 2 статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. У період звернення за роз’ясненнями (визначений системою до 02 лютого 2019 18:00) та оскарження умов закупівлі (до 08 лютого 2019 00:00) не було скеровано жодного звернення. Більше того щодо цієї закупівлі не надходило жодних звернень, зокрема, в частині встановлення дискримінаційних вимог. Відтак, в період оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій скаржник може оскаржувати рішення, прийняті замовником, а не умови тендерної документації.
- Відповідно до п.1 Додатку 2 тендерної документації «Технічне завдання» товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико-технічним вимогам, викладеним у додатку до Документації. Відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, викладеним у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, разом з додаванням завіреної його(їх) копії(й)печаткою виробника або його офіційним представником в Україні. Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до Документації, надається Учасником також у формі заповненої таблиці. В заповнених таблицях згідно медико-технічних вимог є посилання на сторінки інструкцій. Але Учасником не надано самих інструкцій, за винятком моніторів та медичних нош БІОМЕД. Таким чином, не можливо визначити чи буде запропоноване обладнання відповідати вимогам Замовника, що зазначені в документації. Окрім того, Замовник не може вплинути на переговори між потенційними Учасниками закупівлі та виробниками (представниками виробників тощо) з питання отримання тих чи інших документів.
- Відповідно до п.3 ч.2 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен становити не менше 90 календарних днів, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було встановлено до 04.02.2019 р. Рішенням тендерного комітету Замовника від 04.02.2019 р. внесено зміни до тендерної документації. Згідно з ч.2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Таким чином, разом з внесенням змін, кінцевий строк подання тендерних пропозицій продовжено до 12.02.2019 р. Строк дії банківської гарантії №71.00.008453, поданої учасником у складі тендерної пропозиції, встановлено до «06» травня 2019 року включно, що становить 83 дні, з дня кінцевого строку подання тендерних пропозицій та порушує умови тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 лютого 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП" 7 273 409,00
UAH з ПДВ
7 075 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» 7 472 825,40
UAH з ПДВ
7 077 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП" 8 012 160,75
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 607 163,70
UAH з ПДВ
7 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС" 8 010 460,85
UAH з ПДВ
8 010 460,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2019 20:19
Електронний підпис
04 лютого 2019 19:59
Електронний підпис
04 лютого 2019 19:55
Пояснювальна записка.pdf
04 лютого 2019 19:55
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК Дипломи.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК фото ВАМС.jpg
04 лютого 2019 19:55
КК фото Шиян.jpg
04 лютого 2019 19:55
КК фото Селюкова.jpg
04 лютого 2019 19:55
КК ТК Вальчук М.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК ТК Вальчук В.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК ТК Селюкова.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК ТК Вальчук Г.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК Договір оренди ТЗ.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК Ліцензія з додатком.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК Штатний розпис.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК Довідка 1 - ПВ.pdf
04 лютого 2019 19:55
КК ТК Тарнавський.pdf
04 лютого 2019 19:55
ЦП Проект договору.pdf
04 лютого 2019 19:55
ЦП Ліцензія з додатком.pdf
04 лютого 2019 19:55
ЦП Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 19:55
ЦП Гарантійний лист.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Статут.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 лютого 2019 19:55
ВПВ17.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Протокол зборів.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Баланс.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Довіреність.pdf
04 лютого 2019 19:55
ІД Наказ на директора.pdf

Публічні документи

20 лютого 2019 11:13
Електронний підпис
20 лютого 2019 10:58
Договірна ціна
20 лютого 2019 10:58
Відомість ресурсів
20 лютого 2019 10:58
Кошторис
20 лютого 2019 10:58
Інформаційна модель
11 лютого 2019 14:50
Електронний підпис
11 лютого 2019 14:47
Реєстр документів_.pdf
11 лютого 2019 14:47
МТВ_Борсуки 2.rar
11 лютого 2019 14:47
МТВ_Гарантійні листи.zip
11 лютого 2019 14:47
кошторис.rar
11 лютого 2019 14:47
КК_ПВ-1.pdf
11 лютого 2019 14:47
ІД_Штатний розпис ПІК.pdf
11 лютого 2019 14:47
ІД_Фінансовий звіт 2018.pdf
11 лютого 2019 14:47
ІД_Статут.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_Ліцензія ПІК.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_Лист 90 днів.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_ТУ_КУБО.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_КУБО_НОВЕ.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_ІПН директора.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_витяг ЄДРПОУ_ПІК.pdf
11 лютого 2019 14:46
ІД_Cвідоцтво ПДВ.pdf
11 лютого 2019 14:46
ВПВ_17_1.pdf
11 лютого 2019 14:46
ВПВ_17.pdf
11 лютого 2019 14:46
Установчі ПІК.rar
11 лютого 2019 14:45
КК___Свідоцтва на ТЗ.rar
11 лютого 2019 14:45
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

12 лютого 2019 00:01
Електронний підпис
12 лютого 2019 00:00
довідка з Укрсиббанку.pdf
12 лютого 2019 00:00
штатний розпис, наказ.pdf
12 лютого 2019 00:00
ліцензія.pdf
12 лютого 2019 00:00
лист відгук УКБ.jpg
12 лютого 2019 00:00
досвід_договір.pdf
12 лютого 2019 00:00
досвід_акти.pdf
12 лютого 2019 00:00
витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2019 00:00
цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2019 00:00
реєстр.pdf
12 лютого 2019 00:00
проект договору.pdf
12 лютого 2019 00:00
договірна ціна.pdf
12 лютого 2019 00:00
довідка_діяльність.pdf
12 лютого 2019 00:00
довідка про звітність.pdf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ОПР.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
12 лютого 2019 00:00
70_ДЦ_ИВР.rtf
12 лютого 2019 00:00
70.imd
12 лютого 2019 00:00
договірна ціна.pdf

Публічні документи

28 лютого 2019 13:08
Електронний підпис
28 лютого 2019 13:06
Договірна ціна.pdf
12 лютого 2019 17:17
Електронний підпис
12 лютого 2019 17:15
Проект договору.pdf
12 лютого 2019 17:15
додат_серт відпов_одн.jpg
12 лютого 2019 17:15
паспорт кушетка_укр.doc
12 лютого 2019 17:15
Монітор пацієнта.pdf
12 лютого 2019 17:15
Мікроскоп бінокуляр.pdf
12 лютого 2019 17:15
Мікроскоп тринок..pdf
12 лютого 2019 17:15
Офтальмоскопи.pdf
12 лютого 2019 17:15
Отоскоп_мини_укр.pdf
12 лютого 2019 17:15
Сумка-укладка лікаря.docx
12 лютого 2019 17:15
Освітлювач.pdf
12 лютого 2019 17:15
ліхтарик_ваги_romed.pdf
12 лютого 2019 17:15
Назларинг_укр.pdf
12 лютого 2019 17:15
глюкометр_укр.pdf
12 лютого 2019 17:15
Дерматоскоп.pdf
12 лютого 2019 17:15
Сумка-холодильник.pdf
12 лютого 2019 17:14
Отоскоп_укр.PDF
12 лютого 2019 17:14
Стето-скопи_укр.pdf
12 лютого 2019 17:14
Центрифуга.pdf
12 лютого 2019 17:14
Ліхтарик.pdf
12 лютого 2019 17:14
1-ЗВТ Інструкція ваги.pdf
12 лютого 2019 17:14
Перкусійний молоток.pdf
12 лютого 2019 17:14
Лотки_укр.pdf
12 лютого 2019 17:14
Інструкція комірці.doc
12 лютого 2019 17:14
Опис ендоскопів.pdf
12 лютого 2019 17:13
Інструкція ноші.docx
12 лютого 2019 17:13
ПАСПОРТ Ширма_укр.doc
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ИВР.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_6-1-4.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ Договірна ціна.pdf
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_6-1-2.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_7-1-1.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_6-1-3.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_6-1-5.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ССР_5.xls
12 лютого 2019 17:13
ТЧ 25_ДЦ_ЛС1_6-1-1.xls
12 лютого 2019 17:12
Цінова пропозиція.pdf
12 лютого 2019 17:12
ІД Статут.pdf
12 лютого 2019 17:12
ІД Гарантійні листи.pdf
12 лютого 2019 17:12
ІД Банківска ліцензія.pdf
12 лютого 2019 17:11
ІД Довідка санкції.pdf
12 лютого 2019 17:11
ІД Витяг ПДВ.pdf
12 лютого 2019 17:11
ІД Довідка субпідряд.pdf
12 лютого 2019 17:11
ІД Копія наказу.pdf
12 лютого 2019 17:08
17()~1.PDF

Публічні документи

06 березня 2019 16:40
Довідка ст. 17.pdf
05 березня 2019 13:44
Електронний підпис
05 березня 2019 13:27
Електронний підпис
05 березня 2019 12:49
83.imd
05 березня 2019 12:49
83_ДЦ_ОС_7-1.rtf
05 березня 2019 12:49
83_ДЦ_ОС_6-1.rtf
05 березня 2019 12:49
83_ДЦ_ОС_2-1.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ОПР.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ИВР.rtf
05 березня 2019 12:48
83_ДЦ_ДЦ.rtf
12 лютого 2019 13:43
Електронний підпис
11 лютого 2019 17:13
Електронний підпис
11 лютого 2019 16:33
Scan_диспомед.pdf
11 лютого 2019 16:09
Біла3.jpg
11 лютого 2019 16:09
IMG_20190211_144836.jpg
11 лютого 2019 16:09
IMG_20190211_144903.jpg
11 лютого 2019 13:52
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:53
Електронний підпис
08 лютого 2019 14:52
Лицензия банка.pdf
08 лютого 2019 14:52
Гайдун302(гарантії).PDF
08 лютого 2019 13:02
Електронний підпис
08 лютого 2019 13:01
Гар_листи_мед.rar
08 лютого 2019 13:01
Сертификаты.part3.rar
08 лютого 2019 13:01
Сертификаты.part2.rar
08 лютого 2019 13:01
Сертификаты.part1.rar
08 лютого 2019 12:50
Електронний підпис
08 лютого 2019 12:48
ТЗ_заповнене.docx
08 лютого 2019 12:48
ТЗ_підпис_ост стор.pdf
08 лютого 2019 12:48
Технічне завдання .doc
08 лютого 2019 12:48
napad2.jpg
08 лютого 2019 12:48
ПЕРЕДМ2.jpg
08 лютого 2019 12:48
ПЕРЕДМ1.jpg
08 лютого 2019 12:48
Нападівка2.jpg
08 лютого 2019 12:48
Напад1.jpg
08 лютого 2019 12:48
мишк4.JPG
08 лютого 2019 12:48
мишк3.JPG
08 лютого 2019 12:48
мишк2.JPG
08 лютого 2019 12:48
мишк1.JPG
08 лютого 2019 12:48
Борсуки3.jpg
08 лютого 2019 12:48
Борсуки2.jpg
08 лютого 2019 12:48
Борсуки1.jpg
04 лютого 2019 16:24
Инструкции.rar
04 лютого 2019 16:24
КК_Техпаспорт_Боляк.rar
04 лютого 2019 16:24
ТЧ_Вікна_Сертифікат.jpg
04 лютого 2019 16:24
KK_відгук4.pdf
04 лютого 2019 16:24
KK_відгук3.pdf
04 лютого 2019 16:24
Копія витягу з ЄДР.pdf
04 лютого 2019 16:24
КК_Копії договорів ЦПХ.pdf
04 лютого 2019 16:24
КК_Копії дипломів .pdf
04 лютого 2019 16:24
КК_відгук5.pdf
04 лютого 2019 16:24
ІД_Копія Статут.pdf
04 лютого 2019 16:24
ІД_Копія Протокол.pdf
04 лютого 2019 16:24
ІД_Копія Наказу.pdf
04 лютого 2019 16:23
ІД_Копія витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2019 16:23
ІД_Копія Балансу та ФЗ.pdf
04 лютого 2019 16:23
ЦП_ План фінансування.pdf
04 лютого 2019 16:23
Цінова пропозиція.pdf
04 лютого 2019 16:23
Проект договору.pdf
04 лютого 2019 16:23
КК_Лист на дозволи.pdf
04 лютого 2019 16:23
КК_Довіреність.pdf
04 лютого 2019 16:23
КК_Довідка працівники.pdf
04 лютого 2019 16:23
ІД_ Гарантійний лист.pdf
04 лютого 2019 16:23
Зміст.pdf
04 лютого 2019 16:23
Договірна ціна.pdf
04 лютого 2019 16:23
Лицензия Банковская.pdf
04 лютого 2019 16:23
Гайдун302(гарантії).PDF
04 лютого 2019 16:23
16.imd
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОС_7-1.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОС_6-1.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОС_2-1.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:23
16_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_6-1-5.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
04 лютого 2019 16:22
16_ДЦ_ИВР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"

Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»

ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНОПІЛЬ-ВМП"
#41681223
Відхилено 7 075 000,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2019 14:25
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Відхилено 7 077 555,00
UAH з ПДВ
25 лютого 2019 16:38
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ГРУП"
#41342634
Відхилено 7 100 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2019 10:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Відхилено 7 250 000,00
UAH з ПДВ
05 березня 2019 12:20
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС"
#41246367
Переможець 8 010 460,85
UAH з ПДВ
06 березня 2019 16:06

Документи

19 лютого 2019 14:25
Електронний підпис
19 лютого 2019 14:20
Протокол с.Борсуки 1.pdf

Документи

25 лютого 2019 16:38
Електронний підпис
25 лютого 2019 16:32
Протоко ПІК.pdf

Документи

27 лютого 2019 10:01
Електронний підпис
27 лютого 2019 09:57
Протокол розгляду 3.pdf

Документи

05 березня 2019 12:20
Електронний підпис
05 березня 2019 12:17
Протокол с. Борсуки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРБУДСЕРВІС"
#41246367
8 010 460,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2022 20:57
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2021 10:20
ДУборсуки.pdf зміни до договору
14 травня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 18:16
Борсуки.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 18:15
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:11
Борсуки ДУ №3.pdf зміни до договору
05 травня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:18
Додаткова угода № 2 Договір № 24 Борсуки.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:17
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 13:37
Д № 24 ДУ № 1.pdf зміни до договору
29 березня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 13:00
Договір № 24 від 22.03.2019 року.pdf укладений
22 березня 2019 12:59
Додаток 1 до Договору № 24 від 22.03.2019 року.pdf укладений
22 березня 2019 12:59
Додаток 2 до Договору № 24 від 22.03.2019 року.pdf укладений
22 березня 2019 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: Додаток № 2 до Договору «Календарний план виконання робіт» викласти в новій редакції..
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: 12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2020 р., а в частині розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2020 рік становить 3564134,45 грн. 2. Додаток №2 Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції. 3.Реквізити Замовника та Підрядника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору, а саме: пункт 12.1. Розділу 12 Договору викласти у такій редакції: "12.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до "31" грудня 2021 р., а в частині розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт по даному договорув межах державного фінансування на2021 рік становить: 2323199,19 грн., в тому числі 2090879,27 грн.- кошти державного бюджету, 232319,92 грн.-кошти місцевого бюджету.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 010 460,85
UAH (в тому числі ПДВ 1 335 076,80 UAH)