Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 09220000-7 Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини (Парафін твердий)
Очікувана вартість
112 516,00 UAH
UA-2019-01-17-001995-c ● dd23e1c7464d408283f19f43e892920f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО" |
Код ЄДРПОУ: | 24987654 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Лідія Іванівна Терещенко +380563765038 l.terechehko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 січня 2019 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 112 516,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09220000-7: Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини
вся інформація про акупівлю в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1223 кілограм
Парафін П 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 лютого 2019
—
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09220000-7 — Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2019 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2019 10:29 |
оголошення парафин.doc |
22 січня 2019 10:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 січня 2019 10:29 |
оголошення парафин.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-01-17-001995-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮГСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:25022793
Дата подання: 01 лютого 2019 17:07
Лист до замовника щодо безпідставної дискваліфікації
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Сертифікат наданий в складі тендерної пропозиції – наданий як зразок, оскільки постачальник-імпортет ТОВ «АЗОВСИНТЕЗ» (який вказаний в довідці про походження товару) завіз на територію України 266 тн (що вказано в сертифікаті) і на момент проведення аукціону в наявності були залишки саме цієї партії товару, та на момент поставки ТОВ «ЮГСЕРВІС» надало гарантійне зобов’язання про поставку товару з залишком терміну придатності не менше ніж 80 %, відповідно до умов Тендерної документації, оскільки постачальник-імпортет в лютому 2019 року отримує нову партію товару. Що стосується ненадання зразку, то просимо зазначити, що в Тендерній документації не вказано потрібну кількість зразку та контактні данні особи на кого потрібно передати зразок для випробувань. На контактному телефоні замовника вказаному на торгівельному майданчику та в Тендерній документації 380563765038 не відповідають, на електронну пошту, вказану на торгівельному майданчику l.terechehko@ukr.net надіслано було лист з проханням дати роз’яснення щодо проби, та надати правильні контактні телефону (скриншот листа надається), відповідь на цей лист не надійшла.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Якщо заходи по скасуванню рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» не будуть прийняті у встановлені строком ЗУ, маємо наміри направити оскарження в АМКУ.
Додатки: скриншот електронного листа звернення до Замовника
Розгорнути
Згорнути
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Якщо заходи по скасуванню рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» не будуть прийняті у встановлені строком ЗУ, маємо наміри направити оскарження в АМКУ.
Додатки: скриншот електронного листа звернення до Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 15:57
Шановний учаснику, згідно п.3 Додатку №2 (графік поставки) нашого оголошення, на лютий місяць 2019 заплановано закупівлю 300,00 кг парафіну. На момент проведення аукціону, виходячи з наданих Вами документів, Ваше підприємство не може виконати наші вимоги та забезпечити постачання товару з відповідними строками придатності, згідно наданого сертифікату (який надано, як зразок).
Сертифікат-це найважливіший документ якості товару.
КЗ «ДОПАБ» не може ризикувати своєю безперебійною роботою та підписувати договір на закупівлю товару, якого, будячи з пояснення Вашої скарги, ще навіть не має на території України, а лише буде заведений в лютому місяці.
Тим паче, про які зразки може йти мова, якщо у Вас на момент надання зразків є лише товар, який не відповідає нашим технічним вимогам.
На підставі вищезазначеного Ваша скарга не може бути задоволена.
Сертифікат-це найважливіший документ якості товару.
КЗ «ДОПАБ» не може ризикувати своєю безперебійною роботою та підписувати договір на закупівлю товару, якого, будячи з пояснення Вашої скарги, ще навіть не має на території України, а лише буде заведений в лютому місяці.
Тим паче, про які зразки може йти мова, якщо у Вас на момент надання зразків є лише товар, який не відповідає нашим технічним вимогам.
На підставі вищезазначеного Ваша скарга не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮГСЕРВІС #25022793 |
Відхилено |
100 970,88
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2019 12:05
|
ФОП Журавська Марина Леонідівна #3158619863 |
Переможець |
107 624,00
UAH з ПДВ
|
05 лютого 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:07
|
10П.pdf | укладений |
27 грудня 2019 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2019 14:28
|
договор 10П.pdf | укладений |
08 лютого 2019 08:33
|