Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 09220000-7 Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини (Парафін твердий)
Очікувана вартість
112 516,00 UAH
UA-2019-01-17-001995-c dd23e1c7464d408283f19f43e892920f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лідія Іванівна Терещенко

+380563765038 l.terechehko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОАНАТОМІЧНЕ БЮРО"
Код ЄДРПОУ: 24987654
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Лідія Іванівна Терещенко
+380563765038
l.terechehko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 січня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 січня 2019 12:18
Очікувана вартість: 112 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09220000-7: Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини


вся інформація про акупівлю в оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1223 кілограм
Парафін П 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, площа Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09220000-7 — Вазелін і парафіни нафтові та спеціальні бензини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 10:29
оголошення парафин.doc
22 січня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 10:29
оголошення парафин.doc
17 січня 2019 15:15
оголошення парафин.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001995-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЮГСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:25022793
Дата подання: 01 лютого 2019 17:07
Лист до замовника щодо безпідставної дискваліфікації
Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Сертифікат наданий в складі тендерної пропозиції – наданий як зразок, оскільки постачальник-імпортет ТОВ «АЗОВСИНТЕЗ» (який вказаний в довідці про походження товару) завіз на територію України 266 тн (що вказано в сертифікаті) і на момент проведення аукціону в наявності були залишки саме цієї партії товару, та на момент поставки ТОВ «ЮГСЕРВІС» надало гарантійне зобов’язання про поставку товару з залишком терміну придатності не менше ніж 80 %, відповідно до умов Тендерної документації, оскільки постачальник-імпортет в лютому 2019 року отримує нову партію товару. Що стосується ненадання зразку, то просимо зазначити, що в Тендерній документації не вказано потрібну кількість зразку та контактні данні особи на кого потрібно передати зразок для випробувань. На контактному телефоні замовника вказаному на торгівельному майданчику та в Тендерній документації 380563765038 не відповідають, на електронну пошту, вказану на торгівельному майданчику l.terechehko@ukr.net надіслано було лист з проханням дати роз’яснення щодо проби, та надати правильні контактні телефону (скриншот листа надається), відповідь на цей лист не надійшла.
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Якщо заходи по скасуванню рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ЮГСЕРВІС» не будуть прийняті у встановлені строком ЗУ, маємо наміри направити оскарження в АМКУ.
Додатки: скриншот електронного листа звернення до Замовника
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 лютого 2019 15:57
Шановний учаснику, згідно п.3 Додатку №2 (графік поставки) нашого оголошення, на лютий місяць 2019 заплановано закупівлю 300,00 кг парафіну. На момент проведення аукціону, виходячи з наданих Вами документів, Ваше підприємство не може виконати наші вимоги та забезпечити постачання товару з відповідними строками придатності, згідно наданого сертифікату (який надано, як зразок).
Сертифікат-це найважливіший документ якості товару.
КЗ «ДОПАБ» не може ризикувати своєю безперебійною роботою та підписувати договір на закупівлю товару, якого, будячи з пояснення Вашої скарги, ще навіть не має на території України, а лише буде заведений в лютому місяці.
Тим паче, про які зразки може йти мова, якщо у Вас на момент надання зразків є лише товар, який не відповідає нашим технічним вимогам.
На підставі вищезазначеного Ваша скарга не може бути задоволена.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи

05 лютого 2019 15:57
протокол 10.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2019 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮГСЕРВІС 100 970,88
UAH з ПДВ
100 970,88
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Журавська Марина Леонідівна 107 624,00
UAH з ПДВ
107 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 січня 2019 11:41
Електронний підпис
25 січня 2019 11:29
технічні вимоги.pdf
25 січня 2019 11:29
Статутні документи.pdf
25 січня 2019 11:29
ст17.pdf
25 січня 2019 11:29
специфікація.pdf
25 січня 2019 11:29
пропозиція.pdf
25 січня 2019 11:29
паспорт СЕС.pdf
25 січня 2019 11:29
Лицензия с эцп.pdf
25 січня 2019 11:29
довкілля.pdf
25 січня 2019 11:29
довідка МВД.pdf
25 січня 2019 11:29
Kovalenko_1948-K-O_эцп.pdf
25 січня 2019 11:29
G0119-7665-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf

Публічні документи

25 січня 2019 16:49
Протокол НР.7z
25 січня 2019 16:49
Лист до БГ 9391-19.pdf
25 січня 2019 16:49
Наказ Фролова Ю.М.7z
25 січня 2019 16:49
Лист для клієнтів.7z
25 січня 2019 16:49
Банківська ліцензія.7z
25 січня 2019 16:49
Гарантія 9391-19.7z
25 січня 2019 16:49
12_Сертифікат якості.pdf
25 січня 2019 16:49
10_Пропозиція.pdf
25 січня 2019 16:49
14_Договір.pdf
25 січня 2019 16:49
5_Відповідність ст17.pdf
25 січня 2019 16:49
1_Відповідність ст16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГСЕРВІС

ФОП Журавська Марина Леонідівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГСЕРВІС
#25022793
Відхилено 100 970,88
UAH з ПДВ
01 лютого 2019 12:05
ФОП Журавська Марина Леонідівна
#3158619863
Переможець 107 624,00
UAH з ПДВ
05 лютого 2019 15:58

Документи

01 лютого 2019 12:05
Електронний підпис
01 лютого 2019 12:05
протокол 9.pdf

Документи

05 лютого 2019 15:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:57
протокол 11.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 лютого 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Журавська Марина Леонідівна
#3158619863
107 624,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 лютого 2019 15:58
Електронний підпис
05 лютого 2019 15:57
протокол 11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:07
10П.pdf укладений
27 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
13 лютого 2019 14:28
договор 10П.pdf укладений
08 лютого 2019 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 624,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)