Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Очікувана вартість
2 159 100,00 UAH
UA-2019-01-17-001956-b 8f09fa0f142749a1adfcdb12207467db
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симутенко Віктор Миколайович

380992120976 V.symutenko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка
Код ЄДРПОУ: 38245193
Вебсайт: http://kadetka.sumy.ua
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Герасима Кондратьєва,165
Контактна особа: Симутенко Віктор Миколайович
380992120976
V.symutenko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 19:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 січня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 січня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 лютого 2019 00:00
Початок аукціону: 04 лютого 2019 11:17
Очікувана вартість: 2 159 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 795,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15170 кілограми
Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул.Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1700 кілограми
Яловичина охолоджена (дрібний кусок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 165
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 січня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 19:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 19:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 січня 2019 11:32
ТД зміни 17.01.2019р..doc
17 січня 2019 19:20
Тендерна документація зі змінами 15.01.2019р..doc
17 січня 2019 19:19
Тендерна документація 15.01.2019р. Зміни.doc
17 січня 2019 19:06
Тендерна документація 15.01.2019р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001956-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 05 лютого 2019 20:44
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
Фізична особа-підприємець Сергієнко Володимир Іванович не погоджується з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі ФОП Гуков С.В., а саме:
1. Відповідно до пункту 1.2.2 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень надається:
• копія(ї) договору(ів) про надання послуг з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності;
• копія(ї) акту(ів) виконаних робіт або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, видані не раніше ніж за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції довідку про потужності, в якій зазначені такі потужності: виробничий цех, холодильна камера та офісне приміщення що знаходяться за адресою: м. Суми, вул. Чайковського, 27. Крім того, учасник надав договір №21/20 від 8 січня 2019 року на дератизацію в будинках і спорудах та дезінсекцію приміщень та акт надання послуг на підставі вказаного договору. Разом з тим, зі змісту тендерної документації виходить, що учасник мав надати договір на дезінсекцію та дератизацію і акти щодо тих потужностей, які були зазначені в довідці. В договорі та акті, наданому ФОП Гуков С.В. відсутня інформацію щодо дезінсекції та дератизації саме тих потужностей, що знаходяться за адресою: м. Суми, вул. Чайковського, 27, а саме виробничого цеху, холодильної камери та офісного приміщення та не підтверджують проведення послуг, вказаних в договорі саме на цих потужностях, що не відповідає умовам тендерної документації.

2. Відповідно до пункту 2.1 додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати 2.1. Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі (Посада; Освіта; Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК; загальний досвід роботи (роки). 2.1.1 Копія(ї) особистих медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту.
ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників, в якій зазначив інформацію про наявність двох водії та заготівельника продуктів і сировини та надав їхні медичні книжки. Разом з тим, зі змісту тендерної документації виходить, що учасник мав надати інформацію та медичні книжки окремо щодо водіїв (водія) та експедиторів (експедитора) відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. В довідці про наявність автотранспорту в учасника вказана інформація щодо одного транспортного засобу. Таким чином, учасник мав надати інформацію та медичні книжки одного водія та одного експедитора. Звертаємо вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції ФОП Гуков С.В. відсутня інформація та медична книжка експедитора, що не відповідає умовам тендерної документації.

3. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати 2.1 Копію посвідчення про якість (або копія декларації виробника).
2.2 Копію результатів дослідження товару, зазначеного в тендерній документації, виданого не раніше ніж за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій.
2.3 Протокол про відсутність ГМО, виданий не раніше ніж за останні 6 місяців до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій.
ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції декларацію виробника на м’ясо яловчини великокускове та м’ясо яловичини дрібно кускове. Також в складі тендерної пропозиції містять результати досліджень та протоколи випробувань на напівфабрикат яловичий великокусковий та напівфабрикат м’якушевий із яловичини. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні результати досліджень та протоколи випробувань на м’ясо яловичини дрібно кускове (котлетне), що є частиною предмету закупівлі.

4. Відповідно до пункту 1.5 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Копію витягу з ЄДРПОУ. ФОП Гуков С.В. не надав в складі пропозиції відповідного документу. Учасником була надати лише Виписка з ЄДР.

Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Гуков С.В. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 лютого 2019 16:44
Під час розгляду було встановлено наступне:


Вимога 1.

Замовник не погоджується з цим з наступних підстав:
Замовник на підставі п. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» листом за №56 від 06.02.2019 року звернувся до відділення дезінфектології Сумського міськрайонного відділу державної установи «Сумський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» щодо адреси надання послуг з дератизації та дезінсекції згідно договору №21/20 від 08 січня 2019 року.
Листом № 22 від 07 лютого 2019 року була надана відповідь, що на ваш запит від 06.02.2019 року №56, щодо адреси проведення дезінфекційних робіт з профілактичною метою, згідно договору №21/20 від 08.01.2019 року повідомляємо, що дератизація в будинках і спорудах та дезінсекція в приміщення здійснювалася на письмову вимогу замовника, згідно поданої ними заявки від 08.01.2019 року, а саме: в спорудах-, виробничому цеху, холодильній камері та офісному приміщенні, що знаходяться за адресою м. Суми, вул. Чайковського, 27.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не задоволена.

Вимога 2.

Замовник не погоджується з цим з наступних підстав:
В складі тендерної пропозиції наданої фізичною особою-підприємцем Гуковим С.В. є гарантійний лист №18 від 01.02.2019 р. в якому вказано, що: «Працівник, а саме Гуков Сергій Володимирович, при здійсненні доставки товару та вантажно-розвантажувальних робіт, під час постачання товару обов’язково матиме при собі особисту медичну книжку з результатами своєчасного проходження обов’язкового медичного огляду. Водій, а саме Гуков Сергій Володимирович, під час здійснення супроводжування предмету закупівлі, тобто під час його перевезення, буде забезпечений санітарним одягом (халатом та рукавицями)».
Відповідно до класифікатору професій експедитор - працівник, який здійснює операції отримання вантажів, супроводжує їх при перевезеннях та здає й оформляє товаро-розпорядчі документи. Як вбачається зі змісту гарантійного листа №18 від 01.02.2019р. Гуков Сергій Володимирович самостійно буде здійснювати супровід та перевезення, доставку та вантажно-розвантажувальні роботи.
Фізична особа-підприємець - фізична особа, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності (роз’яснення Міністерства юстиції України № n0012323-11 від 14.01.2011р.).
Тобто в своїй діяльності фізична особа-підприємець не зобов’язана мати в штаті окрему посаду експедитора.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не задоволена.

Вимога 3.

Замовник не погоджується з цим з наступних підстав:
М'ясо яловичина охолоджена (великий кусок) та яловичина охолоджена (дрібний кусок) згідно ДСТУ 4589:2006 являються напівфабрикатом м’якушевим із яловичини як це і зазначено на копіях результатів лабораторних досліджень. Виробляються вони з однієї тієї самої сировини (яловичина першої категорії від молодих тварин в охолодженому стані (п 5.2.1. ДСТУ 4589:2006), на одних виробничих потужностях, в один і той самий час, за однією технологією, одними й тими самими працівниками як це передбачено інструкцією та вимогами ДСТУ 4589:2006.
Що стосується показників безпечності то не має окремих вимог до м’яса (великий кусок) та (дрібний кусок) є лише вимога до напівфабрикатів м’якушевих зазначених у ДСТУ 4589:2006.
У п.2 Додатку 2 тендерної документації не зазначено на які саме показники потрібно дослідити товар. Згідно п. 1 статті 20 «Обов’язки операторів ринку» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють і виробник самостійно приймає рішення про періодичність досліджень на ті чи інші показники.
У п. 2.2 та 2.3 Додатку 2 до тендерної документації відсутні вимоги щодо окремого проведення досліджень та випробувань на м'ясо яловичини дрібно кускове (котлетне).
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не задоволена.

Вимога 4.

Замовник не погоджується з цим з наступних підстав:
Даний документ від учасників процедури закупівлі - фізичних осіб тендерною документацією не вимагався.
Виходячи з вищевикладеного дана вимога не задоволена.

ВИРІШИЛИ
Враховуючи вищевикладене вирішили не задовольнити вимогу UA-2019-01-17-001956-b.b1 в цілому
Розгорнути Згорнути
Дана вимога не задоволена

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-01-17-001956-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 15 лютого 2019 20:57
Скарга на дії замовника
17.01.19 Замовником - Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус"імені І.Г Харитоненка оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)) (№ закупівлі: UA-2019-01-17-001956-b) з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі. В закупівлі взяли участь: 1 Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 3 ФОП Сергієнко Володимир Іванович 4 ФОП Гуков С.В. 05.02.2019 Замовник визначив переможцем ФОП Гуков С.В., однак з аналізу пропозиції переможця вбачається її невідповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Наприклад: 1. Відповідно до пункту 1.2.2 додатку 2 до тендерної документації На підтвердження дотримання вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі від 16.04.1991 р. № 5781-91 щодо періодичної дезінсекції та дератизації складських приміщень надається: • копія(ї) договору(ів) про надання послуг з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності; • копія(ї) акту(ів) виконаних робіт або інші документи з дезінсекції та дератизації складських приміщень, зазначених у інформаційній довідці про потужності, видані не раніше ніж за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції довідку про потужності, в якій зазначені такі потужності: виробничий цех, холодильна камера та офісне приміщення що знаходяться за адресою: м. Суми, вул. Чайковського, 27. Крім того, учасник надав договір №21/20 від 8 січня 2019 року на дератизацію в будинках і спорудах та дезінсекцію приміщень та акт надання послуг на підставі вказаного договору. Разом з тим, зі змісту тендерної документації виходить, що учасник мав надати договір на дезінсекцію та дератизацію і акти щодо тих потужностей, які були зазначені в довідці. В договорі та акті, наданому ФОП Гуков С.В. відсутня інформацію щодо дезінсекції та дератизації саме тих потужностей, що знаходяться за адресою: м. Суми, вул. Чайковського, 27, а саме виробничого цеху, холодильної камери та офісного приміщення та не підтверджують проведення послуг, вказаних в договорі саме на цих потужностях, що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 2.1 додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати 2.1. Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі (Посада; Освіта; Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК; загальний досвід роботи (роки). 2.1.1 Копія(ї) особистих медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) окремо водіїв та експедиторів транспортних засобів відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції довідку про наявність працівників, в якій зазначив інформацію про наявність двох водії та заготівельника продуктів і сировини та надав їхні медичні книжки. Разом з тим, зі змісту тендерної документації виходить, що учасник мав надати інформацію та медичні книжки окремо щодо водіїв (водія) та експедиторів (експедитора) відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту. В довідці про наявність автотранспорту в учасника вказана інформація щодо одного транспортного засобу. Таким чином, учасник мав надати інформацію та медичні книжки одного водія та одного експедитора. Звертаємо вашу увагу, що в складі тендерної пропозиції ФОП Гуков С.В. відсутня інформація та медична книжка експедитора, що не відповідає умовам тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати 2.1 Копію посвідчення про якість (або копія декларації виробника). 2.2 Копію результатів дослідження товару, зазначеного в тендерній документації, виданого не раніше ніж за останні два місяці до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. 2.3 Протокол про відсутність ГМО, виданий не раніше ніж за останні 6 місяців до дати закінчення строку подання тендерних пропозицій. ФОП Гуков С.В. надав в складі тендерної пропозиції декларацію виробника на м’ясо яловчини великокускове та м’ясо яловичини дрібно кускове. Також в складі тендерної пропозиції містять результати досліджень та протоколи випробувань на напівфабрикат яловичий великокусковий та напівфабрикат м’якушевий із яловичини. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні результати досліджень та протоколи випробувань на м’ясо яловичини дрібно кускове (котлетне), що є частиною предмету закупівлі. 4. Відповідно до пункту 1.5 Додатку 2 до Тендерної документації учасник мав надати Копію витягу з ЄДРПОУ. ФОП Гуков С.В. не надав в складі пропозиції відповідного документу. Учасником була надати лише Виписка з ЄДР. Враховуючи викладене, можна зробити висновок, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників, тому, ПРОШУ 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Гуков С.В. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)), та визнати такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника. 4) Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення переможцем ФОП Гуков С.В. та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ФОП Гуков С.В. у відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015, 15110000-2 М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок)).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 лютого 2019 12:09
Рішення від 19.02.2019 № 1764+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 лютого 2019 12:09
Рішення від 07.03.2019 № 2588.pdf
Дата публікації: 13 березня 2019 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням тендерного комітету, на виконання рішенням Колегії №2588-р/пк-пз від 07.03.2019 року скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гукова Сергія Володимировича переможцем процедури закупівлі - UA-2019-01-17-001956-b ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (Яловичина охолоджена вищого ґатунку (великий кусок); Яловичина охолоджена (дрібний кусок))
Дата виконання рішення замовником: 14 березня 2019 17:43

Документи подані скаржником

15 лютого 2019 20:56
Скарга
15 лютого 2019 20:56
Платіжне доручення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна 2 104 019,00
UAH з ПДВ
1 634 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гуков С.В. 1 813 200,00
UAH з ПДВ
1 708 189,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 2 032 281,00
UAH з ПДВ
2 032 281,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат 2 125 403,40
UAH з ПДВ
2 125 403,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2019 21:28
паспорт (6).jpg
01 лютого 2019 21:28
паспорт (4).jpg
01 лютого 2019 21:28
паспорт (2).jpg
01 лютого 2019 21:28
паспорт (5).jpg
01 лютого 2019 21:28
паспорт (3).jpg
01 лютого 2019 21:28
податок (1).jpg
01 лютого 2019 21:28
податок (2).jpg
01 лютого 2019 21:28
паспорт (1).jpg
01 лютого 2019 21:28
код.jpg
01 лютого 2019 21:28
виписка (2).jpg
01 лютого 2019 21:28
виписка (1).jpg

Публічні документи

06 лютого 2019 10:02
Якість товару
06 лютого 2019 10:02
Якість товару
05 лютого 2019 11:06
Якість товару
05 лютого 2019 11:06
Якість товару
05 лютого 2019 11:06
Пропозиція
05 лютого 2019 11:06
Пропозиція
05 лютого 2019 11:06
Пропозиція
05 лютого 2019 11:06
Довідка МВС
05 лютого 2019 11:06
Довідка МВС
03 лютого 2019 19:03
15.Договір дератизація.jpg
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part6.rar
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part5.rar
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part4.rar
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part3.rar
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part2.rar
03 лютого 2019 12:56
Тендер.part1.rar

Публічні документи

02 лютого 2019 16:37
Електронний підпис
02 лютого 2019 16:35
декларація виробника.jpg
02 лютого 2019 16:35
5 тех паспорт (1).jpg
02 лютого 2019 16:35
цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2019 16:35
склад.pdf
02 лютого 2019 16:35
проект.pdf
02 лютого 2019 16:35
про дезінфектора.pdf
02 лютого 2019 16:35
про гмо.pdf
02 лютого 2019 16:35
працівники.pdf
02 лютого 2019 16:35
мед книжка левадний.pdf
02 лютого 2019 16:35
мед книжка ємець.pdf
02 лютого 2019 16:35
ліцензування.pdf
02 лютого 2019 16:35
лист-згода перс дані.pdf
02 лютого 2019 16:35
лист відгук31012019.pdf
02 лютого 2019 16:35
ІSO (3).pdf
02 лютого 2019 16:35
ІSO (2).pdf
02 лютого 2019 16:35
ІSO (1).pdf
02 лютого 2019 16:35
Дослідження.pdf
02 лютого 2019 16:35
довідка про траснпорт.pdf
02 лютого 2019 16:35
довідка про санкції.pdf
02 лютого 2019 16:35
ДОВІДКА 1.pdf
02 лютого 2019 16:35
гарантійний лист.pdf
02 лютого 2019 16:35
гарант лист 3.pdf
02 лютого 2019 16:35
гарант лист 2.pdf
02 лютого 2019 16:35
гарант лист 1.pdf
02 лютого 2019 16:35
відгук.pdf
02 лютого 2019 16:35
27 трудова Ємець.pdf
02 лютого 2019 16:35
8. Мясокомбінат оренда.pdf
02 лютого 2019 16:35
7. Потужності.pdf
02 лютого 2019 16:34
6. Акт на машини.pdf
02 лютого 2019 16:34
0.установчі.pdf

Публічні документи

02 лютого 2019 10:30
Довідка про довкілля.PDF
02 лютого 2019 10:30
Експертний висновок.PDF
02 лютого 2019 10:30
Якісне посвідчення.pdf
02 лютого 2019 10:30
сертификат ХАСП.pdf
02 лютого 2019 10:30
статут нова редакция.pdf
02 лютого 2019 10:30
паспорт керівника.pdf
02 лютого 2019 10:30
Витяг ЄДР 2019.pdf
02 лютого 2019 10:30
витяг ПДВ.jpg
02 лютого 2019 10:30
ст 17(2).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(3).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(4).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(6).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(8).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(9).PDF
02 лютого 2019 10:30
ст 17(10).PDF
02 лютого 2019 10:30
Відгук Хазар.pdf
02 лютого 2019 10:30
Лист відгук.pdf
02 лютого 2019 10:30
Договор Фудснаб (2).PDF
02 лютого 2019 10:30
Договор Фудснаб (3).PDF
02 лютого 2019 10:30
Договор Фудснаб (4).PDF
02 лютого 2019 10:30
Договор Фудснаб.PDF
02 лютого 2019 10:30
Мед_книжка_водiя.PDF
02 лютого 2019 10:30
Мед_книжка_водiя (2).PDF
02 лютого 2019 10:30
Довідка про квал роб.PDF
02 лютого 2019 10:30
Акт гіг вимог.PDF
02 лютого 2019 10:30
Журнал_дезiнфек.авто.PDF
02 лютого 2019 10:29
Тех.паспорт 89-30.pdf
02 лютого 2019 10:29
Тех.паспорт 03-98.PDF
02 лютого 2019 10:29
Довідка про санкції.PDF
02 лютого 2019 10:29
Договір заповнений.PDF
02 лютого 2019 10:29
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна

ФОП Гуков С.В.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Рішення скасоване 1 634 040,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 17:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
Рішення скасоване 1 708 189,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 17:28
Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна
#3339705063
Відхилено 1 634 040,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 17:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Гуков С.В.
#2545718673
Відхилено 1 708 189,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 17:57
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Відхилено 2 032 281,00
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПрАТ Охтирський м'ясокомбінат
#00444010
Відхилено 2 125 403,40
UAH з ПДВ
14 березня 2019 18:24

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

04 лютого 2019 16:39
Електронний підпис

Документи

05 лютого 2019 10:26
Електронний підпис
05 лютого 2019 10:25
ПРОТОКОЛ 055.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Фізична особа- підприємець Ляшенко Ярослава Олександрівна #3339705063

№ рішення у справі

141-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 березня 2019 17:47
Електронний підпис
14 березня 2019 17:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 березня 2019 17:53
Електронний підпис
14 березня 2019 17:52
ПРОТОКОЛ 069 від 14.03.19.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

14 березня 2019 18:02
Електронний підпис
14 березня 2019 18:01
ПРОТОКОЛ 070 від 14.03.19.pdf

Документи

14 березня 2019 18:12
Електронний підпис
14 березня 2019 18:11
ПРОТОКОЛ 071 від 14.03.19.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
14 березня 2019 18:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі