Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реєстраційні журнали
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-01-17-001579-b a68056b38d304e70a1ed3a0a939c31c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 січня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 18 січня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2019 16:30
Початок аукціону: 22 січня 2019 13:06
Очікувана вартість: 3 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Більш детальна інформація про кількість, обсяг та вимоги до предмету закупівлі визначені у п.3.5. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
125 штуки
Реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, Дарницький район, м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 січня 2019 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 2 385,00
UAH з ПДВ
2 313,60
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гавриленко Андрій Анатолійович 2 783,00
UAH з ПДВ
2 342,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 2 700,00
UAH з ПДВ
2 665,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 січня 2019 12:53
Сертифікати якості 2.rar
21 січня 2019 12:53
Сертифікати якості 1.rar
21 січня 2019 12:53
Довидки.rar
21 січня 2019 12:53
Витяги.rar
21 січня 2019 12:53
Про санкции.pdf
21 січня 2019 12:53
2 Пропозиция.pdf

Публічні документи

20 січня 2019 20:49
Сертифікат.pdf
20 січня 2019 20:49
Пропозиція.pdf
20 січня 2019 20:49
Лист-підтвердження.pdf
20 січня 2019 20:49
Інф про учасника.pdf
20 січня 2019 20:49
Висновок СЕС 2018.pdf
20 січня 2019 20:49
Витяг з РПЄП.PDF
20 січня 2019 20:49
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 січня 2019 13:40
Статут_Завірений.pdf
21 січня 2019 13:40
Протокол_2.pdf.p7s
21 січня 2019 13:40
Протокол_2.pdf
21 січня 2019 13:40
згода з договором.pdf
21 січня 2019 13:40
Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2019 13:40
Витяг ПДВ.pdf
21 січня 2019 13:40
Витяг ЄДРПОУ_06.11.2018.pdf.p7s
21 січня 2019 13:40
Витяг ЄДРПОУ_06.11.2018.pdf
21 січня 2019 13:40
Виписка.pdf.p7s
21 січня 2019 13:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ФОП Гавриленко Андрій Анатолійович

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
Переможець 2 313,60
UAH з ПДВ
23 січня 2019 16:43

Документи

23 січня 2019 16:43
ВП_МПБП_Гордон.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 січня 2019 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"
#16295262
2 313,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 січня 2019 16:43
ВП_МПБП_Гордон.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода реєстраційні жур.PDF зміни до договору
30 січня 2019 12:53
Договір реєстраційні журнали.PDF укладений
30 січня 2019 12:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про зміну ціни Договору, на таких умовах: 1. Встановити, що загальна вартість Договору зменшена на 0,60 коп (нуль гривень 60 копійок). 2. Внести такі зміни до Договору: 2.1. Викласти пункт 3.3. Договору у такій редакції: «3.3. Загальна вартість Договору становить 2 313,00 грн. (дві тисячі триста тринадцять гривень 00 копійок, у тому числі ПДВ 385,50 грн. (триста вісімдесят п’ять гривень 50 копійок). 2.2. Викласти Специфікацію, що є Додатком 1 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 4. Усі інші умови Договору залишаються незмінними. 5. Ця Додаткова угода складена на українській мові в двох оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу – по одному примірнику для кожної Сторони та є невід’ємною частиною Договору. СПЕЦИФІКАЦІЯ № з/п Найменування товару Кількість Од. виміру Ціна за одиницю, грн., з ПДВ Загальна вартість, грн., з ПДВ 1 Журнал реєстрації інструкта-жу на робочому місці 50 шт 23,76(двадцять три грн 76 коп) 1 188,00 (одна тисяча сто вісімдесят вісім грн 00 коп.) 2 Журнал оперативного контролю за охороною праці 75 шт 15,00 (п’ятнадцять грн 00 коп) 1 125,00 (одна тисяча сто двадцять п’ять грн 00 коп.) Всього: 125 шт - 2 313,00 (дві тисячі триста тринадцять грн 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 015/19/01/30-ЕТ/40
Договір:
Номер додаткової угоди: 015/19/01/30-ЕТ/40
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML