Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напівмаски фільтрувальні (респіратори), фартух, окуляри
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-01-17-001788-b 8b7a428b0a45414a8c6e5d123543b91e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 січня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 лютого 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 лютого 2019 17:00
Початок аукціону: 07 лютого 2019 14:38
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штуки
Напівмаски фільтрувальні (респіратори), фартух, окуляри
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 січня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:49
Рішення про внесення змін.docx
22 січня 2019 15:48
Технічні вимоги_нова редакція.docx
17 січня 2019 17:13
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 17:12
Проект договору.docx
22 січня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 січня 2019 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 січня 2019 15:49
Рішення про внесення змін.docx
22 січня 2019 15:48
Технічні вимоги_нова редакція.docx
17 січня 2019 17:12
Технічні вимоги.docx
17 січня 2019 17:13
Тендерна документація.doc
17 січня 2019 17:12
Проект договору.docx
17 січня 2019 17:11
Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

напівмаски
Дата подання: 22 січня 2019 12:39
Дата відповіді: 22 січня 2019 16:03
доброго дня!!! підкажіть, будь ласка, чи можлива разова поставка?
Відповідь: Добрий день! Це неможливо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-01-17-001788-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСОН", Код ЄДРПОУ:36375212
Дата подання: 13 лютого 2019 16:11
Скарга на непрозорість умов проведенного тендеру
У додатку офіційний лист-скарга на непрозорі умови тендеру (відмова від отримання зразків, тощо).
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 лютого 2019 17:00
Відповідь на вимогу UA-2019-01-17-001788-b.b1

Документи подані скаржником

13 лютого 2019 16:11
Скарга.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-20-000027 ● 2bf5c513f70f420eaa5031c72194399c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2019 12:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-01-17-001788-b 17.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-03-25 17:23:29

Роз’яснення щодо висновку

прошу дати роз’яснення щодо висновку

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2019-03-26 17:34:49

Про надання роз'яснення щодо опублікованого висновку

На процедуру закупівлі «Напівмаски фільтрувальні (респіратори), фартух, окуляри» (UA-2019-01-17-001788-b), що включена у наказ Західного офісу Держаудитслужби від 19.03.2019 № 47, помилково завантажено висновок з іншої процедури закупівлі, щодо якої проводився моніторинг.
Враховуючи вищенаведене, та у зв’язку з відсутністю технічної можливості видалити даний висновок про результати моніторингу з системи «ProZorro», оприлюднений висновок вважати таким, що не відноситься до процедури закупівлі за номером UA-2019-01-17-001788-b.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСОН" 629 724,00
UAH з ПДВ
629 724,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укртекстиль" 1 811 637,00
UAH з ПДВ
1 769 237,40
UAH з ПДВ
Документи
Фізична Особа Підприємець Білецька Богдана Іванівна 2 476 101,00
UAH з ПДВ
2 476 101,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Хомин Оксана Федорівна 2 498 500,00
UAH з ПДВ
2 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2019 12:15
Статут ВП Тесон.rar
06 лютого 2019 12:15
Документи ТОВ ВП Тесон.rar
06 лютого 2019 12:14
Штатний розпис.jpg
06 лютого 2019 12:14
Паспорт якості.pdf
06 лютого 2019 12:14
Дилерское УСФ.pdf
06 лютого 2019 12:14
Детальний_опис_товару.PDF
06 лютого 2019 12:14
Сертификаты.rar

Публічні документи

14 лютого 2019 13:40
Цінова пропозиція 2.pdf
06 лютого 2019 15:45
Технічна частина 3.pdf
06 лютого 2019 15:45
Технічна частина 2.pdf
06 лютого 2019 15:45
Технічна частина 1.pdf
06 лютого 2019 15:45
3M_Ukrtextile_Letter_Confirmation 2019.pdf
06 лютого 2019 15:45
3M_Ukrtextile_Certificate 2019.pdf
06 лютого 2019 15:45
1_4ПротоколНаказ.pdf
06 лютого 2019 15:45
1_2ВитягПДВ.pdf
06 лютого 2019 15:45
1_1Статут.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 13:14
Лист щодо ліцензії.pdf
21 лютого 2019 13:13
Довідка податкова.pdf
21 лютого 2019 13:13
Довідка МВС.pdf
06 лютого 2019 10:54
Кваліфікація.pdf
06 лютого 2019 10:47
Відповідність.pdf
05 лютого 2019 15:59
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 лютого 2019 12:30
відповідність вимогам.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСОН"

ТОВ "Укртекстиль"

Фізична Особа Підприємець Білецька Богдана Іванівна

ФОП Хомин Оксана Федорівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСОН"
#36375212
Відхилено 629 724,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 12:17
ТОВ "Укртекстиль"
#31516486
Відхилено 1 769 237,40
UAH з ПДВ
15 лютого 2019 12:22
Фізична Особа Підприємець Білецька Богдана Іванівна
#2596308726
Переможець 2 476 101,00
UAH з ПДВ
18 лютого 2019 15:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 лютого 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична Особа Підприємець Білецька Богдана Іванівна
#2596308726
2 476 101,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 15:52
4.pdf зміни до договору
24 березня 2020 15:51
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2020 13:01
3.pdf зміни до договору
10 березня 2020 12:55
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 12:02
Doc 12-30-2019 12-01-52.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 12:02
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 16:32
Зміна банківських реквізитів фізична особа підприємець Білецька Богдана Іванівна 07-05-2019 16-25-19.pdf зміни до договору
05 липня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 13:05
20190301-122220.pdf укладений
01 березня 2019 13:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму: 194 293.40грн ( сто дев`яносто чотири тисячі двісті дев`яносто три грн 40 коп )
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Загальну суму договору зменшити на 185 798 , 40 грн.,( сто вісімдесят п'ять тисяч сімсот дев'яносто вісім грн 40коп) . 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору №3 від 01 березня 2019 року та викласти його в новій редакції: 3.1. Загальна вартість договору: 8 495 , 00 грн ( вісім тисяч чотириста дев'яносто п'ять грн 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 8 495,00
UAH