Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Службовий автотранспорт медичних працівників закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості
Service vehicles for medical workers in health care institutions working in rural areas
Очікувана вартість
17 000 000,00 UAH
UA-2019-01-17-002175-c 287fc01312bb42b6bbfc2cb4f8043623
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Дехтяр

+380362266887 tender_uoz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Контактна особа: Вікторія Дехтяр
+380362266887
tender_uoz@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олег Вівсянник
+380673601855
tender_uoz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of Rivne Region State Administration
National ID: 02013136
Contact point: Victoria Dehtyar
+380362266887
tender_uoz@ukr.net
Additional contacts: Олег Вівсянник
+380673601855
tender_uoz@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 лютого 2019 16:00
Очікувана вартість: 17 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 17 січня 2019 15:34
Enquiries until: 08 лютого 2019 16:00
Complaints submission until: до 14 лютого 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 лютого 2019 16:00

Information

Estimated total value: 17 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Детальна інформація наведена в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 штука
Службовий автотранспорт медичних працівників закладів охорони здоров'я, що працюють у сільській місцевості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 16 липня, 38
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Service vehicles for medical workers in health care institutions working in rural areas
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 30 червня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 лютого 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:53
Перелік змін (2).docx
08 лютого 2019 14:53
ТД АВТО (нова редакція) (2).doc
06 лютого 2019 11:42
Перелік змін (1).docx
06 лютого 2019 11:42
ТД АВТО (нова редакція) (1).doc
25 січня 2019 10:02
ТД АВТО (нова редакція).doc
25 січня 2019 10:02
Перелік змін.docx
17 січня 2019 16:15
ТД АВТО.doc
08 лютого 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 лютого 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2019 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 лютого 2019 14:53
Перелік змін (2).docx
08 лютого 2019 14:53
ТД АВТО (нова редакція) (2).doc
06 лютого 2019 11:42
Перелік змін (1).docx
06 лютого 2019 11:42
ТД АВТО (нова редакція) (1).doc
25 січня 2019 10:02
ТД АВТО (нова редакція).doc
25 січня 2019 10:02
Перелік змін.docx
17 січня 2019 16:15
ТД АВТО.doc
17 січня 2019 16:07
ТД АВТО.doc
17 січня 2019 15:34
ТД АВТО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оплата пенсійного збору
Дата подання: 22 січня 2019 16:07
Дата відповіді: 25 січня 2019 09:48
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В п. 6.3.(розділ 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено наступне: «На учасника-переможця покладається обов’язок доставки транспортних засобів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з сплатою пенсійного збору за першу реєстрацію транспортних засобів та з такою доставкою.» Згідно п. 12. ПОРЯДОКУ сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1998 р. № 1740 Платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів є підприємства, установи та організації всіх форм власності, а також фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в територіальних органах з надання сервісних послуг МВС……., З метою розширення учасників конкурсних торгів та створення більшої конкурентності прошу надати розвернуте роз’яснення які саме витрати маються на увазі та чи оплата суми пенсійного збору також покладається на продавця.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення від 22.01.2019 через електронну систему закупівель щодо оплати пенсійного збору, управління охорони здоров’я облдержадміністрації в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’ясняє наступне.
Відповідно до пункту 12 Порядку сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 1998 року № 1740 (зі змінами) платниками збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій з відчуження легкових автомобілів є підприємства, установи та організації всіх форм власності, а також фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі, що підлягають першій державній реєстрації в Україні в територіальних органах з надання сервісних послуг МВС, шляхом купівлі легкових автомобілів, у тому числі у виробників або торгівельних організацій (крім випадків забезпечення автомобілями осіб з інвалідністю згідно із законодавством).
Відповідно до вищенаведеного в пункт 6.3 Розділу 6 тендерної документації будуть внесені наступні зміни: «На учасника-переможця покладається обов’язок доставки транспортних засобів за адресою, що визначена згідно цієї документації, а так само витрати, що пов’язані з такою доставкою згідно умов DDP Інкотермс 2010».
Коригування технічних характеристик
Дата подання: 02 лютого 2019 15:27
Дата відповіді: 06 лютого 2019 11:36
Для відповідності технічним вимогам прошу внести наступні зміни в технічне завдання щодо предмету закупівлі: складаний ключ з дистанційним керуванням - замінити на ключ з дистанційним керуванням; сталевий захист картера двигуна та задніх гальмівних дисків - замінити на сталевий захист картера двигуна; Монітор 4х4 (кут нахилу, кут крена, компас) - видалити, у зв'язку із внесенням коректив у комплектації автомобіля заводом-виробником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для відповідності технічним вимогам тендерним комітетом прийнято рішення внести зміни до тендерної документації, а саме складаний ключ з дистанційним керуванням замінити на ключ з дистанційним керуванням сталевий. Решта - без змін

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-002175-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОГДАН-АВТО РІВНЕ", Код ЄДРПОУ:37796948
Дата подання: 25 січня 2019 15:56
Зміна технічних характеристик
У додатку № 1 до тендерної документції, а саме в таблиці технічні вимоги і якісні характистики та основні вимоги до договору, вказані параметри:норма токсичності EURO 6; тип вприскування – багатоточкове, послідовне; наявність повнорозмірного запасного колеса; три задніх з’ємних підголівника; наявність датчика нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів; наявність режиму ECO; наявність монітору 4Х4 ( кут нахилу,кут крена, компас). Чи суттєво зміниться предмет закупівлі, якщо змінити технічні характеристи на: норма токсичності EURO 5; тип вприскування – розподільне і турбонадув; наявність малогабаритного запасного колеса; три задніх з’ємних підголівника регулюються; пункт наявність датчика нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів- видалити; пункт «наявність режиму ECO»- видалити; пункт наявність монітору 4Х4 ( кут нахилу,кут крена, компас) - видалити
Якщо дані характеристи суттєво не впливають на предмет закупівлі, просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 10:44
На Ваше звернення від 25.01.2019 через електронну систему закупівель щодо зміни технічних характеристик, управління охорони здоров’я облдержадміністрації в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’ясняє наступне.
При підготовці додатку № 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості були враховані вимоги листа МОЗ України від 23.08.2018 року № 19.1-09-1277/22277 (копії додаються) до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2018 № 983 (зі змінами).
Додаток на 7 арк.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002175-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БОГДАН-АВТО РІВНЕ", Код ЄДРПОУ:37796948
Дата подання: 26 січня 2019 09:36
Зміна технічних характеристик

Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У додатку № 1 до тендерної документції, а саме в таблиці технічні вимоги і якісні характистики та основні вимоги до договору, вказані параметри:норма токсичності EURO 6; тип вприскування – багатоточкове, послідовне; наявність повнорозмірного запасного колеса; три задніх з’ємних підголівника; наявність датчика нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів; наявність режиму ECO; наявність монітору 4Х4 ( кут нахилу,кут крена, компас). Чи суттєво зміниться предмет закупівлі, якщо змінити технічні характеристи на: норма токсичності EURO 5; тип вприскування – розподільне і турбонадув; наявність малогабаритного запасного колеса; три задніх з’ємних підголівника регулюються; пункт наявність датчика нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів- видалити; пункт «наявність режиму ECO»- видалити; пункт наявність монітору 4Х4 ( кут нахилу,кут крена, компас) - видалити
Якщо дані характеристи суттєво не впливають на предмет закупівлі, просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 січня 2019 11:59
На Ваше звернення від 26.01.2019 через електронну систему закупівель щодо зміни технічних характеристик, управління охорони здоров’я облдержадміністрації в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’ясняє наступне.
При підготовці додатку № 1 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації для закупівлі службового автотранспорту медичних працівників комунальних закладів охорони здоров’я, що працюють у сільській місцевості в рамках коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості були враховані вимоги листа МОЗ України від 23.08.2018 року № 19.1-09-1277/22277 (копії додаються) до колісних транспортних засобів, які планується закуповувати відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 06.12.2018 № 983 (зі змінами).
Додаток на 7 арк.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002175-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БОГДАН-АВТО РІВНЕ", Код ЄДРПОУ:37796948
Дата подання: 05 лютого 2019 10:46
Про виключення з документації дискримінаційних вимог
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, що характеризує певну модель автомобіля, чим виключать участь в торгах інших учасників, що унеможливлює ефективне використання бюджетних коштів. В своїй попередній відповіді від 30.01.2019 р. на вимогу від 26.01.2019р. Ви відмовляєте в задоволенні вимоги зміни технічних характеристик та посилаєтесь на вимоги листа МОЗ України від 23.08.2018р. № 19.1-09 1277/22277. Уважно ознайомившись з вимогами вказаного листа потенційний учасник не знайшов вимог щодо;
- норми токсичності лише EURO 6, там допускається норма не нижче EURO 5,
- наявность датчика нагадування про не пристебнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів, там мова взагалі про це не йдеться,
- тип вприскування- нічого не сказано,
- наявність повнорозмірного запасного колеса- нічого не сказано
- три задніх з’ємних підготовника- нічого не сказано.
- Наявність режиму ЕСО – нічого не сказано
- Наявність монітору 4Х4
Тобто Замовник виключає автомобіль з нормою токсичності EURO 5, без наявності датчика нагадування про не пристебнуті ремені безпеки водія та 4 пасажирів, з типом вприскування палива іншого, ніж багатоточкове, послідовне, без наявності режиму ЕСО, з неповно розмірним запасним колесом, передбаченим виробником, без монітора 4Х4, що не впливає на ті рекомендації, що викладені в листі МОЗ України від 23.08.2018р. № 19.1-09 1277/22277, що є дискримінацією по відношенню до учасників, які мають еквівалент автомобіля, який мається на увазі в тендерній документації.
Як можна обґрунтувати вимогу наявності монітора 4Х4, так само і тип вприскування, повнорозмірне запасне колесо? Прошу обґрунтувати. На думку учасника це є лише формальним приводом для дискваліфікації будь якого учасника, який запропонував більш вигідну пропозицію
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником вказаних вище характеристик автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації вказані дискримінаційні вимоги.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2019 14:22
На Ваше звернення від 05.02.2019 року інформуємо наступне. ТК УОЗ на підставі та виконання вимог листа МОЗ України від 23.08.2018 року №19.1-09 1277/22277 вносить зміни в ТД щодо норм токсичності не нижче ніж рівень EURO 5.
Всі інші конструктивні можливості предмету закупівлі залишити без змін, оскільки технічна специфікація не містить посилання ні на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження ні на виробника. Таким чином, тендерна документація жодним чином не виключає участь будь яких учасників.
Номер вимоги: UA-2019-01-17-002175-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВІК ПАРТНЕР, Код ЄДРПОУ:36354758
Дата подання: 07 лютого 2019 00:22
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ЩОДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Для добросовісної конкуренції серед учасників просимо внести зміни у технічне завдання:
-сталевий захист картера двигуна та задніх гальмівних дисків замінити на сталевий захист картера двигуна та передніх гальмівних дисків.
-монітор 4х4 (кут нахилу, кут крена, компас) - видалити.
-датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4-x пасажирів замінити на датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія
-вимоги, яким повинні відповідати нові колісні транспортні засоби категорії М 1
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 лютого 2019 14:30
На Ваше звернення від 07.02.2019 року інформуємо наступне. ТД УОЗ РОДА з метою забезпечення добросовісної конкуренції вносить зміни в Додаток 1 до тендерної документації "Технічне завдання щодо предмету закупівлі", а саме замінити слова: "Сталевий захист картера двигуна та задніх гальмівних дисків" на слова: "Сталевий захист картера двигуна".
Всі інші конструктивні можливості предмету закупівлі залишити без змін.

Документи

30 січня 2019 10:44
1.jpg
30 січня 2019 10:44
2.jpg
30 січня 2019 10:44
3.jpg
30 січня 2019 10:44
4.jpg
30 січня 2019 10:44
5.jpg
30 січня 2019 10:44
6.jpg
30 січня 2019 10:44
7.jpg

Документи

30 січня 2019 11:59
1.jpg
30 січня 2019 11:59
2.jpg
30 січня 2019 11:59
3.jpg
30 січня 2019 11:59
4.jpg
30 січня 2019 11:59
5.jpg
30 січня 2019 11:59
6.jpg
30 січня 2019 11:59
7.jpg

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 березня 2019
UA-2019-01-17-002175-c287fc01312bb42b6bbfc2cb4f8043623
Найменування: Управління охорони здоров'я Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02013136
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. 16 ЛИПНЯ БУД. 38
Учасник Документи Рішення
ПВКФ "В.С.К." Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВІК ПАРТНЕР Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" Документи
Відхилено
Документи

Документи

12 березня 2019 12:42
Протокол розгляду 16.pdf
12 березня 2019 12:44
Електронний підпис

Документи

12 березня 2019 14:07
Протокол розгляду 17.pdf
12 березня 2019 14:11
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2019 14:43
Електронний підпис
16 лютого 2019 18:11
Фото 4.jpg
16 лютого 2019 18:11
Фото 3.jpg
16 лютого 2019 18:11
Фото 2.jpg
16 лютого 2019 18:11
Фото 1.jpg
16 лютого 2019 18:11
Ф2 2.jpg
16 лютого 2019 18:11
Ф2 1.jpg
16 лютого 2019 18:11
Статут.pdf
16 лютого 2019 18:11
Сертифікат типу.pdf
16 лютого 2019 18:11
Протокол зборів.pdf
16 лютого 2019 18:11
Протокол Бречко (2).jpg
16 лютого 2019 18:11
Протокол Бречко (1).jpg
16 лютого 2019 18:11
Паспорт на автомобіль.pdf
16 лютого 2019 18:11
паспорт Бречко.pdf
16 лютого 2019 18:11
квитанція Ф2.jpg
16 лютого 2019 18:11
Квитанція Ф1.jpg
16 лютого 2019 18:11
Дилерська угода.pdf
16 лютого 2019 18:11
Виписка Бречко (2).jpg
16 лютого 2019 18:11
Виписка Бречко (1).jpg
16 лютого 2019 18:11
Брошура.pdf
16 лютого 2019 18:11
БалансФ1 2.jpg
16 лютого 2019 18:11
Баланс Ф1 1.jpg

Документи

12 березня 2019 14:58
Протокол розгляду 18.pdf
12 березня 2019 15:00
Електронний підпис

Публічні документи

18 лютого 2019 15:08
Електронний підпис
18 лютого 2019 15:02
дилерський 5.jpg
18 лютого 2019 15:02
Статут.pdf
18 лютого 2019 15:02
Св_доцтво ПДВ.JPG
18 лютого 2019 15:02
Протокол 11.02.2019 2.JPG
18 лютого 2019 15:02
Протокол 11.02.2019.JPG
18 лютого 2019 15:02
проект договору 5.jpg
18 лютого 2019 15:02
проект договору 4.jpg
18 лютого 2019 15:02
проект договору 3.jpg
18 лютого 2019 15:02
проект договору 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
проект договору 1.jpg
18 лютого 2019 15:02
лист екологія.jpg
18 лютого 2019 15:02
копія сертифікат 2.JPG
18 лютого 2019 15:02
копія сертифікат.JPG
18 лютого 2019 15:02
запобігання корупції.JPG
18 лютого 2019 15:02
едрпоу 1.jpg
18 лютого 2019 15:02
ЕДРПОУ.jpg
18 лютого 2019 15:02
довідка не банкрут.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський підписи.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 11.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 10.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 9.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 8.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 7.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 6.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 4.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 3.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
дилерський.jpg
18 лютого 2019 15:02
витяг 5.jpg
18 лютого 2019 15:02
витяг 4.jpg
18 лютого 2019 15:02
витяг 3.jpg
18 лютого 2019 15:02
витяг 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
витяг 1.jpg
18 лютого 2019 15:02
H2-1 Інструкція Укр.pdf
18 лютого 2019 15:02
Certificate of Type - H2 - 00.PDF
18 лютого 2019 15:02
паспорт завірений.pdf
18 лютого 2019 15:02
Протокол.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 7.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 6.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 5.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 4.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 3.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
Контракт.jpg
18 лютого 2019 15:02
Протокол 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
6.jpg
18 лютого 2019 15:02
5.jpg
18 лютого 2019 15:02
3.jpg
18 лютого 2019 15:02
2.jpg
18 лютого 2019 15:02
1.jpg
18 лютого 2019 15:02
7.jpg
18 лютого 2019 15:02
акт пп 2.jpg
18 лютого 2019 15:02
акт пп4.jpg
18 лютого 2019 15:02
акт пп.jpg
18 лютого 2019 15:02
акт пп 3.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання 004.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання 003.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання 002.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання 001.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання.jpg
18 лютого 2019 15:02
рекламний проспект 004.jpg
18 лютого 2019 15:02
рекламний проспект 003.jpg
18 лютого 2019 15:02
рекламний проспект 002.jpg
18 лютого 2019 15:02
рекламний проспект 001.jpg
18 лютого 2019 15:02
рекламний проспект.jpg
18 лютого 2019 15:02
довідка.jpg
18 лютого 2019 15:02
технічне завдання 005.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПВКФ "В.С.К."

ТОВ ВІК ПАРТНЕР

ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій